Game on!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:22 schreef sanger het volgende:
Aansluiten keramische kookplaat. Schema vertalen? zie hier.
Nog even wachtenquote:
Een weekendje CHquote:Liebe Kolleginnen und Kollegen
das letzte Jahr war für uns alle wieder sehr streng. Das der Rollout der neuen Kasse in der geplanten Zeit realisiert werden konnte, ist der Verdienst eines jedem von Euch.
Recht herzlichen Dank dafür.
Damit es nicht nur bei Worten bleibt wollen wir euch zu einem hoffentlich unvergesslichen Event einladen.
Anbei eine kurze Agenda
Termin: 19.-20.08.2006
Event: Weinwanderung, Degustation, Apero am Abgrund, Racletteplausch und Sonntags Wandern oder MTB Tour durch die Region wer noch Zeit und Lust hat
Transport: An/Abreise individuell, Transport vor Ort wird organisiert
Übernachtung: Organisiert (Doppelzimmer)
Bitte gebt mir Montag 17.07.2006 bescheid ob ihr an dem Event teilnehmen könnt.
Zur Antwort klickt bitte auf die Abstimmbuttons oben (Ja, ich nehme Teil / Nein, ich nehme nicht teil)
Ich begreife da gein schnarss von, aber viel spass im schnee!!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:44 schreef Marsepein het volgende:
Ik moet morgen trouwens weer werken, maar zag in de bedrijfsmail al weer iets leuks:
[..]
Een weekendje CH![]()
Der Rudi machte heile televisieprogramme ins Deutsch und hatte (Gott habe sein siel) auch keine verstandnisse von der deutsche sprache, wohl?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:48 schreef Marsepein het volgende:
Ich verstehe nicht wieso du keine verstandnisse hast von die Deutsche Sprache. Du macht deine Topictitel immer im Deutsch, jah.![]()
Ja nicht wahr?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:55 schreef Marsepein het volgende:
Dudi, die neuen Rudi. Klinkt nog aardig ook, zoals slogan.
Leuk plan hoor! Stiekem spieken voordat we daar de meet hebbenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Cybersijp?
Meld je eens!
Wij zijn op texel een dezer dagen!
Biertje doen?
Dude & Arty komen dus aanstaande samstag ff kijken naar het komende paleisje :pquote:Op maandag 24 juli 2006 09:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Leuk plan hoor! Stiekem spieken voordat we daar de meet hebben![]()
Ben er zelf in september (eind v/d maand).
Biertje doen om 11:30 lijkt me geen goed plan Duquote:Op zondag 23 juli 2006 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Cybersijp?
Meld je eens!
Wij zijn op texel een dezer dagen!
Biertje doen?
Nou, dat zijn goede berichten om te horen! Ondanks dat het heel voorspoedig gaat, wens ik jullie veel herstel en beterschap toe!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:00 schreef Cybersijp het volgende:
eh kon niet slapen en ging nog ff een rondje k&w doen, zodoende kwam ik hier
Gaat allemaal heel erg goed, zo goed dat het haast niet te geloven is. Ze heeft haast nergens last meer van(nog wat kleine dingetjes) maar het verbaasd me wel hoor!
Zo snel als het slecht kan gaan met iemand, kan het schijnbaar ook de beterende kant op gaan blijkt soms
Gelukkig herstelt ze snel Sijp! Goed om te horen hoor!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:00 schreef Cybersijp het volgende:
eh kon niet slapen en ging nog ff een rondje k&w doen, zodoende kwam ik hier
Gaat allemaal heel erg goed, zo goed dat het haast niet te geloven is. Ze heeft haast nergens last meer van(nog wat kleine dingetjes) maar het verbaasd me wel hoor!
Zo snel als het slecht kan gaan met iemand, kan het schijnbaar ook de beterende kant op gaan blijkt soms
Ik heb het gecanceld. Ik had geen zin om zonder vrouw weer een heel weekend weg te zijn. Ik ga zelf wel mountainbiken oid.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:44 schreef Marsepein het volgende:
Ik moet morgen trouwens weer werken, maar zag in de bedrijfsmail al weer iets leuks:
[..]
Een weekendje CH![]()
Mogenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:57 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb het gecanceld. Ik had geen zin om zonder vrouw weer een heel weekend weg te zijn. Ik ga zelf wel mountainbiken oid.
Tres romantique!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:53 schreef arithaterhorst het volgende:
Wij gaan naar Parijs a.s vrijdag t/m maandag![]()
Verjaardagscadeautje van René![]()
![]()
Leuk! Hoe gana jullie erheen? Bust, trein, tram, fiets, metro, vliegtuig, of boot?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:53 schreef arithaterhorst het volgende:
Wij gaan naar Parijs a.s vrijdag t/m maandag![]()
Verjaardagscadeautje van René![]()
![]()
Met de otoquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:59 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Leuk! Hoe gana jullie erheen? Bust, trein, tram, fiets, metro, vliegtuig, of boot?
Die Mini zou ik het ook niet aandoen inderdaadquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:41 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Met de otoGratis parkeren vlakbij. We dachten erover om met de mini cabrio te gaan (2 jr geleden voor m'n verjaardag gehad). Maar ik wil m'n lieve mini niet blootstellen aan zo'n rit
Maarreh...Pino...Ben jij de nieuwe mod dan????
Tja, jammer. Wie weet bij de volgende modwisselquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:42 schreef arithaterhorst het volgende:
Jammer, sanger. Had best een ban van je willen hebben![]()
Moderators kunnen helemaal niet bannenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:42 schreef arithaterhorst het volgende:
Jammer, sanger. Had best een ban van je willen hebben![]()
Het begint met een F en eindigt op otoquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:50 schreef Marsepein het volgende:
Pfff, alweer bijna 0:00 uur voor ik in bed lig. En het is hier binnen nog 30 graden .... Bijna naakt fokken. Functioneel bloot zal ik maar zeggen.
ehm... marsepein? * kuch * slapen? Dat kan dus niet echt als mod hè? Conflict doet de dag en jij de nacht. wist je dat niet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:36 schreef Marsepein het volgende:
Truste allen!
Dan is het goed, ja je zou ze de kost motten geven, al die newbie-mods die dan zo zeggen van 'jaaa welterusten ik ga slapen'quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:40 schreef Marsepein het volgende:
Zei ik dat ik ging slapen? Ik wenste iedereen een goede nachtrust toe. Niet mijn woorden verdraaien Dude.
We (Conflicht en ik) hebben deze week geruild, wist JIJ dat niet?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:40 schreef Marsepein het volgende:
We (Conflicht en ik) hebben deze week geruild, wist JIJ dat niet?
Was ook hier het plan, krijg ik net een ideetje om uit te werken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:20 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken .... het is vrijdag. Misschien vanmiddag al het weekend laten starten.
Je takelt af BE! We hadden het al voorspeltquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:40 schreef Brighteyes het volgende:Een FAQ-SC-FB topic waar ik nog niet in gepost heb! Dat kan natuurlijk niet he!
Pff, nog 5 dingen doen:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:20 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken .... het is vrijdag. Misschien vanmiddag al het weekend laten starten.
T ergste is dat je het zelf beseftquote:
Ik werk vandaag tenminste niet alleenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Pff, nog 5 dingen doen:
- Gebruiker aanleggen
- Printer monteren en installeren en in gebruik nemen
- KPN factuur controleren
- 4 gsm's bestellen
- Certificaten installeren
Er komen nog wel een paar uurtjes bij dus. Nu ga ik even wat doen. Doeg![]()
Een plezante tijd toegewenst en doe Cybersijp en RT de groeten!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga een paar daagjes op vakantie
Geen gekke dingen doen mopjens, in de tussentijd!
Ja!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Veel plezier!
Texel begreep ik? Lekker!
Enne posten over de sneak poreview bij cijbersijp hoor!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga een paar daagjes op vakantie
Geen gekke dingen doen mopjens, in de tussentijd!
Oh ja! Idd heel bijzonder! 'Geniet' ervan!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!
Kindjes van Pim zien!! Je weet wel. Héél bijzonder vind ik dat!
En ik zal Cybersijp de groeten doen van julle!
Hoe laat gaat de boot?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Altijd wachten op die kerels
Ik ben al een uur klaar voor vertrek of zo
Als een goede mod, wat extra info voor je:quote:
Van De texelse VVVquote:Boot
De dubbeldeks veerboot naar Texel vertrekt eenmaal per uur vanuit Den Helder; 100 km ten noorden van Amsterdam. De MS Molengat heeft een capaciteit van 190 personenauto's en 1250 personen; de MS Schulpengat kan maximaal 242 personenauto's en 1320 personen vervoeren. De overtocht duurt 20 minuten.
De afvaarten vanuit Den Helder zijn vanaf 6.30 uur tot 21.30 uur. Dus ieder uur steeds op het halve uur.
Vanaf Texel vertrekt de boot telkens op het hele uur: de eerste om 6.00 uur en de laatste om 21.00 uur. Op zon- en feestdagen vaart de eerste boot 's zomers één uur later; en 's winters twee uur later.
Op 31 december vervalt de afvaart van 21.00 uur en 21.30 uur.
Reserveren is niet mogelijk en ook niet nodig. Bij verwachte grote drukte wordt door de inzet van een extra boot elk halfuur gevaren. Aansluitend op alle normale afvaarten zijn zowel in Den Helder als op Texel busverbindingen.
Meer informatie kunt u verkrijgen bij de TESO bootdienst: Infolijn dienstregeling/tarieven 0222-369691/369692 of www.teso.nl Infolijn vakantiedrukte 0222-369690.
Zie!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:19 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Als een goede mod, wat extra info voor je:
[..]
Van De texelse VVV
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Pff, nog 2 dingen doen:
- Gebruiker aanleggen
- Printer monteren en installeren en in gebruik nemen
- KPN factuur controleren
- 4 gsm's bestellen
- Certificaten installeren
Er komen nog wel een paar uurtjes bij dus. Nu ga ik even wat doen. Doeg![]()
Ja tuurlijk!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:23 schreef Marsepein het volgende:
Dude, ik haal je fok mail uit de OP![]()
![]()
Eensch is?
Ehhh Cybersijp ... ik snap het met druk enzo, en ik moet me er misschien niet mee- of tegenaan bemoeien. Maar uhhh, is dit wel normaal?quote:Op zondag 30 juli 2006 05:19 schreef Cybersijp het volgende:
Zow hehe,
Was een leuke dag hoor, ben wederom net thuis( ja echt!)
FF bijgekletst met dude en arty, ze vonden het een mooi pandje![]()
Had jammergenoeg maar een uurtje tijd maar een halve dag had ook nog te weinig geweest![]()
kortom t was gezellie![]()
De ontmoeting met Cybersijp bedoel je?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, hoe was het? En dan vooral 'hoe was de ontmoeting'? Mss niet echt een onderwerp voor hier...
Lekker hoorquote:
Kun je hem niet aan iemand anders geven?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:54 schreef lady-wrb het volgende:
gamma is stom. als je zo'n klantenpas hebt krijg je als je jarig bent een kortingsbon van 5 euro. je moet m wel binnen een maand besteden en dat verloopt net als ik terugkom van vakantie.
leuk zo'n kadootje
Dat betekent smerenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:51 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik ben enorm verbrand tijdens het fietsen gister *auw*
Had je ook vooraf kunnen doenquote:
Niets of niemand mag me met een vinger aanraken, want dan vallen mijn armen er volgens mij af.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Had je ook vooraf kunnen doen![]()
Maar zal Arty vast niet erg vinden
nee ik ga over een paar dagen op vakantie en ik zou niet weten wat ik zou moeten kopen.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef sanger het volgende:
Kun je hem niet nu al besteden? Geef hem anders aan een bekende!
Je zit in K&W dus ik denk dat 99% er wel iets aan heeft. Opsturen mag altijd, maar ik denk dat er betere kandidaten zijn. Dan doel ik op de klussers die budget technisch niet helemaal uit komen.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee ik ga over een paar dagen op vakantie en ik zou niet weten wat ik zou moeten kopen.
en je moet eerst minimaal 25 euro uitgeven voor je m mag inleveren.
heb jij dr niks aan? dan stuur ik m op.
inderdaad zonde als hij blijft liggen, dus roept u maar!
Naar A_R opsturenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Je zit in K&W dus ik denk dat 99% er wel iets aan heeft. Opsturen mag altijd, maar ik denk dat er betere kandidaten zijn. Dan doel ik op de klussers die budget technisch niet helemaal uit komen.
Kan hij zó aanvragen joh.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:56 schreef Marsepein het volgende:
Zo'n bon kun je toch alleen met de bijbehorende kortingspas gebruiken?
Daar doelde ik inderdaad opquote:
Weet je dit zeker? OP de site van Gamma kan ik er niets over terug vinden.quote:Op maandag 31 juli 2006 07:26 schreef Marsepein het volgende:
Ik dacht dan bon en pas bij elkaar hoorden, en je dus die bon alleen maar kan gebruiken met de pas waarbij de bon is uitgegeven
Dus snel een eigen pas aanvragen helpt niet.
Komkommer erop, insmeren met yoghurt, afspoelen met lauw (!, niet koud) water, en eventueel een mentholzalf erop voor verkoeling. Dit regelmatig herhalen. Ik kan er over meepratenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niets of niemand mag me met een vinger aanraken, want dan vallen mijn armen er volgens mij af.
Het is echt héél erg![]()
Had inderdaad van te voren moeten smeren![]()
Die komkommer werkte bij Hellen indd ookquote:Op maandag 31 juli 2006 08:02 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Komkommer erop, insmeren met yoghurt, afspoelen met lauw (!, niet koud) water, en eventueel een mentholzalf erop voor verkoeling. Dit regelmatig herhalen. Ik kan er over meepraten![]()
Volgens mij hebben wij ook weleens bonnetjes uitgeruild met mijn schoonmoeder, echt zeker ben ik hier trouwens niet over.quote:Op maandag 31 juli 2006 07:58 schreef Marsepein het volgende:
Nou, ik heb al verschillende mensen met een krijgertje bij de kassa zien staan. En met de bon wordt ook de pas ingescand. Die je dus niet hebt, wat de bon ongeldig maakt.
Ik heb express geen gamma voordeelpas genomen, ik vind het oplichterij. Zelden krijg je echte korting, vaak op artikelen die je niet van plan was te kopen en dan zijn ze niet overdraagbaar en niet houdbaar. Daar tegenover moet je wel met je billen bloot (Alles willen ze weten) en worden al je aankopen geregistreerd.
Het was zelfs nog erger, ik heb de kleine lettertjes gelezen en daar stonden dingen in waarvan ik dacht, nee, niet voor mij. Ik ben nu alleen even vergeten wat dat dan was![]()
Nee, ik zag alleen maar nadelen ipv voordelen
Dit klopt, er staat ook een pasnummer op dat bonnetje.quote:Op maandag 31 juli 2006 07:26 schreef Marsepein het volgende:
Ik dacht dan bon en pas bij elkaar hoorden, en je dus die bon alleen maar kan gebruiken met de pas waarbij de bon is uitgegeven
Dus snel een eigen pas aanvragen helpt niet.
Ja indd. Gewoon een beetje verontwaardigd doen!quote:Op maandag 31 juli 2006 11:23 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou hem gewoon na je vakantie proberen in te wisselen, en dan zeggen dat je met vakantie was. Misschien zijn ze voor rede vatbaar
Topic is weer terug. Ik heb je OP iets aangepast zodat het duidelijk is dat je een technische oplossing zoekt.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:41 schreef Electrocute het volgende:
Mijn anti-duiventopic is naar Flora en Fauna verplaatst, terwijl ik op zoek was naar bouwtechnische oplossingen om van die beesten af te komen. Dan heb ik dus niet zoveel aan de mening van bomenknuffelaars.
Ik las vandaag nog een topic waarin iemand een vraagje had over elektra en daarbij jouw naam noemdequote:Op maandag 31 juli 2006 15:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Jullie zullen het dus vanaf morgen een weekje zonder elektrotechnische ondersteuning moeten doen![]()
Idd. lekker bourgondisch, we gaan naar Epen, naar een hotel gelegen in het Geuldal.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik las vandaag nog een topic waarin iemand een vraagje had over elektra en daarbij jouw naam noemde![]()
En lekker bourgondisch leven dus de komende week! Veel plezier Vonkie!
quote:Epen is gelegen in het zuidelijkste puntje van het Limburgs grensgebied België, Duitsland en Nederland.
Het lieflijke Zuid-Limburgse landschap met kronkelende riviertjes, hellingbossen en glooiende weilanden is een populair wandel- en fietsgebied.
Zwart-witte vakwerkboerderijen en wijnranken op de hellingen dragen bij aan een onvergetelijk verblijf in het heuvelland.
Is daar ook nog iets te beleven in de omgeving? Ziet er leuk uit (krijgt zin in een weekendje weg).quote:Op maandag 31 juli 2006 15:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Idd. lekker bourgondisch, we gaan naar Epen, naar het hotal Berg en Dal gelegen in het Geuldal.
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
Blijft een geweldige provincie om heen te gaan![]()
Speed-meetquote:Op maandag 31 juli 2006 15:37 schreef Marsepein het volgende:
Tis wel gevaarlijk exact te vertellen waar je komende week bent Vonk
Genoeg te beleven, steden als Maastricht (citytour per bus of per boot, Antiek en Curriosamark, Div. forten en kastelen e.d. enz.) en Valkenburg (Fluwelengrotten, Kasteelruine, Steenkolenmijn Valkenburg, De nationale oorlogsschatkamer wo II, Grotten van de st. Pieter, Grottenaquarium e.d. enz.) )binnen handbereik, wat toch wel de steden in limburg zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 15:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Is daar ook nog iets te beleven in de omgeving? Ziet er leuk uit (krijgt zin in een weekendje weg).
Ik denk dat hij het vergeten isquote:Op maandag 31 juli 2006 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Wat zie ik nou ineens?
*O* Conflict is vandaag jarig! *O*
Waarom weten wij dat niet?
Conflict! Taart!
Oh, en gefeliciteerd!
Ik ben serieus he ...., ik meen het zeg maar.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:21 schreef Marsepein het volgende:
Vonk, zaterdag een biertje onderaan de Cauberg?
Da's zeker schrikken.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:05 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben serieus he ...., ik meen het zeg maar.
Zo, net terug van de dierenarts. Onze poes heeft de eerste confrontatie met een auto gehad. Gelukkig heeft ze helemaal niets, alleen afgeslten nageltjes, en heel stijf. Ze heeft nu een pijnstiller gekregen en dan moet het al rap beter gaan.
Geschrokken ben ik wel.
Mooi om te horen dat het beter gaat, maar zoals je 't vertelt is het net alsof het een keertje wèl prijs gaat zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:56 schreef Marsepein het volgende:
Ja, behoorlijk druk, maar er wordt vooral veel te hard gereden. Onze kat is nogal rustig van aard en loopt dan ook op der dooie gemakkie over de weg (Als dat zo door gaat wordt het een keer werkelijkheid, dat van dat dooie gemakkie ...)
En ik gok dat het een auto is, er staat ook een remspoor.
Het gaat met de pijnstiller wel een stuk beter nu, ze kwam al weer even onder bed vandaan en kopjes geven![]()
Leuk aangeboden. maar neequote:Op maandag 31 juli 2006 17:21 schreef Marsepein het volgende:
Vonk, zaterdag een biertje onderaan de Cauberg?
hehe die met gaat wel door hoor, tis alleen nog ff de vraag wanneer. De ergste plankenkoorts is al weg sinds Dude & Arty hier van het weekeinde waren. Toch ff raar wildvreemden als "klusbroeders"verwelkomen. Nee Vonk je moet als "meubel"echt eens een keertje mee, leuk man!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Leuk aangeboden. maar nee
Volgende meet, mits aan deze zijde van het land ben ik natuurlijk aanwezig![]()
Of misschien als die meet van cijbersijp door gaat![]()
Gelukkig dat alles goed gaat met de kat! Zo te horen is de klap niet al te hard geweest, gelukkig.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:05 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik ben serieus he ...., ik meen het zeg maar.
Zo, net terug van de dierenarts. Onze poes heeft de eerste confrontatie met een auto gehad. Gelukkig heeft ze helemaal niets, alleen afgeslten nageltjes, en heel stijf. Ze heeft nu een pijnstiller gekregen en dan moet het al rap beter gaan.
Geschrokken ben ik wel.
Je maakt me nieuwsgierig Sijp!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:40 schreef Cybersijp het volgende:
Jutter? lekker spul hé?
Collega van mij maakt er vaak thuis parfait van, was trouwens voornemens om deze als dessert te maken in november. Je ziet ben hard aan het brainstormen .
Prima! Veel plezier!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Leuk aangeboden. maar nee
Volgende meet, mits aan deze zijde van het land ben ik natuurlijk aanwezig![]()
Of misschien als die meet van cijbersijp door gaat![]()
Juttertje jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:40 schreef Cybersijp het volgende:
Jutter? lekker spul hé?
Collega van mij maakt er vaak thuis parfait van, was trouwens voornemens om deze als dessert te maken in november. Je ziet ben hard aan het brainstormen .
En nou te bed anders wordt het vandaag ook weer niks met klussen in de casa. Heb tot redelijk laat vanmorgenvoor smurf gelegen in bed, en in de middag met vaders e.e.a aangaande de casa bediscussiereerd. Verder wat telefoontjes gepleegd etc.
Ik heb er even gepost, kijk maar even.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:40 schreef avotar het volgende:
Sorry hoor.. ik zal wel weer een zeikerd zijn.. maareh.... het gaat me om deze post:
Klus'mannetje' zoeken: hoe?
Ik heb een zelfde topic als Duderinnetje, het mijne wordt gelijk afgeschoten.. maar hier gaat zelfs de mod in meedenken..
Er zit wel degelijk een verschil in, ik heb het in Klus'mannetje' zoeken: hoe? ook uitgelegd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:40 schreef avotar het volgende:
Sorry hoor.. ik zal wel weer een zeikerd zijn.. maareh.... het gaat me om deze post:
Klus'mannetje' zoeken: hoe?
Ik heb een zelfde topic als Duderinnetje, het mijne wordt gelijk afgeschoten.. maar hier gaat zelfs de mod in meedenken..
Stoer hoor!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zou ik wel denken. Alleen haak ik al weer af voor vanavond.
Ik heb net de laminaatvloer in het nieuwe huis van mijn ouders eruit gesloopt en daar kwam een berg stof en muffe lucht onder vandaan!
Acht weken is bijnaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:25 schreef clauwheee het volgende:
Zal ik ook ff meedoen? Ik wil verhuizen. O ja? Ja!
Alles hier is stom
Jahaaaaaaaa ik weet ut, nog maar 8 weken...
![]()
Super!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en... ik ben nog vergeten te hyperen hier.
Vandaag is deflat
overgedragen aan de nieuwe eigenaar!
He, dat is een lekker gevoel!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag is deflat
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag is deflat
Samenwonen met je schoonoudersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:27 schreef remcoharmsen het volgende:
clauwheee, wanneer krijgen jullie de sleutel? wij krijgen 2 oktober de sleutel van ons nieuwe huis !!!![]()
daar heb ik echt super veel zin in!
Het is een huis uit 1930 en super groot. We kopen het samen met m'n schoonouders en gaan er dus met 2 gezinnetjes wonen. 't is geschikt voor dubbele bewoning, dus we hebben een aparte ingang en verder ook alles gescheiden.
Er moet nog wel 't een en ander aan gebeuren, zoals een nieuw plafond in de woonkamer en waarschijnlijk een nieuwe badkamer. Als het eenmaal zover is, zal ik denk ik wel een topic hierover openen
pic:
[afbeelding]
Misschien kun je hem iets toelichten? Maten en kamernamen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:30 schreef remcoharmsen het volgende:
ach ja, we kunnen goed met ze opschieten, dus dat zal wel loslopen. En we hebben echt volledig een gescheiden woning, dus je hoeft elkaar niet perse steeds voor de voeten te lopen
wij krijgen de bovenwoning, zij wonen beneden.
plattegrond:
Hoezo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk huis!
Oh, en dood aan alle mensen die vloerbedekking vast laten lijmen!
Babe! Jij ook!quote:
Nou meid maar dat zwart kleedt wel mooi af!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Babe! Jij ook!
Ik zat me al af te vragen hoe en wat en wanneer.
Het went kan ik je vertellen. Maar het is wel irritant als je 'even' iets denkt aan te passen.
Wat staat dat gek zeg! Dat blauw stond je zo goed!
Een vensterbankje!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben een dagje rust van het (schoon)ouderklussen.
Morgen gaat stinkie mijn vader helpen met het frezen van sleuven voor de leidingen daar waar de nieuwe keuken moet gaan komen en mijn moeder en ik gaan schuren, schuren, schuren en nog meer schuren...
Wat heb jij gekwast dan? En waar zijn de foto's?
Wat spannend dat je ouders zijn verhuisd (toch?)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, voor wat hoort wat idd, zonder hun hadden we nooit zoveel kunnen doen in die korte tijd. En ik vind het ook niet zo erg hoor. Het was ook bij hun dat ik van de week de tapijtlijm van de trap heb staan krabben.
Oe, ik kijk uit naar de beeldroman!
Dat zeiden wij hier laatst ook nog: bij de volgende verhuizing gaan we pas over als het helemaal klaar is! Lijkt ons heerlijk!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie hebben al die tijd op matrassen op de grond geslapen?
Enneh, nieuw bed? Of een van die van jullie?
Mijn ouders gaan pas over 6 weken verhuizen dus alles gewoon lekker rustig aan.Krijg je he, als je een dagje ouder bent.
En het andere huis is ook nog niet verkocht.
Leuk dat het zo goed gaat met die logeerkat!
Er ontgaat jou nog wel eens wat he?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:26 schreef sanger het volgende:
Wat een commercie zeg! Dude spring er op in als PR!
Wel leuk zeg!
Tja.....of ik zit in de ontkenningsfase zeg maarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er ontgaat jou nog wel eens wat he?![]()
![]()
Ik zelf ook nog een beetje hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja.....of ik zit in de ontkenningsfase zeg maar
Duurt lang hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zelf ook nog een beetje hoor![]()
Volgens Yvonne ben ik rond 1 september wel weer terugquote:
Dat is al over drie wekenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens Yvonne ben ik rond 1 september wel weer terug![]()
Iets hoogs hè?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat is al over drie wekenOp welke functie gok je?
Als je ze niet weer terug brengt welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee niet gekwast vandaag. Wel naar de bouwmarkt geweest om kwasten te kopen, telt dat ook?![]()
Niemand kan boven Danny komen, louter de herejezus, dus dat heb ik uit mijn hoofd moeten zetten (ik wil wel realistisch blijven).quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:25 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Als je ze niet weer terug brengt wel![]()
Iets hoogs? Boven Danny?
Plinten zijn lang he om te passenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Plintjes en de muur bijwerken en finito is de masterbedroom![]()
Dude for president ehhh.....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Iets hoogs hè?
Dat spreekt voor zich![]()
![]()
Nee niet gekwast vandaag. Wel naar de bouwmarkt geweest om kwasten te kopen, telt dat ook?![]()
Ja! In een bedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:29 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Plinten zijn lang he om te passen![]()
Maar finito, betekent dat jullie echt daar ook gaan slapen, in een bed enzo?
Voor het nieuwe Pr0n forumquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
de liefde consumeren![]()
Ik zal foto's maken![]()
Ik kan er niet meer in sinds ik zwart benquote:
Alle modjes hebben toegang tot het pr0n forum? Hoe is het daar Marsepein?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer in sinds ik zwart ben![]()
Potverdikke, wilde ik net even een mals potje rukken![]()
Welke bijkeukendeur?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg be, is nou ooit die bijkeuken-deur afgekomen bij jullie (vraag ik me ineens af - don't ask me why)?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en we hebben de trekveer kapot getrokken toen we hem aan de auto bonden omdat de boel klem zat. Daarna de trekveer maar afgeknipt en een nieuwe buis getrokken.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Btw Dude, ik heb de eerste studiematerialen binnen!
Echt 'gaaf'!![]()
Ook wel een beetjebij sommige dingen. Er zit een verklarende woordenlijst bij:
Tickets --> plaatsbewijzen
Hermetisch --> Zodanig afgesloten dat er geen lucht in kan doordingenEmotioneel --> Zeer vatbaar voor ontroering
Motieven --> beweegredenen
Taboe --> Daarover mag niet gesproken worden
Etc. etc.
Heel veel woorden waarvan ik me af vraag hoe het met de rest van de algemene kennis is van de persoon die daar de betekenis niet van weet.
Maar verder wel heel interessant!![]()
Er zitten ook officiele formulieren bij: Doodsoorzaakverklaring enzo. Best wel heel interessant allemaal.
2 September is de introductie!
O maar ik adem nog hoor!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Duud!! je bent zwart..
*hoed afneemt en minuut stilte in acht neemt
Uitstekend, echt genotenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:44 schreef Marsepein het volgende:
Heb je het leuk gehad?
Hehehe, dank voor de tip:quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor wie zich verveelt (of een klusdip heeft):
[afbeelding]
En meer van deze hoogstandjes op het online museum van lelijkste platenhoezen ooit.
![]()
Ja die is ook briljantquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:56 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hehehe, dank voor de tip:
[afbeelding]
Back to the shit
![]()
Is ehhh dat ehh een ehh nieuwe ehh liefde?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Uitstekend, echt genoten
- Drielandenpunt in vaals bezocht en uiteraard bij de grensteen een foto gemaakt(2de keer)
- Gemeentegrot in Valkenburg bezocht
- Fluwelengrotten in Valkenburg bezocht
- Grottenaquarium in Valkenburg bezocht
- Kabelbaan en Jullianatoren ook in (jawel) Valkenburg bezocht
- Grenzentocht gedaan met de boot in belgie met de boot door een sluis 18 meter naar beneden![]()
- Amerikaanse begraafplaats in Margraten bezocht; erg confronterend
En als allerlaatste een bezoekje met de stoomtrein van de ZLSM aan de nieuwste dierentuin van Nederland in Kerkrade, het gaia park.
Al met al uitstekend vermaakt![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Heb al 10 maand met haar; en we lijken in doen en laten veel op elkaar beide beetje zelfde jeugd verleden. Alleen zij is 2 jaar jonger dan ik benquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Is ehhh dat ehh een ehh nieuwe ehh liefde?
Die 18 meter sluis lijkt me wel tof![]()
Ouwe snoeperd!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Heb al 10 maand met haar; en we lijken in doen en laten veel op elkaar beide beetje zelfde jeugd verleden. Alleen zij is 2 jaar jonger dan ik ben![]()
Doet Arty ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren he !, zeggen ze altijd
In haar geval dan
Multitasken hè?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:43 schreef Marsepein het volgende:
Soms heb je dat he. Dat dingen in eens op hun plaats vallen. Zo ook de ondertitel van ArtyShock.
Lurker extraordenaire. Mee lurken tijdens het fietsen...![]()
Volgens mij heeft iedereen het wel overleefdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:42 schreef sanger het volgende:
WB Vonkie![]()
Geen gewonden, doden of geroosterde K&W'ers (toch?, wie missen we?).
Goedemorgen, ik ben van de werkverschaffingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:56 schreef Marsepein het volgende:
Heeft de aannemer in ene 2 klussen in 1 straat
![]()
Je weet toch niet hoeveel kracht die aannemer erop heeft gezet om de oude tegels te verwijderen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:45 schreef Conflict het volgende:
Dat lijkt me toch wel een foutje van de tegelzetter!
Dat boeit toch niet zo? Als je zelf zwaar gereedschap nodig hebt dan is het vaag dat ze bij de buren gewoon van de muur trillenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoeveel kracht die aannemer erop heeft gezet om de oude tegels te verwijderen.
Ik ontken ook niet dat het kan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
En die huizen staan er ook al een tijdje, jaar of 15, kan gebeuren zou ik denken.
Lastig, he? Zonder extra knopjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja en omdat ik Arty sowieso trouw blijf natuurlijk!!
Oeps, dit had meteen in de post hierboven gemoeten hè?![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:02 schreef Reese het volgende:
[..]
Lastig, he? Zonder extra knopjes
Je hebt der Arty nog wel meer uit te leggen, vrees ik![]()
Vandaar die gaap!quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:38 schreef Marsepein het volgende:
Nou ook om wat andere dingen, lange dagen op het moment, wenig slaap.
/(%)/((= Praat me er niet van .....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:39 schreef sanger het volgende:
[..]
slavendrijvers he die werkgevers
![]()
Die van mij is sinds vandaag op vakantie. En ik mag zijn werk afmakenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:44 schreef Marsepein het volgende:
[..]
/(%)/((= Praat me er niet van .....![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Denk maar zo leven met electriciteit is ook niet alles
Zoals er bij ons in het praktijklokaal een spreuk hangt...
Leven met electriciteit
Onder hoogspanning opstaan
Met weerstand naar je werk
Je tegen de stroom inwerken
Geladen naar huis gaan
Contact zoeken met je partner....
En dan een OPSODEMIETER KRIJGEN !!![]()
![]()
Ok, Watskeburt??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef sanger het volgende:
Weten jullie als K&W Modjes nu wat er precies voor rel is/was? Kan alleen meningen vinden en geen feiten. Ohja, en ik ben nieuwsgierig.
Thanks!quote:
alstu:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef sanger het volgende:
Weten jullie als K&W Modjes nu wat er precies voor rel is/was? Kan alleen meningen vinden en geen feiten. Ohja, en ik ben nieuwsgierig.
Netwerkkabels heb ik indd gewisseld, of eigenlijk vervangen voor een andere. Geen resultaat. Ik heb de accu een 5 minuten losgehad van de laptop, en de adapter ook. Waarbij me opviel dat deze beiden behoorlijk heet waren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:23 schreef Marsepein het volgende:
Mmmmm, je hebt natuurlijk al de netwerkkabels gewisseld om te testen, de accu en de netadapter langere tijd los gehad van de laptop en verschillende keren opnieuw opgestart.
Dan denk ik inderdaad door het onweer. Is er geen aardlek uitgesprongen?
Tja, of het onder de verzekering valt? Ik hoop het voor je, maar dat weten de mensen in WGR waarschijnlijk beter.
Jij gaat van het weekend al je ontdooide vlees uit de vriezer opeten. Gelukkig doet je kookplaat hetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:30 schreef sanger het volgende:
-- knapperdeknip --
Aardlek heb ik eigenlijk niet aan gedacht, en dus ook niet naar gekeken. Zal ik vanmiddag even doen.
Het lijkt er op dat we heel snel een meet hebben bij Sanger om al het ontdooide vlees helpen weg te werkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:32 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Jij gaat van het weekend al je ontdooide vlees uit de vriezer opeten. Gelukkig doet je kookplaat het![]()
Een geluk bij een ongelukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:32 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Jij gaat van het weekend al je ontdooide vlees uit de vriezer opeten. Gelukkig doet je kookplaat het![]()
Deed jij aan meeten dan???????quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:16 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat we heel snel een meet hebben bij Sanger om al het ontdooide vlees helpen weg te werken![]()
Goed puntquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:41 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik doe wel aan meeten; als het maar enigzinds aan deze kant van het land is
Ik heb geen tankpas van de zaak enzo en ben maar een student
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:47 schreef Marsepein het volgende:
Nou Vonk mijn webmessenger is ruk.
Ik wil ze wel onderzoeken, stuur maar op.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Goed punt
Ander nieuws is dat mijn laptops verzekerd zijn![]()
Moet alleen een onderzoeksrapport hebben. Weet iemand waar je die laat maken?
Als jij ze kan onderzoeken zou ik je dat klusje natuurlijk gunnen. Kom ik ze nog langsbrengen ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:00 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik wil ze wel onderzoeken, stuur maar op.
Nee, zonder gekheid, een expert oid. Of een reparatiedienst, of de reparateur van het merk laptop?
Is het niet raar dat de verzekering geen expert stuurt? Ik zou trouwens nog even wachten met claimen, en je huis van onder tot boven nakijken of alles nog goed werkt. Met name tv's, video's e.d.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Als jij ze kan onderzoeken zou ik je dat klusje natuurlijk gunnen. Kom ik ze nog langsbrengen ook![]()
Gewoon een winkel bellen ofzow, of zijn er speciale reparatiebedrijven? Ben al aan het zoeken maar vind niet iets met reparatie in de naam bij ons in het dorp.
Ja inderdaad ben ik daar wel blij omquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Wees blij dat het in ieder geval nog vergoed wordt door de verzekering![]()
Ehmm Marspein waar blijf je op msnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:50 schreef Marsepein het volgende:
En was de aardlek uit/weg/af/kapot/doorgebrand/hoteldebotel/niet goed meer/stuk/kaduk/overleden/verkoold/gaar?
Of was die gewoon goed en stond die aan?
Minimeet morgen bij Vonkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:35 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ehmm Marspein waar blijf je op msn![]()
Koeken smaakten heerlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik de koffie jij het gebak![]()
Vreemd was dat de aardlek en alles gewoon goed is. Verder ook nog geen defecte apparaten kunnen vinden. Vreemd allemaal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:50 schreef Marsepein het volgende:
En was de aardlek uit/weg/af/kapot/doorgebrand/hoteldebotel/niet goed meer/stuk/kaduk/overleden/verkoold/gaar?
Of was die gewoon goed en stond die aan?
Volgens mij mag dat gewoon hoor...quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:32 schreef sanger het volgende:
vraag @ vonkie (anderen mag ook hoor):
Mag je een ommantelde kabel zonder PVC pijpje laten lopen door bv een muur? Moet nog wat WCD's aansluiten en heb geen ruimte om een gat van 16mm te boren en een pijpje te laten lopen. En mag je de ommantelde kabel vervolgens ook zo doorleiden naar bv de meterkast?
Nee, een kabel die door een muur heen loopt moet beschermd worden tegen beschadiging die hij mogelijk op kan lopenquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:32 schreef sanger het volgende:
vraag @ vonkie (anderen mag ook hoor):
Mag je een ommantelde kabel zonder PVC pijpje laten lopen door bv een muur? Moet nog wat WCD's aansluiten en heb geen ruimte om een gat van 16mm te boren en een pijpje te laten lopen. En mag je de ommantelde kabel vervolgens ook zo doorleiden naar bv de meterkast?
Dus hoe dan ook een pijpjequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nee, een kabel die door een muur heen loopt moet beschermd worden tegen beschadiging die hij mogelijk op kan lopen![]()
![]()
Dit geld ook als de kabel zelf al een stalen mantel heeft
Ook als het om 3 - 4 cm gaatquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus hoe dan ook een pijpje![]()
Ook als het maar om 3-4 cm gaat?
En mag je XMvK kabel gebruiken in huisinstallaties?
Jij zou de eerste klusser zijn die alles volgens de officiële regeltjes doetquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus hoe dan ook een pijpje![]()
Ook als het maar om 3-4 cm gaat?
En mag je XMvK kabel gebruiken in huisinstallaties?
Een gaatje boren en daar fijn een buisje doorheen steken !quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij zou de eerste klusser zijn die alles volgens de officiële regeltjes doet![]()
3-4 cm? Nou ik wist het wel![]()
Ja natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:52 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een gaatje boren en daar fijn een buisje doorheen steken !![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik doe zelf ook altijd alles volgens de regeltjes![]()
Wij doen alles in buisjes hier. Als we ooit zwanger willen worden gaan we voor IVF, gewoon om jou te plezieren![]()
Maar eerst een boortje halen van 16mm danquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:52 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een gaatje boren en daar fijn een buisje doorheen steken !![]()
![]()
Ik snap dat het zo gedaan wordt! Ik heb mijn opa ook weleens aan het klussen gezien namelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het is bij jou ook niet snel goed he Vonk..
Dit niet lezen Vonk!!
@Sanger, als je kabel niet beweegt (niet langs de muur schuurt dus), dan zou ik hem gewoon zo door de muur doen.. 50% van alle buitenlampen is zo aangesloten
Is echt geen probleem
Bovenstaande heb ik niet gezegd![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik snap dat het zo gedaan wordt! Ik heb mijn opa ook weleens aan het klussen gezien namelijk.
Alleen ik wil het (als enige in de familie) zoals het hoort. Dus ik haal gewoon een boortje en ga wel vogelen met een pijpje.
Ho, wél volgens de officiële weg hè?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Prima!!!
Dan ga ik je misschien nog wel eens voordragen voor een lintje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |