quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Mededeling.
In het kader van de decentralisatie van de ingeslopen centralisitus gaan deze topics binnenkort op slot en kan over een ieder individueel gekeuveld worden.
Einde mededeling.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:48 schreef PM-girl het volgende:
Jammer. Over Britney- en Maxima babys zal best een topic geopend worden, maar over de baby van bijvoorbeeld Corine (EHT) of Coen Swijnenberg zal dat niet gebeuren. Daarom is dit verzameltopic zo leuk!
Niet mee eens dusquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef static het volgende:
Mededeling.
In het kader van de decentralisatie van de ingeslopen centralisitus gaan deze topics binnenkort op slot en kan over een ieder individueel gekeuveld worden.
Einde mededeling.
Idd!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:48 schreef PM-girl het volgende:
Jammer. Over Britney- en Maxima babys zal best een topic geopend worden, maar over de baby van bijvoorbeeld Corine (EHT) of Coen Swijnenberg zal dat niet gebeuren. Daarom is dit verzameltopic zo leuk!
Wat stom...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Mededeling.
Einde mededeling.
Ik ben niet echt een centrale topic-voorstander (juist hélemaal niet), maar dit vind ik ook weer overdreven hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Mededeling.
Einde mededeling.
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
De geruchten gaan dat het pasgeboren zoontje van Britney Sutton Pierce Federline heet! (Zelfde initialen als de oudste dus, merkt Perez Hilton zéér scherp op)
rare tik heeft dat mens...quote:Ook zou de 24-jarige Spears hebben geprobeerd de broertjes op dezelfde dag geboren te laten worden. Dat mislukte. Ze beviel dinsdag in Los Angeles van Sutton, terwijl Sean donderdag jarig is.
Ja, je hebt gelijk, dat was dan ook de achterliggende gedachte.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:48 schreef PM-girl het volgende:
slijmbalquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef static het volgende:
We zijn er voor jullie, niet andersom.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef static het volgende:
We zijn er voor jullie, niet andersom.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:11 schreef rena het volgende:
Patrick Dempsey en zijn vrouw verwachten rond deze tijd hun 2e kind.
http://www.imdb.com/name/nm0001131/bio
Sorry hoor, maar ik kan het toch wel eens verkeerd lezenquote:
quote:K3-zangeres Kristel krijgt dochter
SCHELLE - K3-zangers Kristel Verbeke is voor de tweede keer moeder geworden. De donkerharige zangers beviel donderdagochtend om 10.06 uur van dochter Lily. Verbeke en haar man Gene Thomas waren al de ouders van Nanou.
De geboorte verliep voorspoedig. ,,Ik heb hier negen maanden naar uitgekeken en nu ligt onze kleine Lily gewoon in mijn armen. Ik kan mijn geluk niet op,’’ aldus de Belgische zangeres.
quote:Na IVF-behandeling...
Tweeling voor 'Desperate Housewive'
door onze redactie Privé
AMSTERDAM - Marcia Cross (44) is in verwachting van een tweeling! De Desperate Housewives-ster, van wie begin deze maand bekend werd dat ze in verwachting is, gaat in april bevallen van niet één, maar twee kleintjes.
De roodharige 'Bree Van De Kamp' onderging een IVF-behandeling om zwanger te raken. De vader is de 48-jarige beurshandelaar Tom Mahoney . De twee trouwden eerder dit jaar.
Marcia is "dolgelukkig" met haar zwangerschap. Het worden haar eerste kindjes.
Huh? Da's gewoon de originele naam, Maximilia(a)n, daar zijn vervolgens mensen Max, Maxim, Milan, etc. van gaan maken. Ik vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef hardsilence het volgende:
Maximilian.. eh, kies of Maxim of Milian, de combi vind ik maar niks.![]()
Wie is dat?quote:Op zondag 24 september 2006 13:47 schreef hardsilence het volgende:
Brooke Burke is in verwachting van meisje.
Verloofde van Baywatch-acteur David Charvet.quote:Op zondag 24 september 2006 14:00 schreef rena het volgende:
Wie is dat?
ahh hijquote:Op zondag 24 september 2006 15:46 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Verloofde van Baywatch-acteur David Charvet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |