Dat zou best gemeen zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oh maar dan heb jij er geen last van
Vraag me alleen af wat er gebeurt als ik de bus pak om 8:49 en waarvan de aankomsttijd na 9:00 uur is. Word ik dan ergens halverwege de bus uitgetieft?![]()
Neequote:Op dinsdag 14 november 2006 23:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Net het vak 'Argumentatieleer' afgerond?![]()
Ik zie ze d'r voor aan, de OV-nazis, vandaag kwam de bus expres niet omdat ik een keer op een bepaald tijdstip thuis uiterlijk moest zijn!!!quote:
Heb je goed opgeletquote:Op woensdag 15 november 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel een paar jaar geleden "Redeneren en Argumenteren" gevolgd overigens![]()
Ik heb idd het idee dat het OV met een soort ontmoedigingsbeleid bezig is, ze maken het totaaaal niet aantrekkelijk met het OV te reizen..quote:Op woensdag 15 november 2006 00:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zie ze d'r voor aan, de OV-nazis, vandaag kwam de bus expres niet omdat ik een keer op een bepaald tijdstip thuis uiterlijk moest zijn!!!
Het is godgeklaagd. Ik begin echt bijna te denken dat de chauffeurs van het OV het erom doen, uit onvrede met de huidige CAO wellicht?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb idd het idee dat het OV met een soort ontmoedigingsbeleid bezig is, ze maken het totaaaal niet aantrekkelijk met het OV te reizen..![]()
Ja, maar wat schieten ze ermee op? Ze hebben mijns inziens alleen de reiziger ermee..quote:Op woensdag 15 november 2006 00:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is godgeklaagd. Ik begin echt bijna te denken dat de chauffeurs van het OV het erom doen, uit onvrede met de huidige CAO wellicht?
In dit geval stel je Hitler gelijk aan een andere persoon, in dit geval Jantje.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jantje is gemeen tegen Joden.
Dit is een losstaande zin die op zich niet dramatisch hoeft te zijn.
Nu een verband leggen:
[..]
Hitler was ook gemeen tegen Joden.
Dit is een verband dat de suggestie opwekt dat het soortgelijke situaties betreft. Dat is immers het doel van een verband. Als het geen gelijke situaties betreft, zou het verband immers niet geldig zijn. En daarin zit het geniep.![]()
quote:
Datte!quote:
Tofjes! Maar dan zal het wel druk zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 07:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Datte!
En volgens mij is de metro de gehele dag gratis in R"dam. Althans, dat stond op de RET-info borden. Ze staken tussen 09-16, maar het metrovervoer was "de gehele dag gratis".
Het is altijd druk in de spits, maar jij slaapt altijd op de spitstijden, dus tjaquote:Op woensdag 15 november 2006 07:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tofjes! Maar dan zal het wel druk zijn
Klopt. Ik ga vanmiddag naar de stad. Eindelijk een keer mn OV niet te zoeken in die druktequote:Op woensdag 15 november 2006 07:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Datte!
En volgens mij is de metro de gehele dag gratis in R"dam. Althans, dat stond op de RET-info borden. Ze staken tussen 09-16, maar het metrovervoer was "de gehele dag gratis".
Niet dat ik nu speciaal naar de stad ga omdat dat niet hoeft enzo hè.quote:Op woensdag 15 november 2006 08:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga vanmiddag naar de stad. Eindelijk een keer mn OV niet te zoeken in die drukte.
Wel!quote:Op woensdag 15 november 2006 08:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet dat ik nu speciaal naar de stad ga omdat dat niet hoeft enzo hè..
Het was helemaal niet drukquote:Op woensdag 15 november 2006 07:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is altijd druk in de spits, maar jij slaapt altijd op de spitstijden, dus tja.
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:09 schreef MissBliss het volgende:
en toen kwam er 1 aan en die vroeg zo van: "Jullie wachten op de docent International Finance??Die is er niet. Dat is een vacature!
![]()
![]()
"
Jij gaat ook steeds later slapenquote:
Slapen is overratedquote:Op woensdag 15 november 2006 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij gaat ook steeds later slapen!
Vroeg gaan slapen is overrated bedoel je nu denk ikquote:
Ook.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vroeg gaan slapen is overrated bedoel je nu denk ik?
't Houdt me van de straat.quote:
Die kende ik toch al joh!quote:
Awww...quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet helemaal, met duizenden users is het vrijwel onmogelijk iedere kloon te "herkennen"
Zien we ze gaan ze eraf, zo simpel.
Bupa is vrij makkelijk te herkennen, dus vliegt eerder
Lekker tegenstrijdig met:quote:Op woensdag 15 november 2006 15:45 schreef BVO het volgende:
Ik wilde Bupa nog mailen om onder een kloon terug te komen, maar ook dat zit er niet in.
[..]
Ach, ja. Bupa komt vanzelf wel een keer terug. Onder een onopvallende, geniale kloon.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat wij ook niet alles zien. Als er achter de schermen een melding komt van een mogelijke kloon gaan we er natuurlijk direct achteraan en als het zo is kunnen ze wieberen, maar het kan ook wel eens zijn dat een user er al een paar maanden ban op heeft zitten en we willen zien of hij zich weer kan gedragen voor een eventuele unban.
Wat vervelendquote:Op woensdag 15 november 2006 15:45 schreef BVO het volgende:
Ik wilde Bupa nog mailen om onder een kloon terug te komen, maar ook dat zit er niet in.
[..]
Ja, blij dat die blaaskaak weg isquote:
Ik ben het opzich wel met je eens, maar hij verdient ook wel een nieuwe kans.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, blij dat die blaaskaak weg is
Waarom?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:03 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ik ben het opzich wel met je eens, maar hij verdient ook wel een nieuwe kans.
-> Skins & Templatesquote:Op woensdag 15 november 2006 16:00 schreef BVO het volgende:
Flabofski, jij als intelligente usert weet vast wel waar in het adminmenu je de koptekst van Shok! (dat plaatje dus) aan kan passen. Niet dat ik dat wil, maar ik wil weten waar dat moet.
Omdat hij het hart op de goede plek heeft zitten. En hij is nou net zo'n user die wat kan toevoegen aan FOK!quote:
Als hij maar niet zichzelf verloochent door opeens spijt te gaan betuigen ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 16:06 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Omdat hij het hart op de goede plek heeft zitten. En hij is nou net zo'n user die wat kan toevoegen aan FOK!
Vertel dat maar aan Danny en Yvonnequote:Op woensdag 15 november 2006 16:03 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ik ben het opzich wel met je eens, maar hij verdient ook wel een nieuwe kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |