abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42272156
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:32:43 #2
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42272170
gelukkig iemand die een sc openen wil
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42272249
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:32 schreef versabommie het volgende:
gelukkig iemand die een sc openen wil
Speciaal voor de sc-ers
*The End
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:36:15 #4
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42272250
quote]Op zondag 1 oktober 2006 01:26 schreef Talitha het volgende:

[..]

Dat kuthondje kon er dan ook niet echt iets aan doen, toch? Hij was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats.
[/quote]

Dat kuthondje mocht niet achter katten aanrennen en zeker niet 1 van onze katten
Maar zoals het meestal is, het is de fout van het baasje :'( ze laten het hondje loslopen, ooohhh kijk hem rennen achter een poes, wat leuk oohh hij gaat onder dat hek door hee, waarom piept hij zo Waar komt al dat bloed vandaan en waarom beweegt hij niet meer
Je kan die baasjes ook niet aan het verstand brengen dat het terrein het terratorium van onze hond is
Er hangen nu (op advies van de politie) aan de buitenkanten van het hek, boorden met de tekst dat er een waakhond loopt, op deze manier zijn wij niet meer aansprakelijk voor eventuele gevolgen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:39:22 #5
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42272314
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:26 schreef versabommie het volgende:

[..]

nu jij nog
Tot mijn eigen verbazing heb ik de hele maand september gehaald zonder ban en dat had ik niet verwacht

[ Bericht 2% gewijzigd door KRIBBET op 01-10-2006 01:40:05 (typo) ]
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_42272325
We hadden ook veel katten in de tuin toen we hier pas kwamen wonen, maar die heb ik daarna nooit meer gezien. Ik zal ten alle tijden een kat proberen te redden van een van mijn honden, maar als het te laat is beschouw ik het ook niet als mijn fout dat die kat dood is.
*The End
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:45:34 #7
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42272421
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:40 schreef ThaSandman het volgende:
We hadden ook veel katten in de tuin toen we hier pas kwamen wonen, maar die heb ik daarna nooit meer gezien. Ik zal ten alle tijden een kat proberen te redden van een van mijn honden, maar als het te laat is beschouw ik het ook niet als mijn fout dat die kat dood is.
We hebben zelf 4 katten en vreemde katten mogen van de hond naar binnen om te eten
De eigen katten jagen de (wilde) buurt katten wel weg.
Maar wat als er een andere hond opeens in je tuin staat
Aan je foto te zien heb je een stafford rondlopen, die staan niet echt bekend dat ze alle honden op eigen grond toestaan
Met dank aan Laysa.
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:47:19 #8
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42272452
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:39 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Tot mijn eigen verbazing heb ik de hele maand september gehaald zonder ban en dat had ik niet verwacht
Misschien eens je kop uit de reet van ....lamaar
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42272456
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:36 schreef KRIBBET het volgende:

Dat kuthondje mocht niet achter katten aanrennen en zeker niet 1 van onze katten
Maar zoals het meestal is, het is de fout van het baasje :'( ze laten het hondje loslopen, ooohhh kijk hem rennen achter een poes, wat leuk oohh hij gaat onder dat hek door hee, waarom piept hij zo Waar komt al dat bloed vandaan en waarom beweegt hij niet meer
Je kan die baasjes ook niet aan het verstand brengen dat het terrein het terratorium van onze hond is
Er hangen nu (op advies van de politie) aan de buitenkanten van het hek, boorden met de tekst dat er een waakhond loopt, op deze manier zijn wij niet meer aansprakelijk voor eventuele gevolgen
Aard van het beestje hè. Dat geldt zowel voor jouw hond als voor het kuthondje (had het beessie geen naam? ).
Een éénlingweg voert door mijn land
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:49:35 #10
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42272488
Ik ga even zwaaien
Mijn bedje roept en ga heerlijkop het water dobberen
Morgen wil mijn vrouw weer wat "leuks" doen maar dat was nog een verrassing Zal wel geen voetbal kijken zijn
Met dank aan Laysa.
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2006 @ 01:49:55 #11
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42272496
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:50:54 #12
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42272514
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

Misschien eens je kop uit de reet van ....lamaar
Ik ken Lamaar nog niet Is het een nieuw Modje? Want anders moet ik die nog uitnodigen voor mijn feestje
Met dank aan Laysa.
pi_42272526
Ik had je verhaal maar half gelezen, maar het ging dus om een klein hondje die aangevallen is door jouw hond. Dat probleem heb ik ook eens gehad. Ik zat in de huiskamer en mijn 2 honden waren in de tuin en ineens spurten ze weg. Zie ik in de verte een malteser leeuwtje in de tuin staan (tuin is 70 meter lang). Ik er dus achteraan en mijn honden hadden dat hondje dus te pakken in het pad. Ik stond dus daar met 2 wilde honden bij hun nekvel en dat hondje rende naar zijn tuin waar de poort nog open stond. Ik moest dus de poort dichtmaken zonder een hond los te laten, wat best een probleem was.
Ik ben daarna aan de deur gegaan om te vragen of het hondje ok was, maar er was niemand thuis.
*The End
pi_42272560
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 00:12 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

In 1 keer goed...
Broekie

Gefeliciteerd
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:53:23 #15
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42272566
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:47 schreef Talitha het volgende:

[..]

Aard van het beestje hè. Dat geldt zowel voor jouw hond als voor het kuthondje (had het beessie geen naam? ).
Het beestje zal best een naam hebben (het leeft nog dankzij een operatie in Utrecht, dat kunnen ze dan weer wel )
maar luisteren naar z'n naam deed hij duidelijk niet
Gelukkig verspreide het nieuws zich erg snel en niemand laat zijn hondje meer loslopen in de buurt van ons terrein
Met dank aan Laysa.
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:54:03 #16
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42272581
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ga even zwaaien
Mijn bedje roept en ga heerlijkop het water dobberen
Morgen wil mijn vrouw weer wat "leuks" doen maar dat was nog een verrassing Zal wel geen voetbal kijken zijn
Jij loopt morgen in de ikea

truste pik, en als je morgen thuiskomt maak ik de dag nog kutter voor je!
pi_42272584
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:45 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

We hebben zelf 4 katten en vreemde katten mogen van de hond naar binnen om te eten
De eigen katten jagen de (wilde) buurt katten wel weg.
Maar wat als er een andere hond opeens in je tuin staat
Aan je foto te zien heb je een stafford rondlopen, die staan niet echt bekend dat ze alle honden op eigen grond toestaan
Het is een Amerikaanse Bulldog, die helaas in maart is overleden. Hij was zelfs voor een AB een grote hond en hij beet nooit een andere hond. Helaas is hij genekt door een flostouw.
*The End
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:58:11 #18
84524 Morwen
I got life
pi_42272636
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:49 schreef Manu82 het volgende:
Moet jij FB niet onveilig maken
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:58:57 #19
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42272645
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:51 schreef ThaSandman het volgende:
Ik had je verhaal maar half gelezen, maar het ging dus om een klein hondje die aangevallen is door jouw hond. Dat probleem heb ik ook eens gehad. Ik zat in de huiskamer en mijn 2 honden waren in de tuin en ineens spurten ze weg. Zie ik in de verte een malteser leeuwtje in de tuin staan (tuin is 70 meter lang). Ik er dus achteraan en mijn honden hadden dat hondje dus te pakken in het pad. Ik stond dus daar met 2 wilde honden bij hun nekvel en dat hondje rende naar zijn tuin waar de poort nog open stond. Ik moest dus de poort dichtmaken zonder een hond los te laten, wat best een probleem was.
Ik ben daarna aan de deur gegaan om te vragen of het hondje ok was, maar er was niemand thuis.
Hier een soortgelijk verhaal, loslopend tekkeltje (ruw-harig) in onze tuin maar onze tuin is ongeveer 7x zo lang en ik kan alleen met een rollator mezelf voorbewegen, een hond is dus altijd sneller
Koste 1400 euro en daar kan je aardig wat nieuwe tekkels voor halen
Je weet dus precies wat het is en ook dat je er zelf niets aan kunt doen, moeten ze maar aan de andere kant van het hek blijven
Met dank aan Laysa.
  zondag 1 oktober 2006 @ 02:01:22 #20
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42272684
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:54 schreef versabommie het volgende:

[..]

Jij loopt morgen in de ikea

truste pik, en als je morgen thuiskomt maak ik de dag nog kutter voor je!
Bij IKEA kan je heerlijk ontbijten voor 1 euro
Maar er zit een vestiging op een minuut of 10 bij ons vandaan en dat zal ze wel geen uitdaging vinden
Je hoort het morgen van me
PS morgen het afscheid van Riemer
Met dank aan Laysa.
pi_42272685
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Hier een soortgelijk verhaal, loslopend tekkeltje (ruw-harig) in onze tuin maar onze tuin is ongeveer 7x zo lang en ik kan alleen met een rollator mezelf voorbewegen, een hond is dus altijd sneller
Koste 1400 euro en daar kan je aardig wat nieuwe tekkels voor halen
Je weet dus precies wat het is en ook dat je er zelf niets aan kunt doen, moeten ze maar aan de andere kant van het hek blijven
Ik vond het ook zielig voor die maltheser want hij stond daar en keek alsof hij dacht : Hee hier kan ik lekker spelen.
Vorig jaar liep een van onze honden met een egel rond in zijn bek. Die heeft het niet overleefd, maar 1 dag later liepen er allemaal baby egels in de tuin. Die hebben we dus allemaal gered en naar een opvangcentrum gebracht.
*The End
  zondag 1 oktober 2006 @ 02:02:18 #22
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42272697
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Bij IKEA kan je heerlijk ontbijten voor 1 euro
Maar er zit een vestiging op een minuut of 10 bij ons vandaan en dat zal ze wel geen uitdaging vinden
Je hoort het morgen van me
PS morgen het afscheid van Riemer
Denk dat er nog een hoop hagenezen zijn die ook wel afscheid van 'm willen nemen
pi_42272723
Wolfsburg heeft gewonnen van Bayern Munchen en mijn neefje heeft eens geen gele kaart gepakt.
*The End
  zondag 1 oktober 2006 @ 02:05:55 #24
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42272767
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 02:03 schreef ThaSandman het volgende:
Wolfsburg heeft gewonnen van Bayern Munchen en mijn neefje heeft eens geen gele kaart gepakt.
3 weken gelee langs de alianz arena gereden maar wat ziet dat er kicke uit zeg!
pi_42272822
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 02:05 schreef versabommie het volgende:

[..]

3 weken gelee langs de alianz arena gereden maar wat ziet dat er kicke uit zeg!
Bij Bayern is het rood en bij 1860 is hij blauw en ik geloof dat het Duitse elftal ook een kleur heeft. Toch heb ik het meer op ouderwetse stadions.
*The End
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')