Precies, ik heb ook een select gezelschap van Fok! dat in mijn MSN mag. Maar voeg mij eens toe aan jouw selecte gezelschap!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is gewoon een selectief gezelschap, ik laat niet iedereen toe..
Waarom denk je anders dat jij er niet in staat?.
En hoeveel daarvan waren crewleden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er 58, waarvan 22 van fok! en 7 daarvan zijn crewleden.
Eentje maar, dus dat valt nog wel meequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan waren crewleden?
Wat heb ik nu weer gedaanquote:
Je bent jij.quote:
Oh nee, 7, charmedangel ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:45 schreef BVO het volgende:
FOK!slet.
Ik een stuk of 6.
1 ex-crew VR, 1 ex-crew NR, 1 huidig crew.
Zhenniequote:Op zondag 13 augustus 2006 23:42 schreef Zhenar het volgende:![]()
Groetjes van MB en Re, die ze helaas niet zelf kunnen overbrengen![]()
Wel op SHOK! trouwensquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:42 schreef Zhenar het volgende:![]()
Dago was er in een ander topic vliegensvlug bij, toen er via iemand anders gepost werd:quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:42 schreef Zhenar het volgende:![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dago was er in een ander topic vliegensvlug bij, toen er via iemand anders gepost werd:
Fotowedstrijd Augustus: Schaduw (discussie & voorbeeld)
God, en daarvoor is 'ie een volwassen man geworden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dago was er in een ander topic vliegensvlug bij, toen er via iemand anders gepost werd:
Fotowedstrijd Augustus: Schaduw (discussie & voorbeeld)
Ja, even zoeken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:49 schreef Zhenar het volgende:
Heeft iemand mijn avatar nog zonder de Idolsprono en SHO awards?
Svennie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |