abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36586049
Wij hebben het een en ander aan bouwmateriaal te koop. En nou kan ik dat in V&A zetten, maar het is denk ik ook wel leuk om een lokaal Vraag & Aanbod topic te hebben.

Dus ik begin vast mijn lijstje hier te zetten, en verder is het topic open voor iedereen die zelf ook nog bouwmateriaal te verpatsen heeft .

Dus, hier komt het eerste lijstje:
- Paar honderd dakpannen. Neroma Hollands Rood (zie ww.lafarge.nl). Leeftijd: 8 jaar
- Raamkozijn meranti (1.10 x .80), ecru, voorzien van ventilatierooster en dubbelglas (uit 1997)
- Tuindeur. Meranti. Voorzien van dubbelglas en kattenluik en deurkozijn en scharnieren. Is 2.02 x 1.07
- Tuindeur. Meranti. Voorzien van dubbelglas met een soort ruitje erin, deurkozijn en scharnieren. Is 2.02 x 1.07
- Raamkozijn. Dubbelglas, ecru, ventilatierooster. Afmetingen 1.10 x 1.10
- 2 deurkozijnen, voor stompe deur afmeting 2.02 * 93
- Een dichte steektrap
- Ongeveer 10 opdek binnendeurkozijnen. Zowel links als rechtsdraaiend, ecru. Maat 2 x 93 cm.

En voor iedereen die er belang bij heeft (= gratus dus )
Piepschuim, voor opvullen, of welke andere fetish dan ook Geen platen maar reststukken van funderingsbakken. Liggen op de aanhanger om weggereden te worden, maar misschien heeft er iemand nog belang bij
- Hoe heten ze ook al weer, van die rooie dingen om isolatie mee vast te zetten. Afstandshouders. Heul veul. (1/3 vuilniszak)
pi_36587104
Rozetten heten die 'dingen' om je isolatie mee op te klemmen
pi_36591927
Heb je een foto van beide Meranti tuindeuren? (En ik moet ff meten ... )
pi_36599172
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:09 schreef Marsepein het volgende:
Heb je een foto van beide Meranti tuindeuren? (En ik moet ff meten ... )
De afmetingen zijn eigenlijk ongeveer. Ik wilde wel foto's gaan maken....
Maar nu zijn we vanavond bij Tros Radar uitgenodigd om een uitzending bij te wonen.... als publiek gewoon hoor .
Dus foto's komen dan dinsdag...
pi_36599449
quote:
Op maandag 3 april 2006 08:18 schreef arithaterhorst het volgende:

[..]

De afmetingen zijn eigenlijk ongeveer. Ik wilde wel foto's gaan maken....
Maar nu zijn we vanavond bij Tros Radar uitgenodigd om een uitzending bij te wonen.... als publiek gewoon hoor .
Dus foto's komen dan dinsdag...
Prima hoor!
Hoe kunnen we je herkennen?
pi_36599529
Leuk idee aritha!

Zit niks tussen maar misschien voor een ander interessant...

En zegidd ff hoe we je kunnen herkennen, lijkt me leuk om een van onze medeklussers op tv te zien
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  maandag 3 april 2006 @ 09:22:49 #7
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_36599872
Goed plan indd Aritha!

Ik heb nog wat vuren houten balken over.

Lenget tussen de 3.60 en 3.90 kopmaat 15 x 5

Heb er nog ongeveer 10. Bij interesse mogen ze weg tegen elk aannemelijk bod.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_36601165
quote:
Op maandag 3 april 2006 08:50 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Prima hoor!
Hoe kunnen we je herkennen?
Aan mijn stralende uiterlijk natuurlijk

Mahonie kleur lang haar, grijze trui & bril. Natuurlijk las ik het vanochtend op werk pas dat wij waren uitgenodigd, dus echt voorbereiden kon ik me niet

René heeft een Queen t-shirt aan
pi_36601692
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:30 schreef arithaterhorst het volgende:
Aan mijn stralende uiterlijk natuurlijk

Mahonie kleur lang haar, grijze trui & bril. Natuurlijk las ik het vanochtend op werk pas dat wij waren uitgenodigd, dus echt voorbereiden kon ik me niet

René heeft een Queen t-shirt aan
quote:

Radar (TROS)
20:30 - 21:05 Informatief
Teletekst ondertiteld

Radar

Consumentenprogramma met o.a. actuele consumentenonderwerpen, tests en oproepen van kijkers. Radar test universele afstandsbediening. Inmiddels heeft menig huishouden minstens drie afstandbedieningen. Een grote bron van ergernis. Een universele afstandsbediening lijkt een goede oplossing. Radar kijkt of ze wel echt handig zijn. Stichting Hartpatiënten Nederland is, met meer dan 40.000 donateurs, de grootste patiëntenbelangenorganisatie van Nederland. In het verleden streed deze stichting (overigens niet te verwarren met de Hartstichting) voor het terugbrengen van de wachtlijsten. Nu deze wachtlijsten niet meer nijpend zijn, is het zeer onduidelijk wat er precies gebeurt met de donatiegelden. Radar zoekt het uit.
Radar kreeg verscheidene klachten over vochtige toiletdoekjes die ernstige verstoppingen in de riolering zouden veroorzaken. Radar neemt de proef op de som. Presentatie: Antoinette Hertsenberg.
Ben je van het 'vochtige-toilet-doekjes-promotie-team'
pi_36604370
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:50 schreef Marsepein het volgende:

[knip]

met de donatiegelden. Radar zoekt het uit. Radar kreeg verscheidene klachten over vochtige toiletdoekjes die ernstige verstoppingen in de riolering zouden veroorzaken. Radar neemt de proef op de som. Presentatie: Antoinette Hertsenberg.

Ben je van het 'vochtige-toilet-doekjes-promotie-team'
Van het riolerings-geur-promotie-team . En wij staan helemaal achter een riool dat naar lavendel ruikt. Daarom ondersteunen wij juist de verstoppingen van vochtige toiletdoekjes in het riool zodat zich een geur als een 'zee van bloemen' in het riool kan nestelen.
pi_36667970
Hoe was het eigenlijk bij Radar? Ik heb niet gekeken

Enne, de foto's?
pi_36670161
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:47 schreef Marsepein het volgende:
Hoe was het eigenlijk bij Radar? Ik heb niet gekeken

Enne, de foto's?
NIET GEKEKEN

Het was wel heel leuk eigenlijk. Maar de studio als je daar bent is het best wel een zooitje.. die plasma tv's die je op de achtergrond ziet, hangen schots en scheef, overal draden, lampen kapot etc.... Maar op TV zie je daar niet van .

Ik heb nog geen foto's gemaakt. We waren gisteren pas laat van werk thuis, en vanavond ook vrees ik. Maar ik dacht later dat ik er al foto's van heb gemaakt, alleen op overzichtsfoto's. Kijk, hier staan de deuren vrij duidelijk op:

Marsepein, ik misbruik deze post ff om ook andere foto's in te zetten (ik kan mijn openingspost niet meer wijzigen om de een of andere reden ?!)
En dit raam is ook te koop (achter het broodje):

Van binnenuit ziet ie er zo uit:

Verder nog 2 deurkozijnen voor stompe deur (nieuw), zoals dit kozijn (linkse kozijn). En ongeveer 10 opdekdeuren (93 cm breed, 2m02 cm hoog).

Verder gratis af te halen een Velux dakraam, maten zoals de S06 (114 x 118), maar hij gaat niet in het midden open, maar aan de bovenkant. Glas is helaas gebroken dus er moet wel een nieuw ruitje in. En hij heeft wel een beetje verf nodig.
pi_36672023
Nee, helaas niet gekeken, en dat meen ik oprecht. Iik ben volop bezig met klussen. We willen echt zo snel mogelijk over, en dat kan alleen als ik een beetje gas geef. Dus ik ben ben elke avond te vinden op ons nieuwe stekkie.

Die deuren zien er wel ok uit. Ik heb ook nog niet gemeten. Maar ff een paar vraagjes:
- Dubbelglas is heel?
- Zit er eventueel een 3puntsluiting in?
- Hang en sluitwerk is eraf?

Zou wel mooi zijn als het zou passen bij ons Nu hangt er een waku waku deur in met eigenlijk geen slot (Ja, er is wel een slot, maar das niet meer van deze tijd.)

Het is alleen jammer dat die met kattenluik precies die is die de juiste draairichting heeft.
pi_36675435
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:49 schreef Marsepein het volgende:
Nee, helaas niet gekeken, en dat meen ik oprecht. Iik ben volop bezig met klussen. We willen echt zo snel mogelijk over, en dat kan alleen als ik een beetje gas geef. Dus ik ben ben elke avond te vinden op ons nieuwe stekkie.
Als je het leuk vindt: op de site kun je de uitzending via stream kijken. Niet dat wij dat al hebben gedaan want wij zijn ook druk . Als ik er niet had gezeten, had ik wrsch ook niet gekeken
quote:
Die deuren zien er wel ok uit. Ik heb ook nog niet gemeten. Maar ff een paar vraagjes:
- Dubbelglas is heel?
Ja.
quote:
- Zit er eventueel een 3puntsluiting in?
Geen idee. Zal ik even na moeten kijken.
quote:
- Hang en sluitwerk is eraf?
Nee, laat ik er gewoon aan zitten. Behalve de deurkrukken. Omdat die bij de rest van het huis passen en ik die graag in een binnendeur wil zetten. Maar er kunnen gewoon standaard deurkrukken in.
quote:
Zou wel mooi zijn als het zou passen bij ons Nu hangt er een waku waku deur in met eigenlijk geen slot (Ja, er is wel een slot, maar das niet meer van deze tijd.)
De afmetingen die ik heb gegeven zijn ongeveer metingen. Ik zal morgen (vanavond pas in het donker thuis) even de precieze afmetingen hier zetten. Ik ga gewoon liever niet in de donker naar het einde van de tuin.
quote:
Het is alleen jammer dat die met kattenluik precies die is die de juiste draairichting heeft.
Eh....je kunt er een spiegel voor plaatsen? Of een kat nemen. Andere oplossing is er niet.
pi_36677384
We hebben al een kat, maar ik wil geen kattenluik in een deur. Ik portier liever. Een optie is het om de andere deur te nemen en dan de draairichting veranderen. (Dan wordt de oude binnenkant nu de buitenkant. Iemand die weet of dat vor dubbelglas een probleem is)

Eerst de maten maar eens, misschien zijn we dan al klaar met onderhandelen
pi_36679668
opdekdeuren.. hmm!

welke kant uit slingerend?
pi_36699476
Beide kanten.
(niet per deur , maar ik heb er eenstuk of 10.

Zowel linksdraaiend als rechtsdraaiend. Oh ja, kleur is ecru (gebroken wit).
  donderdag 6 april 2006 @ 10:24:34 #18
65960 sanger
pi_36700288
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:51 schreef arithaterhorst het volgende:
Beide kanten.

Waar woon jij ook alweer Aritha?
pi_36700461
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Waar woon jij ook alweer Aritha?
Tussen Lelystad en Zwolle, in Ketelhaven (vlakbij Dronten).
  donderdag 6 april 2006 @ 10:41:09 #20
65960 sanger
pi_36700762
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:30 schreef arithaterhorst het volgende:

[..]

Tussen Lelystad en Zwolle, in Ketelhaven (vlakbij Dronten).
Net te ver dus om er voordeel uit te halen denk ik. Vervoer kost ook wel wat.
pi_36714431
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:41 schreef sanger het volgende:

[..]

Net te ver dus om er voordeel uit te halen denk ik. Vervoer kost ook wel wat.
Okay. Wij kunnen het hout helaas ook niet gebruiken anders hadden we nog een exchange actie kunnen doen ofzo
pi_36714964
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:51 schreef arithaterhorst het volgende:
Beide kanten.

lik verf zit er zo op dus,
alleen hoe de fark ga ik dat ding vervoeren, zover ist niet maar een deur past niet in de auto
pi_36723007
@ arithaterhorst: Mijn maten zijn: 90,5*205. Let wel, dat zijn de deur maten. Als jij ff de exacte maten van de deuren geeft dan weet ik wat.
pi_36723628
Het is een stompe deur dus de draairichting veranderen van de deur zou geen problemen op moeten leveren
pi_36723889
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:29 schreef X_X het volgende:
Het is een stompe deur dus de draairichting veranderen van de deur zou geen problemen op moeten leveren
Weet ik, maar misschien is wel helemaal niet zo slecht als de draairichting andersom is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')