Dat zou incest wezen! Ik wil geen mongolide kindjes met chromosomentekort. En ja, ik weet dat je van fellatio geen kindjes krijgt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Pleeg liever fellatio bij ondergetekende.
Dan is er dus geen probleem, behalve dan de maatschappelijke druk die er ligt op het bedrijven van seks in de eigen familie, maar los daarvan ben je vrij om te doen wat je wilt nietwaar?quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:46 schreef Shirley het volgende:
ik weet dat je van fellatio geen kindjes krijgt.
Ja maar.... je bent nog zo jong ook! En die verstandshouding tussen ons zou compleet verstoord raken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dan is er dus geen probleem, behalve dan de maatschappelijke druk die er ligt op het bedrijven van seks in de eigen familie, maar los daarvan ben je vrij om te doen wat je wilt nietwaar?
Daar heb je een heikel punt te pakken, de onderliggende relatieverhoudingen. Je kan aan de ene kant er vanuit gaan dat het bij voorbaat al een mislukking is, resulterend in kromme familiebanden en uiteindelijke afstoting, anderzijds is er de mogelijkheid dat het de banden versterkt, en als uitermatige positieve pluspunt ook nog eens de keel flink doorsmeert.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja maar.... je bent nog zo jong ook! En die verstandshouding tussen ons zou compleet verstoord raken.
Sowieso worden er geen kelen gesmeerd. Daar beginnen we niet aan. Ik blijf erbij dat we het gewoon hierbij moeten laten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Daar heb je een heikel punt te pakken, de onderliggende relatieverhoudingen. Je kan aan de ene kant er vanuit gaan dat het bij voorbaat al een mislukking is, resulterend in kromme familiebanden en uiteindelijke afstoting, anderzijds is er de mogelijkheid dat het de banden versterkt, en als uitermatige positieve pluspunt ook nog eens de keel flink doorsmeert.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sowieso worden er geen kelen gesmeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |