Ik zou gaan voor de tweedequote:
Steek dan gewoon je energie in een forum waar heel veel leuke en gezellige mede-users rondlopen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef Puckzzz het volgende:
... ik ben eigenlijk ook niet zo enorm geneigd meer om nog energie te steken in een forum wat geleidt wordt door *kan alle woorden even niet vinden die ik het liefst wil gebruiken* zo'n idioot als Danny
Mooi, dan gaan we weer ontopicquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
Er valt verder ook niets meer over te zeggen.
Goed gedacht, maar lijkt me wel lastig in beeld te brengen. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:54 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie in de inzendingen ook silhouhetten en andere dingen dan echt schaduw. Ik zelf zit te denken aan schaduw in figuurlijke zin. In de schaduw staan van iets of iemand.
Volgens mij zie ik het wel enigszins....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:28 schreef SunChaser het volgende:
Dat de foto te groot is snap ik zelf ook welMaar dacht wel al dat ie te ingewikkeld is.
ik had hem door omdat je zei dat je naar het figuurlijke ging zoeken....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Ja, een schaduw van Elvis, of kan niet in de schaduw staan. Maar te ver gezocht denk ik, althans deze.
Hee, model zijn is een zwaar vak...je hebt niks te willenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik had hem door omdat je zei dat je naar het figuurlijke ging zoeken....
Ik heb vandaag contact gezocht met "mijn model". Maar dna moet ook de zon schijnen. En zij moet er zin in hebben...
Ik zal haar deze post ff sturenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hee, model zijn is een zwaar vak...je hebt niks te willen![]()
En een mooiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:09 schreef elmarz het volgende:
aight! ik heb ook meegedaan!
niet echt een foto ván schaduw maar meer een foto mét veel schaduw
grtz,
elmarz..
Heb ik iets gemist dat het tegenwoordig 580 mag zijn in plaats van 550?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:20 schreef An24 het volgende:
@ Degro
Ook jou plaat is niet van het goede formaat (te groot) zou je nogmaals een upload willen sturen met het formaat van max 580? Thanks![]()
Ja. Het staat in het wedstrijdtopic: Fotowedstrijd Augustus 2006 [Centraal topic]quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist dat het tegenwoordig 580 mag zijn in plaats van 550??
Het is dan ook pas met ingang van deze maand...quote:
Heel moeilijk, Ik vind silhouhetten ook niet echt een schaduwfoto.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:35 schreef k_man het volgende:
Ik vind de inzendingen tot nu toe een beetje tegenvallen. Een paar obligate foto's, een paar waarvan ik me afvraag wat ze met schaduw te maken hebben. Weinig foto's waarin schaduw echt de hoofdrol speelt. Moeilijk thema dus!
eigenlijk kun je alle foto's met een schaduw partij insturen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heel moeilijk, Ik vind silhouhetten ook niet echt een schaduwfoto.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:28 schreef SunChaser het volgende:
Schaduw en Licht was een beter item geweest denk ik.
True, maar met een thema, moet schaduw wel de dominerende factor zijn. Dat is de uitdaging voor mij, om echt iets te maken waar het draait om de schaduw. En volgens mij is dat ook gelukt. Was wel erg hilarisch, en lastiger dan ik dacht. Een foto maken van een scherpe schaduw zonder dat je onderwerp er op staat is tricky! Toch wel een beetje gelukt, met dank aan Yoni en de groentenboer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:58 schreef PKfotografie het volgende:
eigenlijk kun je alle foto's met een schaduw partij insturen.
dus zo moeilijk is het onderwerp niet.
alleen zijn de meeste niet tevreden met een normale foto en willen een foto die tot in de puntjes bij het onderwerp hoort. tja dan word het lastig.
maar moeilijk is het niet.
Mijn 'Catootje'quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan Catootje van Jan Jans en de Kindereren.
Het dier op de foto lijkt me meer op een geitquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:16 schreef SunChaser het volgende:
Het zou misschien leuk zijn om haar en de poes spelend in schaduw te fotograferen.
Bijna goed! Tis een bokjequote:Op zondag 13 augustus 2006 15:44 schreef Elefes het volgende:
[..]
Het dier op de foto lijkt me meer op een geit
Heel tof, ik moest er echt een paar tellen over adenken (zeker omdat in de foto geen schaduw is), echt leuk.quote:
ik dacht laat ik ook is een keer out of the box doenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel tof, ik moest er echt een paar tellen over adenken (zeker omdat in de foto geen schaduw is), echt leuk.
kan ik zo eens proberenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:21 schreef Schanulleke het volgende:
Uit het doosje is het zeker! Leuk hoor
(Ik zou het denk ik mooier vinden met miner voorgrond en meer zwart vlak er achter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |