Preciesquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo dus we gaan meeten mensen
(Anders wordt Pino weer boos op ons)
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:33 schreef sanger het volgende:
Moet de naam van dit topic niet veranderd worden in:
Welkom Conflict & Marsepein K&W MEET!
????????????
Ik overleg nog even of ik echt 100% kan. Zodra dat bekend is zal ik de topictitel aanpassen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:33 schreef sanger het volgende:
Moet de naam van dit topic niet veranderd worden in:
Welkom Conflict & Marsepein K&W MEET!
????????????
Je zorgt er maar voor dat je kanquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik overleg nog even of ik echt 100% kan. Zodra dat bekend is zal ik de topictitel aanpassen.![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:13 schreef arithaterhorst het volgende:
Jaaa, goed zeg!
De hele dag zonder mods allerlei klusjesmannen sjacheren op FOK!![]()
Niet alle klusjesmannen voor mijn neus wegkapen hè?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:47 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
En wij ook![]()
Kan René eindelijk zijn FOK! account een keer gebruiken![]()
Wat mij betreft welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Gaat de meet eigenlijk nog door jongens? En welke datum wordt het?
Dacht wel dat het doorging toch?!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:35 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.
Ik zal het topic vanavond wat meer leven in gaan blazen en de plannen wat concreter in de OP verwerken.
* Marsepein hoopt wel op mooi weer.
* Marsepein die het topic nieuw leven inblaastquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:35 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.
Ik zal het topic vanavond wat meer leven in gaan blazen en de plannen wat concreter in de OP verwerken.
* Marsepein hoopt wel op mooi weer.
Zaterdagquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Op wat voor dag valt de 26ste eigenlijk ?
Zeg laat jij ook eens gauw weten in dit topic of je komtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:23 schreef sanger het volgende:
Zaterdag.....
Jeis ook welkom hoor (is ze handig?)
Volgens mij was ik dit topic begonnenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:52 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Zeg laat jij ook eens gauw weten in dit topic of je komt![]()
![]()
Het staat er niet bij dat je komt, maar alleen of met zijn tweeeeeeenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dit topic begonnen![]()
* zou ik dan komen of niet?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:03 schreef sanger het volgende:
Conflict kan er niet meer omheen. Nu hij terug is als mod bij K&W moet en zal er een MEET komen!
Zie ook hier, waar Conflict toezegd dat het doorgaat!
Ook BE en Dude hebben al aangegeven het een leuk idee te vinden.
Het voorstel moet gaan komen van Conflict! Maar in het topic wat ik eerder aanhaalde had hij al een leuk voorstel.
Andere voorstellen en ideeen zijn natuurlijk welkom!
Ik dacht dat dat wel voor zichzelf zou spreken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:14 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het staat er niet bij dat je komt, maar alleen of met zijn tweeeeeeen![]()
[..]
Ik dacht dat ik gisteren wel zou weten of ik alleen kom of dat we met ze 2en komen. Niet dus! Ik kom zeker. Hellen moet kijken of ze per se moet werken. Het is namelijk haar laatste werkdag voor de vakantie. Wordt dus nog ge-updated!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel voor zichzelf zou spreken.
Of ik alleen of met 2 kom weet ik NOG niet zeker. Weet ik vanavond wel.
Bieschbos toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens.
Vraag:
Wáár?
Ben te lui om het op te zoeken![]()
Blauw in de biesbosch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Bieschbos toch?
En BLAUW??????????????????????????????????
Proestquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Blauw in de biesbosch?
Ach wel ja, ik hoef toch niet te rijden![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:07 schreef Marsepein het volgende:
Nu heb je half toegezegd en kun je niet meer terug ....![]()
Vervoer is altijd lastig en ja het is in NL.
Maar erg tof dat je komt!![]()
Ik zet je in de OP erbij!
Ik hoop het iig.......quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:25 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Proest
Ik waarschijnlijk wel ...
We zorgen dat iemand je óf ergens op kan pikken, óf we gaan met de pet rond voor je treinkaartje. Laat dat geen belemmering zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:26 schreef MMach het volgende:
[..]
, ok ik ga het alleszins proberen.
Kijk eens naar buiten.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:51 schreef Marsepein het volgende:
Maar ja, voor hetzelfde geld hebben we dan de 3e hittegolf....
Tuurlijk!quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:41 schreef Duderinnetje het volgende:
dus als het op een afgelegen locatie is ergens, gaarne een lift van iemand vanaf een station. Kan vast wel toch?![]()
Geloofde jij 2 weken gelden dat er zo verschrikkkkkkkelijk veel regen zou vallen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Kijk eens naar buiten.....
Geloof je het nu ook nog![]()
Ja natuurlijk. Ter compensatie van het mooie weerquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:39 schreef Marsepein het volgende:
Geloofde jij 2 weken gelden dat er zo verschrikkkkkkkelijk veel regen zou vallen.![]()
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Zullen we gewoon naar de kroeg gaan?
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 408.000 voor kroeg gezellig (0,42 seconden)
kroeg is altijd goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Zullen we gewoon naar de kroeg gaan?
Nou, kroegen zat zo te zienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:11 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik dacht het![]()
koekel resultaten
[..]
![]()
Anders eens zoeken op: kroeg+gezelligste+Fok???quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, kroegen zat zo te zien![]()
Welke nemen we?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Anders eens zoeken op: kroeg+gezelligste+Fok???
Tja, das waar.quote:
Maar OV is nog altijd het beste denk ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:30 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben wel bereid een eindje te rijden met eventueel wat gasten aan boord
Ik zie Geertruidenbergquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Noem eens een stad in de Biesbosch?
(Of zeg ik nu iets heel raars?)
Is Dordrecht ook vanuit België een beetje te doen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:31 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik zie Geertruidenberg![]()
Dordrecht ligt ook in de buurt
Denk het wel, trein naar Rotterdam en dan overstappen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is Dordrecht ook vanuit België een beetje te doen?
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het ook wel komisch om te meeten in geertruidenberg, of all places
Maar dat zal qua OV misschien niet zo handig zijn.
Eetcafe ziet er goed uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:35 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Denk het wel, trein naar Rotterdam en dan overstappen.
http://www.eetcafedereiziger.nl/
http://www.stapvoets.net/arrangementen.asp#dagjedordt
Heeft dat iets te maken met die zusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:35 schreef Marsepein het volgende:
Maar als het moet haal ik MMach op hoor
Drimmelen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:40 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook![]()
Of Drimmelen![]()
Of Hank![]()
Nou ik wil de pret niet bederven en zoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Eetcafe ziet er goed uit
Die rondrit is misschien leuker te vervangen door een boottocht door de Biesbosch?
Psies, en bovendien heeft dat wel een erg 65+ gehalte hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ik wil de pret niet bederven en zo![]()
Maar ik denk dat je het gewoon bij een borrel+etentje moet houden. Mensen komen overal vandaan, willen vooral ook even bijkletsen en als je dan stipt op dat en dat tijdstip ergens in een treintje of koetsje of weet ik wat moet stappen... ik wéét het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |