En ik kan meestal wel het merk en type auto herkennenquote:
ach ik ken genoeg écht goeie Ned. films.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:14 schreef Dizer het volgende:
Ach, het aloude filgezegde:
Voor een Nederlandse film, was ie wel goed...
En je had 1x een goede schrikmomentquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach ik ken genoeg écht goeie Ned. films.....
maar die zijn met name goed om het plot, deze hád geeneens een plot
maar wat ik zeg, hij is wel heel aardig gemaakt, op zich...
mijn eigen auto even opgezocht...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Tik hier het kenteken is in,alles klopt wel hoor zo te zien
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
waar heb ik al die tijd op gezeten dan????quote:Aantal zitplaatsen: 0
Ok, dit open deurtje moet ik even intrappen, mijn excusesquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:19 schreef babette21 het volgende:
waar heb ik al die tijd op gezeten dan????![]()
Mwehehehquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, dit open deurtje moet ik even intrappen, mijn excuses.
Op de versnellingspook!!!![]()
![]()
mja ik schoot echt een stuk naar achteren toenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:18 schreef Dizer het volgende:
En je had 1x een goede schrikmomentJe sprong echt van je stoel
![]()
Mén... vette schrikmomenten gehad tijdens The Omen 666 (als in 06-06-2006)quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk als je in gezelschap een film kijkt en andere schrikken![]()
.
Well duhquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik schoot echt een stuk naar achteren toen![]()
en ipv dat jij mij nou ging steunen ende zo, ging je me uitlachen....![]()
![]()
![]()
ssssssssssstquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, dit open deurtje moet ik even intrappen, mijn excuses.
Op de versnellingspook!!!![]()
![]()
Ohja, die vibrerende versnellingspook die je krijgt bij een abonnementquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ssssssssssst
da's zo'n viva-vrouwengeheim, waar de mannen niks van mogen weten
I luv it.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mén... vette schrikmomenten gehad tijdens The Omen 666 (als in 06-06-2006)
Phew.. gelukkig, voor heel even dacht ik dat er aan het einde van de zin zou komen te staan: "dansen"quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:26 schreef babette21 het volgende:
he zullen we bij de 1000-meet de hele nacht enge films gaan kijken?!
nee, maar ik houd van schrikmomentenquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Phew.. gelukkig, voor heel even dacht ik dat er aan het einde van de zin zou komen te staan: "dansen"
Dat zou raar zijn, Dizer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:26 schreef babette21 het volgende:
he zullen we bij de 1000-meet de hele nacht enge films gaan dansen?!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:08 schreef babette21 het volgende:
[..]OMG, wat suf eigenlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Overigens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het wel vet spannend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Dansfilmsquote:
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Save the last dance is nog best tofquote:.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dirty dancing met Dizerquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Save the last dance is nog best tof.
.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ik kan trouwens niet dansen,quote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ieeuw... DansfilmsAlleen Greace is leuk
Nee, Babette wil elke keer ergens heen waar we kunnendansen
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik heb 2 jaar dansles gehadquote:.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:29 schreef Zhenar het volgende:
Overigens...klopt.... die naakte versie was gewoon dat wijf, dat even bezit had genomen van dat lijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik vond het wel vet spannend...ik vond die "tekenfilm" aan het begin echt hét hoogtepunt van de bios-avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gelukkig maarquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ballroom? Streetdance? Breakdance? Ballet? Jazz-ballet? ...?quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat was het reklame van dat je stil moet zijn in de bioscoop en het netjes achter moet latenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
klopt.... die naakte versie was gewoon dat wijf, dat even bezit had genomen van dat lijf
[..]
ik vond die "tekenfilm" aan het begin echt hét hoogtepunt van de bios-avond![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was het reklame van dat je stil moet zijn in de bioscoop en het netjes achter moet laten.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Paaldansen?quote:![]()
Daar zou ik wel eens een cursus in willen volgen, maar ik ben bang dat er alleen maar van die onwijze sloeries op af komen. En ik heb geen oefenpaal in de buurt
.
ja nou weet ik 't wel, je hebt nu je punt wel gemaakt....quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:27 schreef Dizer het volgende:
Phew.. gelukkig, voor heel even dacht ik dat er aan het einde van de zin zou komen te staan: "dansen"
weet je, je mág niet eens meer mee dansen...... ik ga wel met Zhen!![]()
![]()
Volgende keer ga je maar ook lekker met Zhènhaaaaaarrr kleding shoppenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nou weet ik 't wel, je hebt nu je punt wel gemaakt....
weet je, je mág niet eens meer mee dansen...... ik ga wel met Zhen! [afbeelding]
In de homotent waar ik zaterdag was stond een paalquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Paaldansen?![]()
Daar zou ik wel eens een cursus in willen volgen, maar ik ben bang dat er alleen maar van die onwijze sloeries op af komen. En ik heb geen oefenpaal in de buurt
.
, met mannen eromheen die los in de heupen zaten
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Stijldansen... lekker sufquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ballroom? Streetdance? Breakdance? Ballet? Jazz-ballet? ...?.
ja dat weet ik ook welquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef Dizer het volgende:
Dat was het reklame de reclam van dat je stil moet zijn in de bioscoop en het netjes achter moet laten
maar het was zo'n heerlijk sneu moment![]()
![]()
![]()
Dude.. je bent 17, een homotent kom je niet binnen... tenzij het een hele hele foute homotent isquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de homotent waar ik zaterdag was stond een paal, met mannen eromheen die los in de heupen zaten
.
. Wacht.. mannen om een paal en zo... dat is al een hele foute homotent
Ja maar, ik ben geen manquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de homotent waar ik zaterdag was stond een paal, met mannen eromheen die los in de heupen zaten
.
.
prima! hoef ik tenminste niet een uur tussen de dvd's rond te dwalenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:35 schreef Dizer het volgende:
Volgende keer ga je maar ook lekker met Zhènhaaaaaarrr kleding shoppen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan je rustig oefenen dus, als je een man bent dan rijen er allemaal andere mannen tegen je aan als je aan het oefenen bentquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kan je rustig oefenen dus, als je een man bent dan rijen er allemaal andere mannen tegen je aan als je aan het oefenen bent.
.
Toch maar niet, maar bedankt voor de tip.
Primaquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima! hoef ik tenminste niet een uur tussen de dvd's rond te dwalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoef ik me ook niet te haasten, een uur naar dvd's kijken is netals klaarkomen binnen 10 minuten sex
![]()
Films zijn anders wél supertof.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima! hoef ik tenminste niet een uur tussen de dvd's rond te dwalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar kleren ook.
Dilemma. Homo zijn is niet makkelijk.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef Dizer het volgende:
Primahoef ik me ook niet te haasten, een uur naar dvd's kijken is netals klaarkomen binnen 10 minuten sex
![]()
kun je nagaan hoe lang je daar stiekem had willen blijven
![]()
![]()
Een vriend van mij werkt bij een fitnesscentrum waar ze ook cursussen paaldansen geven en zegt dat daar ook veel huisvrouwen komen en niet alleen van die sloeriesquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..].
Toch maar niet, maar bedankt voor de tip.
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
wat heeft dit nou weer met homo-zijn te maken?!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Films zijn anders wél supertof.
Maar kleren ook.
![]()
![]()
![]()
Een new-age hetero ook nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Films zijn anders wél supertof.
Maar kleren ook.
Ik hou wel van mooie kleding kopen en zo, maar DVD's kopen is mijn andere verslaving
Damn.. wat een dilemma voor mijn portomonnee
Soms weet ik gewoon niet of ik een T-shirt moet kopen of een DVD, meestal eindig ik met beiden dingen in een tas
Friends don't let friends remain beardless...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: