Hmmja, Henry wist ervan en Katie weet niet wat Henry voor d'r voelt (misschien nu wel eindelijk...)quote:Op woensdag 20 september 2006 20:13 schreef Geeranne het volgende:
Ik vond Henry zo zielig, ik moest zelf ook bijna huilen toen.![]()
Ik vind Katie echt zo vreselijk, ze heeft die arme Henry gewoon zo gebruikt, wat een kutwijf. Ze had zo'n bord voor haar kop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door static op 21-09-2006 16:08:27 ]Salsa Española
Dat vond ik echt zo'n vage scenequote:Op donderdag 21 september 2006 09:41 schreef Urnie het volgende:
Lucinda blijft ook hylarisch, met haar massage door Paolo.![]()
Ik hoop dat dit een wilde gok is van je, want anders zit je hier niet in het goede topic...quote:Op donderdag 21 september 2006 10:15 schreef Salsagirl het volgende:
Ja die JJ is een opgewonden standje,maar wat wil je met zo moeder die van bed naar bed hopt.
Volgens mij was het een alles-is-mogelijk-grapquote:Op donderdag 21 september 2006 13:00 schreef poebeertjuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een wilde gok is van je, want anders zit je hier niet in het goede topic...
Het zou zomaar kunnen, maar dan moet het inderdaad wel tussen spoilertags, of in het spoilertopic.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:00 schreef poebeertjuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een wilde gok is van je, want anders zit je hier niet in het goede topic...
Nee, kan even niet op zijn naam komen, maar JJ is weer van een andere ex van Juliaquote:Op donderdag 21 september 2006 13:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is Keith dan niet de pappa van JJ?
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:39 schreef Geeranne het volgende:
He, ik heb een filmpje gevonden van een stukje van ATWT, waar Ruben Nicolai van de Lama's meespeelt als barman.
MAAR PAS OP, HET BEVAT SPOILERS.
http://www.youtube.com/watch?v=4fFkTnrNAJI
troost je er was niet echt veel gebeurdquote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb voor de verandering weereens alles gemist![]()
WTF! leuk!!quote:Op donderdag 21 september 2006 16:39 schreef Geeranne het volgende:
He, ik heb een filmpje gevonden van een stukje van ATWT, waar Ruben Nicolai van de Lama's meespeelt als barman.
Geluid uitzetten helpt.. Alleen moet je de laatste 20 seconden niet kijken en daar ging het nou net omquote:Op donderdag 21 september 2006 16:39 schreef Geeranne het volgende:
uhm, James chanteert Rosanna met Cabot. Als Rosanna ervoor kan zorgen dat Barbara niet de bak indraait, belooft ie haar Cabot terug.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:30 schreef Aventura het volgende:
Huh, ik heb een weekje niet gekeken en ik snap er geen hol meer van.
Wat de fuck doet Rosanna nu met Emily?
Nee, het is dus echt haar broerquote:Op maandag 25 september 2006 17:20 schreef annoh het volgende:
Nouja hoe kan Julia dit nou allemaar weer verzinnen? Met foto's enzo?!?! Die keith is toch echt zekersteweten wel haar ex man? En flirten de hele tijd! stom wijf!!
Nou ja, het is en blijft een soap, bloedverwantheid is ook maar zo-zo.quote:
Broer van Juul en James is terug, die heeft tegen Rosanna gezegd dat als ze Cabot terug wil, dat Barbar uit de gevangenis moet blijven, dus is zij Emily weer aan het drogeren waardoor Emily Rosanna verdenkt en niet Barbar.. Joost mag weten wat ze met dat kind wil doen als ze in de gevangenis beland, maar och.quote:Op maandag 25 september 2006 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Wie is die kerel bij Juultje en waarom is Rosanna Emily aan het drogeren?
al heb ik het vermoeden dat ze in el passo hebben geneuktquote:Op maandag 25 september 2006 18:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nou ja, het is en blijft een soap, bloedverwantheid is ook maar zo-zo.
Maar tot nu toe is hij blijkbaar écht haar broer..
Nou ja, het blijft natuurlijk een soap, maar incest gaat waarschijnlijk voor ATWT ook een beetje te verquote:Op maandag 25 september 2006 18:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
al heb ik het vermoeden dat ze in el passo hebben geneuktof zie ik dat fout?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waren we hier al maar zo ver als in de US
Misschien is ze wel in bed gedoken met zijn verloofde! Of is dat ook weer té controversieel voor Amerika? Ja hequote:Op maandag 25 september 2006 18:48 schreef miss-scofield het volgende:
Het is toch niet duidelijk wat in El Paso is gebeurd?? Misschien heeft ze daar ook een huwelijk kapot gemaakt!
Wel tof dat Keith haar wel een bitch vindt in tegenstelling tot Holden/Jack!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door DarkElf op 26-09-2006 12:44:14 (spoilertags gezet) ]Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Uhm, je bent nogal aan het spoilerenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:00 schreef Sk00p het volgende:
knip
Waar? die van America's Next Topmodel heb ik wel gezien maar die van ATWT niet...quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:45 schreef DarkElf het volgende:
geen spoilers plaatsen in dit topic.
er is daar een speciaal topic voor.
Ga zo door en je kan nooit meer spoileren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:27 schreef Sk00p het volgende:
tja ...hou daar heel erg vanMaar dit is nog niks hoor..
ach joh!! pleur op!! Was niet expresquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ga zo door en je kan nooit meer spoileren.
Spoileren kan hierquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:45 schreef DarkElf het volgende:
geen spoilers plaatsen in dit topic.
er is daar een speciaal topic voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |