quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij boeide me totaal niet..
En ja ik ben een Arthouse fan, zoals je dat zo mooi noemt.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:43 schreef BVO het volgende:
Homosex in BB. Niet dat ik nog kijk, maar dit is wel weer leuk
.
http://bigbrother.fok.nl/blog/2180quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:18 schreef rena het volgende:
Welke log?
Ah, lekker boeiend dus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/2180
Seks is wel een groot woord voor dat beetje zoenen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:43 schreef BVO het volgende:
Homosex in BB. Niet dat ik nog kijk, maar dit is wel weer leuk
.
Idd, zo begroet ik mijn vrienden doorgaans.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Seks is wel een groot woord voor dat beetje zoenen.
Nou ja, ik had wel wat hardere actie verwacht.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:09 schreef Svensational het volgende:
Idd, zo begroet ik mijn vrienden doorgaans.
Hahaquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:38 schreef rena het volgende:
EINDELIJK.![]()
(gemiddeld 14 per dag)
Ik werd dat 13 zoooo spuugzat
![]()
quote:
quote:
Ik wil 'm ook gewoon zien, die film. En het klopt wel dat die mensen die ik meestal spreek meer van de gelikte Hollywoodactiefilms zijn, en films met enige diepgang of vage bedoeling boeien hun nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien omdat je mensen kent die normaal niet gewend zijn om Arthouse movies te kijken.
Lady in the water is een Arthouse film. Die film is niet gemaakt voor Hollywood. Maar het gaat om het verhaal, de interactie, de diepgang... De film gaat over geloven in jezelf.. Geloven in je innerlijke kind. Geloven in wonderen... en nog veel meer
Ik ga zo de trein in, bij Meppel zal ik uitgebreid zwaaien!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
Ik zat vandaag bij een stel FOK!kers in de trein!
Je suis en Hoogeveen maintenant.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ga zo de trein in, bij Meppel zal ik uitgebreid zwaaien!
Hoe merkte je dat? Hielden ze bordjes met smileys omhoog om hun emoties aan te tonen?!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
Ik zat vandaag bij een stel FOK!kers in de trein!
Maintenant? Ah, c'est dommage! Et demain?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je suis en Hoogeveen maintenant.
Ze hadden het over FOK!radio, het keldertje, Global Mods, en over Sjieke Sjaakquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe merkte je dat? Hielden ze bordjes met smileys omhoog om hun emoties aan te tonen?!![]()
In jouw wereld misschien wel jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe merkte je dat? Hielden ze bordjes met smileys omhoog om hun emoties aan te tonen?!![]()
Oui demain je suis en Meppel. Mais, si tu veut, tu peut agiter quand tu passe Hoogeveen tout-a-l'heure.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maintenant? Ah, c'est dommage! Et demain?
Oldbies?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Ze hadden het over FOK!radio, het keldertje, Global Mods, en over Sjieke Sjaak
Ja, een stel WFL'ers ben ik al achterquote:
Heb je ze niet herkend?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze hadden het over FOK!radio, het keldertje, Global Mods, en over Sjieke Sjaak
Sitethief, Reya en Lightquote:
Jij houdt niet van Fok!kers irl.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sitethief, Reya en Light! Ben ik net achtergekomen
! Alleen Reya kende ik van een foto, Light van mijn sport-periode
! Ik heb ze uiteraard niet aangesproken
!
Pourquoi?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:39 schreef PeRi het volgende:
*krast.
quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:52 schreef PeRi het volgende:
Gelukkig was Tom er om me te fistfucken..
.
Jezus wat een reet. Is dat natuurlijkquote:
Zal wel door de kip komen.quote:
dank u, fijne bevestigingquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Babette!!! Ik heb de toverdoosjesreclame gezien!! Je bent niet gek!!!
Een PeRi orgiequote:
Rrrraw!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |