Mag dat overigens dan wel (is toch beschermd natuurgebied)?quote:
Zolang je zelf vlees meeneemt en dus niet de bevertjes, vogeltjes en visjes uit de Biesbosch erop gooit doet niemand daar moetijk over.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Mag dat overigens dan wel (is toch beschermd natuurgebied)?
Vlees kan geregeld wordenquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zolang je zelf vlees meeneemt en dus niet de bevertjes, vogeltjes en visjes uit de Biesbosch erop gooit doet niemand daar moetijk over.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:23 schreef Conflict het volgende:
zullen we de eventuele meet in het K&W SC topic bespreken, het begint een beetje slowchatterig te worden hier! En als er echt plannen zijn kunnen we altijd deze weer open gooien.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:56 schreef Conflict het volgende:
Na overleg gaan we toch maar hier over een eventueel meetingkje praten. Excuses voor het sluiten.
Ik vind het goed!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet je wat ik denk als ik dit topic zie?
Zaterdag 26 augustus, ergens in de Biesbosch, iedereen wat vlees en drank mee, BBQ aan, plop en plons, geen ingewikkeld gedoe, lekker een middaggie in de zon.
ja dat is wel het leukste natuurlijk!quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:05 schreef Mickeys het volgende:
Dan kan BE ook gewoon mee... dies dan allang terug van vakantie in die tent met zandkastelen
Goed planquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet je wat ik denk als ik dit topic zie?
Zaterdag 26 augustus, ergens in de Biesbosch, iedereen wat vlees en drank mee, BBQ aan, plop en plons, geen ingewikkeld gedoe, lekker een middaggie in de zon.
En ik heb de primeurquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:58 schreef Conflict het volgende:
Het is al heel wat om terug te komen van mijn eerste slotje hier![]()
Hopsakeequote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Datum ook goed gekozen, is het vaak nog net lekker genoeg voor BBQ en zwemmen
Mensen kunnen zich vanaf nu aanmelden!
Kan deze dan misschien sticky?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:05 schreef Mickeys het volgende:
Dan kan BE ook gewoon mee... dies dan allang terug van vakantie in die tent met zandkastelen
Dan knutselen jullie toch heel makkelijk een afdakiets in elkaar?quote:
o jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dan knutselen jullie toch heel makkelijk een afdakiets in elkaar?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |