Ben je gek, ik ben pas 20.quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:41 schreef rena het volgende:
[..]
Wat moet jij in zwangerschap & geboorte![]()
? Heb je ons iets te vertellen?
Wanneer gaan we weer neuken?quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Natuurlijk heb ik er zin in, rena!!
PeRi!!!!!!!!!!!!.
!!!!!!!!!!!!!
yep, ik vier vandaag oudjaar...quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:30 schreef Airelle het volgende:
He! Je bent morgen jarig!
Liever een fruitsapje; of nog beter een glaasje water.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, ik vier vandaag oudjaar...
al moet ik niet aan oliebollen den..k.... ohoh te laat.....
*rent hard weg
't maffe is dat de kater op zich heel erg meeviel (om half twee dacht ik echt 't halve plein onder te gaan kotsen maar in plaats daarvan gingen we kroketten eten en toen kon ik nog tot half vier door), maar ik was net zo stom om op z'n kop te gaan hangen (er was 'n potlood onder de bank geroldquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:34 schreef Airelle het volgende:
Liever een fruitsapje; of nog beter een glaasje water..
nee paar slokken maar, om de dooie muis smaak 'n beetje weg te werkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:37 schreef PeRi het volgende:
Bet heb je wel genoeg water gedronken toen je terug was vannacht?
Lekker naar de FEBOquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
't maffe is dat de kater op zich heel erg meeviel (om half twee dacht ik echt 't halve plein onder te gaan kotsen maar in plaats daarvan gingen we kroketten eten en toen kon ik nog tot half vier door), maar ik was net zo stom om op z'n kop te gaan hangen (er was 'n potlood onder de bank gerold), dat was niet zo'n goed idee
Ik drink toch altijd een paar glazen, voor de zekerheid. Voel ik me ook niet zo brak als ik maar een paar uur slaap krijg.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee paar slokken maar, om de dooie muis smaak 'n beetje weg te werken
maar tegen de tijd dat ik thuis was, was ik al over de grootste dronkenheid heen: de kamer draaide niet eens!!
* jaloers....quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:goedemorgen
Damn... nu pas wakker... dit overkomt me echt bijna nooit
Chickenquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goeiemorgen.
Normaal heb ik dat ook, maar vandaag was echt ergquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
* jaloers....
ik lag er tegen vieren in en was er om 9.00 uur alweer uit...
hoe heb ik 't uitslapen ooit kunnen verleren?!
nee man, Piet Patatquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:39 schreef Airelle het volgende:
Lekker naar de FEBO. Maar het feestje was leuk?
Wat is er mis met mijn FB?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:42 schreef Airelle het volgende:
Ik ging even in je FB kijken, Dizer; wtf!!!
dat water deed me halverwege de nacht ergens juist de das om, werd er kotsmisselijk vanquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:40 schreef PeRi het volgende:
Ik drink toch altijd een paar glazen, voor de zekerheid. Voel ik me ook niet zo brak als ik maar een paar uur slaap krijg..
Friet van Pietquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, Piet Patat
en ja, erg leuk... al heb ik meer mensen niet gesproken dan wel (damn wat 'n opkomst![]()
)
Oh, hi hiquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al gezegd; mannen in pak.
dank je poepie....quote:
Op dit moment toch echt te koud. M'n benen zijn nog steeds bevroren van gisteren.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, hi hi![]()
![]()
Ik heb altijd al gezegd, vrouwen in tennisrokjes
Dan is het goed, stel je voor dat ik opeens aanpap met één van je vriendinnenquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank je poepie....![]()
't was trouwens maar goed dat je er niet was, ik zou niet veel aandacht voor je hebben gehad![]()
Ik mag het van mezelf niet meer. Maar vetsnacken is zo verleidelijk na een avondje (flink) stappen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe vaak ik daar niet midden in de nacht op 't stoepie heb gezeten![]()
mijn zegen heb je hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:46 schreef Dizer het volgende:
Dan is het goed, stel je voor dat ik opeens aanpap met één van je vriendinnen![]()
ik eet meestal een beetje met de rest mee.... paar happen kroket, paar patatjes en Babette is good to go...quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:48 schreef Airelle het volgende:
Ik mag het van mezelf niet meer. Maar vetsnacken is zo verleidelijk na een avondje (flink) stappen.
Good to go, dat was toch zo'n foute jaren '90 liedje?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik eet meestal een beetje met de rest mee.... paar happen kroket, paar patatjes en Babette is good to go...
Nou, kom op dan... laat eens wat foto's zien van mooie meiden uit je vriendengroep zijnquote:
Speciaal voor de foto... ik heb vroega... gerookt, om stoer te zijn in de 3e klasquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:57 schreef Airelle het volgende:
Rook je of was het voor de foto?
geen idee, zegt me niksquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:56 schreef Airelle het volgende:
Good to go, dat was toch zo'n foute jaren '90 liedje?
Hehe. Ik dacht al. Ik vind het niks voor je.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Speciaal voor de foto... ik heb vroega... gerookt, om stoer te zijn in de 3e klas
Bedoel je de Happy Hardcore nummer van Flammen & Abracsas? Of zo iets?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Good to go, dat was toch zo'n foute jaren '90 liedje?
Jep. Met Tygo in de clip.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bedoel je de Happy Hardcore nummer van Flammen & Abracsas? Of zo iets?
ik heb alleen maar lelijke vriendinnen zodat ik zelf 'n beetje goed overkomquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:57 schreef Dizer het volgende:
Nou, kom op dan... laat eens wat foto's zien van mooie meiden uit je vriendengroep zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |