Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Wie moeten nodig een leven downloaden? (t/m #760)
Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Deze OP vind je hier.
Van de enige normale persoon in de ShowChatquote:
Brokeback Mountainquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:13 schreef Svensational het volgende:
Dizzle, noem eens een leuke DVD die onlangs is uitgekomen?
mwêh.quote:
Jouw zelfbeeld verandert vaker dan dat Paris van man wisseltquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:36 schreef rena het volgende:
[..]
Van de enige normale persoon in de ShowChatD'oh.
mwêh?quote:
Welk zelfbeeldquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw zelfbeeld verandert vaker dan dat Paris van man wisselt
Dat is een zeer leuke dvd.quote:
Bovendien was de vraag aan Dizer gesteld.quote:
Ja en? Dan stuur je hem maar een mailtje of zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bovendien was de vraag aan Dizer gesteld.
En hoe ga je dat aanpakken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:04 schreef babette21 het volgende:
zo. huisje schoon. nu Babette nog...
nou, daar heb ik iets heel bijzonders voor, echt de uitvinding van de eeuw!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:10 schreef rena het volgende:
En hoe ga je dat aanpakken?
TUURLIJK NIETquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Naakt?
ja zeg, vertel me nou niet dat ik nou ook nog de betekenis van 'n douchegordijn moet gaan uitleggen he..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef rena het volgende:
TUURLIJK NIETSMEERLAP
Met kleren aan. DUH. Stel dat iemand je ziet
![]()
Douchegordijn? Wat is dat danquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja zeg, vertel me nou niet dat ik nou ook nog de betekenis van 'n douchegordijn moet gaan uitleggen he..![]()
Tegen je bipsjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik heb een afkeer van douchegordijnen overgehouden aan Rome. Veel te klein hokje om te douchen, het gordijn wat helemaal tegen je aan plakt...
Haal dat "je" maar van de bips afquote:
Daar heb ik een vrij grote dosis vanquote:
Voor de meeste mensen zijn die hokjes helemaal niet te klein.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik heb een afkeer van douchegordijnen overgehouden aan Rome. Veel te klein hokje om te douchen, het gordijn wat helemaal tegen je aan plakt...
Voor Chinezen misschien, maar ik kan je verzekeren, die hokjes waren klein.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen zijn die hokjes helemaal niet te klein.
Ik was hem al kwijtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen deeltje 2![]()
![]()
!
Bewijs!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor Chinezen misschien, maar ik kan je verzekeren, die hokjes waren klein.
lekker wijfquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen deeltje 2![]()
![]()
!
Onder dat filmpje staat een ander filmpje : Hind: Heaven (Do)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:41 schreef BVO het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JEzjH3Njii4
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:44 schreef rena het volgende:
Onder dat filmpje staat een ander filmpje : Hind: Heaven (Do)![]()
![]()
Super slim!
Daar ben ik wel eens heen geweestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:47 schreef PeRi het volgende:
Rena! Ahoy.
Muse, 2003.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:56 schreef PeRi het volgende:
Muse zuigt.
Nee. Maar zuigen hoeft toch niet alleen aan piemelsquote:
Renaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:02 schreef rena het volgende:
[..]
Nee. Maar zuigen hoeft toch niet alleen aan piemels![]()
je huidige favoriet?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:01 schreef PeRi het volgende:
Groot hart.
Watquote:
Nee die stond toevallig aan, heb geen echte favoriet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
je huidige favoriet?
heb je de cd al? ik krijg 'm vanavond
registratie laatst wel al gezien, weer dikke laag kippenvel bij Onderuit
voor overmorgen ja...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:10 schreef PeRi het volgende:
Ga je vanavond alvast feestje bouwen voor morgen?.
Perfect hoor, studentenleventje bevalt goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oei jou heb ik lang niet gezien hier. Hoe issie?
.
je kent mij langer, je moet mij eerst groetenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:10 schreef Airelle het volgende:
Wat heb ik misdaan?
Ik had je nog niet gezien in dit topic. Anders had ik dat natuurlijk al lang gedaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
je kent mij langer, je moet mij eerst groeten
Ik had de verkeerde datum in mn kopquote:
Mooi! Ja gaat lekker wel, alles zn gangetjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Perfect hoor, studentenleventje bevalt goed. Met jou?
hm vooruit dan maar....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:12 schreef Airelle het volgende:
Ik had je nog niet gezien in dit topic. Anders had ik dat natuurlijk al lang gedaan.
'Dag tofste zus!'
Tuurlijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm vooruit dan maar....
gedraag je je nog 'n beetje, daar in 't hoge noorden?
Oh ja kut die ene slash doet het niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:00 schreef PeRi het volgende:
_____________________________________/ _____________________________
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ja kut die ene slash doet het niet.
Jij bent ook uit 2003quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:01 schreef rena het volgende:
57 posts geledenheb ik de 16000 posts bereikt, en ik heb het niet eens gevierd
![]()
![]()
Ik ben pas laat op gang gekomenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij bent ook uit 2003! Weinig posts heb je dan man.
.
Ik zei toch sorry.;(.quote:
Ik lurckte voor ik me registreerde. Toen ik eenmaal geregd was, kon ik er niet meer aan ontkomen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:03 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben pas laat op gang gekomenIk was voornamelijk een lurkster in het begin.
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zei toch sorry.;(.
Maar om dat ene waarvan ik denk dat je zei 'ik hoop dat het alle kanten op kan' daar gebeurt echt iets mee. Quote enzo..
Toen werd je meegesleurd door Bupa & coquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik lurckte voor ik me registreerde. Toen ik eenmaal geregd was, kon ik er niet meer aan ontkomen.
Wij zitten nog in seizoen 2, we zijn nu bij aflevering 19 of 20 geloof ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:06 schreef PeRi het volgende:
Welk seizoen is het in NL dan? Al die kreten van users sloegen ook best op VS aflevering..
Neh de toenmalige leuke ONZ generatie. Vroegâhh toen het betâhh was..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:05 schreef rena het volgende:
[..]
Toen werd je meegesleurd door Bupa & co?
Denk dat ze niet snapt hoe het werktquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:30 schreef BVO het volgende:
Ik wil HB als PM-buddy.
Dat lijkt me best heel spannend.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Het is wel gemakkelijk .
Een PM berichtje als je iets wilt vragen of weten![]()
Netjes voor mekaar![]()
Daar dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Geweldig RoonaanErg leuk en comfortabel.
quote:Je bent een mooie, prachtige jongen, maar wat er in je broekje zit, dat is van jou.
Ik weet dat je op oudere vrouwen valt, maar meer hoef ik niet te weten Bèèv.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |