fotoboek.fok.nl/skaaiquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:26 schreef oor het volgende:
skaai who?
hehequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:57 schreef Skaai het volgende:
Wel een beetje naief van jullie hoor, denken ongemerkt te kunnen kutten op Sugababes. Never underestimate the power of Sugababes.nl
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Skaai is tof.
je ziet toch niks.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Die foto is wel geil.
waar is die van jouw dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:45 schreef Svensational het volgende:
WTF, krijgt tegenwoordig elke kutuser een naamtopic in ONZ
Posten namens een gebande, sjongejonge, je zou toch beter moeten wetenquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:52 schreef Dagonet het volgende:
Ik krijg net te horen dat ze er geen bezwaar tegen heeft, dit fantopic.
iddquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Posten namens een gebande, sjongejonge, je zou toch beter moeten weten.
Rake woorden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Posten namens een gebande, sjongejonge, je zou toch beter moeten weten.
Niet iedereen heeft zulk, fotomodel materiaal als jij Shirleyquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:08 schreef Shirley het volgende:
Als ze eens niet zulke misleidende foto's zou plaatsen...
Zeg kutkloontje, als ik jou was zou ik die foto maar snel weghalen voor je er een ban voor krijgt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:29 schreef Drank-deHoer het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zulk, fotomodel materiaal als jij Shirley
Even quoten nogquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:29 schreef Drank-deHoer het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zulk, fotomodel materiaal als jij Shirley
[afbeelding]
Dat ging dus over Skaai, niet over jou moppie.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, ik heb in ieder geval geen SB profiel. Dat scheelt.
Leer lezen pisvlek.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:41 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat ging dus over Skaai, niet over jou moppie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |