Ik vond het in de vorige versie juist leuk dat beide spiegelbeelden heel scherp waren, hier is alleen t grote spiegeltje scherp...quote:
Whaha, ik wou net zeggen: dat is geen schaduw, dat is spiegelbeeldquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel tof, ik moest er echt een paar tellen over adenken (zeker omdat in de foto geen schaduw is), echt leuk.
Een goede vriend van me zei tegen me dat ik die foto een titel moest gevenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:51 schreef An24 het volgende:
Goed idee prupke, out of the box doet je goed![]()
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Een goede vriend van me zei tegen me dat ik die foto een titel moest geven
dus bij deze : A shadow out of a box
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef prupke het volgende:
[..]
goede vriend zegt :
An24
(groetjes shark.bait)
Damn, you fast enzoquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:05 schreef Dagonet het volgende:
Pssst, niet posten namens gebanden.
oww ... euhhh why not ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:05 schreef Dagonet het volgende:
Pssst, niet posten namens gebanden.
Mijn vriend (we noemen hem ff harrie ivm jeweetwel) wenst je een heel fijne vakantie toe en dat je maar veel plezier gaat beleven en veel fotos maaktquote:
Valt onder account uitlenen, ga vrolijk verder via het fotoboek of msn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:06 schreef prupke het volgende:
[..]
oww ... euhhh why not ?
hij post toch niet?
feedback harriequote:Op zondag 13 augustus 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dago, hoe had je zo snel door dat er zoiets gepost werd? Talent? Radar?
An is blij met doorgeefluik maar zal nu weer (op haar eigen terrein zijnde) lief doch krachtig willen verzoeken weer ontopic te gaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
Mijn vriend (we noemen hem ff harrie ivm jeweetwel) wenst je een heel fijne vakantie toe en dat je maar veel plezier gaat beleven en veel fotos maakt
Nogmaals mijn excuusquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:20 schreef An24 het volgende:
[..]
An is blij met doorgeefluik maar zal nu weer (op haar eigen terrein zijnde) lief doch krachtig willen verzoeken weer ontopic te gaan![]()
Nou mooi zoquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:09 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind m wel wat hebben ja.
hij is zeker mooi, weet alleen niet wat je rechts onderin de hoek hebt staan,quote:
Hetzelfde als hier:quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dago, hoe had je zo snel door dat er zoiets gepost werd? Talent? Radar?
Ik zou hem toch nog een keertje _met_ statief doen. Sfeer etc is wel leuk, maar naar mijn smaak iets te veel bewogen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:20 schreef ElizabethR het volgende:
Nou mooi zo
Dan stuur ik hem gewoon in.
En dan nog één vraag:quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hetzelfde als hier:
[US][SC] #396 Brokelolie, brocceli, brokeloly en Brochelli!
Gewoon met regelmaat ergens langsfietsen.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:52 schreef Dagonet het volgende:
Ik krijg net te horen dat ze er geen bezwaar tegen heeft, dit fantopic.
belachelijke onzin allemaalquote:In het geval van een meningsverschil o.i.d. waarin bovenstaande regels niet voorzien geldt het oordeel van de coördinator en de mods (Shark.Bait en RonaldV). Mocht je het niet eens zijn met de beslissing van een van de moderators, of vind je dat een van de foto's onterecht meedoet, laat het ons dan even weten, dan zullen we er in elk geval nog een keertje goed naar kijken.
Ik vind het watquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:06 schreef ElizabethR het volgende:
Afijn. ik zat dus vanavond te prakizeren wat ik nou moest doen, aangezien ik wel mee wil doen. En zat een beetje voor me uit te staren, al denkende. Zat ik dus hier naar te kijken, in mijn eigen huiskamer!!!!![]()
Issut wat?
[afbeelding]
Als ik meer licht zou gebruiken dan ging alles weerkaatsen en dat word er niet mooier opquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:48 schreef Elefes het volgende:
[..]
I
Prupke: ik vind je idee heel leuk (ik moest ook even denken voor ik het door had) maar ik vind de "sfeer" op de foto niet zo lekker overkomen, het licht is imho een beetje saai.
Ik vind 'm wel leuk, ja. Maar de foto die uiteindelijk in het centraal topic terecht is gekomen ziet er niet zo goed uit als deze. Beetje spikkelig, of het nou originele ruis is of "iets" bij het resizen...?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:06 schreef ElizabethR het volgende:
ik zat dus vanavond te prakizeren wat ik nou moest doen, aangezien ik wel mee wil doen. En zat een beetje voor me uit te staren, al denkende. Zat ik dus hier naar te kijken, in mijn eigen huiskamer!!!!![]()
Issut wat?
[afbeelding]
Normaal zou Shark.Bait dit zeggen, maar hij zit in de ban.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Valt onder account uitlenen, ga vrolijk verder via het fotoboek of msn.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:55 schreef PKfotografie het volgende:
hmm een onderwerp verzinnen blijft makkelijker als een leuke foto
Nok nu eens, of ga in FB zeuren, mailen naar forum@fok.nl mag ook van mij, maar laat de topics eens geschoond van die verbittering. Ik kan er geen ene flikker aan doen dat ze gebanned zijn en ook de FOT-Users kunnen er geen flikker aandoen. Klaag liever bij de mensen die er wel wat aan kunnen doen. Damn klote zooi zo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:55 schreef Puckzzz het volgende:
Och wie is er bitter? ik niet hoor, ik geef alleen maar aan dat ik het belachelijke onzin vind dat Dagonet als een commisaris Rex ineens opduikt en begint te blaffen.
Zijn zeker mooie foto's, maar ik zie het thema schaduw er niet zo in bij Ableton en Elmarz. Het zijn foto's met schaduw, maar de schaduw an sich is niet het lijdende voorwerp.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:55 schreef Puckzzz het volgende:
Och wie is er bitter? ik niet hoor, ik geef alleen maar aan dat ik het belachelijke onzin vind dat Dagonet als een commisaris Rex ineens opduikt en begint te blaffen.
Heb eigenlijk nog maar weinig voorbij zien komen wat ik echt mooi vind. Behalve de foto's van Elmarz, Flipper01 en Ableton. Die zijn heel mooi.
Denk es 'Out-of-the-Box' Freudje...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:34 schreef freud het volgende:
[..]
Zijn zeker mooie foto's, maar ik zie het thema schaduw er niet zo in bij Ableton en Elmarz. Het zijn foto's met schaduw, maar de schaduw an sich is niet het lijdende voorwerp.
Echt geen commentaar?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:03 schreef Ilford het volgende:
Eens kijken of ik het onderwerp weer op "fotografie - schaduw" kan brengen...
Twee pogingen van mijn kant:
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
(knip)
Commentaar?
1. trekt me wel, maar is heel erg donker, en onduidelijquote:
Ik vind beide foto's niet echt sterk... Foto-1 heeft een flits spot en dat stoort. Foto-2 kan ik niet echt een goede schaduw ontdekken, Wel een deel in het schuim, maar niet erg sterk.quote:
Flits? Pardon? Er is helemaal geen flits. Dit was met alleen 2 stuks straatverlichting. Het licht wat je links in beeld ziet is 1 van die straatlampen. De stipjes licht rechts zijn denk ik wat lens flare.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
1. trekt me wel, maar is heel erg donker, en onduidelijook jammer van de flits
2. is leuk idee
dan crop m eens waarbij je dat licht links wegcropt...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:15 schreef Ilford het volgende:
[..]
Flits? Pardon? Er is helemaal geen flits. Dit was met alleen 2 stuks straatverlichting. Het licht wat je links in beeld ziet is 1 van die straatlampen. De stipjes licht rechts zijn denk ik wat lens flare.
Zodat het allemaal weer valt onder "onduidelijk"![]()
Dank voor je commentaar. 1 bevat geen flits-spot, het bevat een straatlantaarn. 2 is inderdaad zoals nogal veel foto's tot nu toe niet "100% schaduw", maar meer "een foto waar toevallig ook nog een schaduw op staat".quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik vind beide foto's niet echt sterk... Foto-1 heeft een flits spot en dat stoort. Foto-2 kan ik niet echt een goede schaduw ontdekken, Wel een deel in het schuim, maar niet erg sterk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |