ok, het was een beetje dom van michael om het aan 300 reporters voor te doen... maar als jij je kindje vast heb gebeurt er niks. Daar ben je zelf bij. Hij zette het kindje niet op de reling en ging ff een peukie roken.
quote:Steve is een buitenlander en die mag ik gewoon
Op dinsdag 6 januari 2004 05:58 schreef Vampier het volgende:
Je lult uit je nek weet je dat... je bent al bijna net zo erg als die neukende lefties van CNN.
quote:Ohw, je kent hem persoonlijk?
Op dinsdag 6 januari 2004 11:03 schreef Sersjee het volgende:[..]
Volgens mij loopt iedereen te peeuwen zonder te weten hoe deze vriendelijke vriend in elkaar zit en wat hij eigenlijk doet.
Zoals al vaker gezegt in dit topic, Steve weet echt wel wat hij doet. Ik weet niet of jullie wel eens wat achter de schermen beelden van hem hebt gezien, maar hij doet echt alles voor de veiligheid van zijn mensen. Daar geeft ie zelfs zijn eigen leven voor.
En hij weet precies waar hij mee bezig is, leeft al vanaf zijn jeugd met allerlei crocs en weet ik wat al niet meer. Kent die beesten echt wel en weet waar ze toe in staat zijn.
Zijn dochtertje Bindi leeft toch ook nog steeds? En moet je eens kijken met hoeveel slangen die al heeft gespeeld of geaaid enzo.
Ik ben in die Zoo van hem geweest, jammer genoeg was hij er niet (was aan het filmen), maar alle medewerkers die ik heb gesproken waren helemaal vol van die man. Deed gewoon net als alle andere medewerkers het vuile werk, viel in als iemand anders vrij wilde, was er altijd voor hun, en gewoon een heel warm en vriendelijk persoon.
Misschien niet helemaal relevant, maar je kunt op allerlei manieren iets slechts over Steve proberen te zeggen, maar er is gewoon echt niks.
quote:Zie je wel
No Charges for Irwin After Croc StuntCrocodile Hunter star Steve Irwin will not be charged for dangling his baby under his arm while he fed crocodiles at an Australian zoo on New Year's Day. The animal expert-turned-TV star was interviewed by the Office Of Workplace Health and Safety, who concluded there isn't enough evidence to suggest he violated any safety regulations. The decision is set to infuriate children's charities, who were up in arms when they saw the footage of Irwin holding tot Bob near the huge reptiles. But Irwin has defended his actions, saying, "It's all about perceived danger; I was in complete control. People say, 'Well, what if you had fallen?' But for that to take place, a meteorite would have had to come out of the sky and hit Australia."
quote:Steve
Op vrijdag 23 januari 2004 08:19 schreef Hare het volgende:[..]
Zie je wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |