Love yaquote:
Solliciteren is altijd mogelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:01 schreef Zhenar het volgende:
Damn, dat Shok! is echt tof geworden!![]()
Al wordt het nooit zo gaaf als toen ik mod was![]()
We hebben niet voor niets een devver aangenomen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Alleen dat scrollen is kut, heb nu al een lamme pols
Is dat active topics al nieuw dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
We hebben niet voor niets een devver aangenomen.
Komt goed dan, dat active topics is al een aanwinst.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:09 schreef BVO het volgende:
Ja, rechtbovenin.
En er staat nog een hoop meer op het programma.
Pfff ik schrokquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:11 schreef rena het volgende:
Zheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenar. Hoe gaat het er mee, jongen?![]()
Houd je bek.quote:
renaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Het gaat goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:11 schreef rena het volgende:
Zheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenar. Hoe gaat het er mee, jongen?![]()
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
renaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Het gaat goedAl ben ik wel gaar, maar ik wil nog even Shok verkennen voordat ik ga slapen
![]()
quote:
Waarquote:
quote:
Jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waar![]()
Of word je gedwongen door een roodharig monster?
Ja hier ook zit fucking hele a4tjes aan vragen te stellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |