Doet ie dan niks? Bij de meeste objecten krijg je dan een 'Force Error' optie te zien, maar dat doet ie dus ook niet? Staat je cheat (boolProp testingCheatsEnabled on) wel aan danquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:24 schreef Sessy het volgende:
Nee, shiftclicken op de telescoop werkt ook niet. Shiftclicken werkt ueberhaupt niet.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef Chanty87 het volgende:
Ohja Acryl, je moet ff bij die plaatjes in de OP de tag veranderen van [[url= en ]afbeelding[/url]] naar [[url= en ]afbeelding[/url]]
ik heb wat lcars dingen, voyager wallpapers (die ze altijd in de gangen hebben) verlichting, een captains chair en een warpcorequote:Op zaterdag 9 september 2006 03:09 schreef Sessy het volgende:
Heb je ook van die startrek achtige woningen? En LCARS?
heb je die zelfgemaakt of gedownload?? Die witte randen zijn echt gaaaaaaaafquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:20 schreef vanillivi het volgende:
Mooie screenshots allemaal!!!!!
Het nieuwe huisje van de familie Burton:
[afbeelding]
[afbeelding]
En een paar plaatjes van het interieur:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zelf gemaaktquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:22 schreef releaze het volgende:
[..]
heb je die zelfgemaakt of gedownload?? Die witte randen zijn echt gaaaaaaaaf
w00t! Wat een prachtige huis! Kan je die misschien te download zetten, zou hem heel graag willen hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:20 schreef vanillivi het volgende:
Mooie screenshots allemaal!!!!!
Het nieuwe huisje van de familie Burton:
[afbeelding]
[afbeelding]
En een paar plaatjes van het interieur:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is geen geheim hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:34 schreef releaze het volgende:
[..]
hoe heb je een dak op die halve muurtjes geplaatst???of is dat het geheim van de chef?
Bedanktquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:41 schreef timp0e het volgende:
[..]
w00t! Wat een prachtige huis! Kan je die misschien te download zetten, zou hem heel graag willen hebben![]()
Er zit in 't basisspel een soort partygame onder 'games' en hobbies. Zodra je die aanchaft en neerzet, gaat een de nummers oproepen en gaan de andere hun nummertjes afstempele op die blokjesquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Zo, het vorige deel zat wel snel vol!! SEMTEX, wat zijn dat voor spelblokken?
weet ik zo niet, je kan t ook gewoon proberenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:44 schreef Miepje01 het volgende:
Weet iemand dit:
Kan het kwaad om downloads in aparte mappen te zetten? Dus b.v: Mijn documenten > ea games > de sims 2 > Downloads > Slaapkamers
Want een hele tijd geleden lukte mij dit geloof ik wel, maar de afgelopen keer deden mijn downloads het toen niet meer. Heb nu mijn download map weer helemaal geleegd, en vond het toch wel prettig met die mapjes.
Ja dat is waar. Maar omdat 't de vorige keer niet gingquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:04 schreef Acryl het volgende:
[..]
weet ik zo niet, je kan t ook gewoon proberen
Als je Nightlife hebt, kun je volgens mij alle downloads in subfolders plaatsen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:44 schreef Miepje01 het volgende:
Weet iemand dit:
Kan het kwaad om downloads in aparte mappen te zetten? Dus b.v: Mijn documenten > ea games > de sims 2 > Downloads > Slaapkamers
Want een hele tijd geleden lukte mij dit geloof ik wel, maar de afgelopen keer deden mijn downloads het toen niet meer. Heb nu mijn download map weer helemaal geleegd, en vond het toch wel prettig met die mapjes.
Nee, ik heb geen cheats aanstaan. Heb alleen wel net insiminator geinstalleerd dus misschien is dat de boosdoener?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:15 schreef Chanty87 het volgende:
Heb je andere cheats aanstaan? Bij boolProp snapObjectsToGrid begint ie daarover te mauwen namelijk
Dankjequote:Op zaterdag 9 september 2006 16:43 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Als je Nightlife hebt, kun je volgens mij alle downloads in subfolders plaatsen.
Als je geen Nightlife hebt, kan je alleen objecten in subfolders plaatsen. De bodyshop componenten (kleding, haren, skintone, make-up, brillen en ogen) kunnen dan helaas niet in subfolders en moet je dus gewoon los in de Downloads folder gooien.
ahh, ja met die cheat kan je mooie dingen maken.. maar het is niet voor mij weggelegd. ik heb het weleens geprobeerd, maar het ging helemaal fout! mag ik je vragen of je hiervoor tutorials hebt gebruikt en zo ja, welke?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:47 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Is geen geheim hoor![]()
Die halve muren heb ik gemaakt m.b.v. de ‘boolprop constrainfloorelevation false” cheat, het zijn dus niet de ‘halve muren’ die in het spel (nightlife volgens mij) zitten. Daarop heb ik tegels geplaatst en voor de skylights heb ik glazen/doorzichtige tegels gebruikt.
Doe je kind en de baby in een lege kamer.. haal de deur eruit.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:52 schreef Acryl het volgende:hoe raak ik snel me koters kwijt? (een baby en een kind)
hahahah misschien omdat hij een player isquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Deze is leukHij kijkt alleen niet zo blij
quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:08 schreef Danaa het volgende:
[..]
Doe je kind en de baby in een lege kamer.. haal de deur eruit.
En voor je het weet heeft de maatschappelijk werker ze opgehaald.
Vertel es waar je ze vandaan hebt? Of kun je ze me sturen misschien?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:21 schreef releaze het volgende:
[..]
ik heb wat lcars dingen, voyager wallpapers (die ze altijd in de gangen hebben) verlichting, een captains chair en een warpcoreOok heb ik een replicator kunnen downloaden
Ik vind het maken van startrek achtige woningen zelf een beetje vervelend, omdat er maar weinig Trek is en alles toch op een groen veldje staat
op modthesims2 heeft oa xanathon een aantal startrek dingen gemaakt, veel borg spul..
Oh dat verklaart 't.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:24 schreef Double-U het volgende:
Dat met die aliens werkt toch alleen in de Alienbuurt? Ik heb m'n eigen buurt gebouwd en daar kunnen ze turen tot ze een ons wegen maar er gebeurt nooit wat. (gelukkig maar want groen is niet m'n kleur)
dat hang dus weer af van wat jij graag wilquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:42 schreef Creature het volgende:
Wat is de leukste uitgave van the sims om mee te beginnen?
Deze topic-reeks heeft me toch wel nieuwsgierig gemaakt.
ze zijn dus te vinden op modthesims2 en xanathon heeft er veel gemaakt, dus zoek daar ff op zn naam et voilaquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:23 schreef Sessy het volgende:
[..]
Vertel es waar je ze vandaan hebt? Of kun je ze me sturen misschien?![]()
ik geloof dat je dat gewoon in bodyshop kan doen, misschien zelfs in het CAS scherm...dan staat er ergens een prullenbakje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:47 schreef Acryl het volgende:
misschien een domme vraag... maarre, hoe verwijder je een skin die je met bodyshop hebt gemaakt?![]()
Klinkt erg leuk!quote:Op zondag 10 september 2006 02:06 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
dat hang dus weer af van wat jij graag wil
Als jij eerst de Sims2 wilt leren kennen dan haal je dus gewoon alleen De Sims2
Wil je graag een volwaardig persoon laten studeren en daarna een huis en een vrouw zoeken dan neem je Studentenleven erbij
Wil je graag een bedrijf beginnen dan neem je gaan het maken
ik heb toen de hele lading in 1x gekocht
ik speel telkens andere dingen
en aangezien alle uitbreiding integreren in je game kun je dus alles spelen
je kan BV je eigen kind als tiener naar de universiteit sturen etc ( als je de bijbehorende expansions hebt )
je kan savonds uitgaan als je nachtleven hebt
het hangt dus echt af van wat jij het eerst wil leren
Al zal je er geen spijt van krijgen als je ze allemaal aanschaft![]()
PS binnekort komt mijn eerste Huisje hier te download
Speciaal voor de Fok!kers![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 10:05 schreef releaze het volgende:
[..]
ik geloof dat je dat gewoon in bodyshop kan doen, misschien zelfs in het CAS scherm...dan staat er ergens een prullenbakje?
Gebruiksaanleiding! Staat ook nog best veel in... normaal sla ik die dingen ook over, maar het is toch wel makkelijk bij Gaan het maken...quote:Op zondag 10 september 2006 14:32 schreef timp0e het volgende:
Hoi,
ik heb een vraagje. En ik weet dat die al eerder is gesteld door iemand anders, maar ik kan hem niet meer vinden.
Ik beschik over de uitbreidingspakket '' De Sims gaan het Maken''
Ik heb dus nu een kavel gebouwd in een winkelbuurt. Maar hoe zorg je ervoor dat je aankan markeren welke objecten er verkocht mogen worden? Ik zie dat helemaal nergens staan.
Alvast bedankt
Mijn documenten / EA / Sims 2 / Storytelling.quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef Acryl het volgende:
waar vind ik de foto's terug die ik in het spel heb gemaakt?
(zodat ik ze hier kan posten, want met prinscreen is ook niet alles)
thank youquote:Op zondag 10 september 2006 15:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mijn documenten / EA / Sims 2 / Storytelling.
Ik heb hier geen specifieke tutorial voor gebruikt. Ik was gewoon een beetje aan het proberen en ik vond het er wel leuk en apart uitzien. Als je eenmaal een beetje door hebt hoe de ‘boolprop constrainfloorelevation false’ cheat werkt, is het wel te doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:23 schreef releaze het volgende:
[..]
ahh, ja met die cheat kan je mooie dingen maken.. maar het is niet voor mij weggelegd. ik heb het weleens geprobeerd, maar het ging helemaal fout! mag ik je vragen of je hiervoor tutorials hebt gebruikt en zo ja, welke?
deze is er ook:quote:Op zondag 10 september 2006 22:19 schreef Revenge2005 het volgende:
ik heb weer een nieuwe sim gemaakt
maar nu heb ik dus met me stomme kop die sim in verona dorp gemaakt
kan ik deze sim op de 1 of andere manier verplaatsen naar een andere buurt ?
zoja hoe doe je dit dan ?
edit
ik ben te snel met vragen![]()
ik heb mijn sim op een leeg klein lot geplaatst
deze gesaved
daarna de lot verplaatst naar het huizen kavel
toen de nieuwe buurt bezocht en mijn lege lot incluis sim daar geplaatst
Daarna even de lot bezocht en gesaved en daarna mijn sim uitgezet
nu staat ze in het Familie depot in de nieuwe buurt
misschien dat dit handig is voor andere mensen![]()
dit bedoel ik trouwens (het rooie cirkeltje)quote:Op zondag 10 september 2006 14:11 schreef Acryl het volgende:
[..]nergens geen prullenbakje gevonden
Leuk filmpje!!quote:Op zondag 10 september 2006 22:54 schreef releaze het volgende:
Overigens ik en mn startrek weer..Dr zijn veel simmers die zich bezighouden om trek dingen te bouwen en weet ik veel, en dit is toch een gaaf sims2 filmpje
Ik denk dat zelfs mensen die niet van startrek houden het wel een beetje kunnen pruimen. (twordt wel een beetje langdradig, maar goed)
http://video.google.com/videoplay?docid=2327362306890687814
Dit filmpje is erg mooi gemaakt, er zijn echt heel veel filmpjes heh.. een heel verhaal hebben ze gemaakt!quote:Op maandag 11 september 2006 08:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik kwam gister ook zoiets op youtube tegen. Het hele harry potter audioboek, wel een beetje geknipt etc, omgezet met sims 2 beelden erachter... erg leuk gedaan!
http://www.youtube.com/watch?v=5mfa5zybfdQ
Ja dat vind ik zo knap!!quote:Op maandag 11 september 2006 10:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Nouja, het verhaal bestaat al, dit is rechtstreeks de tekst uit de officiele engelse audioboeken. Er is wat in geknipt her en der, maar ze hebben de beelden er echt supernetjes ondergezet!
Dat is wel handig ja,, kun je nog even lekker doorspelen..quote:Op maandag 11 september 2006 13:43 schreef Revenge2005 het volgende:
wat is sims2 tog verslavend
zit nu met ruimte gebrek , bah volgende week dus maar een nieuwe 80 GB disk halen voor de sims alleen , want ik denk dat er nog uitbreidingen zat komen
het is tog wel mogelijk om sims2 op een andere disk te installen ?
het mapje in mijn documenten zet ie dan tog niet op de C: disk neer ?
ps voor de mensen die me willen uitlachen
ik heb zoveel shit dat ik nog maar 600 mb vrij heb op me C: disk
ga naar Deze Computer. en dan zie je de schijven staan. rechter muisknop op de C schijf, en dan klik je op eigenschappen, en dan zie je hoeveel je hebt gebruikt, en hoeveel ruimte je nog over hebt op de schijfquote:Op maandag 11 september 2006 16:29 schreef Danaa het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja,, kun je nog even lekker doorspelen..
En inderdaad Sims2 is zoooo verslavend![]()
Ik heb echt geen idee hoeveel mb wij nog vrij hebben op de C:/ disk.. kun je me misschien vertellen hoe ik dat moet doen![]()
ikk heb het via configuratiescherm gedaanquote:Op maandag 11 september 2006 16:58 schreef Acryl het volgende:
[..]
ga naar Deze Computer. en dan zie je de schijven staan. rechter muisknop op de C schijf, en dan klik je op eigenschappen, en dan zie je hoeveel je hebt gebruikt, en hoeveel ruimte je nog over hebt op de schijf
Dankje.. dan past het er wel op.. maar dan word het toch wel is een keer tijd dat we een beetje gaan schonen want dan begint ie toch wel vol te raken..quote:Op maandag 11 september 2006 17:04 schreef Marvellous het volgende:
Voor Pets heb je minimaal 1.5 GB vrije ruimte nodig..
Ik zit trouwens niet echt op pets te wachten maar uiteindelijk zal ik hem toch wel kopen![]()
quote:
Heeeee,,quote:Op maandag 11 september 2006 17:10 schreef Acryl het volgende:
[..]
ik wil jou wel een pets geven hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 17:11 schreef Danaa het volgende:
[..]
Heeeee,,
jij ook weer hier.. was net even in een ander topic waar jij ook te vinden bent..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |