grapjas...als ik iets tegen je zeg kun je toch wel antwoorden...is wel zo beleefdquote:Op donderdag 28 september 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schatje, dan heb ik eroverheen gelezen, en daarnaast was je ook nogal druk met Basje en ik wilde die prille kalverliefde niet stuk maken![]()
nee joh, helemaal geen zonde.... het bezorgt je alleen maar ellendequote:
Bommie en beleefdquote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
grapjas...als ik iets tegen je zeg kun je toch wel antwoorden...is wel zo beleefd
joh heb ik ff gemist, kan toch> ik mis van Krabbit ook ongeveer 50% van zijn postings...quote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
grapjas...als ik iets tegen je zeg kun je toch wel antwoorden...is wel zo beleefd
Ik zal deze posting ff uitprinten en meenemen voor de lunch morgen!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
Waar ligt de grens?![]()
Mij het vriendje van Rik noemen![]()
Schurftjong![]()
ja, prima!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef versabommie het volgende:
zo goed, oorties?
ja, toch wel?quote:heb echt wat gedaan met je opbouwende kritieken heur!
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
Waar ligt de grens?![]()
Mij het vriendje van Rik noemen![]()
Schurftjong![]()
ja, dat zie je toch ?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, prima!
[..]
ja, toch wel?
Daarom ga ik een feest gevenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zal deze posting ff uitprinten en meenemen voor de lunch morgen!
o, nee hoor schat....dat moet je helemaal zelf weten...zolang ik maar weet waar ik op kan rekenen...quote:Op donderdag 28 september 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh heb ik ff gemist, kan toch> ik mis van Krabbit ook ongeveer 50% van zijn postings...
Nog even en je gaat het forum een verplichting voor me maken![]()
Mijn tranen zijn opquote:
Neem lekker een hotelkamerquote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o, nee hoor schat....dat moet je helemaal zelf weten...zolang ik maar weet waar ik op kan rekenen...![]()
![]()
Ik spui 100% onzin dus ook die 50% is zonde van je tijdquote:Op donderdag 28 september 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh heb ik ff gemist, kan toch> ik mis van Krabbit ook ongeveer 50% van zijn postings...
Nog even en je gaat het forum een verplichting voor me maken![]()
jij kan gewoon op mij rekenen heur. Jij bent deze editie mijn troetelnewbie, ik neem je aan de hand om je door deze slangenkuil te helpen. echter soms laat ik je even spartelen opdat je strax een grote sterke oldbie kan worden die opgewassen is tegen de verderfelijke invloeden van de Jappert, de Krabb-it en de WC Eend!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o, nee hoor schat....dat moet je helemaal zelf weten...zolang ik maar weet waar ik op kan rekenen...![]()
![]()
...wat wil je met me doen danquote:
De vraag is wanneer je in godsnaam nu eens breekt!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn tranen zijn opIk heb er kracht meer voor
![]()
Ook in jouw onzin zitten kernen van je kille waarheid!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik spui 100% onzin dus ook die 50% is zonde van je tijd![]()
hahahah ...ik ben een grote meid hoor....!!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij kan gewoon op mij rekenen heur. Jij bent deze editie mijn troetelnewbie, ik neem je aan de hand om je door deze slangenkuil te helpen. echter soms laat ik je even spartelen opdat je strax een grote sterke oldbie kan worden die opgewassen is tegen de verderfelijke invloeden van de Jappert, de Krabb-it en de WC Eend!![]()
Als je me emailadres geeft zal ik laten zien waarom ik nooit zal brekenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
De vraag is wanneer je in godsnaam nu eens breekt!
check ff me profilequote:Op donderdag 28 september 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je me emailadres geeft zal ik laten zien waarom ik nooit zal breken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |