Dan wil ik met jou aanpappenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar lelijke vriendinnen zodat ik zelf 'n beetje goed overkom![]()
Let me know when you good to go.. I said hold up... !quote:
Waarom zou het niks voor me is? Ik sta echt op het punt om weer te gaan roken.. ik heb zooo veel trek ik een sigaretquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hehe. Ik dacht al. Ik vind het niks voor je.
Pietje.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom zou het niks voor me is? Ik sta echt op het punt om weer te gaan roken.. ik heb zooo veel trek ik een sigaret![]()
nou d'r was gisteren wel 'n meneer, maar ik weet niet meer zo goed hoe die heetquote:
Whehequote:Op zondag 15 oktober 2006 12:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou d'r was gisteren wel 'n meneer, maar ik weet niet meer zo goed hoe die heet
ik weet eigenlijk niet of ik dat uberhaupt ooit geweten heb![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou d'r was gisteren wel 'n meneer, maar ik weet niet meer zo goed hoe die heet
ik weet eigenlijk niet of ik dat uberhaupt ooit geweten heb![]()
dat je dat nog moet vragen! rosé natuurlijk.... liters, voor m'n gevoelquote:
Jij drinkt altijd rosé he! Nooit de behoefte om rode wijn te drinken met dit herfstige weer?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat je dat nog moet vragen! rosé natuurlijk.... liters, voor m'n gevoel
maar op 'n gegeven moment ben ik op 't water overgestapt hoor![]()
Ga maar lekker uitwaaienquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:12 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is 't fucking mooi weer voor 'n strandwandeling
ik ga mezelf dus maar 's onder de douche zetten.... doeiiiii
yep 't hele jaar door, zelfs als 't vriestquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:12 schreef Airelle het volgende:
Jij drinkt altijd rosé he! Nooit de behoefte om rode wijn te drinken met dit herfstige weer?
ik moet dan wel door anderen gesteund worden hoor, ga ik iedereen af:quote:Oh, dat is heel verstandig van je. Ik doe dat nooit.
topquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:13 schreef Airelle het volgende:
Ga maar lekker uitwaaien. En morgen zal ik een rosétje op je drinken.
Ja, ik heb Ryan gemist, echt vet kut. Maar ik las nogal uiteenlopende meningen over het concert.quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:47 schreef PeRi het volgende:
Wanneer gaan we weer neuken?.
Je hebt Ryan gemist, het was zo tof, hij was geil, zijn muziek was geil. Hij zei niet veel, maar hij was tóf!
We zouden samen dansen weet je nog..
Ja.. dat was jij bij de Pathé de Munt twee weken geleden... je kijkt me aan en loopt gelijk wegquote:
Op muzikaal gebied was hij fucking briljant. Nog nooit zo'n geweldig concert gezien. En op sociaal gebied was ie gewoon een vette ass.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik heb Ryan gemist, echt vet kut. Maar ik las nogal uiteenlopende meningen over het concert..
Ben deze week wel naar The Veils en The Pipettes geweest.. Dat was ook leuk!
En binnenkort naar The Dears!
Oh, nou, hmm, kan ik me niet herinneren.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:35 schreef Dizer het volgende:
Ja.. dat was jij bij de Pathé de Munt twee weken geleden... je kijkt me aan en loopt gelijk weg
Hehehe. Nou ja, ik had er uiteraard bij willen zijn, alleen maar om er over mee te kunnen praten. Want het was het verhaal van de dag, het kwam zelfs bij het nieuws in de tram!quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:36 schreef PeRi het volgende:
Op muzikaal gebied was hij fucking briljant. Nog nooit zo'n geweldig concert gezien. En op sociaal gebied was ie gewoon een vette ass.. Maar dat vergeef ik hem, want het is Ryan.
.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, nou, hmm, kan ik me niet herinneren.. Sorry.
.
Ik wil een IDO 4.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het trouwens heel raar dat The X-Factor al begint volgende week. Ben er nog helemaal niet op voorbereid..
28 oktober pas.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het trouwens heel raar dat The X-Factor al begint volgende week. Ben er nog helemaal niet op voorbereid..
Ik zit halverwege van seizoen 4quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:05 schreef babette21 het volgende:
kom ik uit de douche (ja nu pas), is de blauwe lucht weg!![]()
nou dan blijf ik wel binnen hoor, lekker 100.000 Friends-afleveringen kijken ofzo
Lady in the water. En die was echt heel erg goedquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar naar welke film ben je geweest en was het leuk?
Je bent die eerste die ik ken die er positief over isquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lady in the water. En die was echt heel erg goedZeker een aanrader Tom
.
Misschien omdat je mensen kent die normaal niet gewend zijn om Arthouse movies te kijken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent die eerste die ik ken die er positief over is.
Maar ik ben er weer vandoor.
Oh dat vond ik echt een kutfilmquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lady in the water. En die was echt heel erg goedZeker een aanrader Tom
.
ik heb eerst wat losse afleveringen gekeken en ben nu aan de marathon begonnenquote:
Ik kan niet wachten op seizoen 5. Daar ontmoet Ross, Emily... en dan de bruiloft en dan the Ross said Rachel instead of Emily thingquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb eerst wat losse afleveringen gekeken en ben nu aan de marathon begonnen
maar de eerste twee seizoenen sla ik even over, die had ik compleet op vhs en kan ik dromen (de rest ook, maar goed). ben nu bij 3.8 ofzo.... maar de rest moet wachten want ga zo tóch de deur uit voor 'n wandeling: de behoefte aan frisse lucht valt niet langer te onderdrukken)
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:55 schreef Dizer het volgende:
De film gaat over geloven in jezelf.. Geloven in je innerlijke kind. Geloven in wonderen... en nog veel meer
Ga jij maar lekker naar Everon Jackson Hooi films kijken danquote:
da's einde van 4 toch?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:57 schreef Dizer het volgende:
Ik kan niet wachten op seizoen 5. Daar ontmoet Ross, Emily... en dan de bruiloft en dan the Ross said Rachel instead of Emily thing![]()
Hij boeide me totaal niet.quote:
nouhou....quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:58 schreef Dizer het volgende:
Ga jij maar lekker naar Everon Jackson Hooi films kijken dannee die zijn pas echt goed
Ja die speelt de moeder van Emily, toch?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's einde van 4 toch?
die ene van AbFab heeft dan ook een gastrol, in die Londen-aflevering!
stiefmoeder, jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:01 schreef Dizer het volgende:
Ja die speelt de moeder van Emily, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |