Daar dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Geweldig RoonaanErg leuk en comfortabel.
quote:Je bent een mooie, prachtige jongen, maar wat er in je broekje zit, dat is van jou.
Ik weet dat je op oudere vrouwen valt, maar meer hoef ik niet te weten Bèèv.quote:
Ben je gek, ik ben pas 20.quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:41 schreef rena het volgende:
[..]
Wat moet jij in zwangerschap & geboorte![]()
? Heb je ons iets te vertellen?
Wanneer gaan we weer neuken?quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Natuurlijk heb ik er zin in, rena!!
PeRi!!!!!!!!!!!!.
!!!!!!!!!!!!!
yep, ik vier vandaag oudjaar...quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:30 schreef Airelle het volgende:
He! Je bent morgen jarig!
Liever een fruitsapje; of nog beter een glaasje water.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, ik vier vandaag oudjaar...
al moet ik niet aan oliebollen den..k.... ohoh te laat.....
*rent hard weg
't maffe is dat de kater op zich heel erg meeviel (om half twee dacht ik echt 't halve plein onder te gaan kotsen maar in plaats daarvan gingen we kroketten eten en toen kon ik nog tot half vier door), maar ik was net zo stom om op z'n kop te gaan hangen (er was 'n potlood onder de bank geroldquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:34 schreef Airelle het volgende:
Liever een fruitsapje; of nog beter een glaasje water..
nee paar slokken maar, om de dooie muis smaak 'n beetje weg te werkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:37 schreef PeRi het volgende:
Bet heb je wel genoeg water gedronken toen je terug was vannacht?
Lekker naar de FEBOquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
't maffe is dat de kater op zich heel erg meeviel (om half twee dacht ik echt 't halve plein onder te gaan kotsen maar in plaats daarvan gingen we kroketten eten en toen kon ik nog tot half vier door), maar ik was net zo stom om op z'n kop te gaan hangen (er was 'n potlood onder de bank gerold), dat was niet zo'n goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |