Heb ik idd ook gedaanquote:Op donderdag 21 september 2006 12:51 schreef releaze het volgende:
Iig, als andere mensen die maxis skins lillek vinden heeft enayla een prachtige default replacement gemaakt die je alleen maar hoeft te downloaden en poof, al je townies en npcs hebben een perzikzacht huidje
Very worthwhile skintones.. http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=128208
Oh PeRi, wat is jouw piemol mooiquote:Op donderdag 21 september 2006 14:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die skintones heb ik ook , mooi zijn ze hè..
[..]
Ik zal ff een screenie van mij posten dan, omdat Releaze niet wil.
Mijn piemel was zo geliefd vorige keer, een close-up dit keer. (Mijn man loopt nu eenmaal graag nakend rond..)
[afbeelding]
Ik heb een paar hacks gedownload the other day waarmee je de botstructuur enzo dus WEL kan aanpassen, ideaaaal. Alleen dus de skin en de eyes niet, maar voor de rest alles! Ook kleding.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb ik idd ook gedaan. Scheelt al iets, al blijven ze dezelfde lelijke botstructuur, veel te grote neus en lippen en lelijke kleding houden. je kunt ook andere default eyes downloaden
Wat screenies (heb al niet meer gespeeld sinds maandag of dinsdag... school)
Ik heb twee sims laten trouwen: Arcaro & Talitha (Talitha was al een paar maanden zwanger..)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En toen kwam er tot mijn verbazing een hele brute limo voorrijdenTalitha wilde er echter niet vanwege haar zwangerschap
![]()
[afbeelding]
Er was natuurlijk ook bruidstaart, waar de postbode ook maar een hap van nam
[afbeelding]
en niet iedereen had het naar zijn zin
verder nog wat zwangere sims, eentje kreeg er zelfs een tweeling
Luna en haar pasgeboren tweeling. Het kleine jongetje is haar kleuterzoontje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En Eleonora, die zwanger is van haar grijze mannetje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het huisje met autootje van Eleonora (en zus Pia, maar die staat niet op deze foto's)
[afbeelding]
En nog een vet autootje van TSR:
[afbeelding]
Ey tis niet zn kont hè, dus dan vindt ie het wel goed.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:13 schreef Lotjeb het volgende:
En weet FlyingFox eigenlijk wel dat ie hier in z'n blote kont getoond wordt?
Jouw dekbedquote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef releaze het volgende:
[..]
Oh PeRi, wat is jouw piemol mooi
Ziet er beter uit dan dat ding dat ik heb. Welke hack gebruik je? Kan ie ook stijf?
En die skins zijn inderdaad heel erg mooi, ik heb alleen de blanke versies vervangen, ik vind ze net een tikke te donker, maar de donkere versies behouden.
En ik loog! Ooooh!
Ik had nog een tweetal screenies van een paar dagen geleden op mn pc staan
[afbeelding]
Broer en zus aan het eten (ik vind dat kapsel zoooo gaaf)
[afbeelding]
Pa en Ma van broer en zus na het bedrijven der liefdeCute plaatje!
Aan Eleonora heb ik niet zoveel veranderd, die is gedownload. Ik herinner me alleen niet zo gauw waar. Ze was een latina. Ik zal 's ff zoeken.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:22 schreef Marvellous het volgende:
Mooie screens weer SEMTEX![]()
Die Eleonara is knap zeg. Zelf gemaakt? Of gedownload? Zo ja, waar?![]()
http://www.modthesims2.com/quicksearch.php?tag=short+messy+hairquote:Op donderdag 21 september 2006 14:20 schreef Lotjeb het volgende:
Releaze, dat kapsel van broerWaar heb je die vandaan?
Bedankt!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Aan Eleonora heb ik niet zoveel veranderd, die is gedownload. Ik herinner me alleen niet zo gauw waar. Ze was een latina. Ik zal 's ff zoeken.
Gevonden. Veel plezier ermee... Als je een andere skin op haar probeert, krijgt ze een wat zachter gezicht.
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=189942
je kan van sexysims2 een hack downloaden waardoor je blur verdwijnt. het is een setting in de sims zelf.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:15 schreef Revenge2005 het volgende:
als ik die skins gebruik van enayla
ben ik dan ook die gare blur kwijt ?
of gebruiken jullie daar weer wat anders voor
ik heb wel Glamour life dus weet niet of dan de blur ook weg is
ik vink dat ook aan, maar hij vraagt het elke keer weer opnieuw kan dat kloppen?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef Revenge2005 het volgende:
Fresta
Als je dat blauwe scherm krijgt -> vink dan wel even aan
Aangepast materiaal inschakelen
Hij hoort normaal gewoon onder de eerste stap apparaten te staan
waar de tuin barbecue dus ook staan ( gasfornuizen dus )![]()
Hoouuu op ik heb ook geen tijd.. en wil zo graag Pets hebben...quote:Op donderdag 21 september 2006 13:48 schreef Marvellous het volgende:
SEMTEX wanneer post je weer eens wat sreens van je sims??
Ik heb het helaas te druk om te simmen. Ik moet wachten tot de herfstvakantie.. Maar goed, dan heb ik gelijk tijd om Pets te ontdekken. Hij lijkt me nu iig niet zo saai als beestenboel. Ik kan niet wachten om mn eigen kittens te fokken![]()
ik weet niet hoe goed je pc is, hoeveel geheugen en hoeveel videogeheugen, maar kijk ff in je settings van het spel. je kan ervoor kiezen de details hoog te zetten, de details van de sims, etc.. als het allemaal op low staat dan zien de graphics in het spel er vrij brak uit.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:09 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een hele goeie pc, maar ik krijg de kwaliteit maar niet goed. De daken zijn net glad plastic maar alles staat op hoog.
Eigenlijk speel jij gewoon met barbies, vooral die roze auto is echt te trutterigquote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb ik idd ook gedaan. Scheelt al iets, al blijven ze dezelfde lelijke botstructuur, veel te grote neus en lippen en lelijke kleding houden. je kunt ook andere default eyes downloaden
Wat screenies (heb al niet meer gespeeld sinds maandag of dinsdag... school)
Ik heb twee sims laten trouwen: Arcaro & Talitha (Talitha was al een paar maanden zwanger..)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En toen kwam er tot mijn verbazing een hele brute limo voorrijden![]()
Talitha wilde er echter niet in vanwege haar zwangerschap![]()
[afbeelding]
Er was natuurlijk ook bruidstaart, waar de postbode ook maar een hap van nam
[afbeelding]
en niet iedereen had het naar zijn zin
[afbeelding]
verder nog wat zwangere sims, eentje kreeg er zelfs een tweeling
Luna en haar pasgeboren tweeling. Het kleine jongetje is haar kleuterzoontje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En Eleonora, die zwanger is van haar grijze mannetje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het huisje met autootje van Eleonora (en zus Pia, maar die staat niet op deze foto's)
[afbeelding]
En nog een vet autootje van TSR:
[afbeelding]
Voor mij is Sims2 ook nét lego. En dan je hele fantasie er op uitleven.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk speel jij gewoon met barbies, vooral die roze auto is echt te trutterig![]()
Ik haal die echt óveral vandaan, maar mooie houten vloeren én wanden vind je o.a. hier:quote:Op donderdag 21 september 2006 23:26 schreef releaze het volgende:
BTW semtex, het valt me net pas op dat je in een van je screenies een prachtige houten vloer hebt! Kan je wellicht kijken waar je die vandaan hebt gehaald of ons vertellen of het pay of freeware is?
Da's gewoon toeval, die auto vond ik bij die sim passen. Ik pak net zo vaak een brute zwarte seventiesbak, een groene Bentley of een grote groene Amerikaan.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk speel jij gewoon met barbies, vooral die roze auto is echt te trutterig![]()
Eleonora's haar is payhaar van Peggysims.netquote:Op donderdag 21 september 2006 14:45 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Bedankt!!!![]()
Weet je ook nog waar je dat kapsel vandaan hebt? Of komt dat van een paysite, ik heb t namelijk nog nooit gezien.
AMD Dual Core 3800+quote:Op donderdag 21 september 2006 23:22 schreef releaze het volgende:
[..]
ik weet niet hoe goed je pc is, hoeveel geheugen en hoeveel videogeheugen, maar kijk ff in je settings van het spel. je kan ervoor kiezen de details hoog te zetten, de details van de sims, etc.. als het allemaal op low staat dan zien de graphics in het spel er vrij brak uit.
Maar, hoe hoger de settings, hoe langzamer de gameplay. Dus kijk ff of je een goede combinatie tussen esthetiek en functionaliteit kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |