Wanneer verdwijnt zij eens?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:57 schreef Flyga het volgende:
Maar die ene verzorgster van Charly is ook een beste bitch
Wie was hij ook weer?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:54 schreef Flyga het volgende:
[afbeelding]
die deed immers ooit een klem om bowiens voet![]()
Hij was Marcus Sanders de 'broer' van Ludoquote:Op woensdag 15 november 2006 16:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wie was hij ook weer?
En David Harkema?
Onno P wassenaar.
Kan me zo 1 2 3 niet herinneren.
Dat deed Marcus niet man dat was die nep zoon van Jef die dat deed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:54 schreef Flyga het volgende:
[afbeelding]
die deed immers ooit een klem om bowiens voet![]()
pics... ik zweer dat het marcus wasquote:Op woensdag 15 november 2006 18:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat deed Marcus niet man dat was die nep zoon van Jef die dat deed.
David Harkema :quote:Op woensdag 15 november 2006 16:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wie was hij ook weer?
En David Harkema?
Onno P wassenaar.
Kan me zo 1 2 3 niet herinneren.
Ik denk niet dat Martine een jacht klem op iemands voet zou leggen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:36 schreef digispeed het volgende:
de enige echte slechterik is martine van alle bovenstaande figuren. zij heeft meer op haar geweten als menig ander en toch is ze leuk.
Nou Onno P Wassenaar schijnt ook wel iets op zijn (inmiddels overleden) geweten te hebben.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:36 schreef digispeed het volgende:
de enige echte slechterik is martine van alle bovenstaande figuren. zij heeft meer op haar geweten als menig ander en toch is ze leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |