Game on!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:22 schreef sanger het volgende:
Aansluiten keramische kookplaat. Schema vertalen? zie hier.
Nog even wachtenquote:
Een weekendje CHquote:Liebe Kolleginnen und Kollegen
das letzte Jahr war für uns alle wieder sehr streng. Das der Rollout der neuen Kasse in der geplanten Zeit realisiert werden konnte, ist der Verdienst eines jedem von Euch.
Recht herzlichen Dank dafür.
Damit es nicht nur bei Worten bleibt wollen wir euch zu einem hoffentlich unvergesslichen Event einladen.
Anbei eine kurze Agenda
Termin: 19.-20.08.2006
Event: Weinwanderung, Degustation, Apero am Abgrund, Racletteplausch und Sonntags Wandern oder MTB Tour durch die Region wer noch Zeit und Lust hat
Transport: An/Abreise individuell, Transport vor Ort wird organisiert
Übernachtung: Organisiert (Doppelzimmer)
Bitte gebt mir Montag 17.07.2006 bescheid ob ihr an dem Event teilnehmen könnt.
Zur Antwort klickt bitte auf die Abstimmbuttons oben (Ja, ich nehme Teil / Nein, ich nehme nicht teil)
Ich begreife da gein schnarss von, aber viel spass im schnee!!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:44 schreef Marsepein het volgende:
Ik moet morgen trouwens weer werken, maar zag in de bedrijfsmail al weer iets leuks:
[..]
Een weekendje CH![]()
Der Rudi machte heile televisieprogramme ins Deutsch und hatte (Gott habe sein siel) auch keine verstandnisse von der deutsche sprache, wohl?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:48 schreef Marsepein het volgende:
Ich verstehe nicht wieso du keine verstandnisse hast von die Deutsche Sprache. Du macht deine Topictitel immer im Deutsch, jah.![]()
Ja nicht wahr?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:55 schreef Marsepein het volgende:
Dudi, die neuen Rudi. Klinkt nog aardig ook, zoals slogan.
Leuk plan hoor! Stiekem spieken voordat we daar de meet hebbenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Cybersijp?
Meld je eens!
Wij zijn op texel een dezer dagen!
Biertje doen?
Dude & Arty komen dus aanstaande samstag ff kijken naar het komende paleisje :pquote:Op maandag 24 juli 2006 09:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Leuk plan hoor! Stiekem spieken voordat we daar de meet hebben![]()
Ben er zelf in september (eind v/d maand).
Biertje doen om 11:30 lijkt me geen goed plan Duquote:Op zondag 23 juli 2006 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Cybersijp?
Meld je eens!
Wij zijn op texel een dezer dagen!
Biertje doen?
Nou, dat zijn goede berichten om te horen! Ondanks dat het heel voorspoedig gaat, wens ik jullie veel herstel en beterschap toe!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:00 schreef Cybersijp het volgende:
eh kon niet slapen en ging nog ff een rondje k&w doen, zodoende kwam ik hier
Gaat allemaal heel erg goed, zo goed dat het haast niet te geloven is. Ze heeft haast nergens last meer van(nog wat kleine dingetjes) maar het verbaasd me wel hoor!
Zo snel als het slecht kan gaan met iemand, kan het schijnbaar ook de beterende kant op gaan blijkt soms
Gelukkig herstelt ze snel Sijp! Goed om te horen hoor!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:00 schreef Cybersijp het volgende:
eh kon niet slapen en ging nog ff een rondje k&w doen, zodoende kwam ik hier
Gaat allemaal heel erg goed, zo goed dat het haast niet te geloven is. Ze heeft haast nergens last meer van(nog wat kleine dingetjes) maar het verbaasd me wel hoor!
Zo snel als het slecht kan gaan met iemand, kan het schijnbaar ook de beterende kant op gaan blijkt soms
Ik heb het gecanceld. Ik had geen zin om zonder vrouw weer een heel weekend weg te zijn. Ik ga zelf wel mountainbiken oid.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:44 schreef Marsepein het volgende:
Ik moet morgen trouwens weer werken, maar zag in de bedrijfsmail al weer iets leuks:
[..]
Een weekendje CH![]()
Mogenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:57 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb het gecanceld. Ik had geen zin om zonder vrouw weer een heel weekend weg te zijn. Ik ga zelf wel mountainbiken oid.
Tres romantique!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:53 schreef arithaterhorst het volgende:
Wij gaan naar Parijs a.s vrijdag t/m maandag![]()
Verjaardagscadeautje van René![]()
![]()
Leuk! Hoe gana jullie erheen? Bust, trein, tram, fiets, metro, vliegtuig, of boot?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:53 schreef arithaterhorst het volgende:
Wij gaan naar Parijs a.s vrijdag t/m maandag![]()
Verjaardagscadeautje van René![]()
![]()
Met de otoquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:59 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Leuk! Hoe gana jullie erheen? Bust, trein, tram, fiets, metro, vliegtuig, of boot?
Die Mini zou ik het ook niet aandoen inderdaadquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:41 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Met de otoGratis parkeren vlakbij. We dachten erover om met de mini cabrio te gaan (2 jr geleden voor m'n verjaardag gehad). Maar ik wil m'n lieve mini niet blootstellen aan zo'n rit
Maarreh...Pino...Ben jij de nieuwe mod dan????
Tja, jammer. Wie weet bij de volgende modwisselquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:42 schreef arithaterhorst het volgende:
Jammer, sanger. Had best een ban van je willen hebben![]()
Moderators kunnen helemaal niet bannenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:42 schreef arithaterhorst het volgende:
Jammer, sanger. Had best een ban van je willen hebben![]()
Het begint met een F en eindigt op otoquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:50 schreef Marsepein het volgende:
Pfff, alweer bijna 0:00 uur voor ik in bed lig. En het is hier binnen nog 30 graden .... Bijna naakt fokken. Functioneel bloot zal ik maar zeggen.
ehm... marsepein? * kuch * slapen? Dat kan dus niet echt als mod hè? Conflict doet de dag en jij de nacht. wist je dat niet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:36 schreef Marsepein het volgende:
Truste allen!
Dan is het goed, ja je zou ze de kost motten geven, al die newbie-mods die dan zo zeggen van 'jaaa welterusten ik ga slapen'quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:40 schreef Marsepein het volgende:
Zei ik dat ik ging slapen? Ik wenste iedereen een goede nachtrust toe. Niet mijn woorden verdraaien Dude.
We (Conflicht en ik) hebben deze week geruild, wist JIJ dat niet?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:40 schreef Marsepein het volgende:
We (Conflicht en ik) hebben deze week geruild, wist JIJ dat niet?
Was ook hier het plan, krijg ik net een ideetje om uit te werken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:20 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken .... het is vrijdag. Misschien vanmiddag al het weekend laten starten.
Je takelt af BE! We hadden het al voorspeltquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:40 schreef Brighteyes het volgende:Een FAQ-SC-FB topic waar ik nog niet in gepost heb! Dat kan natuurlijk niet he!
Pff, nog 5 dingen doen:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:20 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken .... het is vrijdag. Misschien vanmiddag al het weekend laten starten.
T ergste is dat je het zelf beseftquote:
Ik werk vandaag tenminste niet alleenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Pff, nog 5 dingen doen:
- Gebruiker aanleggen
- Printer monteren en installeren en in gebruik nemen
- KPN factuur controleren
- 4 gsm's bestellen
- Certificaten installeren
Er komen nog wel een paar uurtjes bij dus. Nu ga ik even wat doen. Doeg![]()
Een plezante tijd toegewenst en doe Cybersijp en RT de groeten!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga een paar daagjes op vakantie
Geen gekke dingen doen mopjens, in de tussentijd!
Ja!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Veel plezier!
Texel begreep ik? Lekker!
Enne posten over de sneak poreview bij cijbersijp hoor!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga een paar daagjes op vakantie
Geen gekke dingen doen mopjens, in de tussentijd!
Oh ja! Idd heel bijzonder! 'Geniet' ervan!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!
Kindjes van Pim zien!! Je weet wel. Héél bijzonder vind ik dat!
En ik zal Cybersijp de groeten doen van julle!
Hoe laat gaat de boot?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Altijd wachten op die kerels
Ik ben al een uur klaar voor vertrek of zo
Als een goede mod, wat extra info voor je:quote:
Van De texelse VVVquote:Boot
De dubbeldeks veerboot naar Texel vertrekt eenmaal per uur vanuit Den Helder; 100 km ten noorden van Amsterdam. De MS Molengat heeft een capaciteit van 190 personenauto's en 1250 personen; de MS Schulpengat kan maximaal 242 personenauto's en 1320 personen vervoeren. De overtocht duurt 20 minuten.
De afvaarten vanuit Den Helder zijn vanaf 6.30 uur tot 21.30 uur. Dus ieder uur steeds op het halve uur.
Vanaf Texel vertrekt de boot telkens op het hele uur: de eerste om 6.00 uur en de laatste om 21.00 uur. Op zon- en feestdagen vaart de eerste boot 's zomers één uur later; en 's winters twee uur later.
Op 31 december vervalt de afvaart van 21.00 uur en 21.30 uur.
Reserveren is niet mogelijk en ook niet nodig. Bij verwachte grote drukte wordt door de inzet van een extra boot elk halfuur gevaren. Aansluitend op alle normale afvaarten zijn zowel in Den Helder als op Texel busverbindingen.
Meer informatie kunt u verkrijgen bij de TESO bootdienst: Infolijn dienstregeling/tarieven 0222-369691/369692 of www.teso.nl Infolijn vakantiedrukte 0222-369690.
Zie!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:19 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Als een goede mod, wat extra info voor je:
[..]
Van De texelse VVV
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Pff, nog 2 dingen doen:
- Gebruiker aanleggen
- Printer monteren en installeren en in gebruik nemen
- KPN factuur controleren
- 4 gsm's bestellen
- Certificaten installeren
Er komen nog wel een paar uurtjes bij dus. Nu ga ik even wat doen. Doeg![]()
Ja tuurlijk!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:23 schreef Marsepein het volgende:
Dude, ik haal je fok mail uit de OP![]()
![]()
Eensch is?
Ehhh Cybersijp ... ik snap het met druk enzo, en ik moet me er misschien niet mee- of tegenaan bemoeien. Maar uhhh, is dit wel normaal?quote:Op zondag 30 juli 2006 05:19 schreef Cybersijp het volgende:
Zow hehe,
Was een leuke dag hoor, ben wederom net thuis( ja echt!)
FF bijgekletst met dude en arty, ze vonden het een mooi pandje![]()
Had jammergenoeg maar een uurtje tijd maar een halve dag had ook nog te weinig geweest![]()
kortom t was gezellie![]()
De ontmoeting met Cybersijp bedoel je?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, hoe was het? En dan vooral 'hoe was de ontmoeting'? Mss niet echt een onderwerp voor hier...
Lekker hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |