Hmzzzquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkt bij een fitnesscentrum waar ze ook cursussen paaldansen geven en zegt dat daar ook veel huisvrouwen komen en niet alleen van die sloeries.
Shoppen voor kleding moet zeker homoachtig klinken of zoquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat heeft dit nou weer met homo-zijn te maken?!![]()
Niks, dat was een algemene mededelingquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat heeft dit nou weer met homo-zijn te maken?!![]()
dat is 't natuurlijk ook 'n beetje...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:41 schreef Dizer het volgende:
Shoppen voor kleding moet zeker homoachtig klinken of zo
Maar wel een sloerie zekerquote:
Tssk... kleren maken de manquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat is 't natuurlijk ook 'n beetje...
Als je het goed leest, dan zegt Erik dus dat jij een sloerie bentquote:
Bij new-age denk ik aan moderne "heksen" en "wicca"-mensenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat weer een nieuwe term?! vervanger van de metroman ofzo??!??
New-age hetero zijn hetero mannen die gewoon zichzelf goed verzorgen door middel van mooie kleding te kopen en zo, en ook roze kleding durven te kopenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat weer een nieuwe term?! vervanger van de metroman ofzo??!??
Hmzquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het goed leest, dan zegt Erik dus dat jij een sloerie bent
Wehhequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij new-age denk ik aan moderne "heksen" en "wicca"-mensen.
hihi dat was ook lachen, met die witte truiquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef Dizer het volgende:
Tssk... kleren maken de manAls ik er niet zo goed uitzag in mijn mooie kleding, was ik gewoon een....
buitenlander
![]()
![]()
Oh jah... ieeeeekquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi dat was ook lachen, met die witte trui
D: Wat vindt je?
B: Je lijkt nu net zo'n patserig Marokkaantje..![]()
D: Uít dat ding!!![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het goed leest, dan zegt Erik dus dat jij een sloerie bent
Gewoon metrosexueel dusquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
New-age hetero zijn hetero mannen die gewoon zichzelf goed verzorgen door middel van mooie kleding te kopen en zo, en ook roze kleding durven te kopen![]()
Dat weet je niet of ze tof isquote:
Nou, op FOK! is ze tof.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat weet je niet of ze tof isJe hebt haar nooit in het echt gezien
Maar ikkkkke wel
Waarom is het metrosexueel? Iets zegt me dat er ook nog een addertje onder het gras zit... je weet wel... dat je ook wel eens iets met een man mag doen of zoquote:
Een week geleden nogquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat weet je niet of ze tof isJe hebt haar nooit in het echt gezien
Maar ikkkkke wel
hm ik denk bij die term meer aan hetero's [m/v] die het niet zo nauw nemen met het hele hetero-gedoequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:45 schreef Dizer het volgende:
New-age hetero zijn hetero mannen die gewoon zichzelf goed verzorgen door middel van mooie kleding te kopen en zo, en ook roze kleding durven te kopen![]()
Wij vinden jou ook veel meer tof dan eerstquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, op FOK! is ze tof.
En eigenlijk vind ik tegenwoordig veel meer mensen tof dan eerst![]()
.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom is het metrosexueel? Iets zegt me dat er ook nog een addertje onder het gras zit... je weet wel... dat je ook wel eens iets met een man mag doen of zoWant dan is het dus fout
![]()
Precies zoals ik me de echte Dizer voorstelquote:Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is. De metroseksueel zal zich uitermate goed kleden, zijn haardracht goed verzorgen, en ook in een aantal gevallen cosmetica gebruiken. Daarnaast is hij geďnteresseerd in kunst en cultuur, alhoewel dat niet altijd noodzakelijk is, en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen.
da's dus juist niet bij metroseksueel....quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:48 schreef Dizer het volgende:
Waarom is het metrosexueel? Iets zegt me dat er ook nog een addertje onder het gras zit... je weet wel... dat je ook wel eens iets met een man mag doen of zoWant dan is het dus fout
![]()
Ik vond jou altijd al tof hoor, eigenlijk vind ik Bupatih en Ovidius pas recentelijk tof (EN NIET OMDAT ZE GEBAND ZIJN).quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij vinden jou ook veel meer tof dan eerst
Ik heb een hekel aan kleding kopenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima! hoef ik tenminste niet een uur tussen de dvd's rond te dwalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou dat kunst & cultuur mag nog wel wat meer ontwikkeld worde...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies zoals ik me de echte Dizer voorstel.
Hmm...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is. De metroseksueel zal zich uitermate goed kleden, zijn haardracht goed verzorgen, en ook in een aantal gevallen cosmetica gebruiken. Daarnaast is hij geďnteresseerd in kunst en cultuur, alhoewel dat niet altijd noodzakelijk is, en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen.
Precies zoals ik me de echte Dizer voorstel.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef babette21 het volgende:
maar verder klopt het wel idd.... dat doet me denken: Diz, jij hebt mijn lipgloss nog!!!!
Wij gaan zo niet trouwenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou dat kunst & cultuur mag nog wel wat meer ontwikkeld worde...
er is meer dan film&dvd natuurlijk.....
maar verder klopt het wel idd.... dat doet me denken: Diz, jij hebt mijn lipgloss nog!!!!
alleen shoppen is veel relaxterquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het tof om met anderen kleding te winkelen, maar als ik voor mezelf ga, dan wil ik alleen zijn.
Gister kreunde je andersquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
alleen shoppen is veel relaxter
als ik niks nodig heb, en de ander ook niet, is dat struinen met elkaar wel leuk,
maar anders vind ik 't echt een ramp
En die creditcard van mij, die kan je ook vergetenquote:
Dan zit je bij de verkeerde winkels te kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alleen shoppen is alleen irritant als je een andere maat van iets wilt hebben en je je dan eerst dus weer helemaal moet aankleden en dan weer opnieuw in de rij moet voor de paskamers.
Zoals ik dus vanochtend.
Ja, inderdaad. Maar het is wel altijd weer een aangename verrassing als een kleinere maat (omdat er geen grotere meer tussen hangen) dan blijkt te passenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alleen shoppen is alleen irritant als je een andere maat van iets wilt hebben en je je dan eerst dus weer helemaal moet aankleden en dan weer opnieuw in de rij moet voor de paskamers.
Zoals ik dus vanochtend.
Wat voor vis?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef Dizer het volgende:
Ik zo maar eens koken.. heb vis gehaald en groente en zo
ik vind het écht niet minder mannelijk als 'n man daar interesse in heeft/toont...quote:
hoor ik daar toch 'n spoortje testosteron om aandacht vragen?!??!?!quote:Alleen als het met oorlog te maken heeft en geweren en wapens en bommen en zo
In tegenstelling tot u, moet ik ook nog de verhuurder sponsoren, de Eneco enz enz, dus kan ik misschien 1x in de 4 a 5 maanden mezelf eens wat nieuws veroorlovenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan zit je bij de verkeerde winkels te kijken
Ik heb het probleem dat de maat L altijd weg als ik niet binnen dezelfde week van het nieuwe kledinglijn binnenkomquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar het is wel altijd weer een aangename verrassing als een kleinere maat (omdat er geen grotere meer tussen hangen) dan blijkt te passen.
Je weet toch hoe ik ben als het te maken heeft met oorlogquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind het écht niet minder mannelijk als 'n man daar interesse in heeft/toont...
staat juist wel intelligent.. en intelligentie is zoooo sexy
[..]
hoor ik daar toch 'n spoortje testosteron om aandacht vragen?!??!?!![]()
![]()
herkenbaar!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoals ik dus vanochtend.
ik vind oorlog stomquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:00 schreef Dizer het volgende:
Je weet toch hoe ik ben als het te maken heeft met oorlog
Dan ben ik echt net een zesjarige jongetje dan naar de kermis mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |