Hoezo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk huis!
Oh, en dood aan alle mensen die vloerbedekking vast laten lijmen!
Babe! Jij ook!quote:
Nou meid maar dat zwart kleedt wel mooi af!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Babe! Jij ook!
Ik zat me al af te vragen hoe en wat en wanneer.
Het went kan ik je vertellen. Maar het is wel irritant als je 'even' iets denkt aan te passen.
Wat staat dat gek zeg! Dat blauw stond je zo goed!
Een vensterbankje!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben een dagje rust van het (schoon)ouderklussen.
Morgen gaat stinkie mijn vader helpen met het frezen van sleuven voor de leidingen daar waar de nieuwe keuken moet gaan komen en mijn moeder en ik gaan schuren, schuren, schuren en nog meer schuren...
Wat heb jij gekwast dan? En waar zijn de foto's?
Wat spannend dat je ouders zijn verhuisd (toch?)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, voor wat hoort wat idd, zonder hun hadden we nooit zoveel kunnen doen in die korte tijd. En ik vind het ook niet zo erg hoor. Het was ook bij hun dat ik van de week de tapijtlijm van de trap heb staan krabben.
Oe, ik kijk uit naar de beeldroman!
Dat zeiden wij hier laatst ook nog: bij de volgende verhuizing gaan we pas over als het helemaal klaar is! Lijkt ons heerlijk!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie hebben al die tijd op matrassen op de grond geslapen?
Enneh, nieuw bed? Of een van die van jullie?
Mijn ouders gaan pas over 6 weken verhuizen dus alles gewoon lekker rustig aan.Krijg je he, als je een dagje ouder bent.
En het andere huis is ook nog niet verkocht.
Leuk dat het zo goed gaat met die logeerkat!
Er ontgaat jou nog wel eens wat he?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:26 schreef sanger het volgende:
Wat een commercie zeg! Dude spring er op in als PR!
Wel leuk zeg!
Tja.....of ik zit in de ontkenningsfase zeg maarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er ontgaat jou nog wel eens wat he?![]()
![]()
Ik zelf ook nog een beetje hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja.....of ik zit in de ontkenningsfase zeg maar
Duurt lang hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zelf ook nog een beetje hoor![]()
Volgens Yvonne ben ik rond 1 september wel weer terugquote:
Dat is al over drie wekenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens Yvonne ben ik rond 1 september wel weer terug![]()
Iets hoogs hè?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat is al over drie wekenOp welke functie gok je?
Als je ze niet weer terug brengt welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee niet gekwast vandaag. Wel naar de bouwmarkt geweest om kwasten te kopen, telt dat ook?![]()
Niemand kan boven Danny komen, louter de herejezus, dus dat heb ik uit mijn hoofd moeten zetten (ik wil wel realistisch blijven).quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:25 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Als je ze niet weer terug brengt wel![]()
Iets hoogs? Boven Danny?
Plinten zijn lang he om te passenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Plintjes en de muur bijwerken en finito is de masterbedroom![]()
Dude for president ehhh.....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Iets hoogs hè?
Dat spreekt voor zich![]()
![]()
Nee niet gekwast vandaag. Wel naar de bouwmarkt geweest om kwasten te kopen, telt dat ook?![]()
Ja! In een bedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:29 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Plinten zijn lang he om te passen![]()
Maar finito, betekent dat jullie echt daar ook gaan slapen, in een bed enzo?
Voor het nieuwe Pr0n forumquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
de liefde consumeren![]()
Ik zal foto's maken![]()
Ik kan er niet meer in sinds ik zwart benquote:
Alle modjes hebben toegang tot het pr0n forum? Hoe is het daar Marsepein?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer in sinds ik zwart ben![]()
Potverdikke, wilde ik net even een mals potje rukken![]()
Welke bijkeukendeur?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg be, is nou ooit die bijkeuken-deur afgekomen bij jullie (vraag ik me ineens af - don't ask me why)?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en we hebben de trekveer kapot getrokken toen we hem aan de auto bonden omdat de boel klem zat. Daarna de trekveer maar afgeknipt en een nieuwe buis getrokken.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Btw Dude, ik heb de eerste studiematerialen binnen!
Echt 'gaaf'!![]()
Ook wel een beetjebij sommige dingen. Er zit een verklarende woordenlijst bij:
Tickets --> plaatsbewijzen
Hermetisch --> Zodanig afgesloten dat er geen lucht in kan doordingenEmotioneel --> Zeer vatbaar voor ontroering
Motieven --> beweegredenen
Taboe --> Daarover mag niet gesproken worden
Etc. etc.
Heel veel woorden waarvan ik me af vraag hoe het met de rest van de algemene kennis is van de persoon die daar de betekenis niet van weet.
Maar verder wel heel interessant!![]()
Er zitten ook officiele formulieren bij: Doodsoorzaakverklaring enzo. Best wel heel interessant allemaal.
2 September is de introductie!
O maar ik adem nog hoor!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Duud!! je bent zwart..
*hoed afneemt en minuut stilte in acht neemt
Uitstekend, echt genotenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:44 schreef Marsepein het volgende:
Heb je het leuk gehad?
Hehehe, dank voor de tip:quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor wie zich verveelt (of een klusdip heeft):
[afbeelding]
En meer van deze hoogstandjes op het online museum van lelijkste platenhoezen ooit.
![]()
Ja die is ook briljantquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:56 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hehehe, dank voor de tip:
[afbeelding]
Back to the shit
![]()
Is ehhh dat ehh een ehh nieuwe ehh liefde?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Uitstekend, echt genoten
- Drielandenpunt in vaals bezocht en uiteraard bij de grensteen een foto gemaakt(2de keer)
- Gemeentegrot in Valkenburg bezocht
- Fluwelengrotten in Valkenburg bezocht
- Grottenaquarium in Valkenburg bezocht
- Kabelbaan en Jullianatoren ook in (jawel) Valkenburg bezocht
- Grenzentocht gedaan met de boot in belgie met de boot door een sluis 18 meter naar beneden![]()
- Amerikaanse begraafplaats in Margraten bezocht; erg confronterend
En als allerlaatste een bezoekje met de stoomtrein van de ZLSM aan de nieuwste dierentuin van Nederland in Kerkrade, het gaia park.
Al met al uitstekend vermaakt![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Heb al 10 maand met haar; en we lijken in doen en laten veel op elkaar beide beetje zelfde jeugd verleden. Alleen zij is 2 jaar jonger dan ik benquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Is ehhh dat ehh een ehh nieuwe ehh liefde?
Die 18 meter sluis lijkt me wel tof![]()
Ouwe snoeperd!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Heb al 10 maand met haar; en we lijken in doen en laten veel op elkaar beide beetje zelfde jeugd verleden. Alleen zij is 2 jaar jonger dan ik ben![]()
Doet Arty ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren he !, zeggen ze altijd
In haar geval dan
Multitasken hè?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:43 schreef Marsepein het volgende:
Soms heb je dat he. Dat dingen in eens op hun plaats vallen. Zo ook de ondertitel van ArtyShock.
Lurker extraordenaire. Mee lurken tijdens het fietsen...![]()
Volgens mij heeft iedereen het wel overleefdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:42 schreef sanger het volgende:
WB Vonkie![]()
Geen gewonden, doden of geroosterde K&W'ers (toch?, wie missen we?).
Goedemorgen, ik ben van de werkverschaffingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:56 schreef Marsepein het volgende:
Heeft de aannemer in ene 2 klussen in 1 straat
![]()
Je weet toch niet hoeveel kracht die aannemer erop heeft gezet om de oude tegels te verwijderen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:45 schreef Conflict het volgende:
Dat lijkt me toch wel een foutje van de tegelzetter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |