abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40648926
Er is dan wel een kijkrichting maar dat overbelichte stuk stoort. Zelfs al kijk je naar het onderwerp, dan nog heb je dat felle stuk in je ooghoek zitten.
Ik vind het eerlijk gezegd maar niks zo overbelicht.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_40649458
Ik vind het echt 3x niks . Het lijkt wel een mislukte foto ofzo .

Niet afkrakend bedoeld ofzo hoor, maar tips kan ik op iets als dit niet geven.
pi_40651426
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:57 schreef WurM het volgende:
[afbeelding]

Ik sta nog steeds open voor feedback. Heb nu gecropt, wat irritante dingetjes weggesoept, KLEIN beetje met kleuren gespeeld en geresized.
Ik ben alleen ontevreden over de scherpte Maar veel beter zal dat wel niet worden...
Kun je niet met een wat kortere sluitertijd werken? Eventueel een groter diafragma (kleiner f-getal) en een hogere iso-waarde, en dan een wat kortere sluitertijd. Wat voor camera heb je eigenlijk? En hoe dicht sta je op je onderwerp? Het kan namelijk ook zijn dat je van te dichtbij probeert scherp te stellen.
Leuk idee wel, maar ik vind de achtergrond eerlijk gezegd nog niet zo geslaagd. Kun je niet buiten wat proberen op een mooie dag bijvoorbeeld?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 21:11:59 #154
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_40658285
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:15 schreef Elefes het volgende:

[..]

Kun je niet met een wat kortere sluitertijd werken? Eventueel een groter diafragma (kleiner f-getal) en een hogere iso-waarde, en dan een wat kortere sluitertijd. Wat voor camera heb je eigenlijk? En hoe dicht sta je op je onderwerp? Het kan namelijk ook zijn dat je van te dichtbij probeert scherp te stellen.
Leuk idee wel, maar ik vind de achtergrond eerlijk gezegd nog niet zo geslaagd. Kun je niet buiten wat proberen op een mooie dag bijvoorbeeld?
heb een Nikon D50 met standaard 18-55 lens. Ik heb m nog helemaal niet lang en probeer een en ander. Ik vond deze t best gelukt van gister, maar vandaag viel-ie me ineens heel erg tegen

Een hogere iso-waarde wil ik voorlopig nog ff niet proberen ivm korreligheid. kleiner f-getal zal ik nog wat mee experimenteren enzo. Afstand is wel groot genoeg.

(mooie dag is nog ff afwachten... )
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_40663181
Beste luitjes,

Door de fijne toestanden van vanavond vond ik het fijner om ff met wat modjes te babbelen....fototjes uploaden komt morgen weer
pi_40663231
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:45 schreef An24 het volgende:
Beste luitjes,

Door de fijne toestanden van vanavond vond ik het fijner om ff met wat modjes te babbelen....fototjes uploaden komt morgen weer
Modjes Hadden we die dan
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_40663275
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Modjes Hadden we die dan
Doe es lief
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:48:08 #158
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40663328
Maar op zich hoeft de wedstrijd toch eigenlijk geen problemen te ondervinden van deze FOK!actie/reactie/gedoe ?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_40663462
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar op zich hoeft de wedstrijd toch eigenlijk geen problemen te ondervinden van deze FOK!actie/reactie/gedoe ?
Nee, dat levert op zich geen probleem....Phoenixx is ook nog van de partij en gaat mij zoals afgesproken nog steeds vervangen tijdens mijn vakantie tot 28 augustus. Daarna kijken we wel weer verder. Tis alleen jammer dat de modjes nu de zak hebben gekregen en ik net deze taak toebedeeld heb gekregen...ze waren namelijk best nuttig voor me
pi_40663626
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Doe es lief
Joh....lach eens een beetje Je weet hoe het bedoeld wordt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:59:45 #161
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_40663872
Hopelijk ben ik optijd weer thuis voor het eind van de wedstrijd van de maand augustus
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:59:49 #162
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40663878
Ja, het is ook wel zo dat hun vertrekken eigenlijk totaal niks te maken heeft met het leiden van dit forum, wat erg goed ging, naar wat ik gezien heb.
Hoogachtend,
Erik.
pi_40675911
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:45 schreef An24 het volgende:
Beste luitjes,

Dat is staken en je weet wat voor straf daar op staat.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  FOK!fotograaf donderdag 10 augustus 2006 @ 10:07:41 #164
18921 freud
Who's John Galt?
pi_40677028
Ik moet toch echt eens op gaan schieten met dit onderwerp. Heb ik podver inspiratie, ben ik de lui om ff de setup, model en dergelijke te regelen. *zucht*
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_40678415
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:08 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Dat is staken en je weet wat voor straf daar op staat.
Nope, dat is prioriteiten stellen en zorgdragen voor je crewleden...ik ben daar namelijk wel goed in
pi_40679495
Meer gelezen hier dan wat gepost...maar goed...
Ik heb ook maar wat ingestuurd....

Advies voor vervolg foto's??
Dit is trouwens een foto gemaakt in Copenhagen tijden mn vakantie daar. Het was een of andere oude hoge toren. Lichtinval zag er leuk uit...dus een fotootje gemaakt. Ietsie gecropt, maar voor de rest geen fotosoep handelingen. Zat nog te twijfelen of het randje licht aan de rechterkant er nu wel of niet af moest...
heb er toch voor gekozen deze erop te laten..

[ Bericht 19% gewijzigd door pureleganze op 10-08-2006 11:45:41 ]
Diligentia - Vis - Celeritas
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 10 augustus 2006 @ 12:02:20 #167
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_40680126
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:38 schreef pureleganze het volgende:

[[url=http://img228.imageshack.us/img228/4139/copenhagentorenjuli2006ob8.th.jpg]afbeelding][/url]

Dit is trouwens een foto gemaakt in Copenhagen tijden mn vakantie daar. Het was een of andere oude hoge toren. Lichtinval zag er leuk uit...dus een fotootje gemaakt. Ietsie gecropt, maar voor de rest geen fotosoep handelingen. Zat nog te twijfelen of het randje licht aan de rechterkant er nu wel of niet af moest...
je hebt een kikker zonder schaduw ingestuurd

imageshack doet niet lief bij fok, kunt beter even hosten bij tinypi.com ofzo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_40680200
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:38 schreef pureleganze het volgende:

[[url=http://img228.imageshack.us/img228/4139/copenhagentorenjuli2006ob8.th.jpg]afbeelding][/url]

Ik zou het lichte randje rechts er wel afhalen, het trekt nu net iets teveel de aandacht. Verder een erg mooie foto !
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_40681122
Is weer toeval dat de feauteau die ik heb ingestuurd zonder t witte randje is

ff de link correct met pica
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:52:44 #170
140050 ableton
stereotyped invader
pi_40681362
Ik heb mijn inzending verstuurd, wel naar phoenixx@chello.com dus hoop dat het bij jou terechtkomt an..
arthur bostrom : held voor het leven!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 10 augustus 2006 @ 13:07:51 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_40681877
ik heb een beetje moeite met het begrijpen van foto's,
oa met silouetten vs schaduw

en wie kan me de achterliggende gedachte vertellen van de ingestuurde foto van motionman0?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_40681984
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef ableton het volgende:
Ik heb mijn inzending verstuurd, wel naar phoenixx@chello.com dus hoop dat het bij jou terechtkomt an..
Komt goed hoor ableton, meestal heb ik ze dezelfde dag nog in mijn mailbox staan. Als dat nu ook zo is, dan staat hij vanavond in het centrale topic
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:14:03 #173
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_40682072
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef ableton het volgende:
Gelukkig heb je 'm naar chello.NL gestuurd... Hij is inderdaad bij mij terecht gekomen en een kwartiertje later plofte hij bij An in de mailbox!!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_40682137
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
ik heb een beetje moeite met het begrijpen van foto's,
oa met silouetten vs schaduw

en wie kan me de achterliggende gedachte vertellen van de ingestuurde foto van motionman0?
Een silhouet is dat je alleen de omtrek ziet van een persoon of ding.

Als je kijkt in de Van Dale:
1 nagetekend schaduwbeeld met zwart ingekleurd
2 schaduwbeeld
3 alleen zichtbare omtrek van een persoon of zaak
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 10 augustus 2006 @ 13:20:52 #175
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_40682320
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:15 schreef pureleganze het volgende:

[..]

Een silhouet is dat je alleen de omtrek ziet van een persoon of ding.

Als je kijkt in de Van Dale:
1 nagetekend schaduwbeeld met zwart ingekleurd
2 schaduwbeeld
3 alleen zichtbare omtrek van een persoon of zaak
dat snap ik maar in mijn ogen, en dat zal dan wel verkeerd zijn, is bv de foto van re geen schaduw , ok er word licht tegen gehouden, en daar is t dus donker, maar dat is in mijn ogen geen schaduw. hetgene van de tegengehouden licht dat ergens anders weer op valt is in mijn ogen schaduw, maar goed, ik zal t wel fout hebben
Today is life -

Dale Carnegie
pi_40682425
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat snap ik maar in mijn ogen, en dat zal dan wel verkeerd zijn, is bv de foto van re geen schaduw , ok er word licht tegen gehouden, en daar is t dus donker, maar dat is in mijn ogen geen schaduw. hetgene van de tegengehouden licht dat ergens anders weer op valt is in mijn ogen schaduw, maar goed, ik zal t wel fout hebben
Volgens het verklarend woordenboek wel iig
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 10 augustus 2006 @ 13:27:43 #177
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_40682564
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:23 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Volgens het verklarend woordenboek wel iig
dat kan wel wezen, maar ik snap t gewoon niet

Wat is een silhouet?

Een silhouet is een geknipt, getekend of geschilderd profielportret. De naam is ontleend aan de Franse minister Etienne de Silhouette (1709-1767). Silhouetten waren populair omdat het tot de uitvinding van de fotografie de goedkoopste en snelste manier was om een portret te vervaardigen.

hoe kan dat nu een schaduw zijn???

Schaduw ontstaat als het licht van een lichtbron geheel of gedeeltelijk wordt tegengehouden door een object. Een voorwaarde voor het ontstaan van schaduw is aldus dat er een lichtbron en een object aanwezig zijn. Er kan sprake zijn van een natuurlijke lichtbron (bijvoorbeeld de zon) of een kunstmatige lichtbron (bijvoorbeeld een lamp). Volgens woordenboek Koenen is schaduw het gedeelte van een ruimte waar het licht onderschept is of waar het licht niet rechtstreeks doordringt.

Je kunt enkele soorten schaduw onderscheiden:

Eigen schaduw is de schaduw die op het object aanwezig is. Bijvoorbeeld: De zon schijnt op een paal; de ene kant van de paal is licht, de andere kant van de paal is donker.
Slagschaduw is de schaduw die een object "werpt" op een ondergrond of achtergrond. Bijvoorbeeld: genoemde paal werpt schaduw op het zand of op een muur.
Gebroken schaduw is een aparte vorm van slagschaduw. Om het voorbeeld van de paal weer eens te gebruiken: een paal staat voor een muur. Een deel van de schaduw valt op de grond; echter een ander deel van de schaduw zet zich voort op de muur. Er zit dus een soort knik in de schaduw.
Slagschaduw en gebroken schaduw zijn schaduwvormen welke gebruikt worden bij het spelen met schaduwen ofwel: Schimmenspel

Verder kan men nog onderscheid maken tussen halfschaduw en kernschaduw. Kernschaduw is het donkerste deel van de schaduw. Halfschaduw is minder donker en zit naast de kernschaduw. Dit ontstaat bij een niet-puntvormige lichtbron: het gebied van de kernschaduw wordt geheel niet door de bron beschenen, in de halfschaduw is een gedeelte van de bron in beeld.

Kern- en halfschaduw (zwart resp. grijs) bij een zonsverduisteringAls de aarde een schaduw op de maan werpt, ontstaat een maansverduistering. Als de maan een schaduw op de aarde werpt, ontstaat een zonsverduistering. In het gebied waar de zonsverduistering 'totaal' is kun je spreken van de kernschaduw, daaromheen ligt een gebied met halfschaduw (gedeeltelijke zonsverduistering).
Today is life -

Dale Carnegie
pi_40682788
Duidelijk toch?
Eigen schaduw is de schaduw die op het object aanwezig is. Bijvoorbeeld: De zon schijnt op een paal; de ene kant van de paal is licht, de andere kant van de paal is donker.

dat donkere wat je ziet is dan t silhouet (denk ik dan....)
pi_40682927
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:

[..]

Re had met zijn foto een andere insteek...hij noemde het namelijk "in de schaduw van justitie" (of zoiets, Sorry Re als ik het niet goed verwoord ).

Waarom zou het een probleem zijn om jou interpretatie van schaduw weer te geven. Dat is juist wat creativiteit bevordert. Desnoods dumpt iedereen zijn foto eerst in het discussietopic en geeft zijn interpretatie weer.

Na mijn vakantie zal ik eens brainstormen hoe we dit in het centrale topic kunnen opvangen, bijvoorbeeld door elke foto een titel te geven. Maar goed, dat na mijn vakantie, tips zijn welkom.
pi_40685059
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:37 schreef An24 het volgende:
Na mijn vakantie zal ik eens brainstormen hoe we dit in het centrale topic kunnen opvangen, bijvoorbeeld door elke foto een titel te geven. Maar goed, dat na mijn vakantie, tips zijn welkom.
Dat vind ik een goed idee!
Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from
time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye...
pi_40685934
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:14 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Gelukkig heb je 'm naar chello.NL gestuurd... Hij is inderdaad bij mij terecht gekomen en een kwartiertje later plofte hij bij An in de mailbox!!
Pffieeuww....gelukkig heb ik m ook per ongeluk verzonden naar chello.nl
pi_40686080
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:45 schreef pureleganze het volgende:
Is weer toeval dat de feauteau die ik heb ingestuurd zonder t witte randje is

ff de link correct met pica
[[url=http://i1.tinypic.com/2465dfd.jpg]afbeelding][/url]
Ik vind het een hele mooie foto. Jammer van die zwarte pot aan het plafond, maar daar kan jij niks aan doen.
Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from
time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye...
pi_40687974
Ach...t geeft extra schaduw he
  donderdag 10 augustus 2006 @ 17:42:48 #184
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_40689114
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Re had met zijn foto een andere insteek...hij noemde het namelijk "in de schaduw van justitie" (of zoiets, Sorry Re als ik het niet goed verwoord ).

Waarom zou het een probleem zijn om jou interpretatie van schaduw weer te geven. Dat is juist wat creativiteit bevordert. Desnoods dumpt iedereen zijn foto eerst in het discussietopic en geeft zijn interpretatie weer.

Als users hun foto een titel willen geven doen ze dat nu al wel hoor.

Mogen gebande users eigenlijk wel meedoen aan wedstrijden op Fok?
pi_40689227
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:23 schreef k_man het volgende:
Zat ik me ook af te vragen Maar goed....onze opperbaas cq admin-met-god-complex is met vakantie dus veel reactie hoeven we niet te verwachten aangezien hij tegenwoordig weer helemaal terug is en zelf het complete beleid neerzet geloof ik
pi_40689271
Hij is toch nog niet weg? Zie topic in TRV.
pi_40689623
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:23 schreef k_man het volgende:

[..]

Als users hun foto een titel willen geven doen ze dat nu al wel hoor.

Gaat mij niet om de titel op zich, maar het geeft wel duidelijkheid over de interpretatie van platen. Dat maakt discussie ook iets makkelijker.

Over gebande users en meedoen met de wedstrijd is nog niets vastgelegd. Shark en ik hebben daar een topic over geplaatst ter overleg, maar er wordt nog geen statement genomen. Tot die tijd laat ik het gewoon toe!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 20:19:21 #189
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_40690557
Ik denk dat ik voorlopig niet meer meedoe met de wedstrijden.

Ik vind de actie van Danny en consorten zo verschrikkelijk laag bij de gronds dat ik hem de lol van een succesvol forum eigenlijk gewoon niet gun. ik gun hem wel een aantal andere dingen die ik maar beter niet zal noemen

alhoewel ik nog 1 ideetje heb voor een foto maar daar heb ik een grote foto van Danny voor nodig
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 20:24:15 #190
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40690625
Ik snap niet dat je door Kittengate je je van deze wedstrijd gaat onthouden, want op zich hebben die twee dingen niks met elkaar te maken, of je moet nog met een wrok zitten van het hele Offygebeuren.
Hoogachtend,
Erik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 10 augustus 2006 @ 20:24:51 #191
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_40690636
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 20:19 schreef Puckzzz het volgende:

Ik vind de actie van Danny en consorten zo verschrikkelijk laag bij de gronds dat ik hem de lol van een succesvol forum eigenlijk gewoon niet gun. ik gun hem wel een aantal andere dingen die ik maar beter niet zal noemen

alhoewel ik nog 1 ideetje heb voor een foto maar daar heb ik een grote foto van Danny voor nodig
heb je daar niet vooral jezelf mee te pakken?
Het zal Danny echt aan zijn anus oxideren of iemand meer of minder meedoet aan de FOTwedstrijd
lijkt mij dan
Today is life -

Dale Carnegie
pi_40691060
quote:
Tsja, ik zit waarschijnlijk onder een grote steen. Ik stem op een onderwerp, lees wat het wordt, ga aan de slag, en stuur later een keer iets in. Af en toe reageer ik nog op wat foto's. Wat er elders in dit forum gebeurt? Boeit me niet. Allerlei discussies die niet gaan over foto's en schaduw? Ignore. (Behalve nu dan even.)
pi_40691266
quote:

Ik ben het wel eens met Ynske Puckzzz. Je hebt idd alleen jezelf ermee. Maar ik kan je wel volgen hoor. Ik ben ook in een soort van tweestrijd. Ronald heeft me gevraagd de wedstrijden te doen en ook ik wil eigenlijk solidair zijn.

Aan de andere kant weten Ronald en Shark goed hoe ik tegen hun aan kijk en respect heb.......en om dan ook zelf nog eens op te stappen, gaat misschien meer ten koste van anderen dan dat het een voordeel zou zijn.

Probeer je (net als ik probeer) er over heen te zetten en niet vanuit je impuls te handelen. Is zonde van je inzet!

[ Bericht 1% gewijzigd door An24 op 10-08-2006 22:23:57 ]
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:44:25 #194
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_40696141
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 20:24 schreef Ynske het volgende:

[..]

heb je daar niet vooral jezelf mee te pakken?
Het zal Danny echt aan zijn anus oxideren of iemand meer of minder meedoet aan de FOTwedstrijd
lijkt mij dan
Mensen laten we Danny gewoon vergeten. De man weet niet op een juiste manier te comuniseren.
Lees maar eens in feed hoe makkelijk hij alle discussies sluit.
Daar geeft hij ook nog eens aan dat reageren geen zin heeft omdat meneer gewoon 2 weken pleite gaat.

Laten we daarom hier in FOT gewoon doorgaan met de dingen waar we proberen goed in te zijn.
Het maken van foto's. En laat je plezier daarin niet vergallen door wat elders op FOK gebeurt.
Hopelijk komen onze vertrouwde MOT'S straks gewoon weer retour op een of andere manier
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
pi_40696982
Het is de grootste onzin die er bestaat om hierdoor te stoppen met de FOT-wedstrijd. Het heeft echt totaal niets met elkaar te maken, en je hebt er niemand anders mee dan jezelf en de mede-FOT-ers!!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:24:16 #196
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_40697623
nee laten we vooral gewoon door blijven posten. net doen of er niets gebeurd is. het forum gaande houden.
ik zeg niet dat met mijn eventuele besluit om niet meer mee te doen Danny nu de poten onder zijn stoel vandaan zijn gezaagd want hij geeft daar geen ene reet om zo egocentrisch is hij wel. maar ik ben eigenlijk ook niet zo enorm geneigd meer om nog energie te steken in een forum wat geleidt wordt door *kan alle woorden even niet vinden die ik het liefst wil gebruiken* zo'n idioot als Danny
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:28:40 #197
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40697772
Oh, nog een reden dat je niet moet kappen, Puckzzz, je foto's zijn altijd tof .
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:33:54 #198
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_40697928
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, nog een reden dat je niet moet kappen, Puckzzz, je foto's zijn altijd tof .
hahaha thnx! maar er zijn meer fora waar je mijn foto's kunt zien
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:35:16 #199
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40697970
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:33 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

hahaha thnx! maar er zijn meer fora waar je mijn foto's kunt zien
Ja, maar dat kost me te veel moeite, om dat allemaal op te zoeken .
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 01:35:20 #200
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_40699751
wat vinden jullie van dit idee? Momenteel even geen beter idee....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')