Doet ie dan niks? Bij de meeste objecten krijg je dan een 'Force Error' optie te zien, maar dat doet ie dus ook niet? Staat je cheat (boolProp testingCheatsEnabled on) wel aan danquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:24 schreef Sessy het volgende:
Nee, shiftclicken op de telescoop werkt ook niet. Shiftclicken werkt ueberhaupt niet.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef Chanty87 het volgende:
Ohja Acryl, je moet ff bij die plaatjes in de OP de tag veranderen van [[url= en ]afbeelding[/url]] naar [[url= en ]afbeelding[/url]]
ik heb wat lcars dingen, voyager wallpapers (die ze altijd in de gangen hebben) verlichting, een captains chair en een warpcorequote:Op zaterdag 9 september 2006 03:09 schreef Sessy het volgende:
Heb je ook van die startrek achtige woningen? En LCARS?
heb je die zelfgemaakt of gedownload?? Die witte randen zijn echt gaaaaaaaafquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:20 schreef vanillivi het volgende:
Mooie screenshots allemaal!!!!!
Het nieuwe huisje van de familie Burton:
[afbeelding]
[afbeelding]
En een paar plaatjes van het interieur:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zelf gemaaktquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:22 schreef releaze het volgende:
[..]
heb je die zelfgemaakt of gedownload?? Die witte randen zijn echt gaaaaaaaaf
w00t! Wat een prachtige huis! Kan je die misschien te download zetten, zou hem heel graag willen hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:20 schreef vanillivi het volgende:
Mooie screenshots allemaal!!!!!
Het nieuwe huisje van de familie Burton:
[afbeelding]
[afbeelding]
En een paar plaatjes van het interieur:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is geen geheim hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:34 schreef releaze het volgende:
[..]
hoe heb je een dak op die halve muurtjes geplaatst???of is dat het geheim van de chef?
Bedanktquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:41 schreef timp0e het volgende:
[..]
w00t! Wat een prachtige huis! Kan je die misschien te download zetten, zou hem heel graag willen hebben![]()
Er zit in 't basisspel een soort partygame onder 'games' en hobbies. Zodra je die aanchaft en neerzet, gaat een de nummers oproepen en gaan de andere hun nummertjes afstempele op die blokjesquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Zo, het vorige deel zat wel snel vol!! SEMTEX, wat zijn dat voor spelblokken?
weet ik zo niet, je kan t ook gewoon proberenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:44 schreef Miepje01 het volgende:
Weet iemand dit:
Kan het kwaad om downloads in aparte mappen te zetten? Dus b.v: Mijn documenten > ea games > de sims 2 > Downloads > Slaapkamers
Want een hele tijd geleden lukte mij dit geloof ik wel, maar de afgelopen keer deden mijn downloads het toen niet meer. Heb nu mijn download map weer helemaal geleegd, en vond het toch wel prettig met die mapjes.
Ja dat is waar. Maar omdat 't de vorige keer niet gingquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:04 schreef Acryl het volgende:
[..]
weet ik zo niet, je kan t ook gewoon proberen
Als je Nightlife hebt, kun je volgens mij alle downloads in subfolders plaatsen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:44 schreef Miepje01 het volgende:
Weet iemand dit:
Kan het kwaad om downloads in aparte mappen te zetten? Dus b.v: Mijn documenten > ea games > de sims 2 > Downloads > Slaapkamers
Want een hele tijd geleden lukte mij dit geloof ik wel, maar de afgelopen keer deden mijn downloads het toen niet meer. Heb nu mijn download map weer helemaal geleegd, en vond het toch wel prettig met die mapjes.
Nee, ik heb geen cheats aanstaan. Heb alleen wel net insiminator geinstalleerd dus misschien is dat de boosdoener?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:15 schreef Chanty87 het volgende:
Heb je andere cheats aanstaan? Bij boolProp snapObjectsToGrid begint ie daarover te mauwen namelijk
Dankjequote:Op zaterdag 9 september 2006 16:43 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Als je Nightlife hebt, kun je volgens mij alle downloads in subfolders plaatsen.
Als je geen Nightlife hebt, kan je alleen objecten in subfolders plaatsen. De bodyshop componenten (kleding, haren, skintone, make-up, brillen en ogen) kunnen dan helaas niet in subfolders en moet je dus gewoon los in de Downloads folder gooien.
ahh, ja met die cheat kan je mooie dingen maken.. maar het is niet voor mij weggelegd. ik heb het weleens geprobeerd, maar het ging helemaal fout! mag ik je vragen of je hiervoor tutorials hebt gebruikt en zo ja, welke?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:47 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Is geen geheim hoor![]()
Die halve muren heb ik gemaakt m.b.v. de ‘boolprop constrainfloorelevation false” cheat, het zijn dus niet de ‘halve muren’ die in het spel (nightlife volgens mij) zitten. Daarop heb ik tegels geplaatst en voor de skylights heb ik glazen/doorzichtige tegels gebruikt.
Doe je kind en de baby in een lege kamer.. haal de deur eruit.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:52 schreef Acryl het volgende:hoe raak ik snel me koters kwijt? (een baby en een kind)
hahahah misschien omdat hij een player isquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Deze is leukHij kijkt alleen niet zo blij
quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:08 schreef Danaa het volgende:
[..]
Doe je kind en de baby in een lege kamer.. haal de deur eruit.
En voor je het weet heeft de maatschappelijk werker ze opgehaald.
Vertel es waar je ze vandaan hebt? Of kun je ze me sturen misschien?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:21 schreef releaze het volgende:
[..]
ik heb wat lcars dingen, voyager wallpapers (die ze altijd in de gangen hebben) verlichting, een captains chair en een warpcoreOok heb ik een replicator kunnen downloaden
Ik vind het maken van startrek achtige woningen zelf een beetje vervelend, omdat er maar weinig Trek is en alles toch op een groen veldje staat
op modthesims2 heeft oa xanathon een aantal startrek dingen gemaakt, veel borg spul..
Oh dat verklaart 't.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:24 schreef Double-U het volgende:
Dat met die aliens werkt toch alleen in de Alienbuurt? Ik heb m'n eigen buurt gebouwd en daar kunnen ze turen tot ze een ons wegen maar er gebeurt nooit wat. (gelukkig maar want groen is niet m'n kleur)
dat hang dus weer af van wat jij graag wilquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:42 schreef Creature het volgende:
Wat is de leukste uitgave van the sims om mee te beginnen?
Deze topic-reeks heeft me toch wel nieuwsgierig gemaakt.
ze zijn dus te vinden op modthesims2 en xanathon heeft er veel gemaakt, dus zoek daar ff op zn naam et voilaquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:23 schreef Sessy het volgende:
[..]
Vertel es waar je ze vandaan hebt? Of kun je ze me sturen misschien?![]()
ik geloof dat je dat gewoon in bodyshop kan doen, misschien zelfs in het CAS scherm...dan staat er ergens een prullenbakje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:47 schreef Acryl het volgende:
misschien een domme vraag... maarre, hoe verwijder je een skin die je met bodyshop hebt gemaakt?![]()
Klinkt erg leuk!quote:Op zondag 10 september 2006 02:06 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
dat hang dus weer af van wat jij graag wil
Als jij eerst de Sims2 wilt leren kennen dan haal je dus gewoon alleen De Sims2
Wil je graag een volwaardig persoon laten studeren en daarna een huis en een vrouw zoeken dan neem je Studentenleven erbij
Wil je graag een bedrijf beginnen dan neem je gaan het maken
ik heb toen de hele lading in 1x gekocht
ik speel telkens andere dingen
en aangezien alle uitbreiding integreren in je game kun je dus alles spelen
je kan BV je eigen kind als tiener naar de universiteit sturen etc ( als je de bijbehorende expansions hebt )
je kan savonds uitgaan als je nachtleven hebt
het hangt dus echt af van wat jij het eerst wil leren
Al zal je er geen spijt van krijgen als je ze allemaal aanschaft![]()
PS binnekort komt mijn eerste Huisje hier te download
Speciaal voor de Fok!kers![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 10:05 schreef releaze het volgende:
[..]
ik geloof dat je dat gewoon in bodyshop kan doen, misschien zelfs in het CAS scherm...dan staat er ergens een prullenbakje?
Gebruiksaanleiding! Staat ook nog best veel in... normaal sla ik die dingen ook over, maar het is toch wel makkelijk bij Gaan het maken...quote:Op zondag 10 september 2006 14:32 schreef timp0e het volgende:
Hoi,
ik heb een vraagje. En ik weet dat die al eerder is gesteld door iemand anders, maar ik kan hem niet meer vinden.
Ik beschik over de uitbreidingspakket '' De Sims gaan het Maken''
Ik heb dus nu een kavel gebouwd in een winkelbuurt. Maar hoe zorg je ervoor dat je aankan markeren welke objecten er verkocht mogen worden? Ik zie dat helemaal nergens staan.
Alvast bedankt
Mijn documenten / EA / Sims 2 / Storytelling.quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef Acryl het volgende:
waar vind ik de foto's terug die ik in het spel heb gemaakt?
(zodat ik ze hier kan posten, want met prinscreen is ook niet alles)
thank youquote:Op zondag 10 september 2006 15:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mijn documenten / EA / Sims 2 / Storytelling.
Ik heb hier geen specifieke tutorial voor gebruikt. Ik was gewoon een beetje aan het proberen en ik vond het er wel leuk en apart uitzien. Als je eenmaal een beetje door hebt hoe de ‘boolprop constrainfloorelevation false’ cheat werkt, is het wel te doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:23 schreef releaze het volgende:
[..]
ahh, ja met die cheat kan je mooie dingen maken.. maar het is niet voor mij weggelegd. ik heb het weleens geprobeerd, maar het ging helemaal fout! mag ik je vragen of je hiervoor tutorials hebt gebruikt en zo ja, welke?
deze is er ook:quote:Op zondag 10 september 2006 22:19 schreef Revenge2005 het volgende:
ik heb weer een nieuwe sim gemaakt
maar nu heb ik dus met me stomme kop die sim in verona dorp gemaakt
kan ik deze sim op de 1 of andere manier verplaatsen naar een andere buurt ?
zoja hoe doe je dit dan ?
edit
ik ben te snel met vragen![]()
ik heb mijn sim op een leeg klein lot geplaatst
deze gesaved
daarna de lot verplaatst naar het huizen kavel
toen de nieuwe buurt bezocht en mijn lege lot incluis sim daar geplaatst
Daarna even de lot bezocht en gesaved en daarna mijn sim uitgezet
nu staat ze in het Familie depot in de nieuwe buurt
misschien dat dit handig is voor andere mensen![]()
dit bedoel ik trouwens (het rooie cirkeltje)quote:Op zondag 10 september 2006 14:11 schreef Acryl het volgende:
[..]nergens geen prullenbakje gevonden
Leuk filmpje!!quote:Op zondag 10 september 2006 22:54 schreef releaze het volgende:
Overigens ik en mn startrek weer..Dr zijn veel simmers die zich bezighouden om trek dingen te bouwen en weet ik veel, en dit is toch een gaaf sims2 filmpje
Ik denk dat zelfs mensen die niet van startrek houden het wel een beetje kunnen pruimen. (twordt wel een beetje langdradig, maar goed)
http://video.google.com/videoplay?docid=2327362306890687814
Dit filmpje is erg mooi gemaakt, er zijn echt heel veel filmpjes heh.. een heel verhaal hebben ze gemaakt!quote:Op maandag 11 september 2006 08:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik kwam gister ook zoiets op youtube tegen. Het hele harry potter audioboek, wel een beetje geknipt etc, omgezet met sims 2 beelden erachter... erg leuk gedaan!
http://www.youtube.com/watch?v=5mfa5zybfdQ
Ja dat vind ik zo knap!!quote:Op maandag 11 september 2006 10:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Nouja, het verhaal bestaat al, dit is rechtstreeks de tekst uit de officiele engelse audioboeken. Er is wat in geknipt her en der, maar ze hebben de beelden er echt supernetjes ondergezet!
Dat is wel handig ja,, kun je nog even lekker doorspelen..quote:Op maandag 11 september 2006 13:43 schreef Revenge2005 het volgende:
wat is sims2 tog verslavend
zit nu met ruimte gebrek , bah volgende week dus maar een nieuwe 80 GB disk halen voor de sims alleen , want ik denk dat er nog uitbreidingen zat komen
het is tog wel mogelijk om sims2 op een andere disk te installen ?
het mapje in mijn documenten zet ie dan tog niet op de C: disk neer ?
ps voor de mensen die me willen uitlachen
ik heb zoveel shit dat ik nog maar 600 mb vrij heb op me C: disk
ga naar Deze Computer. en dan zie je de schijven staan. rechter muisknop op de C schijf, en dan klik je op eigenschappen, en dan zie je hoeveel je hebt gebruikt, en hoeveel ruimte je nog over hebt op de schijfquote:Op maandag 11 september 2006 16:29 schreef Danaa het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja,, kun je nog even lekker doorspelen..
En inderdaad Sims2 is zoooo verslavend![]()
Ik heb echt geen idee hoeveel mb wij nog vrij hebben op de C:/ disk.. kun je me misschien vertellen hoe ik dat moet doen![]()
ikk heb het via configuratiescherm gedaanquote:Op maandag 11 september 2006 16:58 schreef Acryl het volgende:
[..]
ga naar Deze Computer. en dan zie je de schijven staan. rechter muisknop op de C schijf, en dan klik je op eigenschappen, en dan zie je hoeveel je hebt gebruikt, en hoeveel ruimte je nog over hebt op de schijf
Dankje.. dan past het er wel op.. maar dan word het toch wel is een keer tijd dat we een beetje gaan schonen want dan begint ie toch wel vol te raken..quote:Op maandag 11 september 2006 17:04 schreef Marvellous het volgende:
Voor Pets heb je minimaal 1.5 GB vrije ruimte nodig..
Ik zit trouwens niet echt op pets te wachten maar uiteindelijk zal ik hem toch wel kopen![]()
quote:
Heeeee,,quote:Op maandag 11 september 2006 17:10 schreef Acryl het volgende:
[..]
ik wil jou wel een pets geven hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 17:11 schreef Danaa het volgende:
[..]
Heeeee,,
jij ook weer hier.. was net even in een ander topic waar jij ook te vinden bent..![]()
Sorry Mar... maar ff grappig.. we kwamen elkaar zomaar even tegen ergens andersquote:
Als je dat hebt uitgevogeld hoor ik het graagquote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef thewitch het volgende:
Ik ben nu ook zelf druk bezig met het maken van een eigen huis voor mijn sims, het wordt een aardig groot huis daar ik ze daar wil laten intrekken als ze getrouwd zijn. En ik heb een tip van mijn vriendin gekregen om een sim zodanig te veranderen dat je deze als babysitter/maid/kok kan gebruiken, weet niet of dit waar is maar ga het uit proberen zodra ik klaar ben met mijn huis.
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 17:16 schreef Danaa het volgende:
[..]
Sorry Mar... maar ff grappig.. we kwamen elkaar zomaar even tegen ergens anders![]()
We gaan weer on-topic!
Hahaquote:Op maandag 11 september 2006 17:22 schreef Acryl het volgende:
[..]koop jij je sim games op de zwarte markt (de bazaar) en zo ja; is t daar goedkoper?
is toch een ontopic vraag?
quote:Op maandag 11 september 2006 17:29 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hahahelemaal aant checken waar ik woon.. ik moet je eerlijk bekennen ik heb dus geen idee wat ze daar kosten en of ze echt zijn.. Is trouwens een goede tip van je om daar eens te kijken. Dit weekend moet ik toch even heen ga ik even voor je kijken
![]()
Waar?quote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef Acryl het volgende:
[..]whehe, ik woon toch in de buurt van wijkerebevert
Pets Gepreorderd?? Dat is..??quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:51 schreef Revenge2005 het volgende:
Zo nieuwe 80 GB disk gehaald -> Disk naam - The Sims2
Volledig de sims 2 overgezet
Glamour life erbij mee genomen en Pets Gepreorderd
ik ben nu klaar voor eventuele Expansions die ze nog in ged8ten hebben
Okee handig!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:34 schreef Revenge2005 het volgende:
Zo gauw als de winkel em hier heeft leggen ze pets voor me weg
Zodat ik deze dan opkan halen als ik van me werk thuisben
+ het feit dat preorderen ook nog een euro of 7 scheelt op de prijs die die krijgt als ie uit is
zo hoef ik niet bang te zijn dat ie dus uitverkocht is als de winkel hem heeft
Okee, nee dynabyte zit hier niet in de buurt..quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:59 schreef Revenge2005 het volgende:
Heb dit laten doen bij Dynabyte
Geen idee of die ook bij jouw zit
want normaal gesproken is de game 39.99
met pre-orderen - en mijn dynabyte klantenkaart scheelt me dit ongeveer 5.50
dus kost de game me maar 34.50 en dan ben ik gewoon verzekerd van een game zo gauw als ie uit is
hangt ook af van de grootte van je kamer, en de verlichtingquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:54 schreef Patries86 het volgende:
kan het zijn hoeveel beelden,schilderijen en planten je ook in je huis heb dat je sims het niks vinden
En ze houden ontzettend veel van felle kleuren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:05 schreef Acryl het volgende:
[..]
hangt ook af van de grootte van je kamer, en de verlichting
(sims houden meestal van wat kleinere goed verlichte kamers)
Is dat zo? Mn vriend vroeg het zich ook al af, of het de sims wat boeit of er behang en vloertegels liggen en wat voorn kleur ze hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En ze houden ontzettend veel van felle kleuren.
Kamers met witte muren en houten vloeren vinden ze een stuk minder mooi dan felgekleurde hippiekamers, zo heb ik ondervondenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:09 schreef releaze het volgende:
[..]
Is dat zo? Mn vriend vroeg het zich ook al af, of het de sims wat boeit of er behang en vloertegels liggen en wat voorn kleur ze hebben.
geinig dat dat dan ook in het spel zitquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Kamers met witte muren en houten vloeren vinden ze een stuk minder mooi dan felgekleurde hippiekamers, zo heb ik ondervonden
lollllll zoveel space heb je wel nodig voor de sims.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:51 schreef Revenge2005 het volgende:
Zo nieuwe 80 GB disk gehaald -> Disk naam - The Sims2
Volledig de sims 2 overgezet
Glamour life erbij mee genomen en Pets Gepreorderd
ik ben nu klaar voor eventuele Expansions die ze nog in ged8ten hebben
Is er iemand die mij hier een antwoord op kan gevenquote:Op maandag 11 september 2006 17:16 schreef thewitch het volgende:
Wie kan mij helpen , ik heb een site gevonden met daarin een serie videos voor thesims2
maar ik weet niet waar ik deze moet installeren het betreft de site
http://sh.roosterteeth.com/archive/
![]()
jahaha sims2 spelen is aanstekelijkquote:Op woensdag 13 september 2006 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
lollllll zoveel space heb je wel nodig voor de sims.
af en toe maak ik wat kleding enzo voor de sims dat is pas kicken.
Loop daar * zie je het voor je?* Je eigen gebreide sims in een eigen gemaakt kledingstuk!
Wooh...kan ik uren naar kijken zoiets, helemaal van jou!!!!!!!
Alsof het kids van je zijn he, ben heel benieuwd naar de dierenuitbreiding , is ook zo geweldig mooi. Ik sims me soms sufffffffff![]()
Ik meende dat je dat zelf kon bepalen of thesims alleen een stroomstoot krijgen of 1tje met dodelijke afloopquote:heb nu ook een Elektrische stoel gedownload
dit is een normale stoel alleen heb je de optie om je sim te electrokuteren![]()
Waardoor ze dus een schock krijgen zoals bij een kapotte lamp - alleen gaan ze er wel dood aan
]quote:Op woensdag 13 september 2006 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
lollllll zoveel space heb je wel nodig voor de sims.
af en toe maak ik wat kleding enzo voor de sims dat is pas kicken.
Loop daar * zie je het voor je?* Je eigen gebreide sims in een eigen gemaakt kledingstuk!
Wooh...kan ik uren naar kijken zoiets, helemaal van jou!!!!!!!
Alsof het kids van je zijn he, ben heel benieuwd naar de dierenuitbreiding , is ook zo geweldig mooi. Ik sims me soms sufffffffff![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:09 schreef Danaa het volgende:
[..]
]
Hier herken ik me wel inAls ik echt trots ben op mijn sims dat zijn het echt net mijn kindjes en ben k er helemaal trots op als ze een kindje krijgen.. doe ik net of ik in het spel zit..
Helemaal geweldig..
En als er dan nog een huisdier bij kan is het helemaal leuk, Maak ik eerst een man en een vrouw aan met een hondje of katjeDan komt er een kindje..
Nouja laten we maar weer ophouden maar heb er super veel zin in,,
Ik totaal niet,, de vrouw krijgt altijd mijn naamquote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef Acryl het volgende:
[..]
![]()
ik maak mijn sims eigenlijk het precies tegenovergestelde van wat ik zelf benweet eigenlijk niet waarom
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik totaal niet,, de vrouw krijgt altijd mijn naamBehalve als ik helemaal door ga spelen met een familie en een kind groeit op tot volwassenen dan kan het natuurlijk niet mijn naam hebben..
POSTEN DIE HAP!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:34 schreef releaze het volgende:
Ook heb ik me bezig gehouden met het maken van een bordeel, jaja. Moest de downloads van sexysims2 ook ergens kwijt, maar heb besloten om die maar niet te screenshotten en uploadenIets met pervers en weet ik veel wat.
Grote uitbreidingen: Nachtleven, gaan het maken, Pets (Binnenkort)quote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef Patries86 het volgende:
zijn er inmiddels meer delen van sims 2 uit behalve studenten leven?
En waar heb je die lijpe stoel weg?quote:Op woensdag 13 september 2006 07:54 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
heb nu ook een Elektrische stoel gedownload
dit is een normale stoel alleen heb je de optie om je sim te electrokuteren![]()
Waardoor ze dus een schock krijgen zoals bij een kapotte lamp - alleen gaan ze er wel dood aan
deze komt hier weg -> modthesims2.comquote:Op donderdag 14 september 2006 16:46 schreef poehej het volgende:
[..]
En waar heb je die lijpe stoel weg?![]()
Hier heb ik de mijne weg en 1tje ervan is echt gaafquote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
deze komt hier weg -> modthesims2.com
Directe link naard e file -> http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=188578
naakte skinsquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik had eens een hack geval van die leeftijd eh dingus, dan werden ze ouder of jonger..erg handig!
Dus ik zette een simsman in een huis die kreeg dan veel adoptiekinderen,. en die zopen dan dat spul en dan werden ze ouder en dan ging die vent hen neucken.
roflollllllllll whahaha, en dan elke keer met een ander, ut was net adje maar dan knapper tuurlijks.
en een ruzie! Echt komisch ze slaan mekaar helemaal kapot enzoot..Maar die hack ben ik kwijt helaas, zat in sims 2 deel 1 en in de rest doet ie het niet meer.
Weet iemand nog gave downloadhacks ergens?
Ik vind die naakte skins ook gaaf! Ik hoef geen sex meer sinds ik sims![]()
![]()
ik heb een paar supergeile (ja dat is woord) skins betaald gedownload van spicysims.com. Ik vond ze zo mooi dat ik ze gewoon moest hebben, maar heeft me wel $5 gekost. Niet de skins zelf, maar voor $5 kreeg ik 10 credits en kon ik die zooi downloaden, ik heb nu nog 6 credits over want de rest van de site vind ik matig, ik hou niet zo van het sm-achtige maar die skins waren adembenemend.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:08 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
naakte skins![]()
welke skins gebruik je ervoor
heb je wat linkjes naar de skins toe
we hadden nog wat ongebruikte centjes op een paypal account, anders had ik het ook niet gedaan hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:38 schreef Revenge2005 het volgende:
betalen gaat me tog iets te ver voor die troep lol
games waren al duur zat
Oke bedankt voor de uitleg, dan zal ik deze dus echt wel gaan gebruiken voor mijn sims.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:17 schreef releaze het volgende:
er staat dat er een probleem in OBF is waardoor als je meerdere werknemers hebt die ingesteld staan om aan een craftingstation te werken, zon werkplek, dat er maar een van hen een werkplek zoekt en dat de anderen maar wat gaan lanterfanten, iig niet werken. de hack die deze persoon heeft gemaakt zorgt ervoor dat iedereen die aangesteld is om aan een werkplek te werken ook daadwerkelijk naar een lege werkplek gaat, en niet gaat zitten lanterfanten.
Als jij bereid bent te betalen voor een skin, kan ik je deze aanraden. Heel erg mooi gedetailleerd en nog goedkoper ook, vanwege de dollarkoers:quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:31 schreef releaze het volgende:
[..]
ik heb een paar supergeile (ja dat is woord) skins betaald gedownload van spicysims.com. Ik vond ze zo mooi dat ik ze gewoon moest hebben, maar heeft me wel $5 gekost. Niet de skins zelf, maar voor $5 kreeg ik 10 credits en kon ik die zooi downloaden, ik heb nu nog 6 credits over want de rest van de site vind ik matig, ik hou niet zo van het sm-achtige maar die skins waren adembenemend.
Nouja goed, ff kijkend op die website zijn een aantal van de skins die ik heb gedownload nieteens meer aanwezig.. deze nog wel, ik weet niet of je het plaatje kan zien maar goed.
[afbeelding]
Die zien er gaaf uit ze hebben een azieatische uiterlijk, zoiets ben ik nu al heel lang aan het zoeken en je zult het altijd hebben voor de mooisten moet je betalenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als jij bereid bent te betalen voor een skin, kan ik je deze aanraden. Heel erg mooi gedetailleerd en nog goedkoper ook, vanwege de dollarkoers:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Heb 'm zelf ook en gebruik hem heeel erg vaak...
Skin is 2.90 USD(2 euro 14) http://www.sussissogoodsims2.com
het pikkie van de man is een opschildering, het is geen echte pik. de tieten van de vrouw zijn wel rond, en met en beetje photoshop kan je die echt mooi vol en rond laten lijken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:22 schreef Double-U het volgende:
Waarom krijgen vrouwen van die mega tieten en mannen zo'n mini pikkie![]()
zeker door een man ontworpen
aziatische man of vrouw.. meestal zit het aziatische in de makeup. Ik zou als ik jou was eens op modthesims2 gaan kijken bij de fantasiecharacters, bij de anime gasten. Daar zitten heel vaak aziatische oogjes tussen die je gewoon als makeup moet applyen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:12 schreef thewitch het volgende:
[..]
Die zien er gaaf uit ze hebben een azieatische uiterlijk, zoiets ben ik nu al heel lang aan het zoeken en je zult het altijd hebben voor de mooisten moet je betalen![]()
Ik ben druk opzoek naar een aziatische vrouw en manweet iemand of je deze ook kunt sownloaden (gratis) en zo ja waar
Ik heb er al een aantal gevonden die er op het 1e gezicht wel mooi uit zien, maar er zitten er wat bij die zijn niet om aan te zienquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:34 schreef releaze het volgende:
[..]
aziatische man of vrouw.. meestal zit het aziatische in de makeup. Ik zou als ik jou was eens op modthesims2 gaan kijken bij de fantasiecharacters, bij de anime gasten. Daar zitten heel vaak aziatische oogjes tussen die je gewoon als makeup moet applyen.
Een skintone die ik zelf tijdenlang gebruikt heb is er een van barcelonista, vond ik ook erg mooi:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=118182
zes verschillende kleurtjes
Is een crack voor, moet je een apart programmaatje voor installeren. Ik heb 'm bij sims 2 er niet eens op gezet, zo interessant zijn ze niet naakt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:19 schreef Revenge2005 het volgende:
hoe zijn jullie van die blur afgekomen tijdens het douchen/plassen etc
ik had een keer een skin gemaakt met een lange..quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:29 schreef Sessy het volgende:
Ze hebben het heel koud. Daarom hebben al die Sims wijven ook zo'n stijve tepels.
neuh dat zijn ze idd nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:45 schreef Sessy het volgende:
[..]
Is een crack voor, moet je een apart programmaatje voor installeren. Ik heb 'm bij sims 2 er niet eens op gezet, zo interessant zijn ze niet naakt.
ja dat wil ik ook wle graag weten, het liefst nog in het Nederlands als iemand dat heeft (?)quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:33 schreef Revenge2005 het volgende:
Weet iemand toevallig mooie Beginner bouw Tutorials die een beetje simpel zijn ?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:36 schreef fresta het volgende:
[..]
ja dat wil ik ook wle graag weten, het liefst nog in het Nederlands als iemand dat heeft (?)
edit: of moeilijkere![]()
Mja bij sims 1 had ik ook allemaal seks bedden met verschillende posities en SM kelder werktuigen maar eh... nouja. Het heeft gewoon iets incestueus...quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:33 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
neuh dat zijn ze idd niet
alhoewel met goeie skins![]()
maargoed
ik wou dat het al 21 oktober wasik Wil pets
![]()
![]()
Omdat het een opgetekende pik is en die ook z'n grenzen heeft. Je kunt wel echte pikken downloaden: Peri weet wel waar je die kunt krijgenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:22 schreef Double-U het volgende:
Waarom krijgen vrouwen van die mega tieten en mannen zo'n mini pikkie![]()
zeker door een man ontworpen
dat kan, maar de mensen raken hun vriendschappen wel kwijt wanneer je dit doet. je kan in het buurtscherm naar lots and houses (jij weet vast wel wat het is op zn nederlands) en dan kiezen voor move to lots and houses bin. Wanneer je dit doet terwijl je poppetjes nog in je huisje zitten dan slaat ie ze op in het huizendepot. als je dan straks je nieuwe buurt geinstalleerd hebt, dan kun je ze weer uit de lots & houses bin slepen zo je nieuwe buurt in.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef timp0e het volgende:
Hey,
ik heb een vraagje. Ik heb nu 3 huizen + 3 families in een buurt staan. Maar ik heb nu een mooiere en handigere buurt gedownloaded die ik dus graag wil gebruiken.
Is er een mogelijkheid om die 3 huizen + families te kunnen verplaatsen naar die buurt. Gewoon compleet dat ook nog steeds alles gemeubileerd is etc.
Wie weet of het kan?
Alvast bedankt!
hobbies gebeuren buitenshuis, bij iedereenquote:Op zondag 17 september 2006 01:16 schreef Sessy het volgende:
Strak, Releaze, maar heeft hij geen hobby's?
Waar kun je die replicator downloaden? Hij staat me wel aanquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:36 schreef releaze het volgende:
Het kleinste huis wat ik ooit heb gebouwd maar toch heel volledig
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat grijze ding naast de douche (tegenover de computer) is een replicator. Nooit meer koken! het apparaat genereert alle maaltijden, random en op verzoek.
quote:Op zondag 17 september 2006 01:07 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, alleen ff dit plaatje voor de vrouwelijke simmers.
[afbeelding]
Bedanktquote:Op zondag 17 september 2006 13:02 schreef releaze het volgende:
De replicator is te vinden op deze site
http://www.simwardrobe.com/
sims2, objects, foodreplicator
Erg lekkerquote:Op zondag 17 september 2006 01:07 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, alleen ff dit plaatje voor de vrouwelijke simmers.
[afbeelding]
leuk ingericht huisje! die eettafel is kewlquote:Op zondag 17 september 2006 17:57 schreef PeRi het volgende:
Anti slowchat screenie..
[afbeelding]
Ik ben weer zwangerig.
Voor die f00d replicator, moet je dan een uitbreiding hebben? En modthesims2 ligt weer eens plat (bij mij)!
-edit- nevermind, heb 't al. Voor die van http://www.simwardrobe.com/ hoef je iig geen uitbreiding.
Daar ben ik inderdaad ook dringend naar op zoek..quote:Op zondag 17 september 2006 19:39 schreef releaze het volgende:
Ik vind het echt zo bagger dat je voor het grootste gedeelte van de mannenkleren altijd moet betalen. Ik vind het heel moeilijk om echt leuke gratis mannenkleding te vinden. Als iemand nog een paar linkjes heeft, gaarne posten
Wattes?quote:Op maandag 18 september 2006 00:38 schreef Revenge2005 het volgende:
Verder als dat gebruik ik een Servo charging station voor mijn servo
dit scheelt een hoop tijd met met opladen van je servo en boost de andere needs van je servo erbij
geen ideequote:Op maandag 18 september 2006 01:19 schreef Sessy het volgende:
hoe krijg je dat nou weer voor mekaar
Servo is een Robot die je kan maken als je een gouden badge hebt voor robots bouwenquote:Op maandag 18 september 2006 00:45 schreef releaze het volgende:
[..]
Wattes?Ik weet dus niet wat een servo is
Ik dacht eerst wat bedoelt ze met die clock, dus gauw ff gekeken en toen bleek het nieuwe downloads te zijn die ik nog niet hadquote:[b]
ook gebruik ik van de site de Alarm clock voor mijn bedrijf
deze laat automatisch het personeel komen en ook weer naar huis gaan op zelf in te stellen tijden
ooh de robotsquote:Op maandag 18 september 2006 01:30 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
Servo is een Robot die je kan maken als je een gouden badge hebt voor robots bouwen
echter is deze servo ook met een hack verkrijgbaar
LEt OP
Om Servo te Gebruiken heb je wel Open for Business nodig (Gaan het Maken )
Servo is een vriend , een schoonmaker , techneut
hij kan alles wat een sim ook kan ( inclusief ojaa-en )![]()
als je de robot dezelfde dingen leert als je sim kan je deze gewoon gebruiken als vriend
of als schoonmaker or iets anders waar je hem voor wilt gebruiken
je kan je servo laten werken/schoonmaken/reparen
hij is heel handig en kan een goede vriend zijn in je huishouden
Servo's werken echter op stroom
Contact met water zal je servo dan ook per direct leeg laten lopen
Servo's kunnen normaal alleen opladen via Zonlicht ( en met een hack ook bij maanlicht )
Vandaar het oplaad station -> zodat ik mijn servo altijd kan opladen
Als je Geinterreseerd bent in Servo dan staat hier de package file voor je waarmee je servo gewoon kan kopen
http://www.ultimate-reven(...)MQ_Buyable_Servo.rar
En hier de Package naar de recharge station
http://www.ultimate-reven(...)Charging-Station.zip
Met dank aan Simwardrobe voor de Recharger
en dank aan monique van MTS2 voor de Buyable Servo![]()
Gewoon even uitpakken met Winrar
Daarna de package file in je downloads folder zetten
en dan je game starten
het kan zijn dat je een melding krijgt dat deze package niet compatibel is
maar ik gebruik em met allee expansions geinstalled en heb geen last van crashes met deze package dus hij werkt gewoon
Servo is te koop onder Electronica -> Diversen
de recharger staat ook onder Electronica - Diversen
als ik me niet vergis
Enjoy
Volgens mij komt ie van modthesims2, maar ikw eet niet meer hoe die heet enzo. Ik heb 'm al heel lang, vanaf het begin ofzo.quote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef releaze het volgende:
[..]
leuk ingericht huisje! die eettafel is kewl![]()
Wel leuke sitequote:Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef FrigginHell het volgende:
Hey hallo
Is ook voor het eerst dat ik deze thread opmerk.
Kom eens bij mijn website kijken,
www.noukiesims2.net
Waarom doe je dat eigk zo vaak? Ik doe dat zo min mogelijk, behalve bij een nieuw systeem.quote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef releaze het volgende:
Ik heb dus eergister ofzo sims opnieuw geinstalleerd en mn spel en mn computer is er zo langzaam door geworden, kweenie hoe het komt... het spel hapert gigantisch
'Noodgeval'. Mn PC heeft het afgelopen jaar voorbeeldig gewerkt, lekker snel en alles nergens problemen mee, totdat ik de patch ging installeren.quote:Op maandag 18 september 2006 22:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigk zo vaak? Ik doe dat zo min mogelijk, behalve bij een nieuw systeem.
Oh jee, je hoeft het helemaal niet toe te voegen aan een package bestand! Als zij haar gedownloade spulletjes in dr game wilt hebben moet ze naar mijn documenten/eagames/sims/downloads en ze daar in de map gooien!quote:Op maandag 18 september 2006 23:50 schreef J-Will het volgende:
Hey lui,
mijn vriendin heeft dus ontdekt dat ze allerlei spullies kan downloaden. Hoe krijgt ze die nu toegevoegd aan dat .package bestand? Ik heb SimPE gedownload maar ik snap er werkelijk de ballen van. Het is me één keer per ongeluk gelukt dus ik weet dat het mogelijk is. Ik moet dus, in het kort, een .package (een stoel ofzo) toevoegen aan een bestaande .package.
En waar kun je deze vinden, want mijn spel loopt ook langzaam.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:59 schreef releaze het volgende:
Nou, het langzaamlopen probleem lijkt opgelost.
- .net2 eraf geflikkerd
- OFB patch uitgevoerd
- Avast! virusscanner eraf en weer AVG geinstalleerd
Gelukkig!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:59 schreef releaze het volgende:
Nou, het langzaamlopen probleem lijkt opgelost.
- .net2 eraf geflikkerd
- OFB patch uitgevoerd
- Avast! virusscanner eraf en weer AVG geinstalleerd
* J-Will mompelt iets over limewire ofzo en dat die optie niet werktquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:43 schreef releaze het volgende:
[..]
Oh jee, je hoeft het helemaal niet toe te voegen aan een package bestand! Als zij haar gedownloade spulletjes in dr game wilt hebben moet ze naar mijn documenten/eagames/sims/downloads en ze daar in de map gooien!
over het toevoegen van bestanden aan packages, NIET doen. Je kan je downloads daarmee compleet verknallen!
ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:
http://thesims2.ea.com/update/getpatch.php?appVersion=1.3&languageCode=quote:Op dinsdag 19 september 2006 06:57 schreef thewitch het volgende:
[..]
En waar kun je deze vinden, want mijn spel loopt ook langzaam.![]()
De versie is niet helemaal zuiver neequote:Op dinsdag 19 september 2006 13:35 schreef releaze het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee waar je het over hebtik ga dr van uit dat je bepaalde zaken via limewire hebt gedownload maar wat je dan met opties bedoeld..... ALLE downloads moeten in de sims2 download map, anders werkt het niet. En als je een illegale versie van sims2 hebt... dan gaat het alsnog zo? * releaze spreekt uit ervaring
quote:Op maandag 18 september 2006 20:28 schreef releaze het volgende:
Het is misschien niet zon duidelijke video maar hier is een 'gameplay' van Sims2 Pets
http://video.google.com/videoplay?docid=-430661057072891644
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef timp0e het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omg, ik moet echt die uitbreiding hebben. Zooo tof!
yep, gewoon een map aan maken en daar alle downloads in zetten. wanneer de sims is opgestart, dan heb je een soort configuratie optie (is meestal pas in het buurtscherm) en daar kan je aanvinken of je wel of niet custom content wil enablen. Als het enabled is dan zou ie het gewoon moeten doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:59 schreef J-Will het volgende:
[..]
De versie is niet helemaal zuiver neeMaar er is dus geen download-map, en deze aanmaken heeft vooralsnog geen resultaten opgeleverd. Hoe zou die map dan precies moeten zijn? En daar zet je dan gewoon de .package in?
*krijgt hele sadistische trekjes bij die gedachtenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Wat me ook gaaf lijkt worden bij die nieuwe Sims is dat als je gebeten bent door een wolf je dus in een weerwolf kunt veranderennet zoals zombies en vampieren eigenlijk
dat wordt zeker een Wolfman in de buurt
* releaze heeft linkje gevondenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:23 schreef releaze het volgende:
Nu moet ik alleen nog een manier vinden om de default ogen te veranderen.. Ohwell
Nu ik denk dat ik genoeg aan mijn pc hebquote:[b]
*krijgt hele sadistische trekjes bij die gedachten
mjaa kan ook niet wachten totdat hij er is hoor
ik hou express schijfruimte vrij voor Pets
nog een maandje ongeveer en dan is het zover![]()
Afgesproken, ik doe meequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
*krijgt hele sadistische trekjes bij die gedachten
mjaa kan ook niet wachten totdat hij er is hoor
ik hou express schijfruimte vrij voor Pets
nog een maandje ongeveer en dan is het zover![]()
@ Danaa
laten we dan beloven dat als 1 van de fokkers hier hem heeft
dat deze niet aarzelt en dan screenshots maakt en deze voor de anderen even online gooit
mocht ik em toevallig iets eerder hebben zal ik zo vrij zijn om wat screens te posten
hoop dat de anderen dit ook willen doen
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:38 schreef Miepje01 het volgende:
Die foodreplicator doet het nietIk kan hem wel in het huis zetten, maar ze kunnen er niets mee doen. Moet je hier nog iets speciaals voor doen, of kan het bij een bepaalde uitbreiding alleen?
Normaal gesproken moet ie werkenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:20 schreef fresta het volgende:
ik heb hem ook gedownload en hij is erin want ze vragen steeds of ik iets wil activeren zodat het item erin komt, nou ik doe dat maar ik kan hem nergens vinden!
Bij mij doet die foodprocessor het wel, maar ik wordt gek van die expressokoffiezetter ze nemen niets anders dan expressoquote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
[..]
Normaal gesproken moet ie werken
bij mij werkt hij wel en ik heb alle expansions -> dus daar kan ik geen antwoord op geven
Fresta
Als je dat blauwe scherm krijgt -> vink dan wel even aan
Aangepast materiaal inschakelen
Hij hoort normaal gewoon onder de eerste stap apparaten te staan
waar de tuin barbecue dus ook staan ( gasfornuizen dus )![]()
Wil je tips of wil je weten hoe het moet?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:21 schreef Lotjeb het volgende:
Iemand tips voor het maken van sim-filmpjes?
Het lijkt me zo leuk om te doen en het lijkt me een mooi nutteloos project voor mijn vrije vrijdag![]()
Hoe het moet weet ik, maar zou graag willen weten hoe ik de filmpjes een beetje kan monteren enzo, welke programma's je daarvoor kan gebruikenquote:Op donderdag 21 september 2006 08:27 schreef Danaa het volgende:
[..]
Wil je tips of wil je weten hoe het moet?
Onderin de blauwe balk waar je kan kiezen voor bouwen en kopen etc. staan ook de pijltjes om om je huis heen te draaien en ook daar zit een aanklik dingetje voor foto's maken en voor filmen.. Je ziet dan gewoon een filmcameraatje als je daarop klikt kun je filmen.
![]()
windows moviemaker kan je proberen, maar je kan ook asociaal pinnacle downloaden, maar dat is een vrij zwaar programma met heel veel opties. ik heb er vorig jaar een 5 min filmpje voor school in moeten maken en ik vind het persoonlijk heerlijk werken, maar goed, het vergt oefeningquote:Op donderdag 21 september 2006 09:02 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Hoe het moet weet ik, maar zou graag willen weten hoe ik de filmpjes een beetje kan monteren enzo, welke programma's je daarvoor kan gebruiken
mijn lessen beginnen altijd om 4 uur, dus savonds kan ik laat opblijven etc.. eik moet ik aan mn huiswerk smorgens, maar dat is gelukkig nu niet zo veel, dat wordt straks wel veel meer...quote:Op donderdag 21 september 2006 10:13 schreef izzypizzy het volgende:
Aaaarrrghhh ik heb de laatste tijd helemaal geen tijd meer om te simmenWaar halen jullie de tijd vandaan?
Ja ik ben jaloers ja...![]()
Ow.. dus jij kan ons ook vermaken met wat screensquote:Op donderdag 21 september 2006 13:49 schreef releaze het volgende:
[..]
mijn lessen beginnen altijd om 4 uur, dus savonds kan ik laat opblijven etc.. eik moet ik aan mn huiswerk smorgens, maar dat is gelukkig nu niet zo veel, dat wordt straks wel veel meer...
ik heb er al honderdduizend gepostquote:Op donderdag 21 september 2006 13:59 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Ow.. dus jij kan ons ook vermaken met wat screens![]()
Die skintones heb ik ook , mooi zijn ze hè.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:51 schreef releaze het volgende:
Nou is me eindelijk duidelijk gekregen hoe het veranderen van default skins eik in zn werkelijkheid gaat. De tutorial was voor mij niet helemaal duidelijk, maar goed, nu wel en nu ben ik bezig met het tijdrovende karwei om de defaultskins te veranderen in die prachtige payskins die ik laatst had gedownload.
Iig, als andere mensen die maxis skins lillek vinden heeft enayla een prachtige default replacement gemaakt die je alleen maar hoeft te downloaden en poof, al je townies en npcs hebben een perzikzacht huidje
Very worthwhile skintones.. http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=128208
Ik zal ff een screenie van mij posten dan, omdat Releaze niet wilquote:Op donderdag 21 september 2006 13:59 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Ow.. dus jij kan ons ook vermaken met wat screens![]()
Heb ik idd ook gedaanquote:Op donderdag 21 september 2006 12:51 schreef releaze het volgende:
Iig, als andere mensen die maxis skins lillek vinden heeft enayla een prachtige default replacement gemaakt die je alleen maar hoeft te downloaden en poof, al je townies en npcs hebben een perzikzacht huidje
Very worthwhile skintones.. http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=128208
Oh PeRi, wat is jouw piemol mooiquote:Op donderdag 21 september 2006 14:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die skintones heb ik ook , mooi zijn ze hè..
[..]
Ik zal ff een screenie van mij posten dan, omdat Releaze niet wil.
Mijn piemel was zo geliefd vorige keer, een close-up dit keer. (Mijn man loopt nu eenmaal graag nakend rond..)
[afbeelding]
Ik heb een paar hacks gedownload the other day waarmee je de botstructuur enzo dus WEL kan aanpassen, ideaaaal. Alleen dus de skin en de eyes niet, maar voor de rest alles! Ook kleding.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb ik idd ook gedaan. Scheelt al iets, al blijven ze dezelfde lelijke botstructuur, veel te grote neus en lippen en lelijke kleding houden. je kunt ook andere default eyes downloaden
Wat screenies (heb al niet meer gespeeld sinds maandag of dinsdag... school)
Ik heb twee sims laten trouwen: Arcaro & Talitha (Talitha was al een paar maanden zwanger..)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En toen kwam er tot mijn verbazing een hele brute limo voorrijdenTalitha wilde er echter niet vanwege haar zwangerschap
![]()
[afbeelding]
Er was natuurlijk ook bruidstaart, waar de postbode ook maar een hap van nam
[afbeelding]
en niet iedereen had het naar zijn zin
verder nog wat zwangere sims, eentje kreeg er zelfs een tweeling
Luna en haar pasgeboren tweeling. Het kleine jongetje is haar kleuterzoontje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En Eleonora, die zwanger is van haar grijze mannetje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het huisje met autootje van Eleonora (en zus Pia, maar die staat niet op deze foto's)
[afbeelding]
En nog een vet autootje van TSR:
[afbeelding]
Ey tis niet zn kont hè, dus dan vindt ie het wel goed.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:13 schreef Lotjeb het volgende:
En weet FlyingFox eigenlijk wel dat ie hier in z'n blote kont getoond wordt?
Jouw dekbedquote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef releaze het volgende:
[..]
Oh PeRi, wat is jouw piemol mooi
Ziet er beter uit dan dat ding dat ik heb. Welke hack gebruik je? Kan ie ook stijf?
En die skins zijn inderdaad heel erg mooi, ik heb alleen de blanke versies vervangen, ik vind ze net een tikke te donker, maar de donkere versies behouden.
En ik loog! Ooooh!
Ik had nog een tweetal screenies van een paar dagen geleden op mn pc staan
[afbeelding]
Broer en zus aan het eten (ik vind dat kapsel zoooo gaaf)
[afbeelding]
Pa en Ma van broer en zus na het bedrijven der liefdeCute plaatje!
Aan Eleonora heb ik niet zoveel veranderd, die is gedownload. Ik herinner me alleen niet zo gauw waar. Ze was een latina. Ik zal 's ff zoeken.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:22 schreef Marvellous het volgende:
Mooie screens weer SEMTEX![]()
Die Eleonara is knap zeg. Zelf gemaakt? Of gedownload? Zo ja, waar?![]()
http://www.modthesims2.com/quicksearch.php?tag=short+messy+hairquote:Op donderdag 21 september 2006 14:20 schreef Lotjeb het volgende:
Releaze, dat kapsel van broerWaar heb je die vandaan?
Bedankt!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Aan Eleonora heb ik niet zoveel veranderd, die is gedownload. Ik herinner me alleen niet zo gauw waar. Ze was een latina. Ik zal 's ff zoeken.
Gevonden. Veel plezier ermee... Als je een andere skin op haar probeert, krijgt ze een wat zachter gezicht.
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=189942
je kan van sexysims2 een hack downloaden waardoor je blur verdwijnt. het is een setting in de sims zelf.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:15 schreef Revenge2005 het volgende:
als ik die skins gebruik van enayla
ben ik dan ook die gare blur kwijt ?
of gebruiken jullie daar weer wat anders voor
ik heb wel Glamour life dus weet niet of dan de blur ook weg is
ik vink dat ook aan, maar hij vraagt het elke keer weer opnieuw kan dat kloppen?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef Revenge2005 het volgende:
Fresta
Als je dat blauwe scherm krijgt -> vink dan wel even aan
Aangepast materiaal inschakelen
Hij hoort normaal gewoon onder de eerste stap apparaten te staan
waar de tuin barbecue dus ook staan ( gasfornuizen dus )![]()
Hoouuu op ik heb ook geen tijd.. en wil zo graag Pets hebben...quote:Op donderdag 21 september 2006 13:48 schreef Marvellous het volgende:
SEMTEX wanneer post je weer eens wat sreens van je sims??
Ik heb het helaas te druk om te simmen. Ik moet wachten tot de herfstvakantie.. Maar goed, dan heb ik gelijk tijd om Pets te ontdekken. Hij lijkt me nu iig niet zo saai als beestenboel. Ik kan niet wachten om mn eigen kittens te fokken![]()
ik weet niet hoe goed je pc is, hoeveel geheugen en hoeveel videogeheugen, maar kijk ff in je settings van het spel. je kan ervoor kiezen de details hoog te zetten, de details van de sims, etc.. als het allemaal op low staat dan zien de graphics in het spel er vrij brak uit.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:09 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een hele goeie pc, maar ik krijg de kwaliteit maar niet goed. De daken zijn net glad plastic maar alles staat op hoog.
Eigenlijk speel jij gewoon met barbies, vooral die roze auto is echt te trutterigquote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb ik idd ook gedaan. Scheelt al iets, al blijven ze dezelfde lelijke botstructuur, veel te grote neus en lippen en lelijke kleding houden. je kunt ook andere default eyes downloaden
Wat screenies (heb al niet meer gespeeld sinds maandag of dinsdag... school)
Ik heb twee sims laten trouwen: Arcaro & Talitha (Talitha was al een paar maanden zwanger..)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En toen kwam er tot mijn verbazing een hele brute limo voorrijden![]()
Talitha wilde er echter niet in vanwege haar zwangerschap![]()
[afbeelding]
Er was natuurlijk ook bruidstaart, waar de postbode ook maar een hap van nam
[afbeelding]
en niet iedereen had het naar zijn zin
[afbeelding]
verder nog wat zwangere sims, eentje kreeg er zelfs een tweeling
Luna en haar pasgeboren tweeling. Het kleine jongetje is haar kleuterzoontje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En Eleonora, die zwanger is van haar grijze mannetje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het huisje met autootje van Eleonora (en zus Pia, maar die staat niet op deze foto's)
[afbeelding]
En nog een vet autootje van TSR:
[afbeelding]
Voor mij is Sims2 ook nét lego. En dan je hele fantasie er op uitleven.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk speel jij gewoon met barbies, vooral die roze auto is echt te trutterig![]()
Ik haal die echt óveral vandaan, maar mooie houten vloeren én wanden vind je o.a. hier:quote:Op donderdag 21 september 2006 23:26 schreef releaze het volgende:
BTW semtex, het valt me net pas op dat je in een van je screenies een prachtige houten vloer hebt! Kan je wellicht kijken waar je die vandaan hebt gehaald of ons vertellen of het pay of freeware is?
Da's gewoon toeval, die auto vond ik bij die sim passen. Ik pak net zo vaak een brute zwarte seventiesbak, een groene Bentley of een grote groene Amerikaan.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk speel jij gewoon met barbies, vooral die roze auto is echt te trutterig![]()
Eleonora's haar is payhaar van Peggysims.netquote:Op donderdag 21 september 2006 14:45 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Bedankt!!!![]()
Weet je ook nog waar je dat kapsel vandaan hebt? Of komt dat van een paysite, ik heb t namelijk nog nooit gezien.
AMD Dual Core 3800+quote:Op donderdag 21 september 2006 23:22 schreef releaze het volgende:
[..]
ik weet niet hoe goed je pc is, hoeveel geheugen en hoeveel videogeheugen, maar kijk ff in je settings van het spel. je kan ervoor kiezen de details hoog te zetten, de details van de sims, etc.. als het allemaal op low staat dan zien de graphics in het spel er vrij brak uit.
Maar, hoe hoger de settings, hoe langzamer de gameplay. Dus kijk ff of je een goede combinatie tussen esthetiek en functionaliteit kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |