Speciaal voor de sc-ersquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:32 schreef versabommie het volgende:
gelukkig iemand die een sc openen wil![]()
Tot mijn eigen verbazing heb ik de hele maand september gehaald zonder ban en dat had ik niet verwachtquote:
We hebben zelf 4 katten en vreemde katten mogen van de hond naar binnen om te etenquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:40 schreef ThaSandman het volgende:
We hadden ook veel katten in de tuin toen we hier pas kwamen wonen, maar die heb ik daarna nooit meer gezien. Ik zal ten alle tijden een kat proberen te redden van een van mijn honden, maar als het te laat is beschouw ik het ook niet als mijn fout dat die kat dood is.
Misschien eens je kop uit de reet van ....lamaarquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tot mijn eigen verbazing heb ik de hele maand september gehaald zonder ban en dat had ik niet verwacht![]()
![]()
Aard van het beestje hè. Dat geldt zowel voor jouw hond als voor het kuthondje (had het beessie geen naam?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
Dat kuthondje mocht niet achter katten aanrennen en zeker niet 1 van onze katten![]()
Maar zoals het meestal is, het is de fout van het baasje :'( ze laten het hondje loslopen, ooohhh kijk hem rennen achter een poes, wat leukoohh hij gaat onder dat hek door
hee, waarom piept hij zo
Waar komt al dat bloed vandaan en waarom beweegt hij niet meer
![]()
Je kan die baasjes ook niet aan het verstand brengen dat het terrein het terratorium van onze hond is![]()
Er hangen nu (op advies van de politie) aan de buitenkanten van het hek, boorden met de tekst dat er een waakhond loopt, op deze manier zijn wij niet meer aansprakelijk voor eventuele gevolgen![]()
Ik ken Lamaar nog nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien eens je kop uit de reet van ....lamaar![]()
![]()
Het beestje zal best een naam hebben (het leeft nog dankzij een operatie in Utrecht, dat kunnen ze dan weer welquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Aard van het beestje hè. Dat geldt zowel voor jouw hond als voor het kuthondje (had het beessie geen naam?).
Jij loopt morgen in de ikeaquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ga even zwaaien![]()
Mijn bedje roept en ga heerlijkop het water dobberen![]()
Morgen wil mijn vrouw weer wat "leuks" doen maar dat was nog een verrassingZal wel geen voetbal kijken zijn
![]()
Het is een Amerikaanse Bulldog, die helaas in maart is overleden. Hij was zelfs voor een AB een grote hond en hij beet nooit een andere hond. Helaas is hij genekt door een flostouw.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben zelf 4 katten en vreemde katten mogen van de hond naar binnen om te eten![]()
De eigen katten jagen de (wilde) buurt katten wel weg.
Maar wat als er een andere hond opeens in je tuin staat![]()
Aan je foto te zien heb je een stafford rondlopen, die staan niet echt bekend dat ze alle honden op eigen grond toestaan![]()
Moet jij FB niet onveilig makenquote:
Hier een soortgelijk verhaal, loslopend tekkeltje (ruw-harig) in onze tuin maar onze tuin is ongeveer 7x zo lang en ik kan alleen met een rollator mezelf voorbewegen, een hond is dus altijd snellerquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:51 schreef ThaSandman het volgende:
Ik had je verhaal maar half gelezen, maar het ging dus om een klein hondje die aangevallen is door jouw hond. Dat probleem heb ik ook eens gehad. Ik zat in de huiskamer en mijn 2 honden waren in de tuin en ineens spurten ze weg. Zie ik in de verte een malteser leeuwtje in de tuin staan (tuin is 70 meter lang). Ik er dus achteraan en mijn honden hadden dat hondje dus te pakken in het pad. Ik stond dus daar met 2 wilde honden bij hun nekvel en dat hondje rende naar zijn tuin waar de poort nog open stond. Ik moest dus de poort dichtmaken zonder een hond los te laten, wat best een probleem was.
Ik ben daarna aan de deur gegaan om te vragen of het hondje ok was, maar er was niemand thuis.
Bij IKEA kan je heerlijk ontbijten voor 1 euroquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij loopt morgen in de ikea![]()
truste pik, en als je morgen thuiskomt maak ik de dag nog kutter voor je!![]()
Ik vond het ook zielig voor die maltheser want hij stond daar en keek alsof hij dacht : Hee hier kan ik lekker spelen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier een soortgelijk verhaal, loslopend tekkeltje (ruw-harig) in onze tuin maar onze tuin is ongeveer 7x zo lang en ik kan alleen met een rollator mezelf voorbewegen, een hond is dus altijd sneller![]()
Koste 1400 euro en daar kan je aardig wat nieuwe tekkels voor halen![]()
Je weet dus precies wat het is en ook dat je er zelf niets aan kunt doen, moeten ze maar aan de andere kant van het hek blijven![]()
Denk dat er nog een hoop hagenezen zijn die ook wel afscheid van 'm willen nemenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij IKEA kan je heerlijk ontbijten voor 1 euro![]()
Maar er zit een vestiging op een minuut of 10 bij ons vandaan en dat zal ze wel geen uitdaging vinden![]()
Je hoort het morgen van me![]()
PS morgen het afscheid van Riemer![]()
3 weken gelee langs de alianz arena gereden maar wat ziet dat er kicke uit zeg!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:03 schreef ThaSandman het volgende:
Wolfsburg heeft gewonnen van Bayern Munchen en mijn neefje heeft eens geen gele kaart gepakt.
Bij Bayern is het rood en bij 1860 is hij blauw en ik geloof dat het Duitse elftal ook een kleur heeft. Toch heb ik het meer op ouderwetse stadions.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
3 weken gelee langs de alianz arena gereden maar wat ziet dat er kicke uit zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |