abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40070538

Welkom bij Soaps, Showbizz & Sterren, oftewel SHO.

Zoals je ziet kun je hier terecht voor alles op het gebied van (r)ls en de Showbizz nieuwtjes, roddel en achterklap.

De (rl)soaps.
In dit forum kun je alle soaps en real-lifesoaps bespreken.

Kortom: al je vragen, opmerkingen, meningen en hersenspinsels over dit genre tv-programma's kun je kwijt in dit forum. En niet alleen over de lopende en toekomstige (real-life) soaps, maar ook die uit het verleden.

Showbizz & Sterren.
Hier kun je alle sappige roddels, showbizz nieuwtjes en aanverwante zaken en discussies kwijt.

Gelieve wel rekening te houden met het feit dat bij erg dubieuze berichten een bron gevraagd kan worden. Daarnaast worden klinkklare onzinberichten gesloten; bij twijfel beslist de moderator.

Algemeen
Enkele algemene regeltjes:

• als je post houd dan wel rekening met de algemene policy die uiteraard ook hier van kracht is
  • doe gewoon en normaal. Iedereen blij.

Spoileren.
    Het spoileren (het bijvoorbeeld vooraf bekendmaken van een winnaar of plot(wending) en dergelijke) gelieve to voorzien van de spoiler tag, daar het vooraf lekken van informatie het plezier van anderen ernstig kan vergallen.
    Spoilers zonder tag zullen worden weggehaald.

De tag gebruik je als volgt:
    1[spoiler]Bart gaat winnen! Ik heb het net van Hummie gehoord! [/spoiler]

Het resultaat is het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Hoe de mods te bereiken: static[@]fok.nl

[ Bericht 37% gewijzigd door static op 17-09-2006 23:00:53 ]
  • pi_40070569
    Belangrijkste punt uit het vorig topic:
    quote:
    Op zaterdag 22 juli 2006 01:20 schreef MUUS het volgende:
    Copycat en Duiveltja zijn tof.

Dawast.
      zaterdag 22 juli 2006 @ 18:14:24 #3
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_40081461
    Tvp.
    Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
      zondag 23 juli 2006 @ 15:53:06 #4
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_40105324
    quote:
    Op zaterdag 22 juli 2006 18:14 schreef static het volgende:
    Tvp.
    quote:
    Op dinsdag 22 maart 2005 22:43 schreef static het volgende:
    Extra toevoeging: tvp's worden weggehaald; het topic verschijnt toch wel in je MyAT's.
    quote:
    Op zondag 8 mei 2005 23:30 schreef static het volgende:

[..]

Update: Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
    !
    Clementine: Are you nuts?
    Joel: It's been suggested...
      maandag 24 juli 2006 @ 14:08:20 #5
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40132850
    Altijd handig om hier ook op aangesloten te zijn .
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      maandag 24 juli 2006 @ 14:26:06 #6
    151257 Odysseuzzz
    U bestaat niet
    pi_40133425
    Ben ik de enige die pagina 5 van SC niet kan zien?
      maandag 24 juli 2006 @ 14:27:14 #7
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40133460
    Ik heb dat euvel ook wel eens. Het enige wat bij mij dan helpt is het topic op 1 pagina zetten.
      maandag 24 juli 2006 @ 14:33:04 #8
    151257 Odysseuzzz
    U bestaat niet
    pi_40133647
    quote:
    Op maandag 24 juli 2006 14:27 schreef Copycat het volgende:
    Ik heb dat euvel ook wel eens. Het enige wat bij mij dan helpt is het topic op 1 pagina zetten.
    Uhm... het topic op pagina 1 zetten? Als in: naar pagina 1 van het topic gaan? Want dat deed ik en het helpt niet.
    -edit-
    ik snap het! Bedankt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Odysseuzzz op 24-07-2006 14:44:43 ]
      maandag 24 juli 2006 @ 14:37:36 #9
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_40133787
    http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
    Maximum aantal berichten per pagina veranderen in 301.
      maandag 24 juli 2006 @ 14:43:58 #10
    151257 Odysseuzzz
    U bestaat niet
    pi_40133952
    quote:
    Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef Bupatih het volgende:
    http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
    Maximum aantal berichten per pagina veranderen in 301.
    Bupa, je bent zelf een kneus.
      maandag 24 juli 2006 @ 14:45:05 #11
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40133981
    quote:
    Op maandag 24 juli 2006 14:33 schreef Odysseuzzz het volgende:

Uhm... het topic op pagina 1 zetten? Als in: naar pagina 1 van het topic gaan? Want dat deed ik en het helpt niet.
    Als ik je adviseer om het topic op pagina 1 te zetten, zal ik dan 1 pagina schrijven?
    Nee hè?

Wat Buupske dus zegt. En zo te zien is het al gelukt!
      dinsdag 25 juli 2006 @ 09:58:51 #12
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
      dinsdag 25 juli 2006 @ 10:01:22 #13
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40158657
    Ik heb hetzelfde. Als ik het aantal posts per pagina op 300 zet, is de laatste post op pagina 4 ook de laatste post.
    Even kijken wat er gebeurt als ik er in post ...
    Nu zie ik hem wel ... jij ook?
      dinsdag 25 juli 2006 @ 10:02:48 #14
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_40305792
    Is wat Hollywood uitdraagt goed of fout?

Hell no, dit gaat echt om psychologie en niet echt om SHO. SHO is ook minder serieus dan R&P. Retourtje graag.
      zaterdag 29 juli 2006 @ 20:55:01 #16
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40306405
    quote:
    Op zaterdag 29 juli 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
    Is wat Hollywood uitdraagt goed of fout?

Hell no, dit gaat echt om psychologie en niet echt om SHO. SHO is ook minder serieus dan R&P. Retourtje graag.
    Ik vind het meer in SHO passen, dan in R&P. Maar als jij het toch graag in R&P hebt staan, schop ik 'm gewoon weer terug.

No prob .
    pi_40308302
    quote:
    Op zaterdag 29 juli 2006 20:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind het meer in SHO passen, dan in R&P. Maar als jij het toch graag in R&P hebt staan, schop ik 'm gewoon weer terug.

No prob .
    Dank .
      maandag 31 juli 2006 @ 00:23:38 #18
    151257 Odysseuzzz
    U bestaat niet
    pi_40339647
    quote:
    Op zondag 20 november 2005 19:51 schreef Duiveltja het volgende:
    Voor de mensen die graag spoileren: Spoiler grapjurken opgelet!
    Volgens mij is je interpetatie niet helemaal goed.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_40340616
    Volgens mij niet.

Next.
    pi_40370470
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef Duiveltja het volgende:
    Ik was er hoor.
    Hij heeft ook zonder reden een TT aangepast in SHO.
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
    pi_40370691
    Waar dan?
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:45:01 #22
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_40397950
    [stem mee] DE ONM & GTST TOP 10 - editie 2006
    [stem mee] mag verandert in [de uitslag]

en nee hoor, ik hoef geen nieuw topic hiervoor...
    pi_40400800
    Done.
      zondag 6 augustus 2006 @ 19:12:46 #24
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_40548680
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 22:57 schreef Duiveltja het volgende:
    Done.
    oh ja, voor deze geldt hetzelfde: [stem mee] DE ONM & GTST FLOP 10 - editie 2006
    pi_40548843
    Done.
    pi_40614342
    Ok, in het feedback topic dan maar:
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 19:04 schreef Copycat het volgende:
    Wat mij betreft blijven die foto's gewoon staan, net zoals dat in vorige seizoenen het geval was.
    Je kunt er niets aan aflezen, buiten wat voor een soort shoot het is en dat vind ik niet onder de noemer spoileren vallen.

Kunnen we trouwens de rest van deze discussie in het feedbacktopic voeren, net zo overzichtelijk.. .
    Wat is dit voor onzin? Natuurlijk zijn die foto´s wel spoilers.

1. Ze gaan over de inhoud van een nog niet uitgezonden uitzending.
    2. Je kunt aan de hand van de foto´s beoordelen welke foto wel en welke niet gelukt is en je op die manier een enigszins onderbouwd beeld van de elimination vormen.
    3. Het geeft alle mogelijke informatie over de aard van de shoot, terwijl de vraag wat de programmamakers nu weer verzonnen hebben qua shoot, nu juist nieuwsgierigheid wekt.
    4. Wat is in vredesnaam de meerwaarde van het plaatsen van die foto´s? De uitzending zien we een week later toch wel.

Als die foto´s geen spoilers zijn, zou ik graag willen weten welke definitie van het begrip spoiler hanteert en of iedere mod dezelfde definitie gebruikt.
    When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:29:50 #27
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40614555
    Vooraleerst: de meerwaarde van het plaatsen van de foto's van de volgende shoot is dat het merendeel van de users in de ANTM reeks die foto's graag bediscussieert vóórdat de uitzending op televisie is geweest.
    Je zou het inderdaad kunnen oppakken als spoileren van de setting van de shoot, maar aangezien je daar geen conclusies over het verloop van de aflevering aan kunt verbinden, valt dat mi weg tegen de grote voorpret die het merendeel van de posters in de ANTM reeks hieraan beleeft.

Daarbij blijkt keer op keer dat foto's die users als favoriet bestempelen door de juryleden totaal anders worden bekritiseerd. Je kunt er dus echt niets substantieels uit afleiden.
    pi_40614949
    Hee CC, maak jij nog een nieuwe ANTM? Anders doe ik t wel ff
    MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
    EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
    EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
    ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:45:39 #29
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40614989
    Heb 't net gedaan .
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:46:07 #30
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_40615001
    Gegroet, waarde collega annex mede-FOK!ster Copycat.

Ik zou graag hier mijn beklag willen doen over het volgende topic: ShowChat #882: sc Dus doe ik dan maar ook:

Sedert enkele jaren is het traditie dat de titel van het slowchat-topic bestaat uit 'ShowChat' met als toevoeging het nummer, vooraf gegaan aan het hekje (#).
    Máár, wat schetste mijn verbazing 6 augustus jongstleden om ongeveer drieëntwintig minuten over acht 's avonds? Nou, allereerst dat pindakaas met zoetzure augurken en goedkope spekkies van de Edah op je boterham géén lekkere combinatie is. Maar óók, en daar gaat het in deze klacht over, dat de titel van het slowchat-topic louter bestond uit de armetierige lettercombinatie 'sc'. In een dappere, heroïsche poging onze (lees: die van de vaste ShowChatters) reputatie en identiteit op te poetsen c.q. te herstellen, veranderde ik de titel in 'ShowChat #882: sc', waarbij ik expres 'sc' liet staan, om op die manier Duiveltja niet te veel tegen het zere been aan te schoppen. Maar neen, de heer D. Uivel was er nog steeds niet van gecharmeerd en plaatste zijn foeilelijke titel meteen terug, vergezeld van de opmerking 'Afblijven' en een dreigende PI.

Toen knakte er iets in mij. Hoe kan iemand zó gemeen en kil zijn? Mijn wereld stortte in. De sokkel, waar ik in mijn gedachten de modjes Copycat en Duiveltja op had gezet, brokkelde langzaam af aan één kant. Mijn hart hield voor een moment op met kloppen. Mijn adem stokte. Het kippenvel begon zich te verspreiden over mijn hele lichaam. Ik staarde naar het scherm. Zag ik dat nou goed? Een mod die zó gemeen doet tegen een collega-mod / user? En dat alleen maar omdat ondergetekende met de beste wil op aarde de titel wilde veranderen voor de andere users die ook al meerdere keren hun beklag deden over de slechte titel.

Daarom zou ik graag bij dezen een soort van second opinion willen aanvragen bij u, Copycat. Zou u wellicht de titel weer kunnen veranderen in 'ShowChat #882: sc'? Want u moet weten, om de zoveel tijd weet Arcee ons te verblijden met een leuk lijstje van poststats over ShowChat. En in de toekomst zal hij wellicht - per ongeluk - deeltje 882 overslaan, omdat hij die dan niet kan vinden!

In afwachting van uw antwoord verblijf ik,

Met vriendelijke groeten, een kus op uw tedere gelaat en een lik langs een orgaan naar keuze,

-Bupatih-

[ Bericht 0% gewijzigd door Bupatih op 08-08-2006 17:57:24 ]
    pi_40615016
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 17:45 schreef Copycat het volgende:
    Heb 't net gedaan .
    Ah okee, even onopvallend tvp'en dan.
    EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:49:55 #32
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_40615110
    Bupatih, je klaagt wel tof.
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_40615138
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
    goedkope spekkies van de Edah
    Spam
    quote:
    veranderde ik de titel in 'ShowChat #882: sc',
    Je moet ook helemaal niet buiten je eigen subforum modden als de eigen mod er is !
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:51:27 #34
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40615168
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
    Gegroet, waarde collega annex mede-FOK!ster Copycat.

Ik zou graag hier mijn beklag willen doen over het volgende topic: sc Dus doe ik dan maar ook:

Sedert enkele jaren is het traditie dat de titel van het slowchat-topic bestaat uit 'ShowChat' met als toevoeging het nummer, vooraf gegaan aan het hekje (#).
    Máár, wat schetste mijn verbazing 6 augustus jongstleden om ongeveer drieëntwintig minuten over acht 's avonds? Nou, allereerst dat pindakaas met zoetzure augurken en goedkope spekkies van de Edah op je boterham géén lekkere combinatie is. Maar óók, en daar gaat het in deze klacht over, dat de titel van het slowchat-topic louter bestond uit de armetierige lettercombinatie 'sc'. In een dappere, heroïsche poging onze (lees: die van de vaste ShowChatters) reputatie en identiteit op te poetsen c.q. te herstellen, veranderde ik de titel in 'ShowChat #882: sc', waarbij ik expres 'sc' liet staan, om op die manier Duiveltja niet te veel tegen het zere been aan te schoppen. Maar neen, de heer D. Uivel was er nog steeds niet van gecharmeerd en plaatste zijn foeilelijke titel meteen terug, vergezeld van de opmerking 'Afblijven' en een dreigende PI.

Toen knakte er iets in mij. Hoe kan iemand zó gemeen en kil zijn? Mijn wereld stortte in. De sokkel, waar ik in mijn gedachten de modjes Copycat en Duiveltja op had gezet, brokkelde langzaam af aan één kant. Mijn hart hield voor een moment op met kloppen. Mijn adem stokte. Het kippenvel begon zich te verspreiden over mijn hele lichaam. Ik staarde naar het scherm. Zag ik dat nou goed? Een mod die zó gemeen doet tegen een collega-mod / user? En dat alleen maar omdat ondergetekende met de beste wil op aarde de titel wilde veranderen voor de andere users die ook al meerdere keren hun beklag deden over de slechte titel.

Daarom zou ik graag bij dezen een soort van second opinion willen aanvragen aan u, Copycat. Zou u wellicht de titel weer kunnen veranderen in 'ShowChat #882: sc'? Want u moet weten, om de zoveel tijd weet Arcee ons te verblijden met een leuk lijstje van poststats over ShowChat. En in de toekomst zal hij wellicht - per ongeluk - deeltje 882 overslaan, omdat hij die dan niet kan vinden!

In afwachting van uw antwoord verblijf ik,

Met vriendelijke groeten, een kus op uw tedere gelaat en een lik langs een orgaan naar keuze,

-Bupatih-

Zo'n mooi epistel, daar kan ik niet afkeurend op reageren. Zeker niet als die afkeuring Arcee's lijstje zal gaan ontsieren. Bij deze heb je dan ook mijn zegen om de titel de verandering te laten ondergaan die je nodig acht.
    Stap ik in mijn auto om naar huis te gaan .
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:54:40 #35
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_40615283
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
    Bupatih, je klaagt wel tof.
    Past goed bij me.
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo'n mooi epistel, daar kan ik niet afkeurend op reageren. Zeker niet als die afkeuring Arcee's lijstje zal gaan ontsieren. Bij deze heb je dan ook mijn zegen om de titel de verandering te laten ondergaan die je nodig acht.
    Stap ik in mijn auto om naar huis te gaan .
    U bent een engel. Een schat. Een heldin. Mijn voorbeeld. De vrouwelijke equivalent van mij. De tweede definitie van 'tofheid'. (de eerste is 'Zie Bupatih')

Ik wens u een fijne reis richting uw -naar ik mogen aannemen- warme, knusse en gezellige onderkomen.

P.S.

Het is 'bij dezen' en niet 'bij deze'. Maar goed, ik vergeef het u.
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:57:04 #36
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40615357
    Het is ook al laat en ik heb vandaag maar liefst 6 artikelen geschreven én 4 artikelen geredigeerd .
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:58:41 #37
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_40615402
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 17:57 schreef Copycat het volgende:
    Het is ook al laat en ik heb vandaag maar liefst 6 artikelen geschreven én 4 artikelen geredigeerd .
    Dan nog, Cc. Dan nog!

Ik zie trouwens dat je 'bediscussieerd' in een eerder geposte reactie van jou in dit feedbacktopic hebt veranderd.
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:28:04 #38
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40616319
    Je maakt er wel altijd een leuk verhaal van buup. .
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:05:19 #39
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40617451
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
    Dan nog, Cc. Dan nog!
    Soms moet ook mijn boog een beetje ontspannen. Moet je ook eens proberen .
    quote:
    Ik zie trouwens dat je 'bediscussieerd' in een eerder geposte reactie van jou in dit feedbacktopic hebt veranderd.

Zo ben ik dan weer wel.
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:11:01 #40
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_40617625
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 19:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Soms moet ook mijn boog een beetje ontspannen. Moet je ook eens proberen .
    Hoezo? Ik ondervind er anders geen problemen van, hoor.
    quote:

Zo ben ik dan weer wel.
    En dat siert je.
    pi_40626766
    Ja later
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:31:41 #42
    15080 static
    pi_40627085
    Hij/zij moet gewoon met zijn/haar fikken van de topictitels afblijven. Period.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
    pi_40629850
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 23:31 schreef static het volgende:
    Hij/zij moet gewoon met zijn/haar fikken van de topictitels afblijven. Period.
    Kom kom, je weet best dat Bupatih een lekker wijf is. .
      woensdag 9 augustus 2006 @ 21:18:51 #44
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_40658620
    Wanneer komt Cc terug?
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_40663757
    wtf?
      woensdag 9 augustus 2006 @ 23:00:02 #46
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40663888
    quote:
    Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef Duiveltja het volgende:
    wtf?
    .

Geweldige FOK!avond nu.
      donderdag 10 augustus 2006 @ 00:13:08 #47
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_40667614
    Mag de TT veranderd worden in "Copycat is lief"?
    pi_40667709
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 00:13 schreef Zhenar het volgende:
    Mag de TT veranderd worden in "Copycat is lief"?
    TT veranderen doe ik alleen op verzoek van TS.
    pi_40667780
    Duiveltja, zou je aan jezelf willen vragen of de TT gewijzigd mag worden in "Copycat is lief"? ?
      donderdag 10 augustus 2006 @ 00:37:27 #50
    15080 static
    pi_40668701
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 00:15 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

TT veranderen doe ik alleen op verzoek van TS.
    Goed zo. Great going.
    pi_40675036
    Vaarwel.
    For great justice!
    pi_40678208
    Wat was er precies gebeurd? Iemand had toch een topic geopend over hoe je jonge katjes moet gaarkoken ofzo? En daar onstond oneinigheid over of dat wel mocht?
    pi_40681558
    Kijk voor de lol eens in het FB forum. Daar staan misschien wel een of twee topics die iets dieper hierop ingaan
      donderdag 10 augustus 2006 @ 16:34:57 #54
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_40687474
    waanzin
    pi_40691829
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 10:49 schreef pberends het volgende:
    Wat was er precies gebeurd? Iemand had toch een topic geopend over hoe je jonge katjes moet gaarkoken ofzo? En daar onstond oneinigheid over of dat wel mocht?
    16 moderators zijn opgestapt. Waarom? Zie beneden.

F&F:
    [HELP] Kittens bijna verdronken.
    Opruimslotje?
    De katten van Boe
    kijk eens wat ik uit het water heb gevist
    Dag Uhmmie en Mr. Wes.....
    Welkom ijsmeis?!?!?!
    Welkom SHE.
    Med:
    Nieuwe mod voor Flora en Fauna
    Het vertrek van Uhmmie en MrWes
    het vertrek van...
    Ok, Watskeburt??
    Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
    Feedback:
    Nikky, dit is niet zo verstandig :P
    Geweldig, het wordt steeds beter!
    Moet je...
    Ga je zo met vrijwilligers om ?
    Om welke reden is ijsmeis eigenlijk tot mod geworden?
    Je kan wel nagaan wat er nu met F&F gebeurt
    Watskeburt?
    Ga je zo met vrijwilligers om ? #2
    Hey, Dagonet :)
    Ga je zo met vrijwilligers om ? #3
    Hoe ga je met vrijwilligers om - les 4
    Viva la revolution!
    Viva la Revolution! #2
    Een gevalletje van..
    De Terreurstaat Fok!
    Hierbij wil ik toch nog ff m'n respect uiten aan de modjes
    En nu zie ik m'n kans schoon!
    En zo zijn we allemaal gebanned.
    Zet mij maar op zwart!!!
    Fok! op z`n kop! #2 - Fok! is een tyfusbende
    De Reden waarom danny fok niet zal laten stoppen
    Danny, luister, hier de oplossing voor je probleem!
    Relluh!11!1 #3
    SunChaser en Nolius ook veel succes!
    Yvonne?
    laten we dit nou niet allemaal op danny schuiven
    Hoi, ik wil graag mod worden?
    Nou hup hup rel voorbij, alles weer op slot.
    ff een vraagje hoor deel 2
    Biogarde
    Danny, Voor hoeveel verkoop je je toko?
    Geef HAL9000S eens terug!
    Meldtopic voor Mods die te laat waren om mee te staken.
    Stofje!
    Willie bepaalt wel wat leuk is :-)
    Steun hier Yvonne
    Fok! op z`n kop! #3 - is er wel genoeg bier?
    Wtf is gebeurd ?
    Welkom terug !!!!!!!!!!
    Centraal sollicitatie topic
    FOK! op zijn kop - deel 4!
    WAAROM.
    [centraal] Deel I > Opstand op FOK!
    FOK!radio: SCH
    Hé Danny
    Hej, eikels, bedankt!
    steun hier danny
    Yvonnuh!
    Open sollicitatie!
    Voor die Nicht van FokRadio..
    [KPD] Sollicitatie moderator
    Aan de familie Roodbol
    Ik meld mij graag aan als nieuwe FA
    Beste Lord Dreamer
    He Dr. Daggla! Als je weer gaat lekker,
    Subforum voor rellen?
    Nieuw idee subforum; REL
    Moet ik je "God" noemen of gewoon een klootviool?
    ddanny linkt zelf naar 300.zip
    Is het op fok! ook mogelijk om te ontkomen aan deze heisa...
    Waarom...
    Beste Danny, een tip.
    Ontzettend kat in badkuip verhaal
    Doodverwensing door GOD
    Waarom worden die 'enkele mensen' niet genoemd ?
    Chowi en SHE ook veel succes!
    Duderinnetje, veel succes als Global Mod!
    Higlander, mn midliferisis begint pas over 30 jaar
    Nikky is de aanstichter
    Mag kanker nou wel of niet?
    Meki 4 Mod!
    sukkels
    [serieus]MOd`s en Fa`s: Hoeveel tijd...
    Okee, iedereen is in het ooitje genomen, blah.
    [positieve fb] Danny FanTopic
    Waarom stapt niet iedereen op?
    Fok! voor de sociale medemens
    Als ik Dany zou heten, nou ..
    Topic # zoveel, maar OMFG
    Zo,en nou is het klaar.
    Samenvatting?
    Wat gaat er nu gebeuren?
    Danny, gaat er nog wat gebeuren
    Bans EX-moderators
    Verzoek tijdelijk forum
    Er is geen mod meer op SHO.
    Bupatih en Stofje een permban?
    Ik ben oproepbaar
    Hoe ga je met vrijwilligers om - les 5
    Meld *hier* dat je de massacre hebt overleeft.
    Overweeg jij te stoppen met Fok! n.a.v. de Rel?
    Hoe ga je met vrijwilligers om les 6
    Wat gaat er nu gebeuren #2
    Stel, Danny trekt vanavond de stekker eruit.
    Hoe moeten we de afgelopen rel noemen?
    evaluatie: hoe bevalt de nieuwe userpolicy thus far?
    Ex-modjes, bedankt!
    Wees *hier* blij dat FOK! nog bestaat.
    Mag VBLweer een mod hebben?
    Vraag / Opmerking over artikel 5
    [Centraal] Hoe ga je met vrijwilligers om? - Les 7!
    Het einde van een relletje...

overzichtje is gemaakt door RealBizkit666
      donderdag 10 augustus 2006 @ 22:05:02 #56
    15080 static
    pi_40692502

Wat veel.
      donderdag 10 augustus 2006 @ 22:08:47 #57
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_40692660
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 21:45 schreef schatje het volgende:

[..]

16 moderators zijn opgestapt. Waarom? Zie beneden.

F&F:
    [HELP] Kittens bijna verdronken.
    Opruimslotje?
    De katten van Boe
    kijk eens wat ik uit het water heb gevist
    Dag Uhmmie en Mr. Wes.....
    Welkom ijsmeis?!?!?!
    Welkom SHE.
    Med:
    Nieuwe mod voor Flora en Fauna
    Het vertrek van Uhmmie en MrWes
    het vertrek van...
    Ok, Watskeburt??
    Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
    Feedback:
    Nikky, dit is niet zo verstandig :P
    Geweldig, het wordt steeds beter!
    Moet je...
    Ga je zo met vrijwilligers om ?
    Om welke reden is ijsmeis eigenlijk tot mod geworden?
    Je kan wel nagaan wat er nu met F&F gebeurt
    Watskeburt?
    Ga je zo met vrijwilligers om ? #2
    Hey, Dagonet :)
    Ga je zo met vrijwilligers om ? #3
    Hoe ga je met vrijwilligers om - les 4
    Viva la revolution!
    Viva la Revolution! #2
    Een gevalletje van..
    De Terreurstaat Fok!
    Hierbij wil ik toch nog ff m'n respect uiten aan de modjes
    En nu zie ik m'n kans schoon!
    En zo zijn we allemaal gebanned.
    Zet mij maar op zwart!!!
    Fok! op z`n kop! #2 - Fok! is een tyfusbende
    De Reden waarom danny fok niet zal laten stoppen
    Danny, luister, hier de oplossing voor je probleem!
    Relluh!11!1 #3
    SunChaser en Nolius ook veel succes!
    Yvonne?
    laten we dit nou niet allemaal op danny schuiven
    Hoi, ik wil graag mod worden?
    Nou hup hup rel voorbij, alles weer op slot.
    ff een vraagje hoor deel 2
    Biogarde
    Danny, Voor hoeveel verkoop je je toko?
    Geef HAL9000S eens terug!
    Meldtopic voor Mods die te laat waren om mee te staken.
    Stofje!
    Willie bepaalt wel wat leuk is :-)
    Steun hier Yvonne
    Fok! op z`n kop! #3 - is er wel genoeg bier?
    Wtf is gebeurd ?
    Welkom terug !!!!!!!!!!
    Centraal sollicitatie topic
    FOK! op zijn kop - deel 4!
    WAAROM.
    [centraal] Deel I > Opstand op FOK!
    FOK!radio: SCH
    Hé Danny
    Hej, eikels, bedankt!
    steun hier danny
    Yvonnuh!
    Open sollicitatie!
    Voor die Nicht van FokRadio..
    [KPD] Sollicitatie moderator
    Aan de familie Roodbol
    Ik meld mij graag aan als nieuwe FA
    Beste Lord Dreamer
    He Dr. Daggla! Als je weer gaat lekker,
    Subforum voor rellen?
    Nieuw idee subforum; REL
    Moet ik je "God" noemen of gewoon een klootviool?
    ddanny linkt zelf naar 300.zip
    Is het op fok! ook mogelijk om te ontkomen aan deze heisa...
    Waarom...
    Beste Danny, een tip.
    Ontzettend kat in badkuip verhaal
    Doodverwensing door GOD
    Waarom worden die 'enkele mensen' niet genoemd ?
    Chowi en SHE ook veel succes!
    Duderinnetje, veel succes als Global Mod!
    Higlander, mn midliferisis begint pas over 30 jaar
    Nikky is de aanstichter
    Mag kanker nou wel of niet?
    Meki 4 Mod!
    sukkels
    [serieus]MOd`s en Fa`s: Hoeveel tijd...
    Okee, iedereen is in het ooitje genomen, blah.
    [positieve fb] Danny FanTopic
    Waarom stapt niet iedereen op?
    Fok! voor de sociale medemens
    Als ik Dany zou heten, nou ..
    Topic # zoveel, maar OMFG
    Zo,en nou is het klaar.
    Samenvatting?
    Wat gaat er nu gebeuren?
    Danny, gaat er nog wat gebeuren
    Bans EX-moderators
    Verzoek tijdelijk forum
    Er is geen mod meer op SHO.
    Bupatih en Stofje een permban?
    Ik ben oproepbaar
    Hoe ga je met vrijwilligers om - les 5
    Meld *hier* dat je de massacre hebt overleeft.
    Overweeg jij te stoppen met Fok! n.a.v. de Rel?
    Hoe ga je met vrijwilligers om les 6
    Wat gaat er nu gebeuren #2
    Stel, Danny trekt vanavond de stekker eruit.
    Hoe moeten we de afgelopen rel noemen?
    evaluatie: hoe bevalt de nieuwe userpolicy thus far?
    Ex-modjes, bedankt!
    Wees *hier* blij dat FOK! nog bestaat.
    Mag VBLweer een mod hebben?
    Vraag / Opmerking over artikel 5
    [Centraal] Hoe ga je met vrijwilligers om? - Les 7!
    Het einde van een relletje...

overzichtje is gemaakt door RealBizkit666
    Mijn onwijs kekke Fok!radio: De Nood Uitzending :9~ (die overigens nog wél open is) staat er niet bij!
      vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:01:44 #58
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_40696827
    mjah.... na dat laatste topic... kunnen we nu nog wel zeggen "bedankt Duiveltje en Copycat" of is dat weer het aanwakkeren van het conflict?
    Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
      vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:49:05 #59
    56019 ne0c0rt3xx
    Nu ook met muffins derbij..
    pi_40716555
    omg dalijk houden we geen MOD's meer over zo
    Everything happens for a reason..
    [ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
    [ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
    http://www.myspace.com/DjinN02
      vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:32:44 #60
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_40726435
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 00:01 schreef Cairon het volgende:
    mjah.... na dat laatste topic... kunnen we nu nog wel zeggen "bedankt Duiveltje en Copycat" of is dat weer het aanwakkeren van het conflict?
    Nee zeg, natuurlijk mag dat! Moet zelfs! Want we missen ze toch?
    Copycat & Duiveltja: bedankt!
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_40728959
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 22:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee zeg, natuurlijk mag dat! Moet zelfs! Want we missen ze toch?
    Copycat & Duiveltja: bedankt!
    Even voor de duidelijkheid hé, ben jij nu de nieuwe mod op SHO?
      zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:00:16 #62
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_40729425
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid hé, ben jij nu de nieuwe mod op SHO?
    Nee hoor, ik val even in, voor als jullie ergens een modje voor nodig hebben. Dat is alles.
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:03:04 #63
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_40729526
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee hoor, ik val even in, voor als jullie ergens een modje voor nodig hebben. Dat is alles.
    Wat aardig .
    Hoogachtend,
    Erik.
      zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:03:58 #64
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_40729558
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Wat aardig .
    Echt waar, ik zou bij het Leger des Heils moeten gaan!
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:06:53 #65
    15080 static
    pi_40729666
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Tot nu toe bak je er niet veel van in SHO FB met je bijdrages.
      zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:14:07 #66
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_40729942
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 00:06 schreef static het volgende:

[..]

Er komt heus wel weer snel een nieuwe echte mod die SHO weer helemaal oppakt.

Of ben je stiekem maar toch wel een beetje overduidelijk pissed dat jij niet gevraagd wordt?
    Gewoon solliciteren zou ik zeggen
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:25:26 #67
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_40730330
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 00:06 schreef static het volgende:

[..]

Jij wel?
    Hoogachtend,
    Erik.
      zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:29:29 #68
    15080 static
    pi_40730457
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Of ben je stiekem maar toch wel een beetje overduidelijk pissed dat jij niet gevraagd wordt?
    Nee, ik doel op:
    quote:
    ik val even in
      zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:34:09 #69
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_40730586
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 00:29 schreef static het volgende:

[..]

Nee, ik doel op:
    [..]
    Ik val even in wanneer nodig, samen met de andere modjes. Dizer houdt ook een extra oog op SHO. En hopelijk komt er dan snel een nieuwe vaste mod voor jullie. Tot die tijd proberen wij in elk geval de belangrijkste dingen op te lossen, indien nodig. Maar alles loopt prima, dus we hoeven ons helemaal niet zo vaak te laten zien eigenlijk

Zo duidelijk? Of begrijp je iets niet?
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_40745014
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik val even in wanneer nodig, samen met de andere modjes. Dizer houdt ook een extra oog op SHO. En hopelijk komt er dan snel een nieuwe vaste mod voor jullie. Tot die tijd proberen wij in elk geval de belangrijkste dingen op te lossen, indien nodig. Maar alles loopt prima, dus we hoeven ons helemaal niet zo vaak te laten zien eigenlijk

Zo duidelijk? Of begrijp je iets niet?
    Eigenlijk gedragen wij ons altijd heel erg goed op SHO ! De ergste conflicten gaan over het gewicht, uiterlijk of kledij van ons aller celebs. De resolute acties van CC boden altijd soelaas

CC, je blijft toch wel meeposten/ lezen hier hé, anders ben je niet meer up-to-date qua Holliewoed!
      zondag 13 augustus 2006 @ 13:47:33 #71
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_40762811
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 19:34 schreef KinkyGiraf het volgende:

CC, je blijft toch wel meeposten/ lezen hier hé, anders ben je niet meer up-to-date qua Holliewoed!
    CC kan niet meer posten want ze is (was?) geband
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_40762900
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 13:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

CC kan niet meer posten want ze is (was?) geband
    En ze is op vakantie ook nog eens!
    pi_40805397
    Inval-modjes ik heb een vraagje:

In het topic A L Webber zoekt een Maria voor The Sound Of Music heeft iemand (kuchmoikuch) een hele mooie OP gemaakt. Kan een van jullie die in de openingspost zetten?

En zou de titel gewijzigd kunnen worden in '[BBC] How do you solve a problem like Maria?'? Dat is wa duidelijker voor iedereen denk ik.

Alvast bedankt!
    If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
    pi_40805530
    Gedaan .
    pi_40805550
    Dank je wel!

Je bent een schat, maar dat wist je natuurlijk allang
    If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
    pi_40805599
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 13:51 schreef Svensational het volgende:

[..]

En ze is op vakantie ook nog eens!
    hmm... dat geband wist ik niet. Tsk.
      donderdag 17 augustus 2006 @ 23:03:48 #77
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_40920436
    Deze TT is zó twee weken geleden
    Kan er niet iets met static in?
      donderdag 17 augustus 2006 @ 23:23:38 #78
    15080 static
    pi_40921202
    Dit lijkt me iets gepaster.
      Moderator / Miss SHO zaterdag 19 augustus 2006 @ 06:40:47 #79
    22592 crew  Ole
    pi_40960821
    sure.. heb je ook ergens uitgelegd waarom static?????
    Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
    dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
      Moderator / Miss SHO zaterdag 19 augustus 2006 @ 06:41:55 #80
    22592 crew  Ole
    pi_40960822
    In de zin van: daarom ben ik weer blauw..........
      zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:25:41 #81
    15080 static
    pi_40969202
    Nee, nergens.
    pi_41009889
    Static, in Huisregeltjes SHO. [Update 20.08.06]. staat niet goed uitgelegd hoe de spoilertag werkt
    Met [ code verwijderd ] gaat het vast niet
      zondag 20 augustus 2006 @ 21:30:43 #83
    15080 static
    pi_41010866
    ff kijken.
      zondag 20 augustus 2006 @ 21:32:01 #84
    15080 static
    pi_41010930
    Fixed. Thanks Light.
    pi_41040267
    Waar kan ik het geboorte topic vinden van de de zoon van de Familie van der Vaart?

Heeft iemand een linkje voor me?

Bedankt alvast!
    Jouw kleine handje grijpt
    mijn grote vinger vast
    mooi toch dat mijn vinger
    zo in jouw handje past
    pi_41040614
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef Beaker het volgende:
    Waar kan ik het geboorte topic vinden van de de zoon van de Familie van der Vaart?

Heeft iemand een linkje voor me?

Bedankt alvast!
    Beroemd en zwanger deel 6
    pi_41040812
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 20:24 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Beroemd en zwanger deel 6
    Ze hadden ook een apart topic, maar die is al dicht: Rafaël en Sylvie hebben een zoon!
    pi_41068141
    Crosspost
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 17:56 schreef Svensational het volgende:
    Wat een heiligenschennis zeg . Sinds wanneer wordt Copycat afgekort tot CC
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:40:40 #89
    15080 static
    pi_41068594
    Wat zeur je toch weer de laatste tijd, Sven.
    pi_41068915
    Kan iemand even een mogelijke spoiler en discussie er na verwijderen in het ANTM topic?
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:56:49 #91
    15080 static
    pi_41069006
    Ik kan dat topic nauwelijks openen vanwege de plaatjes (heb hier een erg slechte verbinding); misschien dat mijn medemod er even naar kan kijken.
    pi_41069407
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 18:40 schreef static het volgende:
    Ja, iemand moet die taak overnemen natuurlijk nu jij mod bent .
    pi_41239394
    Is het misschien een idee om in Dancing on ice en Sterren dansen op het ijs de zenders te zetten? Dat maakt het misschien iets duidelijker over welk programma het gaat .
      zondag 27 augustus 2006 @ 23:05:48 #94
    15080 static
    pi_41239969
    Prima plan, zat er ook al mee te worstelen.
    pi_41268991
    Zoals jullie zien hebben Static en ik besloten de huisregeltjes samen te voegen met het SHO FB topic.
    Dit komt de overzichtelijkheid van het forum ten goede en heeft als prettig bijkomstig voordeel dat de regels niet zullen worden vergeten door jullie omdat deze steeds in de OP zullen terugkomen
    pi_41269040
    Cinna moderator?

Damn, ik kom echt te weinig online de laatste tijd

Gefeliciteerd
    Why women still aren't funny.
    Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:53:57 #97
    15080 static
    pi_41269111
    pi_41269262
    quote:
    Eén keer feliciteren is wel genoeg .
    Why women still aren't funny.
    Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
    pi_41269353
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 20:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Eén keer feliciteren is wel genoeg .
    Thnx!
    pi_41299316
    static, ben je nu alweer terug in Nederland, ik dacht half september pas ?
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:51:06 #101
    15080 static
    pi_41299608
    Nee, sinds afgelopen vrijdag; het werd me iets te heet onder de voeten.
    pi_41299989
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:51 schreef static het volgende:
    Nee, sinds afgelopen vrijdag; het werd me iets te heet onder de voeten.
    En nu blijf je voorgoed ? Of ga je binnenkort weer terug?
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:20:35 #103
    15080 static
    pi_41300445
    Nee, ga niet terug, zat de laatste tijd midden in de rellen, opstootjes, schiet- en vechtpartijen; en dat gaat alleen maar erger worden met de aankomende verkiezingen.
    pi_41300789
    Dus nu komt er een verlate laffer- en staticmeet ?
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:30:45 #105
    15080 static
    pi_41300804
    De zomer is voorbij, Sven.
    pi_41301891
    wat een kutreactie en kutslotje weer Mariska Hulscher gescheiden na 2 maanden!
    "Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
    STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
    STEM HIER Kutsmilie <----
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:59:07 #107
    15080 static
    pi_41301977
    Inderdaad.
    pi_41302064
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 19:57 schreef VinoTinto het volgende:
    wat een kutreactie en kutslotje weer Mariska Hulscher gescheiden na 2 maanden!
    Er zijn eerder ook al 2 topics van gesloten:

Mariska Hulscher scheidt na 2 maanden van haar lieve man.
    Mariska Hulscher gaat na twee maanden scheiden

Een apart topic over dragonder Maris is blijkbaar toch teveel eer
    pi_41302078
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 19:30 schreef static het volgende:
    De zomer is voorbij, Sven.
    Misschien nog een mooie nazomer .
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:06:31 #110
    15080 static
    pi_41302330
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 20:01 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Er zijn eerder ook al 2 topics van gesloten:

Mariska Hulscher scheidt na 2 maanden van haar lieve man.
    Mariska Hulscher gaat na twee maanden scheiden

Een apart topic over dragonder Maris is blijkbaar toch teveel eer
    En laten we de geweldige startpost niet vergeten.
    pi_41401710
    quote:
    Het forum voor alles over de Gooise matras, de laatste roddels uit Hollywood en andere kommer en kwel uit de showbizz. Tevens volgen we hier de (Real Life) Soaps.
    De? Moet dit niet 'het' zijn?
    Google is your friend, abuse your friends
      vrijdag 1 september 2006 @ 19:01:00 #112
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_41401789
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 18:57 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

De mag ook.
    quote:
    ma·tras (het, de ~, ~sen)
    1 met zacht materiaal gevuld onderbed
    2 [wwb.] onderlaag
      vrijdag 1 september 2006 @ 19:32:37 #113
    15080 static
    pi_41402840
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 18:57 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Nee hoor.

* Deja vu van het eerste SHO FB topic.
    pi_41419297
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:32 schreef static het volgende:

[..]

Nee hoor.

* Deja vu van het eerste SHO FB topic.
    Volgens mij was ik dat !
    pi_41474726
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 09:17 schreef cinnamongirl het volgende:
    Jup, ga hier maar verder!
    Dan moet je die niet daarna op slot gooien !
    pi_41474746
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 09:35 schreef Svensational het volgende:

[..]

Dan moet je die niet daarna op slot gooien !
    Toen zag ik nog niet dat er ook al topics in GC en NWS geopend waren

[ Bericht 4% gewijzigd door cinnamongirl op 04-09-2006 12:32:13 ]
      woensdag 6 september 2006 @ 11:13:09 #117
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_41543736
    Is het misschien verstandig een nieuw WIDM-topic te openen? Aangezien Kandidaten Wie is de Mol 2007 meer een brainstorm topic is en nu de kandidaten bekend zijn er een 2007-reeks gestart kan worden? Of hebben jullie dit liever niet?

edit: geopend, zie het verder wel dan .
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      woensdag 6 september 2006 @ 14:59:26 #118
    15080 static
    pi_41550119
    Ga je gang, maar waar zie jij dat topic?
      woensdag 6 september 2006 @ 15:00:43 #119
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_41550157
      woensdag 6 september 2006 @ 15:03:32 #120
    15080 static
    pi_41550215
    Ja, zag hem net staan. Prima hoor.
    pi_41612863
    Ik heb de babyfoto's uit topic: De Foto's van Baby Suri! Dochter van Tom en Kathy Cruise!!
    in de OP gezet van topic: Tom Cruise & Katie Holmes, deel 3. [Nu met 'de' foto] en fototopic gesloten.
      vrijdag 8 september 2006 @ 18:24:21 #122
    15080 static
    pi_41624044
    Had je beter als nieuwe post kunnen doen, niemand leest de startpost meer.
    pi_41626111
    Hoort dit niet achter de schermen besproken te worden ?
      vrijdag 8 september 2006 @ 19:44:39 #124
    15080 static
    pi_41626350
    Och, waarom zo geheimzinnig? Maakt toch niet uit?
      † In Memoriam † vrijdag 8 september 2006 @ 20:12:32 #125
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_41627199
    waar is het gtst topic gebleven? die oude is vol, maar waar is de nieuwe?
      vrijdag 8 september 2006 @ 20:20:32 #126
    15080 static
    pi_41627441
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 20:12 schreef lady-wrb het volgende:
    waar is het gtst topic gebleven? die oude is vol, maar waar is de nieuwe?
    Is deze knop je onbekend ofzo?

pi_41633742
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
    Hoort dit niet achter de schermen besproken te worden ?
    Ik vond het wel zo netjes om e.e.a. even toe te lichten aan de betrokken Fok!ers!
      vrijdag 8 september 2006 @ 23:39:01 #128
    15080 static
    pi_41634179
    Ik denk dat hij aan mijn reactie refereert.
      zondag 10 september 2006 @ 00:11:26 #130
    15080 static
    pi_41662087
    Ik begrijp je niet. Vanochtend al niet, maar nu nog steeds niet.
      zondag 10 september 2006 @ 12:17:30 #131
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_41670822
    Wapenbezit ipv wapenbezig he .
      zondag 10 september 2006 @ 17:22:57 #132
    15080 static
    pi_41680008
    !
    pi_41680102
    pi_41681826
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 02:03 schreef static het volgende:

Ik ben gevraag omdat SHO in het slop zat en voor de meerderheid uit slowchat bestond. Verder nog iets?
    Ja ik.

Ik wou even weten waar je deze bullshit vandaan haalt? SHO in het slop? Ik dacht het niet, was dat wel het geval dan was jij altijd de eerste die daarover klaagde. Ik heb je daarover lately niet in feedback gezien. Jij, ik en mijn ex-medemod weten dat je comment over slowchat helemaal complete kul is.

Vanwaar deze afservering? Je bent toentertijd eruit gekicked. Waarschijnlijk had je dat zelf niet eens verwacht en deze mogelijkheid oppakken om jezelf als "redder" van SHO te zien is imo eik alleen maar triest.

Dawast.
      zondag 10 september 2006 @ 18:30:57 #135
    15080 static
    pi_41682075
    Je hebt gelijk, was inderdaad een beetje ongenuanceerd.

En het zat er al lang aan te komen dat ik er toen uitgetrapt zou worden, maak je daar maar geen illusies over. En ik vind het oprecht jammer dat je ermee gestopt bent.
      Trouwste user 2022 vrijdag 15 september 2006 @ 15:31:03 #136
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_41835747
    Maak van Lelijeke eens een mooi woord. Hebben jullie ook wat te doen

Leleijke mensen in het amusement die toch succes hebben # 2

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      vrijdag 15 september 2006 @ 15:52:41 #137
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_41836381
    Hier dan nog maar eens Had de verkeerde feedback te pakken
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef static het volgende:
    [afbeelding]

Mededeling.

In het kader van de decentralisatie van de ingeslopen centralisitus gaan deze topics binnenkort op slot en kan over een ieder individueel gekeuveld worden.

Einde mededeling.
    Ik maak er maar even een apart topic over, want er ontstaat nogal wat verwarring in het topic waarin je deze had gepost.
    Niemand is het ermee eens eigenlijk, dus leg hier even uit waarom dit nodig is en wat de bedoeling ervan is

Bedankt!!
    To infinity…and beyond!
      vrijdag 15 september 2006 @ 18:11:30 #138
    15080 static
    pi_41840427
    Ok ok, als jullie het er niet mee eens zijn doen we het niet, simpel.

Maar 'grote' nieuwtjes kunnen toch best in een apart topic? Als Beatrix zwanger is ofzo?
    pi_41841196
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 18:11 schreef static het volgende:

Maar 'grote' nieuwtjes kunnen toch best in een apart topic? Als Beatrix zwanger is ofzo?
    Ja, maar dat gebeurde sowieso al, zoals PM-girl ook al zei
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 09:48 schreef PM-girl het volgende:
    Jammer. Over Britney- en Maxima babys zal best een topic geopend worden, maar over de baby van bijvoorbeeld Corine (EHT) of Coen Swijnenberg zal dat niet gebeuren. Daarom is dit verzameltopic zo leuk!
      vrijdag 15 september 2006 @ 18:52:11 #140
    15080 static
    pi_41841544
    Ja weet ik, ik bevestig het alleen maar.
    pi_41841649
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 18:52 schreef static het volgende:
    Ja weet ik, ik bevestig het alleen maar.
    Ja, ik deed dus precies hetzelfde !
      vrijdag 15 september 2006 @ 18:56:31 #142
    11458 ivetje
    pi_41841696
    quote:

Ok, thanx
    Alles blijft dus bij het oude
    To infinity…and beyond!
      vrijdag 15 september 2006 @ 19:00:23 #143
    15080 static
    pi_41841828
    Yep.
      vrijdag 15 september 2006 @ 19:03:13 #144
    11458 ivetje
    pi_41841928
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 19:00 schreef static het volgende:
    Yep.
    onze dank is groot
    To infinity…and beyond!
      zaterdag 16 september 2006 @ 09:33:12 #145
    123984 Heidi-
    Eigenlijk heet ik geen Heidi.
    pi_41855948
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 19:00 schreef static het volgende:
    Yep.
    mooi
    When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_41856148
    We luisteren in de eerste plaats naar de users.
    En als jullie zelf ideeën hebben, horen we die graag, toch Stats.
      zondag 17 september 2006 @ 23:01:18 #147
    15080 static
    pi_41905324
    En static[at]fok.nl werkt ook weer.
    pi_41916847
    quote:
    Op zondag 17 september 2006 23:01 schreef static het volgende:
    En static[at]fok.nl werkt ook weer.
    En die van cg?
    pi_41917102
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 12:37 schreef Svensational het volgende:

[..]

En die van cg?
    Ik heb nog geen @fok.nl account; verzoek ligt bij de FA's.
    in mijn profiel vind je mijn prive-emailadres!
      Redactie Frontpage maandag 18 september 2006 @ 23:29:50 #150
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
      maandag 18 september 2006 @ 23:40:52 #151
    15080 static
    pi_41937806
    Zag het net, thanks Sunnie.
    pi_41955649
    quote:

Jeeeeeeeuj! Late reactie, maar ik ben heel blij met je beslissing. .

En de aparte topics gebeurde al idd, zoals al gezegd is.
    Whatever I want.
    pi_42138400
    Delivered without an information leaflet
    pi_42138498
    quote:
    Darkelf heeft gelukkig al tags gezet. Gezien de toon van de post van de user sk00p denk ik er serieus over om een ban aan te vragen voor deze user.

Edit: User wist niet dat er een spoilertopic was, heb 'm de link gegeven en daarmee is de kous af

[ Bericht 14% gewijzigd door cinnamongirl op 26-09-2006 13:22:55 ]
    pi_42139538
    kan iemand even de op van het atwt-topic aanpassen, op de 1 of andere manier lukt het me van geen meter Alvast bedankt
    pi_42139651
    quote:
    Op dinsdag 26 september 2006 13:28 schreef SeaOfLove het volgende:
    kan iemand even de op van het atwt-topic aanpassen, op de 1 of andere manier lukt het me van geen meter Alvast bedankt
    Jup, wat moet het worden?
    pi_42139682
    quote:
    Op dinsdag 26 september 2006 13:31 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Jup, wat moet het worden?
    Gewoon de plaatjes uit het vorige topic... ik begrijp niet waarom het me niet lukt. Het si nu niet bepaald het eerste topic wat ik open
    pi_42139748
    quote:
    Op dinsdag 26 september 2006 13:33 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Gewoon de plaatjes uit het vorige topic... ik begrijp niet waarom het me niet lukt. Het si nu niet bepaald het eerste topic wat ik open
    Weird?! Ik heb nu de OP aangepast!
    pi_42139794
    Tnx je bent een schat! Zou je mij ook kunnen vertellen wat ik nu verkeerd heb gedaan? In eerste instantie had ik de oude OP gewoon gequote nl.
    pi_42139968
    quote:
    Op dinsdag 26 september 2006 13:36 schreef SeaOfLove het volgende:
    Tnx je bent een schat! Zou je mij ook kunnen vertellen wat ik nu verkeerd heb gedaan? In eerste instantie had ik de oude OP gewoon gequote nl.
    Geen moeite!
    Ik weet ook niet wat er misging; het is nl. gewoon mogelijk om uit een ander (gesloten) topic te quoten. En of dat nou in de OP is of niet, moet niet uitmaken..
    pi_42140269
    quote:
    Op dinsdag 26 september 2006 13:43 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Geen moeite!
    Ik weet ook niet wat er misging; het is nl. gewoon mogelijk om uit een ander (gesloten) topic te quoten. En of dat nou in de OP is of niet, moet niet uitmaken..
    Volgens mij had ik de quote-tags weg moeten halen van degene die de vorige OP had gemaakt?
      dinsdag 26 september 2006 @ 17:57:05 #162
    15080 static
    pi_42146111
    Yep, en ook de deze stond verkeerd: ]http
    pi_42146202
    quote:
    Op dinsdag 26 september 2006 17:57 schreef static het volgende:
    Yep, en ook de deze stond verkeerd: ]http
    Kee tnx, weet ik het voor volgende keer
      Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:03:37 #164
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:14:08 #165
    15080 static
    pi_42532871
    Fixed.
    pi_42679065
    [As The World Turns #20] Julia vs Lily&Carly Hier is gespoilerd zonder dat de boodschapper het door heeft zoiu je het kunnen verwijderen , je mag mijn reactie ook verwijderen ook al heb ik om de hete berij getypt.
    Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:54:11 #167
    15080 static
    pi_42679878
    Done, maar kun je voortaan naar de post zelf linken? Thank you.
    pi_42680703
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 20:54 schreef static het volgende:
    Done, maar kun je voortaan naar de post zelf linken? Thank you.
    Ik snap het je hebt het verkeerde in spoilervorm weggedaan je zie tATWT nooit
    deze is het ik zet hem in spoilertag
    SPOILER

[ Bericht 26% gewijzigd door static op 14-10-2006 21:36:03 ]
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:35:40 #169
    15080 static
    pi_42681166
    Zo dan?

Als je voortaan naar de post zelf linkt (even de de PI klikken > ) dan kom ik automatisch bij de goede.
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:41:41 #170
    127004 maril
    Smeetsfan
    pi_42682711
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 21:35 schreef static het volgende:
    Zo dan?

Als je voortaan naar de post zelf linkt (even de de PI klikken > [afbeelding] ) dan kom ik automatisch bij de goede.
    Wist ik nie, maar nu wel
      zondag 15 oktober 2006 @ 01:18:00 #171
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_42687417
    Canisfire schreef:

Lieve Haaibaaike Zo als jij misschien wel weet is er op het fok! forum ook een gtst slowchat maar helaas zitten wij een beetje in een te kort aan leuke gezellige users zo als jij nu vraag ik me dus af of jij misschien eens bij ons zou kunnen mee posten ik heb namelijk gehoort dat jij ook wel graag naar gtst kijkt.

Met vriendelijke groeten

Canisfire..

Wil jij en Heer van Bartelhoven ophouden met roddelen over mij in het GTST forum !
    IK kijk al geen half jaar naar GTST..
    Doei, waag eens over mij te roddelen

Dat PM bericht heeft hij in GTST geplakt
      zondag 15 oktober 2006 @ 01:21:55 #172
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_42687549
    Stuur mijne eens terug HB .
      zondag 15 oktober 2006 @ 01:23:05 #173
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_42687583
    Stuur jij mij maar eentje terug
      zondag 15 oktober 2006 @ 01:26:32 #174
    15080 static
    pi_42687678
    Jongens, vecht dat onderling uit.
      zondag 15 oktober 2006 @ 12:27:27 #175
    70284 Heer_van_Bartolhoven
    Een Baron
    pi_42694235
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 01:18 schreef Haaibaaike het volgende:
    Canisfire schreef:

Lieve Haaibaaike Zo als jij misschien wel weet is er op het fok! forum ook een gtst slowchat maar helaas zitten wij een beetje in een te kort aan leuke gezellige users zo als jij nu vraag ik me dus af of jij misschien eens bij ons zou kunnen mee posten ik heb namelijk gehoort dat jij ook wel graag naar gtst kijkt.

Met vriendelijke groeten

Canisfire..

Wil jij en Heer van Bartelhoven ophouden met roddelen over mij in het GTST forum !

Beste Haaikbaaike,

ik heb geen flauw idee waarover dit gaat, het feit dat we het over je hebben betekent niet dat we over je roddelen!
    Zie het meer als een eervolle vermelding dat we nog aan je denken, het is in ieder geval niet als roddelen bedoeld en ik ben me dan ook van geen kwaad bewust.
    Een heer met stijl
      zondag 15 oktober 2006 @ 13:35:25 #176
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_42695853
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 12:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Beste Haaikbaaike,

ik heb geen flauw idee waarover dit gaat, het feit dat we het over je hebben betekent niet dat we over je roddelen!
    Zie het meer als een eervolle vermelding dat we nog aan je denken, het is in ieder geval niet als roddelen bedoeld en ik ben me dan ook van geen kwaad bewust.
    Op jou ben ik niet boos, ik weet dat jij zo niet bent tegen mij Maar ik kijk nooit naar GTST meer sinds een half jaar niet !!
      zondag 15 oktober 2006 @ 13:41:52 #177
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_42696014
    Haaibaaike is lief
    een beetje vreemd, maar wél lief!
      zondag 15 oktober 2006 @ 13:46:09 #178
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_42696114
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 13:41 schreef babette21 het volgende:
    Haaibaaike is lief
    een beetje vreemd, maar wél lief!
      zondag 15 oktober 2006 @ 14:22:05 #179
    141699 Canisfire
    Love O=+
    pi_42697047
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 01:18 schreef Haaibaaike het volgende:
    Canisfire schreef:

Met vriendelijke groeten

Canisfire..

Ik moet nog antwoord van je krijgen lekkerding
    Mijn Snape wat doe je !
    Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
    Asperger and proud !
      zondag 15 oktober 2006 @ 18:03:12 #180
    70284 Heer_van_Bartolhoven
    Een Baron
    pi_42701458
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 13:35 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Op jou ben ik niet boos, ik weet dat jij zo niet bent tegen mij Maar ik kijk nooit naar GTST meer sinds een half jaar niet !!
    Tuurlijk ben ik niet tegen je, nooit geweest trouwens
    Een heer met stijl
      zondag 15 oktober 2006 @ 19:39:12 #181
    15080 static
    pi_42703639
    Doe dat lekker via de personal messages, komen er nog meer posts hierover worden ze verwijderd.
      woensdag 18 oktober 2006 @ 11:36:25 #182
    141699 Canisfire
    Love O=+
    pi_42766013
    Mag Sander170 weg ? Ik ben niet goed met schoolkinderen
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      woensdag 18 oktober 2006 @ 17:10:11 #183
    15080 static
    pi_42776269
    Hoe bedoel je? En doe eens een linkje?
      woensdag 18 oktober 2006 @ 17:13:39 #184
    141699 Canisfire
    Love O=+
    pi_42776400
    Van af hier begint het :
    Of eigenlijk bij zijn onnodige tvp.
    Gtst #199: Al bijna 200 topics !!
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      woensdag 18 oktober 2006 @ 17:18:22 #185
    15080 static
    pi_42776594
    Je doet zelf ook mee, niet op reageren dus.
      woensdag 18 oktober 2006 @ 18:24:47 #186
    141699 Canisfire
    Love O=+
    pi_42778722
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 17:18 schreef static het volgende:
    Je doet zelf ook mee, niet op reageren dus.
    Maar een ongewenste tvp is toch ook gewoon vervelend ?
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      woensdag 18 oktober 2006 @ 18:48:32 #187
    15080 static
    pi_42779350
    Doen we allemaal wel eens.

Als het echt uit de klauwen loopt kijken we wel.
      woensdag 18 oktober 2006 @ 18:50:19 #188
    141699 Canisfire
    Love O=+
    pi_42779397
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 18:48 schreef static het volgende:
    Doen we allemaal wel eens.

Als het echt uit de klauwen loopt kijken we wel.
    Okish
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      donderdag 26 oktober 2006 @ 12:30:27 #189
    54859 Svensational
    901
    pi_42949281
    Wat vind je van Shok, static?
      donderdag 26 oktober 2006 @ 12:43:44 #190
    15080 static
    pi_42949735
    Heb er niet echt rondgekeken, maar mijn gevoel zei dat jullie het over XFA zouden hebben.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 12:54:48 #191
    54859 Svensational
    901
    pi_42950077
    , je bent het echt dus !
      donderdag 26 oktober 2006 @ 13:04:16 #192
    15080 static
    pi_42950395
    Yep.
      maandag 30 oktober 2006 @ 23:47:11 #193
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_43088622
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:01:46 #194
    15080 static
    pi_43089150
    Check.
      vrijdag 3 november 2006 @ 18:45:09 #195
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_43211764
    ey, 't eind van het jaar nadert: krijgen we straks weer SHO Awards?!?!
      vrijdag 3 november 2006 @ 18:47:08 #196
    15080 static
    pi_43211813
    Ga je gang.
      vrijdag 3 november 2006 @ 18:50:31 #197
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_43211887
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 18:47 schreef static het volgende:
    Ga je gang.
    Tof! Dan ga ik daar maar 's wat moois van proberen te maken
      vrijdag 3 november 2006 @ 18:51:16 #198
    15080 static
    pi_43211907
    Nice, succes!
      zondag 5 november 2006 @ 21:14:14 #199
    65053 BliksemSchigt
    pi_43272036
    Wilde Beesten [Net5]

en

Wilde Beesten: spin-off Peking Express met Chimene & Bart.

Beetje dubbel, maar wel in verschillende subfora.
      zondag 5 november 2006 @ 21:36:27 #200
    15080 static
    pi_43273282
    Ik vraag het even na.
      maandag 6 november 2006 @ 10:43:48 #201
    127004 maril
    Smeetsfan
    pi_43285071
    Zou je de tt willen veranderen
    [As The World Turns # 21] wie vermoorden Julia? in Wie is de moordenaar(res) van Julia?
      maandag 6 november 2006 @ 10:59:22 #202
    15080 static
    pi_43285398
    `Done.
      dinsdag 14 november 2006 @ 22:42:05 #203
    127004 maril
    Smeetsfan
    pi_43560938
    GTST # 204 Ludo is back in town.
    een nulletje teveel, maar ik begrijp het niet omm22.15 ongeveer maakte ik de laatse opmerking in de vorige topic en nu zie ik er nog een die al om 17.00 is gemaakt als dat de officieëlen is kun je deze beter sluiten bvb mijn exuses maar vreemd is het wel.
    Deze topic bedoel ik

GTST: the bad guys and girls
      dinsdag 14 november 2006 @ 22:49:56 #204
    5016 cinnamongirl
    pi_43561273
    TT aangepast, Maril. Ik houd de jouwe open omdat dat andere topic: GTST: the bad guys and girls toch van een andere aard is.
      dinsdag 14 november 2006 @ 23:15:50 #205
    127004 maril
    Smeetsfan
    pi_43562357
    quote:
    Op dinsdag 14 november 2006 22:49 schreef cinnamongirl het volgende:
    TT aangepast, Maril. Ik houd de jouwe open omdat dat andere topic: GTST: the bad guys and girls toch van een andere aard is.
    Okè
      woensdag 15 november 2006 @ 12:11:48 #206
    54859 Svensational
    901
    pi_43573151
      woensdag 15 november 2006 @ 14:11:11 #207
    15080 static
    pi_43576254
    Yep.
      woensdag 15 november 2006 @ 14:12:17 #208
    54859 Svensational
    901
    pi_43576284
    quote:
    Op woensdag 15 november 2006 14:11 schreef static het volgende:
    Yep.
    .
      zondag 19 november 2006 @ 17:54:42 #209
    54859 Svensational
    901
    pi_43690784
    Er was hier toch zo'n topic van mensen die op elkaar leken, weet iemand hoe dat topic heet ?
      zondag 19 november 2006 @ 17:58:14 #210
    15080 static
    pi_43690883
    Pfff.... Geen idee....

Ken het topic ook helemaal niet eigenlijk, heb het waarschijnlijk gemist toen ik in Nigeria was, daar las ik dat soort topics nooit.

Anders open je een nieuw topic met die vraag, dat wordt beter gelezen dan in dit FB topic.
      zondag 26 november 2006 @ 00:21:08 #211
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_43893506
    Ik had zojuist gepost in de Bold topic krijg ik dit te lezen:
    Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
    wat houdt dat in ?
      zondag 26 november 2006 @ 00:30:50 #212
    5016 cinnamongirl
    pi_43893689
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 00:21 schreef Haaibaaike het volgende:
    Ik had zojuist gepost in de Bold topic krijg ik dit te lezen:
    Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
    wat houdt dat in ?
    Ik zie het ook, je zou het kunnen melden in: FOK!features, Bugs & Development
      zondag 26 november 2006 @ 00:41:52 #213
    15080 static
    pi_43893868
    Probeer het nog eens?
      zondag 26 november 2006 @ 00:50:18 #214
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_43894044
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 00:41 schreef static het volgende:
    Probeer het nog eens?
    Ik heb het al geprobeerd.
    Nu kan ik weer in de Bold topic..Thnx

[ Bericht 1% gewijzigd door Haaibaaike op 26-11-2006 01:02:33 ]
      zondag 26 november 2006 @ 00:52:23 #215
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_43894088
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 00:30 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik zie het ook, je zou het kunnen melden in: FOK!features, Bugs & Development
    Nee, dan weet ik het als er weer iets mis is...Bedankt voor je uitleg
    Maarik ben er weer in dat topic geweest.
      zondag 26 november 2006 @ 00:54:27 #216
    15080 static
    pi_43894136
    Mooi.
      zondag 26 november 2006 @ 01:01:59 #217
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_43894299
    Gelukkig wel
      dinsdag 28 november 2006 @ 15:18:16 #218
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_43962411
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 14:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hahaha .

en Haaibaaike natuurlijk snel naar het AD mailen om te vragen of ze die editie nog kan nabestellen .
    Wat zei daar mee bedoelt mag joost wel weten.
      dinsdag 28 november 2006 @ 16:27:17 #219
    15080 static
    pi_43964685
    En wat wil je dat ik doe?
      dinsdag 28 november 2006 @ 16:33:44 #220
    54859 Svensational
    901
    pi_43964885
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 16:27 schreef static het volgende:
    haar vertellen dat het 'zij' is en niet 'zei' .
      dinsdag 28 november 2006 @ 18:50:46 #221
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_43969223
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 16:27 schreef static het volgende:
    mij op m'n vingers tikken vanwege het Haaibaaike plagen, duh! Dus, hup, doe je werk! .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 28 november 2006 @ 19:15:30 #222
    15080 static
    pi_43970174
    Niet meer doen, schavuit.
      dinsdag 28 november 2006 @ 19:20:39 #223
    5016 cinnamongirl
    pi_43970350
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 19:15 schreef static het volgende:
    Niet meer doen, schavuit.
    En ook hier nog even mee!

woensdag 29 november 2006 @ 22:59:37 #224
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_44009071
    Haal Victoria maar uit de TT bij Georgina Verbaan: Victoria Koblenko contactgestoorde idioot! , dan is 'ie helemaal te zien.
      woensdag 29 november 2006 @ 23:14:46 #225
    15080 static
    pi_44009590
    Sure.
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:40:58 #226
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_44063775
    ik ben even de SHO Awards (enigszins fanatiek) aan 't promoten... is toch niet erg??
      zaterdag 2 december 2006 @ 15:59:28 #227
    15080 static
    pi_44080985
    Tuurlijk niet.
      Moderator / Miss SHO zondag 3 december 2006 @ 20:17:22 #228
    22592 crew  Ole
    pi_44112445
    Voor de zoveelste keer de discussie mager/dun/slank
    Ik wil plaatjes!!! Celebs onflatteus op de kiek # 33 Met vrouwen zonder slip.
      zondag 3 december 2006 @ 20:29:27 #229
    15080 static
    pi_44112769
    Tsja, dat is onderdeel van die topics; er worden nog geregeld foto's geplaatst.
      Moderator / Miss SHO zondag 3 december 2006 @ 20:37:38 #230
    22592 crew  Ole
    pi_44113053
    OK dan.
      zondag 3 december 2006 @ 22:48:25 #231
    151257 Odysseuzzz
    U bestaat niet
    pi_44117976
    ShowChat #956, Wendy! Hierkomen! NU!

Die post bestaat niet?
    Als ik het topic bekijk zie ik niks en ik verdenk die post ervan....en ik ben te moe om het heel duidelijk uit te leggen.
      zondag 3 december 2006 @ 22:49:25 #232
    15080 static
    pi_44118005
      zondag 3 december 2006 @ 22:59:59 #233
    151257 Odysseuzzz
    U bestaat niet
    pi_44118389
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef static het volgende:
    Probeer deze eens: ShowChat #956, Wendy! Hierkomen! NU!
    Uhm nee...helaas.... ik kan het totale topic niet meer zien.
    Gebeurt wel vaker, en ik heb er ook wel oplossingen voor. Zoals post voor post door bladeren. Maar post nr 19 (dat is geloof ik met OP erbij...) kan ik zelfs op deze wijze niet zien. Dus dacht ik dat het mijn onvermogen het topic in zijn totaal te kunnen zien iets te maken heeft met post nr 19... Aangezien ik de rest wel gewoon kan bekijken als ik mijn methode gebruik.

Maar bedankt.
      zondag 3 december 2006 @ 23:07:27 #234
    15080 static
    pi_44118622
    Anders moet je even in BUG aankloppen; ik heb er ook geen verstand van.
      zondag 3 december 2006 @ 23:11:51 #235
    151257 Odysseuzzz
    U bestaat niet
    pi_44118800
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef static het volgende:
    Anders moet je even in BUG aankloppen; ik heb er ook geen verstand van.
    Tja, heel vreemd nu doe ie het weer. Als er nog eens zo iets is zal ik naar BUG gaan als ik niet te moe ben.

Bedankt iig.
      zondag 3 december 2006 @ 23:12:23 #236
    15080 static
    pi_44118819
    No problem.
      dinsdag 5 december 2006 @ 20:53:09 #237
    141699 Canisfire
    Love O=+
    pi_44174448
    GTST #206: Fos is tof!

Mag 206 misschien 207 worden ?
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      dinsdag 5 december 2006 @ 20:55:35 #238
    5016 cinnamongirl
    pi_44174548
    Het is aangepast!
      dinsdag 5 december 2006 @ 20:56:26 #239
    54859 Svensational
    901
    pi_44174567
    Ik zie jullie eigenlijk nooit modden !

Oftwel, keep up the good work !
      dinsdag 5 december 2006 @ 20:56:45 #240
    141699 Canisfire
    Love O=+
    pi_44174582
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
    Het is aangepast!
    lekker snel dankje wel
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      dinsdag 5 december 2006 @ 21:54:50 #241
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_44176882
    Famous last words......
    Misschien even iets duidelijker aangeven dat het over BB6 gaat? .
      dinsdag 5 december 2006 @ 21:57:35 #242
    15080 static
    pi_44176978
    Goed plan.
      donderdag 7 december 2006 @ 23:27:42 #243
    5016 cinnamongirl
    pi_44237396
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
    Ik zie jullie eigenlijk nooit modden !

Oftwel, keep up the good work !
    Is ook niet zo heel vaak nodig, met al die voorbeeldige posters in SHO

[ Bericht 3% gewijzigd door cinnamongirl op 07-12-2006 23:33:14 ]
      vrijdag 8 december 2006 @ 10:51:08 #244
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_44243917
    Waarom staat zo'n Ranking the Stars nu weer in TV waar Dancing with the Stars en Dancing on Ice enzo eerder in SHO stonden? Maakt mij verder niet uit waar ze staan, maar ik snp de afweging nooit die er daarbij steeds gemaakt wordt .
      vrijdag 8 december 2006 @ 13:58:46 #245
    15080 static
    pi_44249935
    Edit: misschien kun je het daar even vragen?
      vrijdag 8 december 2006 @ 14:07:20 #246
    65053 BliksemSchigt
    pi_44250225
    Alle programma's van BNN staan toch daar? Het is toch verder gewoon een normaal TV programma en geen reality of een reeks waar een winnaar uit komt zoals bij Dancing With The Stars? Omdat het dezelfde naam heeft is het nog niet hetzelfde soort programma huh .

Ik snap het vaak ook niet hoor. Al die kookprogramma's: hier, in FTR of in CUL. Kluners in Kenia kan ook in FTR en SHO.

Die lijn mag mijn inziens best duidelijker.
      vrijdag 8 december 2006 @ 14:09:58 #247
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_44250310
    Ik dacht juist dat DWTS in SHO stond vanwege het sterrengehalte. Dat het een wedstrijd is heeft volgens mij geen extra reden om het in SHO te doen lijkt me, en reality zie ik er ook weinig in .

Maar zoals je zegt valt het me idd op bij veel programma's dat ik twijfel of ik in SHO of TV moet zijn.
      Moderator / Miss SHO dinsdag 12 december 2006 @ 22:07:42 #248
    22592 crew  Ole
    pi_44373441
    Is er nog een"door plastische chirurgie verspookte celebs" topic? Kan geen deel 5 vinnden
      dinsdag 12 december 2006 @ 22:12:26 #249
    5016 cinnamongirl
    pi_44373604
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 22:07 schreef Ole het volgende:
    Is er nog een"door plastische chirurgie verspookte celebs" topic? Kan geen deel 5 vinnden
    Ik heb even voor je gezocht en er is inderdaad geen deel 5!
      Moderator / Miss SHO dinsdag 12 december 2006 @ 22:15:24 #250
    22592 crew  Ole
    pi_44373729
    Dan ga ik hem openen!
      dinsdag 12 december 2006 @ 22:17:18 #251
    5016 cinnamongirl
    pi_44373802
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 22:15 schreef Ole het volgende:
    Dan ga ik hem openen!
    Cool! Ik ga ook ff speuren voor verse mismaaksels. Ik heb de links naar de vorige deeltjes hier, die kan ik wel ff in de OP zetten evt.
      Moderator / Miss SHO dinsdag 12 december 2006 @ 22:18:53 #252
    22592 crew  Ole
    pi_44373853
    Ik heb de laatste erin gezet. kijk maar even!
      woensdag 13 december 2006 @ 23:31:45 #253
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_44411584
    Doe deze maar dicht, die is dubbel.

ONM 181 - Joost en Eva
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
      woensdag 13 december 2006 @ 23:34:59 #254
    15080 static
    pi_44411698
    Ja, zag het al.
      woensdag 13 december 2006 @ 23:36:36 #255
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_44411757
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 23:34 schreef static het volgende:
    Ja, zag het al.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
      donderdag 14 december 2006 @ 14:08:19 #256
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_44424642
    ik zou graag wat linkjes willen hebben van de eerste topics van de Nederlandse Beauty & de Nerd. Aub.
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
      donderdag 14 december 2006 @ 14:44:18 #257
    5016 cinnamongirl
    pi_44425815
    quote:
    Op donderdag 14 december 2006 14:08 schreef Patch het volgende:
    ik zou graag wat linkjes willen hebben van de eerste topics van de Nederlandse Beauty & de Nerd. Aub.
    Ik heb alle links in het huidige deel in de OP gezet!
      donderdag 14 december 2006 @ 14:55:55 #258
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_44426111
    quote:
    Op donderdag 14 december 2006 14:44 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik heb alle links in het huidige deel in de OP gezet!
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
      Moderator / Miss SHO donderdag 14 december 2006 @ 16:26:57 #259
    22592 crew  Ole
    pi_44429036
    Misschien kan deze topictitel aangepast worden>
    Robert Long terminaal
      donderdag 14 december 2006 @ 23:06:14 #260
    157361 jors
    stripheld
    pi_44442336
    waar is het celeb spotting topick gebleven?
    off the wall
      donderdag 14 december 2006 @ 23:42:56 #261
    15080 static
    pi_44443620
    Welke? Er zijn meerdere soorten.
      vrijdag 15 december 2006 @ 17:14:29 #262
    157361 jors
    stripheld
    pi_44462366
    quote:
    Op donderdag 14 december 2006 23:42 schreef static het volgende:
    Welke? Er zijn meerdere soorten.
    ik heb een BNer gezien waar kan ik dit melden in topick vorm?
    off the wall
      vrijdag 15 december 2006 @ 22:01:33 #263
    15080 static
    pi_44469980
      zaterdag 16 december 2006 @ 11:00:14 #264
    157361 jors
    stripheld
    pi_44477948
    quote:
    off the wall
      maandag 25 december 2006 @ 13:36:38 #265
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_44730305
    Ja hoi!
    Jullie doen het (uiteraard) (weer) prima op SHO.

Maar ... mag ik voor die laatste twintigtal posts in dit topic heten zoals ik heet? Cc, dus?

maandag 25 december 2006 @ 13:41:36 #266
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_44730448
    C.ccccccccccccccccccccccccc!!!!

welkom terug
      Moderator / Miss SHO maandag 25 december 2006 @ 14:07:06 #267
    22592 crew  Ole
    pi_44731127
    CC
      maandag 25 december 2006 @ 14:08:27 #268
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_44731170
    quote:
    Op maandag 25 december 2006 14:07 schreef Ole het volgende:
    CC
    Zie je, dat krijg je ervan!

Cc

maandag 25 december 2006 @ 14:25:31 #269
    54859 Svensational
    901
    pi_44731619
    quote:
    Op maandag 25 december 2006 13:36 schreef Copycat het volgende:
    Ja hoi!

Maar ... mag ik voor die laatste twintigtal posts in dit topic heten zoals ik heet? Cc, dus?

quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 18:40 schreef static het volgende:
    Ik had dat al geprobeerd .
      maandag 25 december 2006 @ 14:26:45 #270
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_44731657
    Ja, maar het gaat mijn persoontje aan, toch?
    Of we lullen deze gewoon vol en dan is het 'probleem' ook opgelost.
      maandag 25 december 2006 @ 15:47:50 #271
    15080 static
    pi_44733861
    quote:
    Ja hoi!

CC! !
      maandag 25 december 2006 @ 16:18:35 #272
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_44734547
    static!

Cc
      maandag 25 december 2006 @ 16:20:54 #273
    15080 static
    pi_44734595
    Even kijken of je wel op zat te letten.
      maandag 25 december 2006 @ 16:23:21 #274
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_44734646
    quote:
    Op maandag 25 december 2006 16:20 schreef static het volgende:
    Even kijken of je wel op zat te letten.
    Ik ben altijd heel oplettend, ja!

Thanks, dus!
    En nu ga ik X-massen .
      maandag 25 december 2006 @ 16:26:07 #275
    15080 static
    pi_44734700
    Have fun.
      vrijdag 29 december 2006 @ 22:15:37 #276
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_44840960
    TVR: Wie Wordt de Man van Froukje?
    SHO: wie wordt de man van Froukje

Wie van de twee? .

Mij lijkt het overigens meer SHO-gerelateerd. Mocht je het je afvragen.
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
    Ze zijn allebei taalkundig gezien niet perfect.
    Oh, en dat dus.
      vrijdag 29 december 2006 @ 22:17:22 #277
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_44841027
    Ze zijn allebei taalkundig gezien niet perfect.
      vrijdag 29 december 2006 @ 22:28:54 #278
    15080 static
    pi_44841329
    Ik vraag het even na.
      zaterdag 30 december 2006 @ 16:30:21 #279
    5016 cinnamongirl
    pi_44860048
    quote:
    Ja hoi!

Welkom terug
      zaterdag 30 december 2006 @ 22:32:19 #280
    133784 KinkyGiraf
    pi_44872642
    Oeps.. heb Jennifer fout gespeld in het nieuwe topic.... zou iemand een F weg kunnen halen?
      zaterdag 30 december 2006 @ 22:35:07 #281
    15080 static
    pi_44872773
      zaterdag 30 december 2006 @ 22:40:50 #282
    133784 KinkyGiraf
    pi_44872983
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 22:35 schreef static het volgende:
    Spanx
      zondag 31 december 2006 @ 00:57:57 #283
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_44878122
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 16:30 schreef cinnamongirl het volgende:

Welkom terug
    Dank je!
      zondag 31 december 2006 @ 01:09:06 #284
    15080 static
    pi_44878447
    Ik heb nog steeds geen foto van je.
      zondag 31 december 2006 @ 01:18:47 #285
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_44878747
    quote:
    Op zondag 31 december 2006 01:11 schreef Svensational het volgende:

[..]

Een mod notabene die aanzet tot slowchat in het FB-topic, laten we hem erop wijzen dat hij fout zit !
    Don't shoot the messenger.
      zondag 31 december 2006 @ 01:36:41 #286
    15080 static
    pi_44879225
    Ehj Svensational, ga je mij leren hoe te modden?

Dit topic is al zowat vol, ik wil je best wat lesjes in het moderen geven hoor.
      zondag 31 december 2006 @ 01:37:21 #287
    54859 Svensational
    901
    pi_44879244
    Nou ben ik zeker de zwarte piet .
      zondag 31 december 2006 @ 01:37:43 #288
    54859 Svensational
    901
    pi_44879252
    Maar las ik het nou goed, gaf static daar een vrijbrief tot baggeren ?
      Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 31 december 2006 @ 01:39:13 #289
    147316 crew  DJMO
    #trut
    pi_44879292
    ik moest hier reageren, maar ik weet totaal niet op wat, dus bij deze een reactie
    Ik heb er één en ik ben er trots op
    "Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
    - My 5 minutes of fame - Heldin
    DTS - Foto's en verslagen
      zondag 31 december 2006 @ 01:40:17 #290
    15080 static
    pi_44879321
    quote:
    Op zondag 31 december 2006 01:37 schreef Svensational het volgende:
    Maar las ik het nou goed, gaf static daar een vrijbrief tot baggeren ?
    Maak maar vol. En open de nieuwe.
      zondag 31 december 2006 @ 01:40:31 #291
    54859 Svensational
    901
    pi_44879326
    Ja, nu zul je het krijgen static, ik trommel al m'n vrienden op!
      zondag 31 december 2006 @ 01:42:21 #292
    15080 static
    pi_44879367
    quote:
    Op zondag 31 december 2006 01:40 schreef Svensational het volgende:
    Ja, nu zul je het krijgen static, ik trommel al m'n vrienden op!
    Ik geloof dat ik daar net zo bang voor ben als een aardbeving in Amsterdam.
      zondag 31 december 2006 @ 01:45:02 #293
    54859 Svensational
    901
    pi_44879445
    quote:
    Op zondag 31 december 2006 01:42 schreef static het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik daar net zo bang voor ben als een aardbeving in Amsterdam.
    Begrijpelijk, hoewel DJMO toch best angstaanjagend kan zijn hoor !
      zondag 31 december 2006 @ 01:45:47 #294
    54859 Svensational
    901
    pi_44879461
    Maaruh, die explosie met kerst, was die nou vlakbij waar jij zat?
      zondag 31 december 2006 @ 01:45:51 #295
    15080 static
    pi_44879462
    quote:
    Op zondag 31 december 2006 01:45 schreef Svensational het volgende:

[..]

Dude.
      zondag 31 december 2006 @ 01:46:11 #296
    15080 static
    pi_44879473
    quote:
    Maaruh, die explosie met kerst, was die nou vlakbij waar jij zat?
    Euh?
      zondag 31 december 2006 @ 01:47:27 #297
    54859 Svensational
    901
    pi_44879504
    quote:
    Op zondag 31 december 2006 01:46 schreef static het volgende:

[..]

Euh?
    Je zat toch in Nigeria heel lang ? Of ben ik nu in de war met een ander land ?
      Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 31 december 2006 @ 01:49:33 #298
    147316 crew  DJMO
    #trut
    pi_44879556
    quote:

[..]

angstaanjagend of niet, jij was de eikel die mij een reactievenster gaf als link, ipv een normaal topic. dus what the hell wil je dan voor reactie van me?
    "Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 31 december 2006 @ 01:51:34 #299
    54859 Svensational
    901
    pi_44879605
    quote:
    Op zondag 31 december 2006 01:49 schreef DJMO het volgende:

[..]

angstaanjagend of niet, jij was de eikel die mij een reactievenster gaf als link, ipv een normaal topic. dus what the hell wil je dan voor reactie van me?
    Een static-diss natuurlijk!
      Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 31 december 2006 @ 01:52:19 #300
    147316 crew  DJMO
    #trut
    pi_44879622
    quote:
    Op zondag 31 december 2006 01:51 schreef Svensational het volgende:

[..]

Een static-diss natuurlijk!
    * DJMO dist static

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')