Als het meezit komt er vanavond eerst een update van de verbouwing. is ook alweer 4 weken terug dacht ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:10 schreef arithaterhorst het volgende:
Oh, gaaf deze links.
Ik ben tegenwoordig helemaal into keukens
Ben benieuwd naar je nieuwe keuken, sanger!
Foto's foto's foto's![]()
![]()
Diefstalgevaar? geen deuren met sloten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef kaputwiehund het volgende:
Mijn keuken is gisteren geplaatst. Alleen de oven moet er nog in, maar die laten we in verband met diefstalgevaar nog even achterwege totdat we er definitief wonen. Ik zal proberen morgen wat foto's er op te zetten.
TWEEDUIZEND euroquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:39 schreef kaputwiehund het volgende:
Kijk met mijn koelkast van 122 cm hoog zullen ze niet zo snel gaan lopen. Maar met mijn compacte oven van 2.000 Euro loop je toch een stuk makkelijker weg. Bovendien is een leeg gat in de keuken voor inbrekers ook een sein dat er met hun komst rekening is gehouden.
Mijn oven is ook 1750 euroquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
TWEEDUIZEND euro![]()
Maakt ie de ovenschotels zelf ofzo?![]()
Maar wat is het voor een oven dan?
Ik ben het hier vollidig mee eensquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:46 schreef dekilo het volgende:
Wohnwelt pallen.
Superveel keuze en super prijzen.
Heb er zelf een keuken van en deze is tip top.
2 X een garantie kwestie gehad en dat hebben ze top afgehandeld.
Het is een hele grote winkelquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:29 schreef arithaterhorst het volgende:
Wij gaan zaterdag langs Wohnwelt![]()
![]()
![]()
Gaan we ook doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Keukencentrum Tiel!
Als je de kans hebt zou ik daar echt even langs gaan.
Ken nu 4 mensen die dara een keuken vandaan hebben en allemaal stukken goedkoper dan elders. 1 persoon kon er zelfs zijn 'bouwboete' (dat hij niet de preferred keukenboer koos) van betalen en hield nog over.
Oh, en het zijn geen lullige simpele keukens.
http://www.keukencentrumtiel.nl/
Een tip van mijn kant:quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:52 schreef kaputwiehund het volgende:
Misschien nog een aardige tip om je onderhandelingpositie te versterken. Zorg dat je weet wat je wilt. Laat daar door een Nederlandse toko een offerte van maken. Laat vervolgens in Duitsland voor exact dezelde keuken met exact dezelfde apparatuur een offerte maken. (dan zal die Duitse offerte waarschijnlijk een stuk lager zijn). Leg die offerte vervolgens voor aan de Nederlandse keukenboer waar je het beste gevoel bij hebt. In ons geval liep hij rood aan en begon lichtelijk te zweten. Daarna moest hij zogenaam even naar boven om de offerte op de computer te kijken en vervolgens kwam hij een kwartier later terug met de mededeling dat ze het toch voor de Duitse wilden doen. Tussen zijn eerste bod na onderhandeling over de korting en hetgeen we nu betalen zit nog bijna 1.000 Euro
Leuk detail: zowel Keukenmaxx als Mandemakers zijn onderdeel van DMGquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef sanger het volgende:
tip
Is de tip nu: beter de boel zelf flessen dan zelf geflest worden?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |