En ik kan meestal wel het merk en type auto herkennenquote:
ach ik ken genoeg écht goeie Ned. films.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:14 schreef Dizer het volgende:
Ach, het aloude filgezegde:
Voor een Nederlandse film, was ie wel goed...
En je had 1x een goede schrikmomentquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach ik ken genoeg écht goeie Ned. films.....
maar die zijn met name goed om het plot, deze hád geeneens een plot
maar wat ik zeg, hij is wel heel aardig gemaakt, op zich...
mijn eigen auto even opgezocht...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Tik hier het kenteken is in,alles klopt wel hoor zo te zien
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
waar heb ik al die tijd op gezeten dan????quote:Aantal zitplaatsen: 0
Ok, dit open deurtje moet ik even intrappen, mijn excusesquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:19 schreef babette21 het volgende:
waar heb ik al die tijd op gezeten dan????![]()
Mwehehehquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, dit open deurtje moet ik even intrappen, mijn excuses.
Op de versnellingspook!!!![]()
![]()
mja ik schoot echt een stuk naar achteren toenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:18 schreef Dizer het volgende:
En je had 1x een goede schrikmomentJe sprong echt van je stoel
![]()
Mén... vette schrikmomenten gehad tijdens The Omen 666 (als in 06-06-2006)quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk als je in gezelschap een film kijkt en andere schrikken![]()
.
Well duhquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik schoot echt een stuk naar achteren toen![]()
en ipv dat jij mij nou ging steunen ende zo, ging je me uitlachen....![]()
![]()
![]()
ssssssssssstquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, dit open deurtje moet ik even intrappen, mijn excuses.
Op de versnellingspook!!!![]()
![]()
Ohja, die vibrerende versnellingspook die je krijgt bij een abonnementquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ssssssssssst
da's zo'n viva-vrouwengeheim, waar de mannen niks van mogen weten
I luv it.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mén... vette schrikmomenten gehad tijdens The Omen 666 (als in 06-06-2006)
Phew.. gelukkig, voor heel even dacht ik dat er aan het einde van de zin zou komen te staan: "dansen"quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:26 schreef babette21 het volgende:
he zullen we bij de 1000-meet de hele nacht enge films gaan kijken?!
nee, maar ik houd van schrikmomentenquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Phew.. gelukkig, voor heel even dacht ik dat er aan het einde van de zin zou komen te staan: "dansen"
Dat zou raar zijn, Dizer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:26 schreef babette21 het volgende:
he zullen we bij de 1000-meet de hele nacht enge films gaan dansen?!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:08 schreef babette21 het volgende:
[..]OMG, wat suf eigenlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Overigens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het wel vet spannend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Dansfilmsquote:
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Save the last dance is nog best tofquote:.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dirty dancing met Dizerquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Save the last dance is nog best tof.
.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ik kan trouwens niet dansen,quote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ieeuw... DansfilmsAlleen Greace is leuk
Nee, Babette wil elke keer ergens heen waar we kunnendansen
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik heb 2 jaar dansles gehadquote:.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:29 schreef Zhenar het volgende:
Overigens...klopt.... die naakte versie was gewoon dat wijf, dat even bezit had genomen van dat lijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik vond het wel vet spannend...ik vond die "tekenfilm" aan het begin echt hét hoogtepunt van de bios-avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gelukkig maarquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ballroom? Streetdance? Breakdance? Ballet? Jazz-ballet? ...?quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat was het reklame van dat je stil moet zijn in de bioscoop en het netjes achter moet latenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
klopt.... die naakte versie was gewoon dat wijf, dat even bezit had genomen van dat lijf
[..]
ik vond die "tekenfilm" aan het begin echt hét hoogtepunt van de bios-avond![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was het reklame van dat je stil moet zijn in de bioscoop en het netjes achter moet laten.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Paaldansen?quote:![]()
Daar zou ik wel eens een cursus in willen volgen, maar ik ben bang dat er alleen maar van die onwijze sloeries op af komen. En ik heb geen oefenpaal in de buurt
.
ja nou weet ik 't wel, je hebt nu je punt wel gemaakt....quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:27 schreef Dizer het volgende:
Phew.. gelukkig, voor heel even dacht ik dat er aan het einde van de zin zou komen te staan: "dansen"
weet je, je mág niet eens meer mee dansen...... ik ga wel met Zhen!![]()
![]()
Volgende keer ga je maar ook lekker met Zhènhaaaaaarrr kleding shoppenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nou weet ik 't wel, je hebt nu je punt wel gemaakt....
weet je, je mág niet eens meer mee dansen...... ik ga wel met Zhen! [afbeelding]
In de homotent waar ik zaterdag was stond een paalquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Paaldansen?![]()
Daar zou ik wel eens een cursus in willen volgen, maar ik ben bang dat er alleen maar van die onwijze sloeries op af komen. En ik heb geen oefenpaal in de buurt
.
, met mannen eromheen die los in de heupen zaten
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Stijldansen... lekker sufquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ballroom? Streetdance? Breakdance? Ballet? Jazz-ballet? ...?.
ja dat weet ik ook welquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef Dizer het volgende:
Dat was het reklame de reclam van dat je stil moet zijn in de bioscoop en het netjes achter moet laten
maar het was zo'n heerlijk sneu moment![]()
![]()
![]()
Dude.. je bent 17, een homotent kom je niet binnen... tenzij het een hele hele foute homotent isquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de homotent waar ik zaterdag was stond een paal, met mannen eromheen die los in de heupen zaten
.
. Wacht.. mannen om een paal en zo... dat is al een hele foute homotent
Ja maar, ik ben geen manquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de homotent waar ik zaterdag was stond een paal, met mannen eromheen die los in de heupen zaten
.
.
prima! hoef ik tenminste niet een uur tussen de dvd's rond te dwalenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:35 schreef Dizer het volgende:
Volgende keer ga je maar ook lekker met Zhènhaaaaaarrr kleding shoppen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan je rustig oefenen dus, als je een man bent dan rijen er allemaal andere mannen tegen je aan als je aan het oefenen bentquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kan je rustig oefenen dus, als je een man bent dan rijen er allemaal andere mannen tegen je aan als je aan het oefenen bent.
.
Toch maar niet, maar bedankt voor de tip.
Primaquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima! hoef ik tenminste niet een uur tussen de dvd's rond te dwalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoef ik me ook niet te haasten, een uur naar dvd's kijken is netals klaarkomen binnen 10 minuten sex
![]()
Films zijn anders wél supertof.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar kleren ook.
Dilemma. Homo zijn is niet makkelijk.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef Dizer het volgende:
Primahoef ik me ook niet te haasten, een uur naar dvd's kijken is netals klaarkomen binnen 10 minuten sex
![]()
kun je nagaan hoe lang je daar stiekem had willen blijven
![]()
![]()
Een vriend van mij werkt bij een fitnesscentrum waar ze ook cursussen paaldansen geven en zegt dat daar ook veel huisvrouwen komen en niet alleen van die sloeriesquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..].
Toch maar niet, maar bedankt voor de tip.
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
wat heeft dit nou weer met homo-zijn te maken?!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Films zijn anders wél supertof.
Maar kleren ook.
![]()
![]()
![]()
Een new-age hetero ook nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Films zijn anders wél supertof.
Maar kleren ook.
Ik hou wel van mooie kleding kopen en zo, maar DVD's kopen is mijn andere verslaving
Damn.. wat een dilemma voor mijn portomonnee
Soms weet ik gewoon niet of ik een T-shirt moet kopen of een DVD, meestal eindig ik met beiden dingen in een tas
Hmzzzquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkt bij een fitnesscentrum waar ze ook cursussen paaldansen geven en zegt dat daar ook veel huisvrouwen komen en niet alleen van die sloeries.
.
Shoppen voor kleding moet zeker homoachtig klinken of zoquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat heeft dit nou weer met homo-zijn te maken?!![]()
Niks, dat was een algemene mededelingquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat heeft dit nou weer met homo-zijn te maken?!![]()
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
dat is 't natuurlijk ook 'n beetje...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:41 schreef Dizer het volgende:
Shoppen voor kleding moet zeker homoachtig klinken of zo![]()
![]()
Maar wel een sloerie zekerquote:![]()
![]()
.
Tssk... kleren maken de manquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat is 't natuurlijk ook 'n beetje...Als ik er niet zo goed uitzag in mijn mooie kleding, was ik gewoon een....
buitenlander
![]()
![]()
Als je het goed leest, dan zegt Erik dus dat jij een sloerie bentquote:
Bij new-age denk ik aan moderne "heksen" en "wicca"-mensenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat weer een nieuwe term?! vervanger van de metroman ofzo??!??.
Hoogachtend,
Erik.![]()
New-age hetero zijn hetero mannen die gewoon zichzelf goed verzorgen door middel van mooie kleding te kopen en zo, en ook roze kleding durven te kopenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat weer een nieuwe term?! vervanger van de metroman ofzo??!??![]()
Hmzquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het goed leest, dan zegt Erik dus dat jij een sloerie bent.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Wehhequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij new-age denk ik aan moderne "heksen" en "wicca"-mensen.
hihi dat was ook lachen, met die witte truiquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef Dizer het volgende:
Tssk... kleren maken de manAls ik er niet zo goed uitzag in mijn mooie kleding, was ik gewoon een....
buitenlander
![]()
![]()
D: Wat vindt je?
B: Je lijkt nu net zo'n patserig Marokkaantje..![]()
D: Uít dat ding!!![]()
![]()
![]()
Oh jah... ieeeeekquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi dat was ook lachen, met die witte trui
D: Wat vindt je?
B: Je lijkt nu net zo'n patserig Marokkaantje..![]()
D: Uít dat ding!!![]()
![]()
weg met witte truitjes
Nee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het goed leest, dan zegt Erik dus dat jij een sloerie bent.
Want ze is tof.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Gewoon metrosexueel dusquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
New-age hetero zijn hetero mannen die gewoon zichzelf goed verzorgen door middel van mooie kleding te kopen en zo, en ook roze kleding durven te kopen![]()
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat weet je niet of ze tof isquote:Je hebt haar nooit in het echt gezien
Maar ikkkkke wel
Nou, op FOK! is ze tof.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat weet je niet of ze tof isJe hebt haar nooit in het echt gezien
Maar ikkkkke wel
En eigenlijk vind ik tegenwoordig veel meer mensen tof dan eerst![]()
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Waarom is het metrosexueel? Iets zegt me dat er ook nog een addertje onder het gras zit... je weet wel... dat je ook wel eens iets met een man mag doen of zoquote:Want dan is het dus fout
![]()
Een week geleden nogquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat weet je niet of ze tof isJe hebt haar nooit in het echt gezien
Maar ikkkkke wel
.
hm ik denk bij die term meer aan hetero's [m/v] die het niet zo nauw nemen met het hele hetero-gedoequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:45 schreef Dizer het volgende:
New-age hetero zijn hetero mannen die gewoon zichzelf goed verzorgen door middel van mooie kleding te kopen en zo, en ook roze kleding durven te kopen![]()
![]()
in tegenstelling tot de eh.... fin-de-siècle hetero's [© babette21] ofzo......![]()
![]()
Wij vinden jou ook veel meer tof dan eerstquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, op FOK! is ze tof.
En eigenlijk vind ik tegenwoordig veel meer mensen tof dan eerst![]()
.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom is het metrosexueel? Iets zegt me dat er ook nog een addertje onder het gras zit... je weet wel... dat je ook wel eens iets met een man mag doen of zoWant dan is het dus fout
Precies zoals ik me de echte Dizer voorstelquote:Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is. De metroseksueel zal zich uitermate goed kleden, zijn haardracht goed verzorgen, en ook in een aantal gevallen cosmetica gebruiken. Daarnaast is hij geïnteresseerd in kunst en cultuur, alhoewel dat niet altijd noodzakelijk is, en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen..
Hoogachtend,
Erik.![]()
da's dus juist niet bij metroseksueel....quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:48 schreef Dizer het volgende:
Waarom is het metrosexueel? Iets zegt me dat er ook nog een addertje onder het gras zit... je weet wel... dat je ook wel eens iets met een man mag doen of zoWant dan is het dus fout
![]()
maar bij "new age hetero" krijg ik wél die associaties![]()
maar goed.....![]()
![]()
Ik vond jou altijd al tof hoor, eigenlijk vind ik Bupatih en Ovidius pas recentelijk tof (EN NIET OMDAT ZE GEBAND ZIJN).quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij vinden jou ook veel meer tof dan eerstAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik heb een hekel aan kleding kopenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik ben gek op DVD's![]()
Dus aan mij heb je ook niet zoveel vrees ik
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
nou dat kunst & cultuur mag nog wel wat meer ontwikkeld worde...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies zoals ik me de echte Dizer voorstel.
er is meer dan film&dvd natuurlijk.....
maar verder klopt het wel idd.... dat doet me denken: Diz, jij hebt mijn lipgloss nog!!!!![]()
![]()
Ik vind het tof om met anderen kleding te winkelen, maar als ik voor mezelf ga, dan wil ik alleen zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hmm...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is. De metroseksueel zal zich uitermate goed kleden, zijn haardracht goed verzorgen, en ook in een aantal gevallen cosmetica gebruiken. Daarnaast is hij geïnteresseerd in kunst en cultuur, alhoewel dat niet altijd noodzakelijk is, en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen.
Precies zoals ik me de echte Dizer voorstel.
Ik vertoon geen vrouwelijke trekjes
Mijn haar moet zo kort mogelijk, zodat ik er niks mee hoef te doen.. gel/waxbadkamer
Cosmetica OMFG, dat is zoooo fout
kunst en cultuur![]()
Alleen als het met oorlog te maken heeft en geweren en wapens en bommen en zo
Emotioneel kan ik wel zijn jaEn ik heb een goede smaak voor kleding
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef babette21 het volgende:
maar verder klopt het wel idd.... dat doet me denken: Diz, jij hebt mijn lipgloss nog!!!!!
Wij gaan zo niet trouwenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou dat kunst & cultuur mag nog wel wat meer ontwikkeld worde...
er is meer dan film&dvd natuurlijk.....
maar verder klopt het wel idd.... dat doet me denken: Diz, jij hebt mijn lipgloss nog!!!!
alleen shoppen is veel relaxterquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het tof om met anderen kleding te winkelen, maar als ik voor mezelf ga, dan wil ik alleen zijn.
als ik niks nodig heb, en de ander ook niet, is dat struinen met elkaar wel leuk,
maar anders vind ik 't echt een ramp![]()
![]()
Gister kreunde je andersquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
alleen shoppen is veel relaxter
als ik niks nodig heb, en de ander ook niet, is dat struinen met elkaar wel leuk,
maar anders vind ik 't echt een ramp
Alleen shoppen is alleen irritant als je een andere maat van iets wilt hebben en je je dan eerst dus weer helemaal moet aankleden en dan weer opnieuw in de rij moet voor de paskamers.
Zoals ik dus vanochtend.
En die creditcard van mij, die kan je ook vergetenquote:Wat overigens toch tijdelijk heb laten blokkeren
ter zelfverdediging
Dan zit je bij de verkeerde winkels te kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alleen shoppen is alleen irritant als je een andere maat van iets wilt hebben en je je dan eerst dus weer helemaal moet aankleden en dan weer opnieuw in de rij moet voor de paskamers.
Zoals ik dus vanochtend.
Ja, inderdaad. Maar het is wel altijd weer een aangename verrassing als een kleinere maat (omdat er geen grotere meer tussen hangen) dan blijkt te passenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoals ik dus vanochtend.
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik zo maar eens koken.. heb vis gehaald en groente en zo
Wat voor vis?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef Dizer het volgende:
Ik zo maar eens koken.. heb vis gehaald en groente en zoAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
ik vind het écht niet minder mannelijk als 'n man daar interesse in heeft/toont...quote:
staat juist wel intelligent.. en intelligentie is zoooo sexyhoor ik daar toch 'n spoortje testosteron om aandacht vragen?!??!?!quote:Alleen als het met oorlog te maken heeft en geweren en wapens en bommen en zo![]()
![]()
![]()
In tegenstelling tot u, moet ik ook nog de verhuurder sponsoren, de Eneco enz enz, dus kan ik misschien 1x in de 4 a 5 maanden mezelf eens wat nieuws veroorlovenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan zit je bij de verkeerde winkels te kijken.
H&M dus.
Ik heb het probleem dat de maat L altijd weg als ik niet binnen dezelfde week van het nieuwe kledinglijn binnenkomquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar het is wel altijd weer een aangename verrassing als een kleinere maat (omdat er geen grotere meer tussen hangen) dan blijkt te passen.
Je weet toch hoe ik ben als het te maken heeft met oorlogquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind het écht niet minder mannelijk als 'n man daar interesse in heeft/toont...
staat juist wel intelligent.. en intelligentie is zoooo sexy
[..]
hoor ik daar toch 'n spoortje testosteron om aandacht vragen?!??!?!![]()
![]()
Dan ben ik echt net een zesjarige jongetje dan naar de kermis mag
herkenbaar!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoals ik dus vanochtend.
![]()
net als dat 3 a 4 keer per jaar shoppen![]()
![]()
ik vind oorlog stomquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:00 schreef Dizer het volgende:
Je weet toch hoe ik ben als het te maken heeft met oorlog
Dan ben ik echt net een zesjarige jongetje dan naar de kermis mag
behalve in 'Allo 'Allo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: