Love yaquote:
Solliciteren is altijd mogelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:01 schreef Zhenar het volgende:
Damn, dat Shok! is echt tof geworden!![]()
Al wordt het nooit zo gaaf als toen ik mod was![]()
We hebben niet voor niets een devver aangenomen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Alleen dat scrollen is kut, heb nu al een lamme pols
Is dat active topics al nieuw dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
We hebben niet voor niets een devver aangenomen.
Komt goed dan, dat active topics is al een aanwinst.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:09 schreef BVO het volgende:
Ja, rechtbovenin.
En er staat nog een hoop meer op het programma.
Pfff ik schrokquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:11 schreef rena het volgende:
Zheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenar. Hoe gaat het er mee, jongen?![]()
Houd je bek.quote:
renaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Het gaat goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:11 schreef rena het volgende:
Zheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenar. Hoe gaat het er mee, jongen?![]()
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
renaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Het gaat goedAl ben ik wel gaar, maar ik wil nog even Shok verkennen voordat ik ga slapen
![]()
quote:
Waarquote:
quote:
Jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waar![]()
Of word je gedwongen door een roodharig monster?
Ja hier ook zit fucking hele a4tjes aan vragen te stellenquote:
En zelf doet ie 't ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dago was er in een ander topic vliegensvlug bij, toen er via iemand anders gepost werd:
Fotowedstrijd Augustus: Schaduw (discussie & voorbeeld)
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:52 schreef Dagonet het volgende:
Ik krijg net te horen dat ze er geen bezwaar tegen heeft, dit fantopic.
quote:
quote:
Hoiquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dizer!
Een goedemorgen allemaal trouwens. Ik mag weer werken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winkelcentrum is overdektquote:
Dat is vast erg gezelligquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb gisteren geshopt![]()
metDizer
vandaag blijf ik de hele dag binnen, in pyama![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef babette21 het volgende:
Zhen
ik heb nog wat stupides rond Dood Eind bedachtVolledig mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oeh.. Babette in America Today kleding
Friends don't let friends remain beardless...
Een 59 minuten kick is tofferquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:24 schreef rena het volgende:
KUT, ik had een 1 uur kick kunnen hebben zie ik nu![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |