quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:21 schreef Vivi het volgende:
Aaaargh, kan die kwezel van een Sjors niet eens opzouten uit die serie...ze acteert alles hetzelfde en ze kijkt voortdurend alsof ze last heeft van opstipatie. Wat een verschrikkelijk mens zeg.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:19 schreef Svensational het volgende:
Het leek wel alsof sommige stukken met Noud nagesychroniseerd waren!
[..]
Janine.
Dat haar met een pot gelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo een rotkop heeft![]()
Het Nina-wil-Morris-verhaallijntje is wel de saaiste ooit die we in GTST hebben gezienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een spannend einde weer zeg![]()
Degene die de kogels heeft verwisseld hoeft niet per se Lieve te zijn, Liever kan immers ook ingehuurd zijn door de verwisselaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:31 schreef xericax het volgende:
martine heeft nick gewoon gekidnapt
Dat was een stuk grappiger om te zien inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:34 schreef Frey het volgende:
Ik vond de pinguins boeiender dan Noud en Florien.
Dat had iedereen ook direct door neem ik aan, dat was wel weer ongelooflijk doorzichtigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat was een stuk grappiger om te zien inderdaad.
GTST is weer ingedut. Alleen het Janine heeft iedereen voorgelogen kan nog grappig worden.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik erger me ook aan Bing. Dit moet wel de slechtste GTST-acteur zijn aller tijden.
Hij heeft maar 1 gezichtsuitdrukking, nl. die nep-gepijnigde, overserieuze blik.
bing ja bij hem klopt die 1 gezichtsuitdrukking wel ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb weer eens gekeken. Maar ik het het gevoel dat je nu rustig 3 weken niet hoeft te kijken omdat er in die tijd toch maar weinig gebeurt. Het is werkelijk stomvervelend, die wie-vermoordde-Ludo verhaallijn.
Ik erger me ook aan Bing. Dit moet wel de slechtste GTST-acteur zijn aller tijden.
Hij heeft maar 1 gezichtsuitdrukking, nl. die nep-gepijnigde, overserieuze blik.
janinequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:48 schreef Frey het volgende:
Ik vind Janine het meest boeiende personage op het moment. Ik ben benieuwd wat ze precies van plan is, als je de vooruitzichten leest.
Wat dat betreft lijken hij en Sjors op elkaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Hij heeft maar 1 gezichtsuitdrukking.
Dat is waar. Maar weten die andere personages dat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat had iedereen ook direct door neem ik aan, dat was wel weer ongelooflijk doorzichtig
Standaard soapretoriek na een moord. Elke aflevering de kijker weer laten denken dat iemand anders schuldig is. Best saai, want je weet dat het de volgende dag weer iemand anders kan zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb weer eens gekeken. Maar ik het het gevoel dat je nu rustig 3 weken niet hoeft te kijken omdat er in die tijd toch maar weinig gebeurt. Het is werkelijk stomvervelend, die wie-vermoordde-Ludo verhaallijn.
Liep daar ook zo'n psycho rond?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:56 schreef pberends het volgende:
[..]
En Charlie en een kind is ook niet echt boeiend, zo'n bevalling hebben we pas nog in ONM meegemaakt. Beetje slaapverwekkend.
Of een paar jaar later, als het ze uitkomt...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:56 schreef pberends het volgende:
want je weet dat het de volgende dag weer iemand anders kan zijn.
Jij kan zien wie er al mee heeft gedaan aan de prijsvraag?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:33 schreef static het volgende:
Hebben jullie geen interesse?
[afbeelding]
O ja, het cynisch/smalende glimlachjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vergeet het typische Bing glimlachje niet
Nee, maar ik zie wel het lage aantal views, plus dat er geen reactie is, vandaar de vraag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij kan zien wie er al mee heeft gedaan aan de prijsvraag?
Ik heb al meegedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:33 schreef static het volgende:
Hebben jullie geen interesse?
[afbeelding]
lol, ja, ik dacht ook al, martine zit vast in het spel. ze is toch niet dood, en komt wel terug. Hoewel die meid in 't huis van Charlie er ook wat mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:31 schreef xericax het volgende:
martine heeft nick gewoon gekidnapt
Klopt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:16 schreef like.no het volgende:
Ja.. het blijft tussen ons. Maar waar dat over ging heb ik ook gemist. Ik meende verstaan te hebben dat Bing zei dat ie de kogels gekocht had. :S
Juist dit keerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deze keer niet en het maakt mij verder ook niet veel uit, maar ik kan me wel voorstellen dat anderen het onnodig en irritant vinden.
Ik heb het topci gemaakt debiel waarom zou ik dan een tvp posten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Juist dit keer![]()
En niemand heeft er last van, jij deed het zelf ook hoor
Eerst naar jezelf kijken![]()
En Canisfire doet het net zo goed![]()
Jij bent hier debiel, ga nou niet meteen bij mij klagen kijk terug en je ziet wie het allemaal zijn !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb het topci gemaakt debiel waarom zou ik dan een tvp posten.
Ja die andere drie hadden hier nog niet gepost en hadden dus in feiten het recht om een tvp te posten?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij bent hier debiel, ga nou niet meteen bij mij klagen kijk terug en je ziet wie het allemaal zijn !
En kom dan pas bij mij jah![]()
Net als ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja die andere drie hadden hier nog niet gepost en hadden dus in feiten het recht om een tvp te posten?
Nou en dan mag ik het als nog doen, maak er niet zo punt vanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:41 schreef Canisfire het volgende:
Nee want jij had daar voor al gepost
trouwens:
www.goede-tijden-slechte-tijden.nl ik denk dat je daar meer plezier hebt
Dude please hou je grote mond dicht..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou en dan mag ik het als nog doen, maak er niet zo punt van![]()
En die site met forum kom ik liever niet, is eerder jou niveau![]()
Laat me dan nu ook met rust man !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dude please hou je grote mond dicht..![]()
Ik heb je gedoogt maar nu wordt je echt irritant hoe oud ben je ? 11 12?
Zelfs ik was niet zo vervelend toen ik als 15 jarige op fok kwam![]()
Ik vind het wel een erg leuk forum!!! word meer over gtst gechat dan hier af en toequote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:41 schreef Canisfire het volgende:
Nee want jij had daar voor al gepost
trouwens:
www.goede-tijden-slechte-tijden.nl ik denk dat je daar meer plezier hebt
Hahaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:18 schreef mouschy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een erg leuk forum!!! word meer over gtst gechat dan hier af en toe![]()
Maar ik ben benieuwd naar Janine, die is iets van plan, en wil iemand een kunstje flikken![]()
Die Lieve is nog zo lief nietze gaat iets met de baby doen, maar dat zie je al dagen aankomen... denk ook dat ze pleeg fam. is van Nick of zo
![]()
Ze hadden het eerst over de moord, en zeiden daarna in een fragment dat ze het lekker voor zichzelf hielden. Vast om de kijker op het spoor te brengen dat Bing of Sjors het gedaan heeft.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:02 schreef suus21 het volgende:
wat zei Bing nou tegen Sjors? Van "we houden het voor ons zelf"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |