ik heb wat lcars dingen, voyager wallpapers (die ze altijd in de gangen hebben) verlichting, een captains chair en een warpcorequote:Op zaterdag 9 september 2006 03:09 schreef Sessy het volgende:
Heb je ook van die startrek achtige woningen? En LCARS?
heb je die zelfgemaakt of gedownload?? Die witte randen zijn echt gaaaaaaaafquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:20 schreef vanillivi het volgende:
Mooie screenshots allemaal!!!!!
Het nieuwe huisje van de familie Burton:
[afbeelding]
[afbeelding]
En een paar plaatjes van het interieur:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zelf gemaaktquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:22 schreef releaze het volgende:
[..]
heb je die zelfgemaakt of gedownload?? Die witte randen zijn echt gaaaaaaaaf
w00t! Wat een prachtige huis! Kan je die misschien te download zetten, zou hem heel graag willen hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:20 schreef vanillivi het volgende:
Mooie screenshots allemaal!!!!!
Het nieuwe huisje van de familie Burton:
[afbeelding]
[afbeelding]
En een paar plaatjes van het interieur:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is geen geheim hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:34 schreef releaze het volgende:
[..]
hoe heb je een dak op die halve muurtjes geplaatst???of is dat het geheim van de chef?
Bedanktquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:41 schreef timp0e het volgende:
[..]
w00t! Wat een prachtige huis! Kan je die misschien te download zetten, zou hem heel graag willen hebben![]()
Er zit in 't basisspel een soort partygame onder 'games' en hobbies. Zodra je die aanchaft en neerzet, gaat een de nummers oproepen en gaan de andere hun nummertjes afstempele op die blokjesquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Zo, het vorige deel zat wel snel vol!! SEMTEX, wat zijn dat voor spelblokken?
weet ik zo niet, je kan t ook gewoon proberenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:44 schreef Miepje01 het volgende:
Weet iemand dit:
Kan het kwaad om downloads in aparte mappen te zetten? Dus b.v: Mijn documenten > ea games > de sims 2 > Downloads > Slaapkamers
Want een hele tijd geleden lukte mij dit geloof ik wel, maar de afgelopen keer deden mijn downloads het toen niet meer. Heb nu mijn download map weer helemaal geleegd, en vond het toch wel prettig met die mapjes.
Ja dat is waar. Maar omdat 't de vorige keer niet gingquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:04 schreef Acryl het volgende:
[..]
weet ik zo niet, je kan t ook gewoon proberen
Als je Nightlife hebt, kun je volgens mij alle downloads in subfolders plaatsen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:44 schreef Miepje01 het volgende:
Weet iemand dit:
Kan het kwaad om downloads in aparte mappen te zetten? Dus b.v: Mijn documenten > ea games > de sims 2 > Downloads > Slaapkamers
Want een hele tijd geleden lukte mij dit geloof ik wel, maar de afgelopen keer deden mijn downloads het toen niet meer. Heb nu mijn download map weer helemaal geleegd, en vond het toch wel prettig met die mapjes.
Nee, ik heb geen cheats aanstaan. Heb alleen wel net insiminator geinstalleerd dus misschien is dat de boosdoener?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:15 schreef Chanty87 het volgende:
Heb je andere cheats aanstaan? Bij boolProp snapObjectsToGrid begint ie daarover te mauwen namelijk
Dankjequote:Op zaterdag 9 september 2006 16:43 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Als je Nightlife hebt, kun je volgens mij alle downloads in subfolders plaatsen.
Als je geen Nightlife hebt, kan je alleen objecten in subfolders plaatsen. De bodyshop componenten (kleding, haren, skintone, make-up, brillen en ogen) kunnen dan helaas niet in subfolders en moet je dus gewoon los in de Downloads folder gooien.
ahh, ja met die cheat kan je mooie dingen maken.. maar het is niet voor mij weggelegd. ik heb het weleens geprobeerd, maar het ging helemaal fout! mag ik je vragen of je hiervoor tutorials hebt gebruikt en zo ja, welke?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:47 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Is geen geheim hoor![]()
Die halve muren heb ik gemaakt m.b.v. de ‘boolprop constrainfloorelevation false” cheat, het zijn dus niet de ‘halve muren’ die in het spel (nightlife volgens mij) zitten. Daarop heb ik tegels geplaatst en voor de skylights heb ik glazen/doorzichtige tegels gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |