nou er is wel sprake van enige vooruit gang hoor (geloof ikquote:Op zondag 3 december 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Grutjes toch, Babette. 't Gaat niet helemaal lekker, wel?
maar ik ben helemaal niet ziekquote:Op zondag 3 december 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zielig voor je. Heus.
Dus, beterschap.
Deed ze Hart in Aktie nog maar, konden we een briefje voor je schrijven.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou er is wel sprake van enige vooruit gang hoor (geloof ik) en ik heb hier ook wel een aantal mensen waarbij 't prettig "om de nek hangen is"
maar volgens mij is Wendy de ultieme trooster![]()
![]()
Maar beter als in "beter voelen" kan toch wel? Mentaal/psychisch/van binnen/etc...quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Deed ze Hart in Aktie nog maar, konden we een briefje voor je schrijven..
Meteen even een verbouwinkje erbij, ideaal.quote:Op zondag 3 december 2006 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lieve Wendy,
Babette voelt zich kut.... troost haar!! (alsjeblieft)
liefs, haar fok-vrienden
ik zal Wendy bij je langssturen.... als ik klaar met d'r benquote:Op zondag 3 december 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zo slapen. Voel me ook niet helemaal perfectos. Kuttige kutzooi.
Thnx. Ik stuur je wel en flesje rosé als bedankje.quote:Op zondag 3 december 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zal Wendy bij je langssturen.... als ik klaar met d'r ben![]()
![]()
hebben we aan één kerstverhaal niet genoeg?!?!quote:Op zondag 3 december 2006 22:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
O ja, en jullie moet hier een beetje stil zijnik probeer een kerstverhaal te schrijven.
!
Ik heb het hele weekend al koppijn en heb steeds asperine zitten slikkenquote:Op zondag 3 december 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zo slapen. Voel me ook niet helemaal perfectos. Kuttige kutzooi.
Stil nou!quote:Op zondag 3 december 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebben we aan één kerstverhaal niet genoeg?!?!
op die fiets, mooiste fragment van dit televisiejaar.....quote:
quote:
En zo ja... Kan iemand die even quoten?quote:
Sorry, maar er klopte even niks meer van.quote:Op zondag 3 december 2006 22:40 schreef babette21 het volgende:
deze TT doet mij plots beseffen dat ik overal heb lopen spammen, behalve hier....
dus bij deze alsnog even.....
[[url=http://home.hetnet.nl/~koos500/fok/banner03.JPG]afbeelding][/url]
zin in!!!quote:Op zondag 3 december 2006 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Wie is de mol!. Gelukkig begint dat in januari weer.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |