jij bracht gewoon geluk ofzo, alles wat ik paste bleek meteen goed te zittenquote:
Geen zin vandaag.. misschien later op de weekquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bracht gewoon geluk ofzo, alles wat ik paste bleek meteen goed te zitten![]()
ga jij dat ene shirt nog halen?!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef babette21 het volgende:
Zhen
ik heb nog wat stupides rond Dood Eind bedachtIk vond dat begin ook zo lomp...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:55 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond dat begin ook zo lomp...precies!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow!! Sonja Bakker???quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ja, dat is HEEL wat voor mij, aangezien ik 2 maand geleden nog maat 44/46 had qua broeken en L/XL voor truitjes.
Uhuh. Maar ik zie haar dieet als een leidraad. Ze heeft dagelijks wel érg weinig calorieën, dus ik vul het aan tot boven crashdieet-niveauquote:
En kunnen de broeken dicht ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geslaagd voor nieuwe kleren!
2 truien
1 overhemd
1 nette pantalon
1 jeans
En alle broeken maat 40 en truitjes maat M!
En ja, dat is HEEL wat voor mij, aangezien ik 2 maand geleden nog maat 44/46 had qua broeken en L/XL voor truitjes.
Ook dat nog jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En kunnen de broeken dicht ook
Wel knap hoor een paar maten kleiner in z'on korte tijdquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook dat nog ja![]()
.
Sterker nog, om eentje moet zelfs een riem. Hij zit in de taille wat ruim, maar een maat kleiner kreeg ik 'm niet meer over mn Hollandsch gevormde bipsch heen
![]()
.
Dankjequote:Op maandag 14 augustus 2006 15:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel knap hoor een paar maten kleiner in z'on korte tijd
Ach bij 44 ben je ook niet echt dik toch nogquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje. Ik ben er erg blij mee
.
Ben vrij lang en heb een stevige bouw helaas, dus smal en tenger zal ik nooit worden. Maar, het gaat de goede kant op en zulke dingen als vanochtend geven je echt een kick en de motivatie om door te zetten
.
Volgens de weegschaal ben ik maar 3 kg kwijt... maar ik ben er bij gaan sporten en spieren zijn zwaarder dan vet, dus ik geloof de weegschaal niet helemaalquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ach bij 44 ben je ook niet echt dik toch nog
En je valt snel af in ieder geval dat is prettig al
Oeh... dan wil je zeker niet weten dat...quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
Kut-spoilers, dat wou ik allemaal nog niet weten![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Hmmm... J. heeft ook een Renault... duur in onderhoud wel. Maar die was héél wat duurder dan deze.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:50 schreef Dizer het volgende:
[TK] Renault Laguna
Is nu maar 1000 euro... er is echt iets mis met die auto
Lees goed de OP... en zeg me dat je niet het gevoel krijgt alsof ie een botsing heeft gehad van de voorkant? Let ook vooral op de nummerbord aan de voorkant...quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmmm... J. heeft ook een Renault... duur in onderhoud wel. Maar die was héél wat duurder dan deze.
[TK] Lowlands kaartjequote:Op maandag 14 augustus 2006 15:15 schreef Svensational het volgende:
Dizer, vind je dit geen naaierij: [TK] Lowlands kaartje ?
Apk tot februari 2007 ik had het gegokt wel voor die prijsquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:50 schreef Dizer het volgende:
[TK] Renault Laguna
Is nu maar 1000 euro... er is echt iets mis met die auto
Auto ziet er wel fantastisch netjes uitquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Apk tot februari 2007 ik had het gegokt wel voor die prijs![]()
En de voorkant zie ik zo niks aan behalve het nummerbord dan
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:43 schreef Zhenar het volgende:
Oeh... dan wil je zeker niet weten dat...echt niet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt niet!!
TSSSK!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Tik hier het kenteken is in,alles klopt wel hoor zo te zienquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Auto ziet er wel fantastisch netjes uit
ga je toch een keer kijken & een testritje maken!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef Dizer het volgende:
Niet op Babette en Zhènhaaaarrr letten, want die twee zaten alleen maar te lachen in de bioscoop elke keer Bing in beeld wasquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Hè, verdorie, nu hebben jullie de hele film verpest.
Vervaldatum APK 24 januari 2007quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tik hier het kenteken is in,alles klopt wel hoor zo te zien
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
ja das het enigequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vervaldatum APK 24 januari 2007
Die gozer liegt met een week![]()
Ikwas toch al niet van plan om die film te kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet op Babette en Zhènhaaaarrr letten, want die twee zaten alleen maar te lachen in de bioscoop elke keer Bing in beeld was![]()
Maar weetje, 200 euro van de vraagprijs afhalen binnen twee dagen zonder dat er mensen zeiken over de VP, gebeurt echt zelden op FOKquote:
Ik weet nog wel wat dingen waar je op moet letten als je zou gaan kijken / proefrijdenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klowjow, nou heb ik dus twee posts verpest aan jou geliegquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ikwas toch al niet van plan om die film te kijken.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:02 schreef Dizer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klowjow, nou heb ik dus twee posts verpest aan jou gelieg![]()
Damn.. I like it
Hmm.. jij en auto's?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat dingen waar je op moet letten als je zou gaan kijken / proefrijden.
hij wil 'm wel erg graag kwijt ja....quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef Dizer het volgende:
Maar weetje, 200 euro van de vraagprijs afhalen binnen twee dagen zonder dat er mensen zeiken over de VP, gebeurt echt zelden op FOK
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:08 schreef babette21 het volgende:
[..]Weetje, het meest komische moment vond ik dat jij zo lomp ging reageren toen je zag dat Everen Jackson Hooi de hoofdrol speelde bij de begincreditsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Babette: WTF... nog bovenaan de credits
Dizer: Ja, hij speelt de hoofdrol.. had ik toch gezegd?
Babette: Ik wil weg...![]()
Friends don't let friends remain beardless...
moet ie niet van die rare bekken trekken elke keerquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:05 schreef Dizer het volgende:
Niet op Babette en Zhènhaaaarrr letten, want die twee zaten alleen maar te lachen in de bioscoop elke keer Bing in beeld was![]()
Nouja, ik heb van een hele goede (en technische!) vriend ooit eens een stapel tips gekregen en "hier moet je echt op letten" zakenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm.. jij en auto's?Had ik nooit achter je gezocht
Mwah.. als ik ga kijken... hoewel ie wel aan de andere kant van Nederland isDan gaat mijn broer mee
dat was 'n flinke tegenvaller ja.... vooral omdat ik 5 min. daarvoor had gezegd:quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:11 schreef Dizer het volgende:
Weetje, het meest komische moment vond ik dat jij zo lomp ging reageren toen je zag dat Everen Jackson Hooi de hoofdrol speelde bij de begincredits![]()
![]()
wow zó goed gequote!!quote:Babette: WTF... nog bovenaan de credits
Dizer: Ja, hij speelt de hoofdrol.. had ik toch gezegd?
Babette: Ik wil weg...![]()
Ach, het aloude filgezegde:quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
moet ie niet van die rare bekken trekken elke keer
ik heb me best vermaakt hoor, al vond ik 'm wat traag..... en miste ik iets van een plot ofzo
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ik heb van een hele goede (en technische!) vriend ooit eens een stapel tips gekregen en "hier moet je echt op letten" zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |