fotoboek.fok.nl/skaaiquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:26 schreef oor het volgende:
skaai who?
hehequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:57 schreef Skaai het volgende:
Wel een beetje naief van jullie hoor, denken ongemerkt te kunnen kutten op Sugababes. Never underestimate the power of Sugababes.nl
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Skaai is tof.
je ziet toch niks.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Die foto is wel geil.
waar is die van jouw dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:45 schreef Svensational het volgende:
WTF, krijgt tegenwoordig elke kutuser een naamtopic in ONZ
Posten namens een gebande, sjongejonge, je zou toch beter moeten wetenquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:52 schreef Dagonet het volgende:
Ik krijg net te horen dat ze er geen bezwaar tegen heeft, dit fantopic.
iddquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Posten namens een gebande, sjongejonge, je zou toch beter moeten weten.
Rake woorden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Posten namens een gebande, sjongejonge, je zou toch beter moeten weten.
Niet iedereen heeft zulk, fotomodel materiaal als jij Shirleyquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:08 schreef Shirley het volgende:
Als ze eens niet zulke misleidende foto's zou plaatsen...
Zeg kutkloontje, als ik jou was zou ik die foto maar snel weghalen voor je er een ban voor krijgt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:29 schreef Drank-deHoer het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zulk, fotomodel materiaal als jij Shirley
Even quoten nogquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:29 schreef Drank-deHoer het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zulk, fotomodel materiaal als jij Shirley
[afbeelding]
Dat ging dus over Skaai, niet over jou moppie.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, ik heb in ieder geval geen SB profiel. Dat scheelt.
Leer lezen pisvlek.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:41 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat ging dus over Skaai, niet over jou moppie.
Dat zou incest wezen! Ik wil geen mongolide kindjes met chromosomentekort. En ja, ik weet dat je van fellatio geen kindjes krijgt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Pleeg liever fellatio bij ondergetekende.
Dan is er dus geen probleem, behalve dan de maatschappelijke druk die er ligt op het bedrijven van seks in de eigen familie, maar los daarvan ben je vrij om te doen wat je wilt nietwaar?quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:46 schreef Shirley het volgende:
ik weet dat je van fellatio geen kindjes krijgt.
Ja maar.... je bent nog zo jong ook! En die verstandshouding tussen ons zou compleet verstoord raken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dan is er dus geen probleem, behalve dan de maatschappelijke druk die er ligt op het bedrijven van seks in de eigen familie, maar los daarvan ben je vrij om te doen wat je wilt nietwaar?
Daar heb je een heikel punt te pakken, de onderliggende relatieverhoudingen. Je kan aan de ene kant er vanuit gaan dat het bij voorbaat al een mislukking is, resulterend in kromme familiebanden en uiteindelijke afstoting, anderzijds is er de mogelijkheid dat het de banden versterkt, en als uitermatige positieve pluspunt ook nog eens de keel flink doorsmeert.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja maar.... je bent nog zo jong ook! En die verstandshouding tussen ons zou compleet verstoord raken.
Sowieso worden er geen kelen gesmeerd. Daar beginnen we niet aan. Ik blijf erbij dat we het gewoon hierbij moeten laten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Daar heb je een heikel punt te pakken, de onderliggende relatieverhoudingen. Je kan aan de ene kant er vanuit gaan dat het bij voorbaat al een mislukking is, resulterend in kromme familiebanden en uiteindelijke afstoting, anderzijds is er de mogelijkheid dat het de banden versterkt, en als uitermatige positieve pluspunt ook nog eens de keel flink doorsmeert.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sowieso worden er geen kelen gesmeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |