Sorry Mar... maar ff grappig.. we kwamen elkaar zomaar even tegen ergens andersquote:
Als je dat hebt uitgevogeld hoor ik het graagquote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef thewitch het volgende:
Ik ben nu ook zelf druk bezig met het maken van een eigen huis voor mijn sims, het wordt een aardig groot huis daar ik ze daar wil laten intrekken als ze getrouwd zijn. En ik heb een tip van mijn vriendin gekregen om een sim zodanig te veranderen dat je deze als babysitter/maid/kok kan gebruiken, weet niet of dit waar is maar ga het uit proberen zodra ik klaar ben met mijn huis.
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 17:16 schreef Danaa het volgende:
[..]
Sorry Mar... maar ff grappig.. we kwamen elkaar zomaar even tegen ergens anders![]()
We gaan weer on-topic!
Hahaquote:Op maandag 11 september 2006 17:22 schreef Acryl het volgende:
[..]koop jij je sim games op de zwarte markt (de bazaar) en zo ja; is t daar goedkoper?
is toch een ontopic vraag?
quote:Op maandag 11 september 2006 17:29 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hahahelemaal aant checken waar ik woon.. ik moet je eerlijk bekennen ik heb dus geen idee wat ze daar kosten en of ze echt zijn.. Is trouwens een goede tip van je om daar eens te kijken. Dit weekend moet ik toch even heen ga ik even voor je kijken
![]()
Waar?quote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef Acryl het volgende:
[..]whehe, ik woon toch in de buurt van wijkerebevert
Pets Gepreorderd?? Dat is..??quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:51 schreef Revenge2005 het volgende:
Zo nieuwe 80 GB disk gehaald -> Disk naam - The Sims2
Volledig de sims 2 overgezet
Glamour life erbij mee genomen en Pets Gepreorderd
ik ben nu klaar voor eventuele Expansions die ze nog in ged8ten hebben
Okee handig!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:34 schreef Revenge2005 het volgende:
Zo gauw als de winkel em hier heeft leggen ze pets voor me weg
Zodat ik deze dan opkan halen als ik van me werk thuisben
+ het feit dat preorderen ook nog een euro of 7 scheelt op de prijs die die krijgt als ie uit is
zo hoef ik niet bang te zijn dat ie dus uitverkocht is als de winkel hem heeft
Okee, nee dynabyte zit hier niet in de buurt..quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:59 schreef Revenge2005 het volgende:
Heb dit laten doen bij Dynabyte
Geen idee of die ook bij jouw zit
want normaal gesproken is de game 39.99
met pre-orderen - en mijn dynabyte klantenkaart scheelt me dit ongeveer 5.50
dus kost de game me maar 34.50 en dan ben ik gewoon verzekerd van een game zo gauw als ie uit is
hangt ook af van de grootte van je kamer, en de verlichtingquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:54 schreef Patries86 het volgende:
kan het zijn hoeveel beelden,schilderijen en planten je ook in je huis heb dat je sims het niks vinden
En ze houden ontzettend veel van felle kleuren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:05 schreef Acryl het volgende:
[..]
hangt ook af van de grootte van je kamer, en de verlichting
(sims houden meestal van wat kleinere goed verlichte kamers)
Is dat zo? Mn vriend vroeg het zich ook al af, of het de sims wat boeit of er behang en vloertegels liggen en wat voorn kleur ze hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En ze houden ontzettend veel van felle kleuren.
Kamers met witte muren en houten vloeren vinden ze een stuk minder mooi dan felgekleurde hippiekamers, zo heb ik ondervondenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:09 schreef releaze het volgende:
[..]
Is dat zo? Mn vriend vroeg het zich ook al af, of het de sims wat boeit of er behang en vloertegels liggen en wat voorn kleur ze hebben.
geinig dat dat dan ook in het spel zitquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Kamers met witte muren en houten vloeren vinden ze een stuk minder mooi dan felgekleurde hippiekamers, zo heb ik ondervonden
lollllll zoveel space heb je wel nodig voor de sims.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:51 schreef Revenge2005 het volgende:
Zo nieuwe 80 GB disk gehaald -> Disk naam - The Sims2
Volledig de sims 2 overgezet
Glamour life erbij mee genomen en Pets Gepreorderd
ik ben nu klaar voor eventuele Expansions die ze nog in ged8ten hebben
Is er iemand die mij hier een antwoord op kan gevenquote:Op maandag 11 september 2006 17:16 schreef thewitch het volgende:
Wie kan mij helpen , ik heb een site gevonden met daarin een serie videos voor thesims2
maar ik weet niet waar ik deze moet installeren het betreft de site
http://sh.roosterteeth.com/archive/
![]()
jahaha sims2 spelen is aanstekelijkquote:Op woensdag 13 september 2006 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
lollllll zoveel space heb je wel nodig voor de sims.
af en toe maak ik wat kleding enzo voor de sims dat is pas kicken.
Loop daar * zie je het voor je?* Je eigen gebreide sims in een eigen gemaakt kledingstuk!
Wooh...kan ik uren naar kijken zoiets, helemaal van jou!!!!!!!
Alsof het kids van je zijn he, ben heel benieuwd naar de dierenuitbreiding , is ook zo geweldig mooi. Ik sims me soms sufffffffff![]()
Ik meende dat je dat zelf kon bepalen of thesims alleen een stroomstoot krijgen of 1tje met dodelijke afloopquote:heb nu ook een Elektrische stoel gedownload
dit is een normale stoel alleen heb je de optie om je sim te electrokuteren![]()
Waardoor ze dus een schock krijgen zoals bij een kapotte lamp - alleen gaan ze er wel dood aan
]quote:Op woensdag 13 september 2006 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
lollllll zoveel space heb je wel nodig voor de sims.
af en toe maak ik wat kleding enzo voor de sims dat is pas kicken.
Loop daar * zie je het voor je?* Je eigen gebreide sims in een eigen gemaakt kledingstuk!
Wooh...kan ik uren naar kijken zoiets, helemaal van jou!!!!!!!
Alsof het kids van je zijn he, ben heel benieuwd naar de dierenuitbreiding , is ook zo geweldig mooi. Ik sims me soms sufffffffff![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:09 schreef Danaa het volgende:
[..]
]
Hier herken ik me wel inAls ik echt trots ben op mijn sims dat zijn het echt net mijn kindjes en ben k er helemaal trots op als ze een kindje krijgen.. doe ik net of ik in het spel zit..
Helemaal geweldig..
En als er dan nog een huisdier bij kan is het helemaal leuk, Maak ik eerst een man en een vrouw aan met een hondje of katjeDan komt er een kindje..
Nouja laten we maar weer ophouden maar heb er super veel zin in,,
Ik totaal niet,, de vrouw krijgt altijd mijn naamquote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef Acryl het volgende:
[..]
![]()
ik maak mijn sims eigenlijk het precies tegenovergestelde van wat ik zelf benweet eigenlijk niet waarom
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik totaal niet,, de vrouw krijgt altijd mijn naamBehalve als ik helemaal door ga spelen met een familie en een kind groeit op tot volwassenen dan kan het natuurlijk niet mijn naam hebben..
POSTEN DIE HAP!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:34 schreef releaze het volgende:
Ook heb ik me bezig gehouden met het maken van een bordeel, jaja. Moest de downloads van sexysims2 ook ergens kwijt, maar heb besloten om die maar niet te screenshotten en uploadenIets met pervers en weet ik veel wat.
Grote uitbreidingen: Nachtleven, gaan het maken, Pets (Binnenkort)quote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef Patries86 het volgende:
zijn er inmiddels meer delen van sims 2 uit behalve studenten leven?
En waar heb je die lijpe stoel weg?quote:Op woensdag 13 september 2006 07:54 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
heb nu ook een Elektrische stoel gedownload
dit is een normale stoel alleen heb je de optie om je sim te electrokuteren![]()
Waardoor ze dus een schock krijgen zoals bij een kapotte lamp - alleen gaan ze er wel dood aan
deze komt hier weg -> modthesims2.comquote:Op donderdag 14 september 2006 16:46 schreef poehej het volgende:
[..]
En waar heb je die lijpe stoel weg?![]()
Hier heb ik de mijne weg en 1tje ervan is echt gaafquote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
deze komt hier weg -> modthesims2.com
Directe link naard e file -> http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=188578
naakte skinsquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik had eens een hack geval van die leeftijd eh dingus, dan werden ze ouder of jonger..erg handig!
Dus ik zette een simsman in een huis die kreeg dan veel adoptiekinderen,. en die zopen dan dat spul en dan werden ze ouder en dan ging die vent hen neucken.
roflollllllllll whahaha, en dan elke keer met een ander, ut was net adje maar dan knapper tuurlijks.
en een ruzie! Echt komisch ze slaan mekaar helemaal kapot enzoot..Maar die hack ben ik kwijt helaas, zat in sims 2 deel 1 en in de rest doet ie het niet meer.
Weet iemand nog gave downloadhacks ergens?
Ik vind die naakte skins ook gaaf! Ik hoef geen sex meer sinds ik sims![]()
![]()
ik heb een paar supergeile (ja dat is woord) skins betaald gedownload van spicysims.com. Ik vond ze zo mooi dat ik ze gewoon moest hebben, maar heeft me wel $5 gekost. Niet de skins zelf, maar voor $5 kreeg ik 10 credits en kon ik die zooi downloaden, ik heb nu nog 6 credits over want de rest van de site vind ik matig, ik hou niet zo van het sm-achtige maar die skins waren adembenemend.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:08 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
naakte skins![]()
welke skins gebruik je ervoor
heb je wat linkjes naar de skins toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |