Okèquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:49 schreef cinnamongirl het volgende:
TT aangepast, Maril. Ik houd de jouwe open omdat dat andere topic: GTST: the bad guys and girls toch van een andere aard is.
quote:
Ik zie het ook, je zou het kunnen melden in: FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op zondag 26 november 2006 00:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had zojuist gepost in de Bold topic krijg ik dit te lezen:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
wat houdt dat in ?
Ik heb het al geprobeerd.quote:Op zondag 26 november 2006 00:41 schreef static het volgende:
Probeer het nog eens?
Nee, dan weet ik het als er weer iets mis is...Bedankt voor je uitlegquote:Op zondag 26 november 2006 00:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zie het ook, je zou het kunnen melden in: FOK!features, Bugs & Development
Wat zei daar mee bedoelt mag joost wel weten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hahaha.
en Haaibaaike natuurlijk snel naar het AD mailen om te vragen of ze die editie nog kan nabestellen![]()
.
haar vertellen dat het 'zij' is en niet 'zei'quote:
mij op m'n vingers tikken vanwege het Haaibaaike plagen, duh! Dus, hup, doe je werk!quote:
Uhm nee...helaas.... ik kan het totale topic niet meer zien.quote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef static het volgende:
Probeer deze eens: ShowChat #956, Wendy! Hierkomen! NU!
Tja, heel vreemd nu doe ie het weer. Als er nog eens zo iets is zal ik naar BUG gaan als ik niet te moe ben.quote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef static het volgende:
Anders moet je even in BUG aankloppen; ik heb er ook geen verstand van.
lekker snel dankje welquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is aangepast!
Is ook niet zo heel vaak nodig, met al die voorbeeldige posters in SHOquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
Ik zie jullie eigenlijk nooit modden!
Oftwel, keep up the good work!
Ik heb even voor je gezocht en er is inderdaad geen deel 5!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:07 schreef Ole het volgende:
Is er nog een"door plastische chirurgie verspookte celebs" topic? Kan geen deel 5 vinnden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |