quote:
Ik had heel veel ruzie met Victoria Koblenko. Dat is altijd leuk. Zij moest mij ook altijd hebben en alles wat ze zegt komt er zo dubbelzinnig uit. Ik vind dat een ontzettend raar mens. Een volledig contactgestoorde idioot is het. Dan gaat ze tussendoor heel demonstratief met d'r iPod zitten of een boek lezen. Dus tussen ons ging het er wel hard aan toe de hele tijd. Ik heb d'r nog willen bellen om sorry te zeggen, maar toen dacht ik: waarom eigenlijk? Ze zegt toch ook geen sorry tegen mij.
Welke van de twee bedoel je nouquote:Op woensdag 29 november 2006 22:59 schreef Slarioux het volgende:
Die muts schreef laatst "de potlood" in een column
Victoria.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Welke van de twee bedoel je nou![]()
Ja, was tijdens de opnames van een BNN programma. Moet nog uitgezonden worden.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:56 schreef BVO het volgende:
In het VARA TV Magazine van deze week. Daarnaast betitelt ze Katja Schuurman als een onwijze zuiplap.
[..]
Klopt, zondag van 21:05 tot 21:55 op Nederland 1.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:11 schreef static het volgende:
[..]
Ja, was tijdens de opnames van een BNN programma. Moet nog uitgezonden worden.
over contactgestoord gesprokenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat die twee samen voor de camera aan goedmaakseks moeten doen![]()
Heeft niks met contactgestoord te maken, ook niets met die ruzie trouwens, het is gewoon leuk om naar te kijkenquote:
BVO, je vergist je zondag komt 't Schaep met de 5 Pooten daar is Georgina Verbaan te zienquote:Op woensdag 29 november 2006 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt, zondag van 21:05 tot 21:55 op Nederland 1.
Ohquote:Op woensdag 29 november 2006 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
BVO, je vergist je zondag komt 't Schaep met de 5 Pooten daar is Georgina Verbaan te zien
Vrijdag 8 december is op BNN op NED3 Ranking the stars te zien 8 weken lang..Met Victoria Koblenko en Georgina Verbaan en 8 andere dames![]()
Precies. Die columns bijvoorbeeld van Koblenko, die gaan alleen maar over hoe geweldig ze zelf is enzoquote:Op donderdag 30 november 2006 12:52 schreef Stansfield het volgende:
Allebei zijn ze niet echt slim volgens mij alleen denkt die koblenko dat ze heel slim is en dat irriteert me meer dan georgina die gewoon weet dat ze een lekker wijf met grote tieten is en niet al te hoog van de toren moet blazen.
Maar Victoria Koblenko is niet alleen 'n lekker wijf met grote tieten die niet al te hoog van de toren moet blazen, zij heeft gestudeerd en is volgens mij niet 'dom' te noemen. Neemt niet weg dat ze zich wat betweterig kan profileren inderdaad, beetje storend.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:52 schreef Stansfield het volgende:
Allebei zijn ze niet echt slim volgens mij alleen denkt die koblenko dat ze heel slim is en dat irriteert me meer dan georgina die gewoon weet dat ze een lekker wijf met grote tieten is en niet al te hoog van de toren moet blazen.
Ze kan dan wel gestudeerd hebben maar ik heb meer een hekel aan mensen die gestudeerd hebben en dat in elke 2 zinnen die ze zeggen vertellen (sylvie meis is hier ook zo'n voorbeeld van) dan gewoon een mokkeltje met grote tieten dat lekker in soaps en films acteert.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar Victoria Koblenko is niet alleen 'n lekker wijf met grote tieten die niet al te hoog van de toren moet blazen, zij heeft gestudeerd en is volgens mij niet 'dom' te noemen. Neemt niet weg dat ze zich wat betweterig kan profileren inderdaad, beetje storend.
Heb je dat Nieuwe Revu inteview met Koblenko wel eens gelezen? Verschrikkelijk wat een quasi-intellect.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:52 schreef Stansfield het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |