Onder leiding van de TARAgnosten kunnen TARAlogen hier hun bevindingen kwijt.
TARAisten en TARAgnosten kunnen hier natuurlijk ook hun bevindingen plaatsen.
Zoals iedereen waarschijnlijk heeft opgemerkt is nat het vertrek van TARA het leven in het BB-huis TARAag verlopen, de komst van Mona deed ook al niet veel goeds, TARAgisch gewoon. A; snel moesten de kippen het ontgelden, hoe lang duurt het nog voordat ook de vissen voetballen etc. in het aquarium krijgen?
Ruud bijvoorbeeld, kon, na het kwijtraken van zijn maatje, al helemaal niet omgaan met het vertrek van TARA, in de TARAnt van ik speel het weg heeft hij zijn giTARA gepakt en heeft iedereen gek gemaakt met Liitle Green Bag, zelfs Sjors Beker werd gek.
Meer volgt...
MONATARA unie - als landen dezelfde munt gaan gebruiken...een munt die aan de ene kant platgeslagen en aan de andere kant bol is!
??bestontie al??
'TARApoezie avond in Borger.' - Door Margreet.
Nadat ik het op mijn buro kreeg stond ik een beetje te kijken 'TARApoezie?', wat houdt dat in? Gedichten over TARAtaartjes? Bedenkingen over de Opel TARA? Maar nee, toen ik erachter kwam wat het werkelijk was, besloot ik er meteen heen te gaan en hier een stuk over te schrijven. Wat ik zag was werkelijk imposant alswel overweldigend.
Eenmaal binnen gekomen in Theatergebouw 'De ingesnoerde vrouw' zag ik Meerhoerman geconcentreerd zijn neusfluit stemmen. 'Ja.' zo zei hij 'Mijn neusfluit was nogal vals geworden na een klein verkoudheidje, nu moet ik hem voor de show even stemmen.' Ik besloot door te lopen naar TARAraboemdijee, en vroeg hem wat het TARAisme in houdt, bedenkelijk zuigt hij aan zijn joint:
'Pfff.... Het TARAisme.... Het TARAisme, wat houdt het eigenlijk niet in? Het betekend meer als gewoon maar een theoTARAietje, betekend meer dan gewoon wat denken. Nee, het is een ommezwaai in je leven, een andere keus in kroketten. TARApoezie is hier slechts een klein onderdeel van.'
Ik vraag hem: 'Maar kun je me dan uitleggen wat het TARAisme precies voor jou betekend?'
TARAraboemdijee: 'Wel, allereerst besloot ik alleen nog maar magere rundvleeskroketten te eten, om er alleen maar achter te komen dat dat slechts het begin is. Ik zou zelfs nu zover willen gaan als dat ik alleen nog maar een borstel gebruik om mn haar te kammen.'
'....'
'Je begrijpt, geen makkelijke taak.'
Even later begint de show, en Meerhoerman begint poetisch op zijn neusfluit te spelen en TARAraboemdijee komt op:
'Hoer.... oh hoer. Het TARAisme boert. Er wordt keer op keer, dag op dag in de Fok-Forum geloert.... en ik zeg je.... het is Stoer.'
*fluit* *feew*
'Ode aan TARA, TARA koeievla, TARA spagaata, is het TARA die ik zie? Of slechts het puntje van mn knie?'
'Zeg het me.... want ik weet het nie....t.'
Dan stopt Meerhoerman met het bespelen van zijn neusfluit en geeft een spetterende polka weg. Dan begint hij te spreken:
'TARA, oh TARA. Jouw sompige vlees maakt mij gek, je domme lach, je dromerige bek. Oh ja TARA, het is jij, jij maakt mij blij. Met jouw aan mijn zij draag ik graag mijn gewei.'
'TARA, oh TARA, was jij het in de panorama? Of jouw hoofd geplakt op een model zonder B.H.?'
De show eindigd zoals gebruikelijk met een slotwoord van kaboutertje Trik Trak die voor de gelegenheid sexy lingerie droeg. Hij sloot de show af met de verpletterende woorden:
'En nu oprotten! Vergeet de fooi niet!'
En daarmee kwam een schitterende TARApoezie avond ten einde. Het was werkelijk een verbluffend geheel.
Margreet,
Nieuwe Libelle.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |