we hadden nog wat ongebruikte centjes op een paypal account, anders had ik het ook niet gedaan hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:38 schreef Revenge2005 het volgende:
betalen gaat me tog iets te ver voor die troep lol
games waren al duur zat
Oke bedankt voor de uitleg, dan zal ik deze dus echt wel gaan gebruiken voor mijn sims.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:17 schreef releaze het volgende:
er staat dat er een probleem in OBF is waardoor als je meerdere werknemers hebt die ingesteld staan om aan een craftingstation te werken, zon werkplek, dat er maar een van hen een werkplek zoekt en dat de anderen maar wat gaan lanterfanten, iig niet werken. de hack die deze persoon heeft gemaakt zorgt ervoor dat iedereen die aangesteld is om aan een werkplek te werken ook daadwerkelijk naar een lege werkplek gaat, en niet gaat zitten lanterfanten.
Als jij bereid bent te betalen voor een skin, kan ik je deze aanraden. Heel erg mooi gedetailleerd en nog goedkoper ook, vanwege de dollarkoers:quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:31 schreef releaze het volgende:
[..]
ik heb een paar supergeile (ja dat is woord) skins betaald gedownload van spicysims.com. Ik vond ze zo mooi dat ik ze gewoon moest hebben, maar heeft me wel $5 gekost. Niet de skins zelf, maar voor $5 kreeg ik 10 credits en kon ik die zooi downloaden, ik heb nu nog 6 credits over want de rest van de site vind ik matig, ik hou niet zo van het sm-achtige maar die skins waren adembenemend.
Nouja goed, ff kijkend op die website zijn een aantal van de skins die ik heb gedownload nieteens meer aanwezig.. deze nog wel, ik weet niet of je het plaatje kan zien maar goed.
[afbeelding]
Die zien er gaaf uit ze hebben een azieatische uiterlijk, zoiets ben ik nu al heel lang aan het zoeken en je zult het altijd hebben voor de mooisten moet je betalenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als jij bereid bent te betalen voor een skin, kan ik je deze aanraden. Heel erg mooi gedetailleerd en nog goedkoper ook, vanwege de dollarkoers:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Heb 'm zelf ook en gebruik hem heeel erg vaak...
Skin is 2.90 USD(2 euro 14) http://www.sussissogoodsims2.com
het pikkie van de man is een opschildering, het is geen echte pik. de tieten van de vrouw zijn wel rond, en met en beetje photoshop kan je die echt mooi vol en rond laten lijken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:22 schreef Double-U het volgende:
Waarom krijgen vrouwen van die mega tieten en mannen zo'n mini pikkie![]()
zeker door een man ontworpen
aziatische man of vrouw.. meestal zit het aziatische in de makeup. Ik zou als ik jou was eens op modthesims2 gaan kijken bij de fantasiecharacters, bij de anime gasten. Daar zitten heel vaak aziatische oogjes tussen die je gewoon als makeup moet applyen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:12 schreef thewitch het volgende:
[..]
Die zien er gaaf uit ze hebben een azieatische uiterlijk, zoiets ben ik nu al heel lang aan het zoeken en je zult het altijd hebben voor de mooisten moet je betalen![]()
Ik ben druk opzoek naar een aziatische vrouw en manweet iemand of je deze ook kunt sownloaden (gratis) en zo ja waar
Ik heb er al een aantal gevonden die er op het 1e gezicht wel mooi uit zien, maar er zitten er wat bij die zijn niet om aan te zienquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:34 schreef releaze het volgende:
[..]
aziatische man of vrouw.. meestal zit het aziatische in de makeup. Ik zou als ik jou was eens op modthesims2 gaan kijken bij de fantasiecharacters, bij de anime gasten. Daar zitten heel vaak aziatische oogjes tussen die je gewoon als makeup moet applyen.
Een skintone die ik zelf tijdenlang gebruikt heb is er een van barcelonista, vond ik ook erg mooi:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=118182
zes verschillende kleurtjes
Is een crack voor, moet je een apart programmaatje voor installeren. Ik heb 'm bij sims 2 er niet eens op gezet, zo interessant zijn ze niet naakt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:19 schreef Revenge2005 het volgende:
hoe zijn jullie van die blur afgekomen tijdens het douchen/plassen etc
ik had een keer een skin gemaakt met een lange..quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:29 schreef Sessy het volgende:
Ze hebben het heel koud. Daarom hebben al die Sims wijven ook zo'n stijve tepels.
neuh dat zijn ze idd nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:45 schreef Sessy het volgende:
[..]
Is een crack voor, moet je een apart programmaatje voor installeren. Ik heb 'm bij sims 2 er niet eens op gezet, zo interessant zijn ze niet naakt.
ja dat wil ik ook wle graag weten, het liefst nog in het Nederlands als iemand dat heeft (?)quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:33 schreef Revenge2005 het volgende:
Weet iemand toevallig mooie Beginner bouw Tutorials die een beetje simpel zijn ?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:36 schreef fresta het volgende:
[..]
ja dat wil ik ook wle graag weten, het liefst nog in het Nederlands als iemand dat heeft (?)
edit: of moeilijkere![]()
Mja bij sims 1 had ik ook allemaal seks bedden met verschillende posities en SM kelder werktuigen maar eh... nouja. Het heeft gewoon iets incestueus...quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:33 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
neuh dat zijn ze idd niet
alhoewel met goeie skins![]()
maargoed
ik wou dat het al 21 oktober wasik Wil pets
![]()
![]()
Omdat het een opgetekende pik is en die ook z'n grenzen heeft. Je kunt wel echte pikken downloaden: Peri weet wel waar je die kunt krijgenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:22 schreef Double-U het volgende:
Waarom krijgen vrouwen van die mega tieten en mannen zo'n mini pikkie![]()
zeker door een man ontworpen
dat kan, maar de mensen raken hun vriendschappen wel kwijt wanneer je dit doet. je kan in het buurtscherm naar lots and houses (jij weet vast wel wat het is op zn nederlands) en dan kiezen voor move to lots and houses bin. Wanneer je dit doet terwijl je poppetjes nog in je huisje zitten dan slaat ie ze op in het huizendepot. als je dan straks je nieuwe buurt geinstalleerd hebt, dan kun je ze weer uit de lots & houses bin slepen zo je nieuwe buurt in.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef timp0e het volgende:
Hey,
ik heb een vraagje. Ik heb nu 3 huizen + 3 families in een buurt staan. Maar ik heb nu een mooiere en handigere buurt gedownloaded die ik dus graag wil gebruiken.
Is er een mogelijkheid om die 3 huizen + families te kunnen verplaatsen naar die buurt. Gewoon compleet dat ook nog steeds alles gemeubileerd is etc.
Wie weet of het kan?
Alvast bedankt!
hobbies gebeuren buitenshuis, bij iedereenquote:Op zondag 17 september 2006 01:16 schreef Sessy het volgende:
Strak, Releaze, maar heeft hij geen hobby's?
Waar kun je die replicator downloaden? Hij staat me wel aanquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:36 schreef releaze het volgende:
Het kleinste huis wat ik ooit heb gebouwd maar toch heel volledig
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat grijze ding naast de douche (tegenover de computer) is een replicator. Nooit meer koken! het apparaat genereert alle maaltijden, random en op verzoek.
quote:Op zondag 17 september 2006 01:07 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, alleen ff dit plaatje voor de vrouwelijke simmers.
[afbeelding]
Bedanktquote:Op zondag 17 september 2006 13:02 schreef releaze het volgende:
De replicator is te vinden op deze site
http://www.simwardrobe.com/
sims2, objects, foodreplicator
Erg lekkerquote:Op zondag 17 september 2006 01:07 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, alleen ff dit plaatje voor de vrouwelijke simmers.
[afbeelding]
leuk ingericht huisje! die eettafel is kewlquote:Op zondag 17 september 2006 17:57 schreef PeRi het volgende:
Anti slowchat screenie..
[afbeelding]
Ik ben weer zwangerig.
Voor die f00d replicator, moet je dan een uitbreiding hebben? En modthesims2 ligt weer eens plat (bij mij)!
-edit- nevermind, heb 't al. Voor die van http://www.simwardrobe.com/ hoef je iig geen uitbreiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |