Nu net of toch al vrijdagquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Whehe, op het verkeerde been gezet..
Ik heb een mailtje gestuurd.
Ja niet modden in SHO natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, in US, deze is in SHO, dat mag!
Pimp maar even met je inside contactenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het via een crewlid doorgegeven. Scheelde me weer een mailtje.![]()
... zei degene via wie ik dat contact heb gekregen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pimp maar even met je inside contacten.
Je watte?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
... zei degene via wie ik dat contact heb gekregen! [afbeelding]
Ja, dat contact heb ik via jou. Of ben je vergeten dat je 80 man uitnodigde in een MSN-gesprek?quote:
Oh, ja homo's en computersquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat contact heb ik via jou. Of ben je vergeten dat je 80 man uitnodigde in een MSN-gesprek?
Twee maar! En deze voegde mij toe!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja homo's en computers.
Maar jij hebt dus gewoon al mijn msn FOK!kers even bij jou toegevoegd? Lekker dan, en dat ik daar een bedankje voor krijg? Nee.
Wie is de tweede dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee maar! En deze voegde mij toe!
Maar omdat jij het wilt: bedankt he!![]()
Oh, maar je hebt wel meteen de toffe eruit gehaaldquote:
Je bent gewoon niet populairquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
80 man. Dat werkt toch voor geen meter?
Volgens mij heb ik niet eens zoveel man in mijn lijst.![]()
Nou, ik wilde één iemand toevoegen alleen toen klikte ik per ongeluk op een fout knopje (groepsnaam FOK!) en toen zaten al mijn FOK! contacten die online waren opeens in één gesprekquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij heb ik niet eens zoveel mensen in mijn lijst.![]()
Ik kom aan 44, waaronder 8 van Fok!.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij heb ik niet eens zoveel mensen in mijn lijst.![]()
Het is gewoon een selectief gezelschap, ik laat niet iedereen toe.quote:
Ik welquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is gewoon een selectief gezelschap, ik laat niet iedereen toe..
Waarom denk je anders dat jij er niet in staat?.
Ik wil er niet eens inquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, jij staat volgens mij bij iedereen in de lijstquote:
Ik heb een stuk of 40 van FOK! en nog een hele hoop anderen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom aan 44, waaronder 8 van Fok!.
Nee hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, jij staat volgens mij bij iedereen in de lijst![]()
Precies, ik heb ook een select gezelschap van Fok! dat in mijn MSN mag. Maar voeg mij eens toe aan jouw selecte gezelschap!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan waren crewleden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er 58, waarvan 22 van fok! en 7 daarvan zijn crewleden.
Eentje maar, dus dat valt nog wel meequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan waren crewleden?
Wat heb ik nu weer gedaanquote:
Je bent jij.quote:
Oh nee, 7, charmedangel ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:45 schreef BVO het volgende:
FOK!slet.
Ik een stuk of 6.
1 ex-crew VR, 1 ex-crew NR, 1 huidig crew.
Zhenniequote:Op zondag 13 augustus 2006 23:42 schreef Zhenar het volgende:![]()
Groetjes van MB en Re, die ze helaas niet zelf kunnen overbrengen![]()
Wel op SHOK! trouwensquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:42 schreef Zhenar het volgende:![]()
Dago was er in een ander topic vliegensvlug bij, toen er via iemand anders gepost werd:quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:42 schreef Zhenar het volgende:![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dago was er in een ander topic vliegensvlug bij, toen er via iemand anders gepost werd:
Fotowedstrijd Augustus: Schaduw (discussie & voorbeeld)
God, en daarvoor is 'ie een volwassen man geworden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dago was er in een ander topic vliegensvlug bij, toen er via iemand anders gepost werd:
Fotowedstrijd Augustus: Schaduw (discussie & voorbeeld)
Ja, even zoeken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:49 schreef Zhenar het volgende:
Heeft iemand mijn avatar nog zonder de Idolsprono en SHO awards?
Svennie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |