De afmetingen zijn eigenlijk ongeveer. Ik wilde wel foto's gaan maken....quote:Op zondag 2 april 2006 22:09 schreef Marsepein het volgende:
Heb je een foto van beide Meranti tuindeuren? (En ik moet ff meten ...)
Prima hoor!quote:Op maandag 3 april 2006 08:18 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
De afmetingen zijn eigenlijk ongeveer. Ik wilde wel foto's gaan maken....
Maar nu zijn we vanavond bij Tros Radar uitgenodigd om een uitzending bij te wonen.... als publiek gewoon hoor.
Dus foto's komen dan dinsdag...
Aan mijn stralende uiterlijk natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2006 08:50 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Prima hoor!
Hoe kunnen we je herkennen?
quote:Op maandag 3 april 2006 10:30 schreef arithaterhorst het volgende:
Aan mijn stralende uiterlijk natuurlijk
Mahonie kleur lang haar, grijze trui & bril. Natuurlijk las ik het vanochtend op werk pas dat wij waren uitgenodigd, dus echt voorbereiden kon ik me niet
René heeft een Queen t-shirt aan
Ben je van het 'vochtige-toilet-doekjes-promotie-team'quote:
Radar (TROS)
20:30 - 21:05 Informatief
Teletekst ondertiteld
Radar
Consumentenprogramma met o.a. actuele consumentenonderwerpen, tests en oproepen van kijkers. Radar test universele afstandsbediening. Inmiddels heeft menig huishouden minstens drie afstandbedieningen. Een grote bron van ergernis. Een universele afstandsbediening lijkt een goede oplossing. Radar kijkt of ze wel echt handig zijn. Stichting Hartpatiënten Nederland is, met meer dan 40.000 donateurs, de grootste patiëntenbelangenorganisatie van Nederland. In het verleden streed deze stichting (overigens niet te verwarren met de Hartstichting) voor het terugbrengen van de wachtlijsten. Nu deze wachtlijsten niet meer nijpend zijn, is het zeer onduidelijk wat er precies gebeurt met de donatiegelden. Radar zoekt het uit. Radar kreeg verscheidene klachten over vochtige toiletdoekjes die ernstige verstoppingen in de riolering zouden veroorzaken. Radar neemt de proef op de som. Presentatie: Antoinette Hertsenberg.
Van het riolerings-geur-promotie-teamquote:Op maandag 3 april 2006 10:50 schreef Marsepein het volgende:
[knip]
met de donatiegelden. Radar zoekt het uit. Radar kreeg verscheidene klachten over vochtige toiletdoekjes die ernstige verstoppingen in de riolering zouden veroorzaken. Radar neemt de proef op de som. Presentatie: Antoinette Hertsenberg.
Ben je van het 'vochtige-toilet-doekjes-promotie-team'![]()
NIET GEKEKENquote:Op woensdag 5 april 2006 11:47 schreef Marsepein het volgende:
Hoe was het eigenlijk bij Radar? Ik heb niet gekeken![]()
Enne, de foto's?![]()
Als je het leuk vindt: op de site kun je de uitzending via stream kijken. Niet dat wij dat al hebben gedaan want wij zijn ook drukquote:Op woensdag 5 april 2006 13:49 schreef Marsepein het volgende:
Nee, helaas niet gekeken, en dat meen ik oprecht. Iik ben volop bezig met klussen. We willen echt zo snel mogelijk over, en dat kan alleen als ik een beetje gas geef. Dus ik ben ben elke avond te vinden op ons nieuwe stekkie.
Ja.quote:Die deuren zien er wel ok uit. Ik heb ook nog niet gemeten. Maar ff een paar vraagjes:
- Dubbelglas is heel?
Geen idee. Zal ik even na moeten kijken.quote:- Zit er eventueel een 3puntsluiting in?
Nee, laat ik er gewoon aan zitten. Behalve de deurkrukken. Omdat die bij de rest van het huis passen en ik die graag in een binnendeur wil zetten. Maar er kunnen gewoon standaard deurkrukken in.quote:- Hang en sluitwerk is eraf?
De afmetingen die ik heb gegeven zijn ongeveer metingen. Ik zal morgen (vanavond pas in het donker thuis) even de precieze afmetingen hier zetten. Ik ga gewoon liever niet in de donker naar het einde van de tuin.quote:Zou wel mooi zijn als het zou passen bij onsNu hangt er een waku waku deur in met eigenlijk geen slot (Ja, er is wel een slot, maar das niet meer van deze tijd.)
Eh....je kunt er een spiegel voor plaatsen?quote:Het is alleen jammer dat die met kattenluik precies die is die de juiste draairichting heeft.
Waar woon jij ook alweer Aritha?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:51 schreef arithaterhorst het volgende:
Beide kanten.
(niet per deur, maar ik heb er eenstuk of 10.
Zowel linksdraaiend als rechtsdraaiend. Oh ja, kleur is ecru (gebroken wit).
Net te ver dus om er voordeel uit te halen denk ik. Vervoer kost ook wel wat.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:30 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Tussen Lelystad en Zwolle, in Ketelhaven (vlakbij Dronten).
Okay. Wij kunnen het hout helaas ook niet gebruiken anders hadden we nog een exchange actie kunnen doen ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 10:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Net te ver dus om er voordeel uit te halen denk ik. Vervoer kost ook wel wat.
lik verf zit er zo op dus,quote:Op donderdag 6 april 2006 09:51 schreef arithaterhorst het volgende:
Beide kanten.
(niet per deur, maar ik heb er eenstuk of 10.
Zowel linksdraaiend als rechtsdraaiend. Oh ja, kleur is ecru (gebroken wit).
Weet ik, maar misschien is wel helemaal niet zo slecht als de draairichting andersom is.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:29 schreef X_X het volgende:
Het is een stompe deur dus de draairichting veranderen van de deur zou geen problemen op moeten leveren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |