3 maanden dagelijks afleveringen en 100en topics op fok... there's gotta be more than thatquote:
True true.....nice homepage btw.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
3 maandag dagelijks afleveringen en 100en topics op fok... there's gotta be more than that
Dat...of je kijkt ff hier...quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:33 schreef RecomServ het volgende:
moeje hier eens op zoeken: Zoek op Fok!
ik ben hier gekomen tijdesn en door BBquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:05 schreef Doopy-X- het volgende:
Bij BB-1 was FOK! the place to be.......
same here, zie mijn oldbie accountquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik ben hier gekomen tijdesn en door BB
welk eis dat mijne heb ik nog steeds; nummer 3288quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
same here, zie mijn oldbie account![]()
Doopy-Xquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
welk eis dat mijne heb ik nog steeds; nummer 3288
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]oldschool!
ik regde pas toen je kon reageren op de FP Ik zat nooit op het forum, enkel de nieuwtjes te lezen op de FP... forum kwam later pas
dat ken ik!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]oldschool!
ik regde pas toen je kon reageren op de FP Ik zat nooit op het forum, enkel de nieuwtjes te lezen op de FP... forum kwam later pas
waarbij?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:17 schreef Sassefras het volgende:
[..]
maar mijn nummer zit niet onder de 5000hoor ik er nu neit bij?
*fobo checkt...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:17 schreef Sassefras het volgende:
[..]
dat ken ik!maar mijn nummer zit niet onder de 5000
hoor ik er nu neit bij?
Net als die 6000 users die het wachtwoord van hun oude account kwijt zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Gert het volgende:
Hahaha dat zeggen al die wannabe-oldbies: dat ze al ééuwen meelazen maar pas veel later geregd hebben.![]()
jij registreert je altijd voordat je gaat lezen op een forum?? op hoeveel fora sta jij geregd dan??quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Gert het volgende:
Hahaha dat zeggen al die wannabe-oldbies: dat ze al ééuwen meelazen maar pas veel later geregd hebben.![]()
En als je vraagt hoe hun in 1999 aangemaakte username dan luidde, dan zijn ze ook die "vergeten".quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Net als die 6000 users die het wachtwoord van hun oude account kwijt zijn.
De aktie van die kipquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:23 schreef Sassefras het volgende:
even ontopic...
de "KUTKIP"! uitroep van sabine....
Ben hem echt kwijtquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Net als die 6000 users die het wachtwoord van hun oude account kwijt zijn.
Oh, sorry, 6001 dan.quote:
Hunter! Klik!quote:
Dat was wel lief ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Toen de bewoners nog dachten dat niemand naar hen zou kijken.....
quote:
Toen de Zus van Ruud zei in de laatste uitzending :quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
En ze dus lekker bitter reageerden als ze erachter kwamen dat ze ook wel eens afgezeken werden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Heb de pagina even doorgelezen. Het 'hoe grover hoe beter' leek toen dus al heel erg op te gaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
En ze dus lekker bitter reageerden als ze erachter kwamen dat ze ook wel eens afgezeken werden.
"Trieste comedy-wannabees op sites als Fok!"
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen de Zus van Ruud zei in de laatste uitzending :
'Ruud wat maakt het uit dat je hebt verloren, Paul de Leeuw heeft je nagedaan.'
Ik ook.quote:
Toen de telefoonlijn van Ruud overbezet raakte en Bart won.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:02 schreef Nostalgist het volgende:
Toen de minst populaire bewoner binnen het huis, de meest populaire bewoner buiten het huis bleek te zijn.
tanjalies.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:53 schreef tanjalies het volgende:
Toen we nog vonden dat BB verboden moest worden.
Wie zijn er allemaal genomineerd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:53 schreef tanjalies het volgende:
Toen we nog vonden dat BB verboden moest worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |