Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Wie moeten nodig een leven downloaden? (t/m #760)
Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Deze OP vind je hier.
Ik dacht dat het een ode aan mij was.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:19 schreef DaMart het volgende:
Die TT is dus een ode aan Bupa he!
Nu hij er niet is moet iemand zo nu en dan even een eigen naamtopic openen!
Ik heb een tof muziekje, wat jij waarschijnlijk10 keer niks vindtquote:
Ook daarmee hield ik de gedachte aan Bupa levend. Begrijp dat nou!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kutnieuws man
Laat horen. Vertel. Geef op.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een tof muziekje, wat jij waarschijnlijk10 keer niks vindt.
Naamtopics zijn altijd goedquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook daarmee hield ik de gedachte aan Bupa levend. Begrijp dat nou!![]()
Een cliffhanger op pagina 6... en dan een naamtopic!![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Rena je ruukt naar oude verlepte paarden
Ik las:quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Rena je ruukt naar oude verlepte paarden
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Rena je rukt oude verlepte paarden
Freudiaans?quote:
Wat een fantasie heb jijquote:
Tof hequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja geen MEDje?
Dacht ik even dat Erik mod was geworden!
Erik for SHOmod?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja geen MEDje?
Dacht ik even dat Erik mod was geworden!
Ik zit ergens wel te twijfelen of ik niet gewoon een mailtje ga sturenquote:
Doen! Doen bitch, doen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit ergens wel te twijfelen of ik niet gewoon een mailtje ga sturen.
Dan kun je beter een forum nemen waar al mods zijn, die hebben voorrangquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit ergens wel te twijfelen of ik niet gewoon een mailtje ga sturen.
Ja, stom is dat hequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je beter een forum nemen waar al mods zijn, die hebben voorrang
Zoals?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je beter een forum nemen waar al mods zijn, die hebben voorrang
Nee, jij?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb je onze mail al gestuurd?[afbeelding]
Grapje.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Paar dagen geleden al, niks meer van gehoord.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Grapje. [afbeelding]
Ik hoef nu niet echt mod te zijn.
Ik heb wel op een andere wijze mijn beschikbaarheid kenbaar gemaakt trouwens. Ook niks van gehoord.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Paar dagen geleden al, niks meer van gehoord.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel op een andere wijze mijn beschikbaarheid kenbaar gemaakt trouwens. Ook niks van gehoord.![]()
Waarom niet, je hebt toch niks met de rel te maken? Toen ik mod was heb ik nooit een probleem gehad met de FA's en/of A's, ik heb dus ook gewoon gemaild nu. Niks gehoord alleen nog...quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Grapje. [afbeelding]
Je Bifi naar Yvonne gestuurdquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel op een andere wijze mijn beschikbaarheid kenbaar gemaakt trouwens. Ook niks van gehoord.![]()
Ja hoor, waarom nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja leuk mopje hč? [afbeelding].
Of zie jij me al echt mod zijn? [afbeelding].
Ja, uitvergroot op posterformaat, voor boven de computertafel!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je Bifi naar Yvonne gestuurd?
Als men het vraagt, dan wil ik best helpen hoor. Vragen ze het niet, dan blijf ik lekker als user doorposten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Grapje. [afbeelding]
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom niet, je hebt toch niks met de rel te maken? Toen ik mod was heb ik nooit een probleem gehad met de FA's en/of A's, ik heb dus ook gewoon gemaild nu. Niks gehoord alleen nog...
Grap van de dagquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben wel gevraagd maar ik weiger volhardend
![]()
Ja, in US, deze is in SHO, dat magquote:
Nu net of toch al vrijdagquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Whehe, op het verkeerde been gezet..
Ik heb een mailtje gestuurd.
Ja niet modden in SHO natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, in US, deze is in SHO, dat mag!
Pimp maar even met je inside contactenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het via een crewlid doorgegeven. Scheelde me weer een mailtje.![]()
... zei degene via wie ik dat contact heb gekregen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pimp maar even met je inside contacten.
Je watte?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
... zei degene via wie ik dat contact heb gekregen! [afbeelding]
Ja, dat contact heb ik via jou. Of ben je vergeten dat je 80 man uitnodigde in een MSN-gesprek?quote:
Oh, ja homo's en computersquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat contact heb ik via jou. Of ben je vergeten dat je 80 man uitnodigde in een MSN-gesprek?
Twee maar! En deze voegde mij toe!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja homo's en computers.
Maar jij hebt dus gewoon al mijn msn FOK!kers even bij jou toegevoegd? Lekker dan, en dat ik daar een bedankje voor krijg? Nee.
Wie is de tweede dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee maar! En deze voegde mij toe!
Maar omdat jij het wilt: bedankt he!![]()
Oh, maar je hebt wel meteen de toffe eruit gehaaldquote:
Je bent gewoon niet populairquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
80 man. Dat werkt toch voor geen meter?
Volgens mij heb ik niet eens zoveel man in mijn lijst.![]()
Nou, ik wilde één iemand toevoegen alleen toen klikte ik per ongeluk op een fout knopje (groepsnaam FOK!) en toen zaten al mijn FOK! contacten die online waren opeens in één gesprekquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij heb ik niet eens zoveel mensen in mijn lijst.![]()
Ik kom aan 44, waaronder 8 van Fok!.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij heb ik niet eens zoveel mensen in mijn lijst.![]()
Het is gewoon een selectief gezelschap, ik laat niet iedereen toe.quote:
Ik welquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is gewoon een selectief gezelschap, ik laat niet iedereen toe..
Waarom denk je anders dat jij er niet in staat?.
Ik wil er niet eens inquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, jij staat volgens mij bij iedereen in de lijstquote:
Ik heb een stuk of 40 van FOK! en nog een hele hoop anderen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom aan 44, waaronder 8 van Fok!.
Nee hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, jij staat volgens mij bij iedereen in de lijst![]()
Precies, ik heb ook een select gezelschap van Fok! dat in mijn MSN mag. Maar voeg mij eens toe aan jouw selecte gezelschap!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan waren crewleden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er 58, waarvan 22 van fok! en 7 daarvan zijn crewleden.
Eentje maar, dus dat valt nog wel meequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan waren crewleden?
Wat heb ik nu weer gedaanquote:
Je bent jij.quote:
Oh nee, 7, charmedangel ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:45 schreef BVO het volgende:
FOK!slet.
Ik een stuk of 6.
1 ex-crew VR, 1 ex-crew NR, 1 huidig crew.
Zhenniequote:Op zondag 13 augustus 2006 23:42 schreef Zhenar het volgende:![]()
Groetjes van MB en Re, die ze helaas niet zelf kunnen overbrengen![]()
Wel op SHOK! trouwensquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:42 schreef Zhenar het volgende:![]()
Dago was er in een ander topic vliegensvlug bij, toen er via iemand anders gepost werd:quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:42 schreef Zhenar het volgende:![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dago was er in een ander topic vliegensvlug bij, toen er via iemand anders gepost werd:
Fotowedstrijd Augustus: Schaduw (discussie & voorbeeld)
God, en daarvoor is 'ie een volwassen man geworden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dago was er in een ander topic vliegensvlug bij, toen er via iemand anders gepost werd:
Ja, even zoeken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:49 schreef Zhenar het volgende:
Heeft iemand mijn avatar nog zonder de Idolsprono en SHO awards?
Svennie!quote:
Love yaquote:
Solliciteren is altijd mogelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:01 schreef Zhenar het volgende:
Damn, dat Shok! is echt tof geworden!![]()
Al wordt het nooit zo gaaf als toen ik mod was![]()
We hebben niet voor niets een devver aangenomen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Alleen dat scrollen is kut, heb nu al een lamme pols
Is dat active topics al nieuw dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
We hebben niet voor niets een devver aangenomen.
Komt goed dan, dat active topics is al een aanwinst.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:09 schreef BVO het volgende:
Ja, rechtbovenin.
En er staat nog een hoop meer op het programma.
Pfff ik schrokquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:11 schreef rena het volgende:
Zheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenar. Hoe gaat het er mee, jongen?![]()
Houd je bek.quote:
renaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Het gaat goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:11 schreef rena het volgende:
Zheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenar. Hoe gaat het er mee, jongen?![]()
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
renaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Het gaat goedAl ben ik wel gaar, maar ik wil nog even Shok verkennen voordat ik ga slapen
![]()
quote:
Waarquote:
quote:
Jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waar![]()
Of word je gedwongen door een roodharig monster?
Ja hier ook zit fucking hele a4tjes aan vragen te stellenquote:
En zelf doet ie 't ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:52 schreef Dagonet het volgende:
Ik krijg net te horen dat ze er geen bezwaar tegen heeft, dit fantopic.
quote:
quote:
Hoiquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dizer!
Een goedemorgen allemaal trouwens. Ik mag weer werken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winkelcentrum is overdektquote:
Dat is vast erg gezelligquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb gisteren geshopt![]()
metDizer
vandaag blijf ik de hele dag binnen, in pyama![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef babette21 het volgende:
Zhen
ik heb nog wat stupides rond Dood Eind bedachtVolledig mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oeh.. Babette in America Today kleding
Friends don't let friends remain beardless...
Een 59 minuten kick is tofferquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:24 schreef rena het volgende:
KUT, ik had een 1 uur kick kunnen hebben zie ik nu![]()
![]()
jij bracht gewoon geluk ofzo, alles wat ik paste bleek meteen goed te zittenquote:
Geen zin vandaag.. misschien later op de weekquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bracht gewoon geluk ofzo, alles wat ik paste bleek meteen goed te zitten![]()
ga jij dat ene shirt nog halen?!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef babette21 het volgende:
Zhen
ik heb nog wat stupides rond Dood Eind bedachtIk vond dat begin ook zo lomp...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:55 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond dat begin ook zo lomp...precies!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow!! Sonja Bakker???quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ja, dat is HEEL wat voor mij, aangezien ik 2 maand geleden nog maat 44/46 had qua broeken en L/XL voor truitjes.
Uhuh. Maar ik zie haar dieet als een leidraad. Ze heeft dagelijks wel érg weinig calorieën, dus ik vul het aan tot boven crashdieet-niveauquote:
En kunnen de broeken dicht ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geslaagd voor nieuwe kleren!
2 truien
1 overhemd
1 nette pantalon
1 jeans
En alle broeken maat 40 en truitjes maat M!
En ja, dat is HEEL wat voor mij, aangezien ik 2 maand geleden nog maat 44/46 had qua broeken en L/XL voor truitjes.
Ook dat nog jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En kunnen de broeken dicht ook
Wel knap hoor een paar maten kleiner in z'on korte tijdquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook dat nog ja![]()
.
Sterker nog, om eentje moet zelfs een riem. Hij zit in de taille wat ruim, maar een maat kleiner kreeg ik 'm niet meer over mn Hollandsch gevormde bipsch heen
![]()
.
Dankjequote:Op maandag 14 augustus 2006 15:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel knap hoor een paar maten kleiner in z'on korte tijd
Ach bij 44 ben je ook niet echt dik toch nogquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje. Ik ben er erg blij mee
.
Ben vrij lang en heb een stevige bouw helaas, dus smal en tenger zal ik nooit worden. Maar, het gaat de goede kant op en zulke dingen als vanochtend geven je echt een kick en de motivatie om door te zetten
.
Volgens de weegschaal ben ik maar 3 kg kwijt... maar ik ben er bij gaan sporten en spieren zijn zwaarder dan vet, dus ik geloof de weegschaal niet helemaalquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ach bij 44 ben je ook niet echt dik toch nog
En je valt snel af in ieder geval dat is prettig al
Oeh... dan wil je zeker niet weten dat...quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
Kut-spoilers, dat wou ik allemaal nog niet weten![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Hmmm... J. heeft ook een Renault... duur in onderhoud wel. Maar die was héél wat duurder dan deze.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:50 schreef Dizer het volgende:
[TK] Renault Laguna
Is nu maar 1000 euro... er is echt iets mis met die auto
Lees goed de OP... en zeg me dat je niet het gevoel krijgt alsof ie een botsing heeft gehad van de voorkant? Let ook vooral op de nummerbord aan de voorkant...quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmmm... J. heeft ook een Renault... duur in onderhoud wel. Maar die was héél wat duurder dan deze.
[TK] Lowlands kaartjequote:Op maandag 14 augustus 2006 15:15 schreef Svensational het volgende:
Dizer, vind je dit geen naaierij: [TK] Lowlands kaartje ?
Apk tot februari 2007 ik had het gegokt wel voor die prijsquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:50 schreef Dizer het volgende:
[TK] Renault Laguna
Is nu maar 1000 euro... er is echt iets mis met die auto
Auto ziet er wel fantastisch netjes uitquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Apk tot februari 2007 ik had het gegokt wel voor die prijs![]()
En de voorkant zie ik zo niks aan behalve het nummerbord dan
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:43 schreef Zhenar het volgende:
Oeh... dan wil je zeker niet weten dat...echt niet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt niet!!
TSSSK!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Tik hier het kenteken is in,alles klopt wel hoor zo te zienquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Auto ziet er wel fantastisch netjes uit
ga je toch een keer kijken & een testritje maken!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef Dizer het volgende:
Niet op Babette en Zhčnhaaaarrr letten, want die twee zaten alleen maar te lachen in de bioscoop elke keer Bing in beeld wasquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Hč, verdorie, nu hebben jullie de hele film verpest.
Vervaldatum APK 24 januari 2007quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tik hier het kenteken is in,alles klopt wel hoor zo te zien
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
ja das het enigequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vervaldatum APK 24 januari 2007
Die gozer liegt met een week![]()
Ikwas toch al niet van plan om die film te kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet op Babette en Zhčnhaaaarrr letten, want die twee zaten alleen maar te lachen in de bioscoop elke keer Bing in beeld was![]()
Maar weetje, 200 euro van de vraagprijs afhalen binnen twee dagen zonder dat er mensen zeiken over de VP, gebeurt echt zelden op FOKquote:
Ik weet nog wel wat dingen waar je op moet letten als je zou gaan kijken / proefrijdenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klowjow, nou heb ik dus twee posts verpest aan jou geliegquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ikwas toch al niet van plan om die film te kijken.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:02 schreef Dizer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klowjow, nou heb ik dus twee posts verpest aan jou gelieg![]()
Damn.. I like it
Hmm.. jij en auto's?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat dingen waar je op moet letten als je zou gaan kijken / proefrijden.
hij wil 'm wel erg graag kwijt ja....quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef Dizer het volgende:
Maar weetje, 200 euro van de vraagprijs afhalen binnen twee dagen zonder dat er mensen zeiken over de VP, gebeurt echt zelden op FOK
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:08 schreef babette21 het volgende:
[..]Weetje, het meest komische moment vond ik dat jij zo lomp ging reageren toen je zag dat Everen Jackson Hooi de hoofdrol speelde bij de begincreditsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Babette: WTF... nog bovenaan de credits
Dizer: Ja, hij speelt de hoofdrol.. had ik toch gezegd?
Babette: Ik wil weg...![]()
Friends don't let friends remain beardless...
moet ie niet van die rare bekken trekken elke keerquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:05 schreef Dizer het volgende:
Niet op Babette en Zhčnhaaaarrr letten, want die twee zaten alleen maar te lachen in de bioscoop elke keer Bing in beeld was![]()
Nouja, ik heb van een hele goede (en technische!) vriend ooit eens een stapel tips gekregen en "hier moet je echt op letten" zakenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm.. jij en auto's?Had ik nooit achter je gezocht
Mwah.. als ik ga kijken... hoewel ie wel aan de andere kant van Nederland isDan gaat mijn broer mee
dat was 'n flinke tegenvaller ja.... vooral omdat ik 5 min. daarvoor had gezegd:quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:11 schreef Dizer het volgende:
Weetje, het meest komische moment vond ik dat jij zo lomp ging reageren toen je zag dat Everen Jackson Hooi de hoofdrol speelde bij de begincredits![]()
![]()
wow zó goed gequote!!quote:Babette: WTF... nog bovenaan de credits
Dizer: Ja, hij speelt de hoofdrol.. had ik toch gezegd?
Babette: Ik wil weg...![]()
Ach, het aloude filgezegde:quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
moet ie niet van die rare bekken trekken elke keer
ik heb me best vermaakt hoor, al vond ik 'm wat traag..... en miste ik iets van een plot ofzo
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ik heb van een hele goede (en technische!) vriend ooit eens een stapel tips gekregen en "hier moet je echt op letten" zaken.
En ik kan meestal wel het merk en type auto herkennenquote:
ach ik ken genoeg écht goeie Ned. films.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:14 schreef Dizer het volgende:
Ach, het aloude filgezegde:
Voor een Nederlandse film, was ie wel goed...
En je had 1x een goede schrikmomentquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach ik ken genoeg écht goeie Ned. films.....
maar die zijn met name goed om het plot, deze hád geeneens een plot
maar wat ik zeg, hij is wel heel aardig gemaakt, op zich...
mijn eigen auto even opgezocht...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Tik hier het kenteken is in,alles klopt wel hoor zo te zien
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
waar heb ik al die tijd op gezeten dan????quote:Aantal zitplaatsen: 0
Ok, dit open deurtje moet ik even intrappen, mijn excusesquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:19 schreef babette21 het volgende:
waar heb ik al die tijd op gezeten dan????![]()
Mwehehehquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, dit open deurtje moet ik even intrappen, mijn excuses.
Op de versnellingspook!!!![]()
![]()
mja ik schoot echt een stuk naar achteren toenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:18 schreef Dizer het volgende:
En je had 1x een goede schrikmomentJe sprong echt van je stoel
![]()
Mén... vette schrikmomenten gehad tijdens The Omen 666 (als in 06-06-2006)quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk als je in gezelschap een film kijkt en andere schrikken![]()
.
Well duhquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik schoot echt een stuk naar achteren toen![]()
en ipv dat jij mij nou ging steunen ende zo, ging je me uitlachen....![]()
![]()
![]()
ssssssssssstquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, dit open deurtje moet ik even intrappen, mijn excuses.
Op de versnellingspook!!!![]()
![]()
Ohja, die vibrerende versnellingspook die je krijgt bij een abonnementquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ssssssssssst
da's zo'n viva-vrouwengeheim, waar de mannen niks van mogen weten
I luv it.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mén... vette schrikmomenten gehad tijdens The Omen 666 (als in 06-06-2006)
Phew.. gelukkig, voor heel even dacht ik dat er aan het einde van de zin zou komen te staan: "dansen"quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:26 schreef babette21 het volgende:
he zullen we bij de 1000-meet de hele nacht enge films gaan kijken?!
nee, maar ik houd van schrikmomentenquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Phew.. gelukkig, voor heel even dacht ik dat er aan het einde van de zin zou komen te staan: "dansen"
Dat zou raar zijn, Dizer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:26 schreef babette21 het volgende:
he zullen we bij de 1000-meet de hele nacht enge films gaan dansen?!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:08 schreef babette21 het volgende:
[..]OMG, wat suf eigenlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Overigens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het wel vet spannend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Dansfilmsquote:
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Save the last dance is nog best tofquote:.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dirty dancing met Dizerquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Save the last dance is nog best tof.
.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ik kan trouwens niet dansen,quote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ieeuw... DansfilmsAlleen Greace is leuk
Nee, Babette wil elke keer ergens heen waar we kunnendansen
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik heb 2 jaar dansles gehadquote:.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:29 schreef Zhenar het volgende:
Overigens...klopt.... die naakte versie was gewoon dat wijf, dat even bezit had genomen van dat lijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik vond het wel vet spannend...ik vond die "tekenfilm" aan het begin echt hét hoogtepunt van de bios-avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gelukkig maarquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ballroom? Streetdance? Breakdance? Ballet? Jazz-ballet? ...?quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat was het reklame van dat je stil moet zijn in de bioscoop en het netjes achter moet latenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
klopt.... die naakte versie was gewoon dat wijf, dat even bezit had genomen van dat lijf
[..]
ik vond die "tekenfilm" aan het begin echt hét hoogtepunt van de bios-avond![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was het reklame van dat je stil moet zijn in de bioscoop en het netjes achter moet laten.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Paaldansen?quote:![]()
Daar zou ik wel eens een cursus in willen volgen, maar ik ben bang dat er alleen maar van die onwijze sloeries op af komen. En ik heb geen oefenpaal in de buurt
.
ja nou weet ik 't wel, je hebt nu je punt wel gemaakt....quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:27 schreef Dizer het volgende:
Phew.. gelukkig, voor heel even dacht ik dat er aan het einde van de zin zou komen te staan: "dansen"
weet je, je mág niet eens meer mee dansen...... ik ga wel met Zhen!![]()
![]()
Volgende keer ga je maar ook lekker met Zhčnhaaaaaarrr kleding shoppenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nou weet ik 't wel, je hebt nu je punt wel gemaakt....
weet je, je mág niet eens meer mee dansen...... ik ga wel met Zhen! [afbeelding]
In de homotent waar ik zaterdag was stond een paalquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Paaldansen?![]()
Daar zou ik wel eens een cursus in willen volgen, maar ik ben bang dat er alleen maar van die onwijze sloeries op af komen. En ik heb geen oefenpaal in de buurt
.
, met mannen eromheen die los in de heupen zaten
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Stijldansen... lekker sufquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ballroom? Streetdance? Breakdance? Ballet? Jazz-ballet? ...?.
ja dat weet ik ook welquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef Dizer het volgende:
Dat was het reklame de reclam van dat je stil moet zijn in de bioscoop en het netjes achter moet laten
maar het was zo'n heerlijk sneu moment![]()
![]()
![]()
Dude.. je bent 17, een homotent kom je niet binnen... tenzij het een hele hele foute homotent isquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de homotent waar ik zaterdag was stond een paal, met mannen eromheen die los in de heupen zaten
.
. Wacht.. mannen om een paal en zo... dat is al een hele foute homotent
Ja maar, ik ben geen manquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de homotent waar ik zaterdag was stond een paal, met mannen eromheen die los in de heupen zaten
.
.
prima! hoef ik tenminste niet een uur tussen de dvd's rond te dwalenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:35 schreef Dizer het volgende:
Volgende keer ga je maar ook lekker met Zhčnhaaaaaarrr kleding shoppen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan je rustig oefenen dus, als je een man bent dan rijen er allemaal andere mannen tegen je aan als je aan het oefenen bentquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kan je rustig oefenen dus, als je een man bent dan rijen er allemaal andere mannen tegen je aan als je aan het oefenen bent.
.
Toch maar niet, maar bedankt voor de tip.
Primaquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima! hoef ik tenminste niet een uur tussen de dvd's rond te dwalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoef ik me ook niet te haasten, een uur naar dvd's kijken is netals klaarkomen binnen 10 minuten sex
![]()
Films zijn anders wél supertof.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar kleren ook.
Dilemma. Homo zijn is niet makkelijk.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef Dizer het volgende:
Primahoef ik me ook niet te haasten, een uur naar dvd's kijken is netals klaarkomen binnen 10 minuten sex
![]()
kun je nagaan hoe lang je daar stiekem had willen blijven
![]()
![]()
Een vriend van mij werkt bij een fitnesscentrum waar ze ook cursussen paaldansen geven en zegt dat daar ook veel huisvrouwen komen en niet alleen van die sloeriesquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..].
Toch maar niet, maar bedankt voor de tip.
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
wat heeft dit nou weer met homo-zijn te maken?!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Films zijn anders wél supertof.
Maar kleren ook.
![]()
![]()
![]()
Een new-age hetero ook nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Films zijn anders wél supertof.
Maar kleren ook.
Ik hou wel van mooie kleding kopen en zo, maar DVD's kopen is mijn andere verslaving
Damn.. wat een dilemma voor mijn portomonnee
Soms weet ik gewoon niet of ik een T-shirt moet kopen of een DVD, meestal eindig ik met beiden dingen in een tas
Hmzzzquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkt bij een fitnesscentrum waar ze ook cursussen paaldansen geven en zegt dat daar ook veel huisvrouwen komen en niet alleen van die sloeries.
.
Shoppen voor kleding moet zeker homoachtig klinken of zoquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat heeft dit nou weer met homo-zijn te maken?!![]()
Niks, dat was een algemene mededelingquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat heeft dit nou weer met homo-zijn te maken?!![]()
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
dat is 't natuurlijk ook 'n beetje...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:41 schreef Dizer het volgende:
Shoppen voor kleding moet zeker homoachtig klinken of zo![]()
![]()
Maar wel een sloerie zekerquote:![]()
![]()
.
Tssk... kleren maken de manquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat is 't natuurlijk ook 'n beetje...Als ik er niet zo goed uitzag in mijn mooie kleding, was ik gewoon een....
buitenlander
![]()
![]()
Als je het goed leest, dan zegt Erik dus dat jij een sloerie bentquote:
Bij new-age denk ik aan moderne "heksen" en "wicca"-mensenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat weer een nieuwe term?! vervanger van de metroman ofzo??!??.
Hoogachtend,
Erik.![]()
New-age hetero zijn hetero mannen die gewoon zichzelf goed verzorgen door middel van mooie kleding te kopen en zo, en ook roze kleding durven te kopenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat weer een nieuwe term?! vervanger van de metroman ofzo??!??![]()
Hmzquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het goed leest, dan zegt Erik dus dat jij een sloerie bent.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Wehhequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij new-age denk ik aan moderne "heksen" en "wicca"-mensen.
hihi dat was ook lachen, met die witte truiquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef Dizer het volgende:
Tssk... kleren maken de manAls ik er niet zo goed uitzag in mijn mooie kleding, was ik gewoon een....
buitenlander
![]()
![]()
D: Wat vindt je?
B: Je lijkt nu net zo'n patserig Marokkaantje..![]()
D: Uít dat ding!!![]()
![]()
![]()
Oh jah... ieeeeekquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi dat was ook lachen, met die witte trui
D: Wat vindt je?
B: Je lijkt nu net zo'n patserig Marokkaantje..![]()
D: Uít dat ding!!![]()
![]()
weg met witte truitjes
Nee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het goed leest, dan zegt Erik dus dat jij een sloerie bent.
Want ze is tof.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Gewoon metrosexueel dusquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
New-age hetero zijn hetero mannen die gewoon zichzelf goed verzorgen door middel van mooie kleding te kopen en zo, en ook roze kleding durven te kopen![]()
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat weet je niet of ze tof isquote:Je hebt haar nooit in het echt gezien
Maar ikkkkke wel
Nou, op FOK! is ze tof.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat weet je niet of ze tof isJe hebt haar nooit in het echt gezien
Maar ikkkkke wel
En eigenlijk vind ik tegenwoordig veel meer mensen tof dan eerst![]()
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Waarom is het metrosexueel? Iets zegt me dat er ook nog een addertje onder het gras zit... je weet wel... dat je ook wel eens iets met een man mag doen of zoquote:Want dan is het dus fout
![]()
Een week geleden nogquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat weet je niet of ze tof isJe hebt haar nooit in het echt gezien
Maar ikkkkke wel
.
hm ik denk bij die term meer aan hetero's [m/v] die het niet zo nauw nemen met het hele hetero-gedoequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:45 schreef Dizer het volgende:
New-age hetero zijn hetero mannen die gewoon zichzelf goed verzorgen door middel van mooie kleding te kopen en zo, en ook roze kleding durven te kopen![]()
![]()
in tegenstelling tot de eh.... fin-de-sičcle hetero's [© babette21] ofzo......![]()
![]()
Wij vinden jou ook veel meer tof dan eerstquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, op FOK! is ze tof.
En eigenlijk vind ik tegenwoordig veel meer mensen tof dan eerst![]()
.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom is het metrosexueel? Iets zegt me dat er ook nog een addertje onder het gras zit... je weet wel... dat je ook wel eens iets met een man mag doen of zoWant dan is het dus fout
Precies zoals ik me de echte Dizer voorstelquote:Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is. De metroseksueel zal zich uitermate goed kleden, zijn haardracht goed verzorgen, en ook in een aantal gevallen cosmetica gebruiken. Daarnaast is hij geďnteresseerd in kunst en cultuur, alhoewel dat niet altijd noodzakelijk is, en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen..
Hoogachtend,
Erik.![]()
da's dus juist niet bij metroseksueel....quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:48 schreef Dizer het volgende:
Waarom is het metrosexueel? Iets zegt me dat er ook nog een addertje onder het gras zit... je weet wel... dat je ook wel eens iets met een man mag doen of zoWant dan is het dus fout
![]()
maar bij "new age hetero" krijg ik wél die associaties![]()
maar goed.....![]()
![]()
Ik vond jou altijd al tof hoor, eigenlijk vind ik Bupatih en Ovidius pas recentelijk tof (EN NIET OMDAT ZE GEBAND ZIJN).quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij vinden jou ook veel meer tof dan eerstAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik heb een hekel aan kleding kopenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik ben gek op DVD's![]()
Dus aan mij heb je ook niet zoveel vrees ik
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
nou dat kunst & cultuur mag nog wel wat meer ontwikkeld worde...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies zoals ik me de echte Dizer voorstel.
er is meer dan film&dvd natuurlijk.....
maar verder klopt het wel idd.... dat doet me denken: Diz, jij hebt mijn lipgloss nog!!!!![]()
![]()
Ik vind het tof om met anderen kleding te winkelen, maar als ik voor mezelf ga, dan wil ik alleen zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hmm...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is. De metroseksueel zal zich uitermate goed kleden, zijn haardracht goed verzorgen, en ook in een aantal gevallen cosmetica gebruiken. Daarnaast is hij geďnteresseerd in kunst en cultuur, alhoewel dat niet altijd noodzakelijk is, en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen.
Precies zoals ik me de echte Dizer voorstel.
Ik vertoon geen vrouwelijke trekjes
Mijn haar moet zo kort mogelijk, zodat ik er niks mee hoef te doen.. gel/waxbadkamer
Cosmetica OMFG, dat is zoooo fout
kunst en cultuur![]()
Alleen als het met oorlog te maken heeft en geweren en wapens en bommen en zo
Emotioneel kan ik wel zijn jaEn ik heb een goede smaak voor kleding
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef babette21 het volgende:
maar verder klopt het wel idd.... dat doet me denken: Diz, jij hebt mijn lipgloss nog!!!!!
Wij gaan zo niet trouwenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou dat kunst & cultuur mag nog wel wat meer ontwikkeld worde...
er is meer dan film&dvd natuurlijk.....
maar verder klopt het wel idd.... dat doet me denken: Diz, jij hebt mijn lipgloss nog!!!!
alleen shoppen is veel relaxterquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het tof om met anderen kleding te winkelen, maar als ik voor mezelf ga, dan wil ik alleen zijn.
als ik niks nodig heb, en de ander ook niet, is dat struinen met elkaar wel leuk,
maar anders vind ik 't echt een ramp![]()
![]()
Gister kreunde je andersquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
alleen shoppen is veel relaxter
als ik niks nodig heb, en de ander ook niet, is dat struinen met elkaar wel leuk,
maar anders vind ik 't echt een ramp
Alleen shoppen is alleen irritant als je een andere maat van iets wilt hebben en je je dan eerst dus weer helemaal moet aankleden en dan weer opnieuw in de rij moet voor de paskamers.
Zoals ik dus vanochtend.
En die creditcard van mij, die kan je ook vergetenquote:Wat overigens toch tijdelijk heb laten blokkeren
ter zelfverdediging
Dan zit je bij de verkeerde winkels te kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alleen shoppen is alleen irritant als je een andere maat van iets wilt hebben en je je dan eerst dus weer helemaal moet aankleden en dan weer opnieuw in de rij moet voor de paskamers.
Zoals ik dus vanochtend.
Ja, inderdaad. Maar het is wel altijd weer een aangename verrassing als een kleinere maat (omdat er geen grotere meer tussen hangen) dan blijkt te passenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoals ik dus vanochtend.
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik zo maar eens koken.. heb vis gehaald en groente en zo
Wat voor vis?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef Dizer het volgende:
Ik zo maar eens koken.. heb vis gehaald en groente en zoAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
ik vind het écht niet minder mannelijk als 'n man daar interesse in heeft/toont...quote:
staat juist wel intelligent.. en intelligentie is zoooo sexyhoor ik daar toch 'n spoortje testosteron om aandacht vragen?!??!?!quote:Alleen als het met oorlog te maken heeft en geweren en wapens en bommen en zo![]()
![]()
![]()
In tegenstelling tot u, moet ik ook nog de verhuurder sponsoren, de Eneco enz enz, dus kan ik misschien 1x in de 4 a 5 maanden mezelf eens wat nieuws veroorlovenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan zit je bij de verkeerde winkels te kijken.
H&M dus.
Ik heb het probleem dat de maat L altijd weg als ik niet binnen dezelfde week van het nieuwe kledinglijn binnenkomquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar het is wel altijd weer een aangename verrassing als een kleinere maat (omdat er geen grotere meer tussen hangen) dan blijkt te passen.
Je weet toch hoe ik ben als het te maken heeft met oorlogquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind het écht niet minder mannelijk als 'n man daar interesse in heeft/toont...
staat juist wel intelligent.. en intelligentie is zoooo sexy
[..]
hoor ik daar toch 'n spoortje testosteron om aandacht vragen?!??!?!![]()
![]()
Dan ben ik echt net een zesjarige jongetje dan naar de kermis mag
herkenbaar!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoals ik dus vanochtend.
![]()
net als dat 3 a 4 keer per jaar shoppen![]()
![]()
ik vind oorlog stomquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:00 schreef Dizer het volgende:
Je weet toch hoe ik ben als het te maken heeft met oorlog
Dan ben ik echt net een zesjarige jongetje dan naar de kermis mag
behalve in 'Allo 'Allo![]()
![]()
Moeten we maar eens samen shoppenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
herkenbaar!!![]()
net als dat 3 a 4 keer per jaar shoppen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: