Al jaren worden er over de hele wereld idols gepresenteerd. Veel filmpjes zijn inmiddels terug te vinden op google, youtube en de plaatselijke idolsites. Het lijkt me leuk om daar eens een tournament mee te doen: Welk idol optreden is nu de aller allerbeste in de ogen van Fok.
Plaats hier je nominaties met de volgende regels:
* Er moet een link naar het filmpje van desbetreffend optreden aanwezig zijn
* Niet meer dan 2 nominaties per idol
* Alleen optredens die je echt goed vindt, dus geen flauwe audities. Het moeten workshop of finaleoptredens zijn.
Nadeeltje is dat wellicht de alleroudste idols niet meer te vinden zijn, maar er zijn zoveel optredens... genoeg kwaliteit
![]()
Ik heb de volgende nominaties. Even de NL idols achterwege gelaten, daar komen er ongetwijfeld genoeg van
(USA)Jennifer Hudson - Circle of Life(USA)Latoya London - All by myself(AUS)Casey Donovan - Hello(AUS)Anthony Callea - the Prayer(CAN)Eva Avila - Who wants to live forever(CAN)Eva Avila - How come you don't call me(NOR)Kurt Nilsen - Beautiful Day(AUS)Chanel Cole- Costant Craving(USA)Fantasia Barrino - Summertime(USA)Chris Daughtry - Hemorrhage(USA)Mandisa - I'm every woman (USA)Bo Bice - In a Dream (USA)Bo Bice - I don't wanna (AUS)Lee Harding - Tainted LoveVeel plezier