Vroeg gaan slapen is overrated bedoel je nu denk ikquote:
Ook.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vroeg gaan slapen is overrated bedoel je nu denk ik?
't Houdt me van de straat.quote:
Die kende ik toch al joh!quote:
Awww...quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet helemaal, met duizenden users is het vrijwel onmogelijk iedere kloon te "herkennen"
Zien we ze gaan ze eraf, zo simpel.
Bupa is vrij makkelijk te herkennen, dus vliegt eerder
Lekker tegenstrijdig met:quote:Op woensdag 15 november 2006 15:45 schreef BVO het volgende:
Ik wilde Bupa nog mailen om onder een kloon terug te komen, maar ook dat zit er niet in.
[..]
Ach, ja. Bupa komt vanzelf wel een keer terug. Onder een onopvallende, geniale kloon.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat wij ook niet alles zien. Als er achter de schermen een melding komt van een mogelijke kloon gaan we er natuurlijk direct achteraan en als het zo is kunnen ze wieberen, maar het kan ook wel eens zijn dat een user er al een paar maanden ban op heeft zitten en we willen zien of hij zich weer kan gedragen voor een eventuele unban.
Wat vervelendquote:Op woensdag 15 november 2006 15:45 schreef BVO het volgende:
Ik wilde Bupa nog mailen om onder een kloon terug te komen, maar ook dat zit er niet in.
[..]
Ja, blij dat die blaaskaak weg isquote:
Ik ben het opzich wel met je eens, maar hij verdient ook wel een nieuwe kans.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, blij dat die blaaskaak weg is
Waarom?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:03 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ik ben het opzich wel met je eens, maar hij verdient ook wel een nieuwe kans.
-> Skins & Templatesquote:Op woensdag 15 november 2006 16:00 schreef BVO het volgende:
Flabofski, jij als intelligente usert weet vast wel waar in het adminmenu je de koptekst van Shok! (dat plaatje dus) aan kan passen. Niet dat ik dat wil, maar ik wil weten waar dat moet.
Omdat hij het hart op de goede plek heeft zitten. En hij is nou net zo'n user die wat kan toevoegen aan FOK!quote:
Als hij maar niet zichzelf verloochent door opeens spijt te gaan betuigen ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 16:06 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Omdat hij het hart op de goede plek heeft zitten. En hij is nou net zo'n user die wat kan toevoegen aan FOK!
Vertel dat maar aan Danny en Yvonnequote:Op woensdag 15 november 2006 16:03 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ik ben het opzich wel met je eens, maar hij verdient ook wel een nieuwe kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |