Ik vond het in de vorige versie juist leuk dat beide spiegelbeelden heel scherp waren, hier is alleen t grote spiegeltje scherp...quote:
Whaha, ik wou net zeggen: dat is geen schaduw, dat is spiegelbeeldquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel tof, ik moest er echt een paar tellen over adenken (zeker omdat in de foto geen schaduw is), echt leuk.
Een goede vriend van me zei tegen me dat ik die foto een titel moest gevenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:51 schreef An24 het volgende:
Goed idee prupke, out of the box doet je goed![]()
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Een goede vriend van me zei tegen me dat ik die foto een titel moest geven
dus bij deze : A shadow out of a box
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef prupke het volgende:
[..]
goede vriend zegt :
An24
(groetjes shark.bait)
Damn, you fast enzoquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:05 schreef Dagonet het volgende:
Pssst, niet posten namens gebanden.
oww ... euhhh why not ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:05 schreef Dagonet het volgende:
Pssst, niet posten namens gebanden.
Mijn vriend (we noemen hem ff harrie ivm jeweetwel) wenst je een heel fijne vakantie toe en dat je maar veel plezier gaat beleven en veel fotos maaktquote:
Valt onder account uitlenen, ga vrolijk verder via het fotoboek of msn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:06 schreef prupke het volgende:
[..]
oww ... euhhh why not ?
hij post toch niet?
feedback harriequote:Op zondag 13 augustus 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dago, hoe had je zo snel door dat er zoiets gepost werd? Talent? Radar?
An is blij met doorgeefluik maar zal nu weer (op haar eigen terrein zijnde) lief doch krachtig willen verzoeken weer ontopic te gaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
Mijn vriend (we noemen hem ff harrie ivm jeweetwel) wenst je een heel fijne vakantie toe en dat je maar veel plezier gaat beleven en veel fotos maakt
Nogmaals mijn excuusquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:20 schreef An24 het volgende:
[..]
An is blij met doorgeefluik maar zal nu weer (op haar eigen terrein zijnde) lief doch krachtig willen verzoeken weer ontopic te gaan![]()
Nou mooi zoquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:09 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind m wel wat hebben ja.
hij is zeker mooi, weet alleen niet wat je rechts onderin de hoek hebt staan,quote:
Hetzelfde als hier:quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dago, hoe had je zo snel door dat er zoiets gepost werd? Talent? Radar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |